Cariska :hug: sterkte meid
Caris, ik hoop voor je dat dit laat innestelbloed is (kan dat eigenlijk?) of dat je een van de weinigen bent die de hele zw.sch. door wat bloed verliest zonder dat het mis gaat. Sterkte iig, want je had er zo op gehoopt, laten we hopen dat het lekker blijft zitten
:-*
PS baan is binnen, alleen niet tegen het hogere uurloon, maar wel ietsje pietsje hoger. maar nu tenminste wel geld als ik ziek ben (ander was 0 uren op oproep), ex vakantiegeld, bij mijn oude werk was het inbegrepen, en twee hele dagen ipv 4 hele erge korte. Dus ben op zich wel blij, al wordt het nooit mijn hobby
vanaf nu lees ik weer mee, ff geen zin om alles terug te lezen! Hou jullie in ieder geval op de hoogte m.b.t deze ontwikkelingen hier …
:-*
Beebie, mooi dat je die baan hebt zeg!!!
Spannend Caris, heb je de vk gebeld?
Cariska: Jeetje meis, wat k*T zeg!! Hoop dat het een innestelingsbloeding was!! Heb je de VK al gebeld??
Beebie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan
Wat ga je nu doen??
vk niet gebeld, liep daar nog niet onder behandeling, dus denk niet dat ze iets met me zullen doen. Kan dan beter ha bellen denk ik, maar wacht nog ff af!
Bij ons doet de vk zelf de echo’s. Hoe zit dat bij jullie? Dan zou ze er eventueel een kunnen doen???
vk doet idd echo maar staat op hun site dat bij miskraam je hun kan bellen mits je al onder behandeling staat…
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon bellen. Als je dat wilt tenminste In ieder geval sterkte en hopelijk wat rust vannacht :hug:
nee ik wacht nog ff, ze kunnen toch nog niets. En anders ga ik naar mijn ha, is ook een lieve vrouw!
Cariska: Bij zwanger worden van onze eerste heb ik een miskraam gehad, was nog niet onder behandeling van VK, toch gebeld s’avonds laat.
Ze waren heel lief, hielden hele weekend contact met me en na het weekend mocht ik voor een echo komen in het ziekenhuis, hadden ze geregeld. Zou gewoon even bellen, als ik jou was, gewoon net doen of je dit niet gelezen hebt!
wacht nu nog ff af, wellicht komt er vanacht wat, en anders bel ik ze morgen! Ik beloof het :-*
Zou sowieso bellen, ik mocht na mijn miskraam ook komen kreeg een echo om te zien of alles weg was. Vond het een hele geruststelling dat dat mocht. Maar goed ieder moet dat voor zich weten natuurlijk. Sterkte hoor meid.
Ga slapen ben kapot
Zo na een paar dag geen KOK liep ik dus echt flink achter en ik heb even de tijd genomen om bij te lezen. Het is voor mij echt niet mogelijk om nu iedereen te antwoorden dus ik hoop dat ik niet te ego overkom…
Caris! Ik duim voor je! Wat voor gevoel heb je er zelf bij? Wat zegt je oergevoel? Sterkte in ieder geval!
Beeb, veel geluk in je nieuwe baan! Ik ben ook aan het zoeken en het is heel spannend. Vooral omdat ik dus ook met dit verhaal bezig ben. De toekomst is nog zo veranderbaar…
Op de vraag waar ik woon: in de randstad op de rand van het groene hart. Het is een mooie rustige plek.
Nog een update over mezelf:
Ik ben naar de ha geweest om even alles door te spreken. Ik had weer veel emoties en ik dacht dus dat het door het ontpillen kwam. Ze zei tegen me dat het life-event emoties zijn: de keuze om aan kinderen te beginnen is heftig genoeg om daar zulke emoties bij te hebben. Een nieuwe levensfase zeg maar. Het ontpillen maakt het alleen maar erger… Ik zit niet met mezelf in de knoop hoor, maar kom mezelf dus even tegen… We hebben afgesproken dat we het ontpillen gebruiken om lichamelijk en emotioneel wat rust in te bouwen en om de nieuwe medicijnen uit te proberen… :shifty:
Mijn twijfels zijn nagenoeg weg. Ik weet dat ik dit echt wil en dat ik dit nu wil. Mijn omgeving weet het niet. Ik las over geen contact hebben met je zus. Ik heb wel contact maar niet echt goed. De zus van mijn beste vriendin weet meer dan mijn eigen zus! :roll:
Ik leef met ieder van jullie mee en hoop de volgende keer iets persoonlijker te reageren (en iets vaker online te zijn, anders hou ik het niet bij )
Mariette, gevoel zegt dat het mis is. Kan daar maar beter vanuit gaan geloof ik…
Ik ga morgen iets kopen voor/namens de beeb, als kleine herdenking. En heb de testen nog niet weggegooid…kan altijd nog.
Cariska: Hoe voel je je er nu onder?? Vind echt rot voor je!!
Mariette: Geeft niks dat je niet op iedereen reageert! Fijn dat je zo’n goed gesprek hebt gehad bij de huisarts! Komt allemaal wel goed, geef het de tijd. Het is niet niks om te gaan kiezen voor een eventuelle zwangerschap. Wat slik je nu medicatie als ik mag vragen??
Ik ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker!
Ik heb medicijnen voor astma en allergieën. Seretide mag ik niet meer. De neusspray en allergiepillen zijn vervangen voor iets dat wel mag (merknaampjes even kwijt). Ventolin mag ik blijven gebruiken. Gelukkig gaat het met de astma zo goed dat ik al sinds november van de seretide afben…
De heftigste verandering is van de allergiepillen. Die nam ik elke dag. Dat wordt nu zo nodig en is gelijk versuffend (geel stickertje!). Het wordt dus echt wennen om gevoeliger te zijn… aan de andere kant heeft de ha me verteld dat als ik zwanger ben er minder last van heb… komt dus wel goed denk ik.
Ik ga ook zo slapen…
@Cariska wrote:
Mariette, gevoel zegt dat het mis is. Kan daar maar beter vanuit gaan geloof ik…
Ik ga morgen iets kopen voor/namens de beeb, als kleine herdenking. En heb de testen nog niet weggegooid…kan altijd nog.
hey liefie, ik vind het echt heel erg voor je.
je weet dat ik een miskraam heb gehad, bij mij werd er geen echo gemaakt, maar ik wist wel dat ik alles verloren had. Misschien morgen voor de zekerheid even de verlos bellen.
liefie ik denk aan je :hug:
Mariette, astma, dat is niet niets! Wel mooi dat je van de seritide af bent!
Hier is de buikpijn begonnen, zo werken, hoop dat ik “normaal” kan functioneren.
Tl is ook ziek 39.1 kan er ook nog wel bij.
Caris; Ach meissie toch :hug: TL ook nog eens ziek.
Waarom meld je jezelf dan ook niet ziek? Buikpijn erbij, een MK is ook niet niets hoor!
En was je nog van plan de VK te gaan bellen?
Ik denk aan je :-*
Aan iedereen; ( heb niet zo’n puf om alles terug te lezen) Mijn vader is sales/accountmanager, en op zich is daar wel genoeg werk in. Maar bijna nooit in het Noorden en als je bijna 53 bent wordt het ook lastig.
Beeb; Gefeli met je baan!
Hier slechte nacht gehad, ben al vanaf 5 uur wakker.
6.15 uur ging wekker van hub, dus dacht als hij eruit is val ik vast wel in slaap. Om 6.30 uur er toch maar uit gegaan. Was in de wasmachine gedaan, kan het zo nog ophangen.
Ben veel te veel bezig met van alles…
Mijn paps, Caris ( was zo benieuwd of het had doorgezet of dat je gisteren toch nog naar de VK was geweest, ik moest gewoon internet op), mijn ongi die er nog steeds niet is…
Om half 10 ga ik naar degene die voor mijn bruiloft ook mijn nagels gedaan heeft. Ik heb gel op mijn eigen nagels. Maar dat is met 3 weken alweer behoorlijk uitgegroeid. Dus ik laat ze 1 x bijvullen.