och cariska het zit je,niet mee, sterkte en beterschap voor tl.
Hier alles rustig, ongi wordt ook al weer wat minder. Vandaag lekker vrij vanmorgen in huis van alles doen en vanmiddag lekker buiten met de kids.
Allereerst natuurlijk een hele dikke :hug: voor Cariska. Je hebt wel ballen hoor dat je ondanks je mk en je zieke T.L. gewoon bent gaan werken. Maar misschien ook wel even goed. Kun je je gedachten misschien een beetje verzetten, kan dat wel begrijpen.
Vergeet het alleen niet een plekje te geven. :hug: :-
Beebie; Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ach iets minder, maar altijd meer dan wat je had En daar doen we het uiteindelijk voor, bovendien heb je ook de andere voordelen (vakantiegeld, ziekteverlof etc.)
Mariette; Ja, je moet wel iedere dag even lezen hoor, anders ben je er zo uit! Fijn dat je zo’n goed gesprek met je HA hebt gehad. Dus een nieuwe levensfase voor jou en je hebt je er zo te lezen ook goed bij neergelegd, dat is erg belangrijk. Achja… ik ben al heel erg blij dat het contact tussen mij en mijn ouders is hersteld.
Mimi; jij ook met van alles bezig… neem je wel je rust, is ook belangrijk! :-
Ik heb ook weer iets leuks. Ik heb al weken lang last van mijn onderrug. De ene keer iets meer dan de andere keer, maar de HA zegt dat het door verkeerd tillen komt. (ja, zal wel door dat headsetje komen op mijn werk ;)) Maargoed… ik wilde gisterenavond nog even koffie halen dus ik denk, ik ga lekker op de fiets, neem de hond mee… lekker!
Wil mijn fiets op slot doen en ik ga me toch door m’n rug!!! :shock: Met heel veel pijn en moeite (en een trekkende hond) naar huis gefietst, maar verga echt van de pijn. Dus zit vandaag even aan de pijnstillers.
Mijn mannetje vroeg al of hij vanuit huis moest werken, maar heb hem naar zijn werk gestuurd.
Heb gisteren van 21.00 tot vanmorgen 08.00 geslapen :oops: Ben nog steeds vreselijk moe steeds.
Nu even proberen een wasje erin te gooien…
Heeft iemand eigenlijk wel eens die Ovulatie kalender bekeken?
Bij mij klopt het precies! :mrgreen:
Dus als ik (volgens die kalender) weer zwanger zou zijn, zou het weer een meisje worden… het stomme is, dat ik er ook van overtuigd dat als ik zwanger ben dat we er weer een dochter bij krijgen (vraag me niet waarom).
Bij mijn zoon was ik 18, verwekt in Oktober.
Bij mijn dochter was ik 21, verwekt in September.
Nu ben ik 25… zou wel TE bizar zijn als het klopt!
http://kindjeopkomst.nl/html/zwangerworden/conceptiekalender_001.htm
Podverdorie!
Ben het nu wel zat!! Ik word gewoon maar niet ongesteld en de test blijft negatief!
Heb net weer een test gedaan, nu die van Mat Care, een hele duidelijke controle streep, maar voor de rest echt helemaal niets.
Ben er nu wel eens klaar mee, die menstruatie krampen die zijn er nog steeds, en er komt gewoon helemaal niets.
Ik weet dus ook niet wanneer ik mijn eisprong heb of heb gehad. Klussen doen we ook niet want tjsa ik kan elk moment ongesteld worden. Vind ik niet zo fris, daarbij heb ik ook nog steeds een branderig gevoel en ben ik totaal niet ‘in the mood’.
Zo ff een ego verhaaltje
Als je nog weggaat Cariska, hoop ik dat je een beetje van je weekend kan genieten! :hug:
Broekie; Beterschap met je rug!
Ik ken het helaas… Loop al sinds sept bij een Mensendieck therapeut en ze heeft gisteren alles weer los gemaakt, de banden in de onderrug, en nu kan ik er echt niet aankomen, lijkt of het helemaal beurs is, dus doe maar kalm aan!
Cariska, hoe is het?
Beebie, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Mariette, heel herkenbaar je verhaal!
Mimi, balen zeg dat je en niet ongi bent en geen positieve test hebt. Is dit je eerste cyclus na de anticonceptie? Dat zou ook een verklaring zijn van het uitblijven van de ongi.
Broekie, sterkte met je rug. Mijn fysiotherapeut (ik heb een wiplash gehad) is tevens ook manueel therapeut en als ik ergens last van heb, dan kan zij mij altijd goed helpen. Wellicht ook iets voor jou? De ovulatiekalender klopt bij mij ook. Als ik dit jaar zwanger raak dan is bij mij de kans groter op een meisje dan op een jongen. Zou wel leuk zijn, dan hebben we van allebei 1 :mrgreen:
Mimi, heb vk gebeld, maar praktijk nemen ze niet op, spoedlijn bel ik niet, kunnen toch niets doen. Dus maandag ga ik bellen.
Nog niet positief getest :hug:
smarty, mooi dat ongi minder wordt!
Broekie, ja “gewoon” gaan werken, is gewoon ff lekker voor afleiding.
Plekje geven komt goed hoor!! En sterkte met je rug
Die kalender klopt niet, dan had TL een jongen moeten zijn!
J was redelijk op tijd thuis gisteren, dus ff heerlijk in zijn armen gelegen, viel uiteindelijk pas om 1 uur in slaap, wekker ging om 5.15 dus ben kapot!. Wel naar het werk gegaan, beetje afleiding is wel goed
mijn collega zegt vaak, wordt het niet tijd voor nr 2? Ook vandaag, hebben nieuwe cliënt en is dus heel erg druk op de groep. Ze zij, is dus nu een goed moment om zwanger te worden! Waarop ik zei, helaas, heb gisteren een miskraam gehad. En moest meteen weer huilen.
Ze voelde zich wel lullig maar ja … kom ze ook niet weten.
het echt vloeien is nu begonnen, dus is een “echte” miskraam…
En ja morgen gaan we “gewoon” weg, zie mijn zus niet vaak dus echt zin in. Helaas heeft tl nog steeds koorts, maar overdag is ze redelijk te genieten!
Cariska: Wat ontzettend rot dat je een miskraam aan het ondergaan bent :(. Vervelend dat je op je werk even geconfronteerd werd met de miskraam! Sterkte meis, neem de tijd om het een plkeje te geven! :hug: :hug:
Broekie: Vervelend dat je door je rug bent gegaan zeg! Hoe gaat het nu??
Mimi: Wat vervelend die onzekerheid zeg van het niet weten waar je aan toe bent :hug:. Hoop dat je of snel een positieve test in hadden hebt of ongesteld word. Misschien is je cyclus dit keer langer door het ontpillen. Bij mij was mijn eerste cyclus na stoppen van de pil, dacht 37 dagen. In ieder geval hoop ik dat je snel weet waar je aan toe bent!
Smartygirl: Fijn dat de ongesteldheid alweer bijna over is.
Ik dacht gisteren even ongesteld te worden, heb heel de dag echt buikpijn gehad, wat ik normaal ook heb als ik ongesteld word. Alleen nu werd ik dus niet ongesteld en nu is de buikpijn weer weg :think:
Normaal krijg ik die buikpijn en ben ik een uur later ongesteld, nu niet. Als ik vandaag niet ongesteld ben, doen we morgen even een testje. Vind wel spannend, moet ik zeggen.
Nou meiden fijne dag!
caris, wat vervelend allemaal zeg, en logisch dat je weer in tranen was na de opmerking van je collega, arme jij :hug: . Sterkte met het verweken van het verlies vind ik altijd zo zwaar klinken, maar het is toch best heel wat hoor, dikke knuffel van mij :-*
Kiara, jij daarentegen steeds vagere klachten, wat spannend, maandag testen? Al een dag overtijd en niet dat snelle ongesteld worden, zou het???
Ik ben donderdagavond ongesteld geworden, eerste was dus cyclus van 41 dagen. Gelukkig dat het niet nog langer duurde. Denk dat de nachtvoedingen die ineens kwamen twee weken terug kwamen, roet in het eten gooiden, want heb nu halve week geen nachtvoedingen meer, en meteen ongesteld. Heel wat anders, vanavond bbqén emt zijn tweetjes. Wij zijn echte bbqérs en hebben altijd wel een reden hihi, geen bbq kan ik me dan ook niet voorstellen
Cees, van allebei 1 als de ovulatiekalender zou kloppen, dat zou geweldig zijn he? En twee van hetzelfde gelacht natuurlijk ook, klinkt zo cliche, maar als je kindje maar gezond is. Onze mede septembermama Miek met Livia, kennen jullie misschien wel van t forum, als je dat zo meemaakt, dan weet je weer hoe gelukkig je je mag prijzen met een gezond kindje zeg!
Mimi, succes emt je rug, hopelijk snel geen beurs gevoel meer en snel weer alles piekfijn in orde! En dat ongesteld worden duurt lang als je zit te wachten he :eh: .
De rest heb ik geen tijd voor nu, moet nog was doen, boodschappen en kleine wordt zo weer wakker en moet weer eten, volgende keer muitgebreider! Geniet van het weer allemaal meiden, en Caris, jij nog een extra knuffeltje :hug:
Beebie: Wat fijn dat je ongesteld geworden!! Weet je waar je aan toe bent! Veel plezier met BBQ-en! Hebben was gisteren gedaan, was heerlijk.
Ik ga als ik morgen niet ongesteld ben er een testje tegenaan gooien.
Gisteren dacht ik dat het weleens raak kon zijn, maar vandaag voel ik zeer weinig en heb ik juist weer gevoel dat ik ongesteld moet worden. We zien het wel, ga maar niet teveel zitten hopen.
Broekie: Jou NOD begint ook al dichtbij te komenb hé. Hoe gaat nu met de kwaaltjes??
Wat is het rustig hier, allemaal aan genieten van het weekend??
Vriendlief ligt hier al op bed, zelf kan ik nog niet slapen,
zit dus even te surfen op het net.
Nou dames, weltrusten allemaal.
Ik heb vanmorgen getest, weet niet wat ik ervan moet denken :eh:
Heb 1 test van sensitest gedaan en 1 van kruidvat,
op beide was eerst een mini de mini de mini de mini licht streepje te zien,
eerst leek het op een voordrukstreepje, maar hij werd wel ietsje donkerder bij beide bij de eindtijd. Bij kruidvat mag je officieel na 5 minuten niet meer aflezen, maar er staat nu een donkerder streepje op met blote oog te zien. Ow, word hier zenuwachtig van, had beter nog even kunnen wachten met testen.
Zou ik zwanger zijn?? Wanneer kan ik nu weer testen?? Zou die morgen donkerder zijn?? Ben nu best bang dat het misgaat moet ik eerlijk zeggen :?
Kiara het beste kan je over 2 dagen weer testen,hcg is dan als je zwanger bent verdubbeld dus dan zou je test duidelijker moeten zijn.
Fijne dag allemaal wij gaan zo door naar mijn zus.
veel plezier bij je zus!!
Ik denk dat ik gewoon iets te vroeg ben met testen, als ik terug reken kan dat ook wel kloppen, had vorige week maandag vruchtbaar slijm, ws is mijn eisprong tussen dinsdag en donderdag geweest, dus dan zou ik vandaag ongeveer op dag 11 of eerder zitten na de eisprong. Ik wacht gewoon nog even af.
Cariska: Hoe gaat met je meis?? Hoe was je weekend?? :hug:
Broekie: Hoe gaat met jou?? Nog paar dagen hé, spannend hoor!
Smartygirl: Hoe was het bij je zus?
Mimi: Hoe gaat met je?? Inmiddels al ongesteld geworden??
Cees, beebie, Mariette: Hoe gaat met jullie??
Ik ga maar eens strijken en daarna mijn bed in, slaap lekker alvast!
Caris, hoe is het :-*
Kiara, spannund!!! Maar een heel licht streepje is een streepje. Controlestreepjes zie je volgens mij niet :think: :dance: :dance:
Beebie, weet je nu in ieder geval waar je aan toe bent en hopelijk deze maand een gewone cyclus (of zwanger natuurlijk )
Hier gaat het goed, kan ik dat nu al zeggen? Tuurlijk zijn we nog verdrietig, maar heb het een plekje kunnen geven. Al moet ik er nog wel vaak aan denken. Heb bijna geen buikpijn gehad, dat is dus ook wel fijn.
Morgen voor zekerheid even vk bellen, maar verwacht niet dat die iets wil doen (echo ofzo). Vloeien is ook niet zo heel erg meer.
Tl is nog ziek, zijn met haar naar hap geweest, ze heeft nu al 5 dagen koorts (39 +) en afgelopen nacht begon ze te spugen, met veel slijm, wat bloed en ademde ze raar (hield deze in en ging dan niet echt meer door)
Ze heeft een virale infectie, dus moet ze uitzieken, 1 oortje klein beetje rood maar niets ernstigs, w.s. is het begonnen met een virale luchtweginfectie, en dit gaat nu over naar dr darmen. Afwachten dus wanneer ze opknapt…
Kiara, EEN STREEP IS EEN STREEP! Dus volgens mij kunnen we je feliciteren!!! over 2 dagen nog een test zeg ik!
beebie, ongi geworden! En lekker gebbq-ed!
Arme meid. Wat zul je geschrokken zijn vannacht. Heeft ze nu ab gekregen?
nee, is viraal, dus uitzieken…
Hai allemaal…
Was ik ook weer eens een x…
Ik lees alles wel, maar heb zo weinig zin om te reageren…
Ligt niet aan jullie hoor! Want ik lees alles.
Maar heb zelf gewoon niets te melden.
Ben nog steeds niet ongesteld. Nog steeds wel vage klachten.
Baal er gewoon ontzettend van! Ik weet niet waar ik aan toe ben.
Geen zin in klussen omdat ik van die vage klachten heb. Ben ook niet te genieten.
Morgen moet ik weer werken ( na 4 weken) Ook totaal geen zin in!
Toen ik vakantie kreeg zat ik bijna tegen een burn-out aan.
Heb het nog nooit gehad, maar denk dat het zo voelt. Als je aan je werk denkt, dan krijg ik een brok in mijn maag, en als iemand me erna vroeg hoe het ging, kreeg ik tranen in mijn ogen, en hield het bijna niet droog ( en ben echt geen jankerd)
En het ontpillen kan het bijna niet zijn. Heb maar 3 maanden (alleen om te zorgen dat ik het met de bruiloft niet was) geslikt. Daarvoor ben ik ook ongeveer 9 mnd gestopt geweest.
Caris; Beterschap met TL, virus infectie is shit he… Kan je niets aan doen, hou het maar in de gaten!
Dikke :hug: voor jou!
Kiara; Een streepje is een streepje toch? Bij mij wordt de controlestreep meteen zichtbaar en slaat ie de teststreep helemaal over… Helemaal niets.
Beeb; Gelukkig dat je ongi bent geworden, dan kan je idd opnieuw beginnen met de cyclus.
Lekker he BBQ’en. Wij vanavond gedaan met vrienden.