Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

Kiara, ja moest werken. En schoonmoeder zou op tl passen, dus dan eten we daar ff broodje

Enne leuke meevaller zeg!

Broekie, moeilijk zeg met je zus :hug:

mimi nog geen ongi

cees, ja hoor kan best met 1 keer per dag! Hier ook drama met eten, maar ik ga er geen drama van maken, ze heeft spek genoeg en heeft ze honger eet ze vanzelf wel weer…

en zien jullie de ticker? Had pb van vriendin dat ik me nader moest verklaren met 3 dagen overtijd :mrgreen:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jippie!!!

Cariska is zwanger!!!

gefeliciteerd meid :-*

:-* :-* :-* Zoals jullie zien heb ik tegen die tijd meteen al een buddie toch Kaya??? :-* :-* :-*

Whahaha… Cariska, ik zat me vanmorgen te bedenken dat het voor je vriendin idd wel op zou moeten vanllen met overtijd en omdat wij het er helemaal niet over hadden hier :wink: Maarre… Fijn dat je er nu hier over kunt kletsen. Dus: hoe voel je je?

Mimi, goed geslapen? Ik had ook ongi-klachten bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb een aantal weken het gevoel gehad dat ik ongi moest worden en vooral de dag dat de ongi moest komen had ik zware steken in mijn baarmoeder. Meer op 1 plek en veel heftigere steken dan met de ongi. Maar dat is bij iedereen anders. Zonder ongi blijf ik hoop voor je houden. :pray: Wanneer zou je eigenlijk ongi moeten worden?

Kiara, lekker zo’n meevaller qua werken :dance:

Het uitje met mijn vriendin was erg gezellig. Ik was pas om 12 uur thuis :shifty:

Cariska: Leuk dat je het nu openbaar kan neerzetten :dance:

Ik zag dat je de februarimama’s had geopend, leuk hoor :smiley:

Cees: Volgens mij is mimi nu 3 dagen overtijd uitgaande van een cyclus van 28 dagen.

Mimi: Hoe gaat het??

Ik heb deze maand even het gevole gehad van misschien ben ik wel zwanger, maar weet nu wel bijna zeker dat ik gewoon ongesteld gaan worden. De hoop is eigenlijk weg, heb ook eigenlijk geen kwaaltjes meer.

Moet zeggen de teleurstelling valt mee, maar mijn partner en ik hebben besloten volgende maand weer eens ovulatietesten te gebruiken.

Denk dat ik deze maand wel iets later ongesteld word, wel balen want de laatste 3 keer was mijn cyclus 27 dagen, dat zou vandaag zijn.

cariska fijn meid dat je er nu gewoon eerlijke en open overkan zijn en ja oplettende vriendinnen :lol:

hier alles goed hoor, helemaal klaar voor een lekker dagje buiten! vanmiddag BSO-dienst dus 14.30 beginnen tot 18.00 , dus dat zal wel lekker buitenhangen worden met de kids!

met mijn eigen kids alles goed! Kaja is weer helemaal beter, dus hij denkt dat hij zijn ab niet meer moet… helaas flesje moet leeg… hij maakt er echt drama van, het is andere dan anders en smaakt erg bitter, maar goed wat moet dat moet!

verder een dagje uit voor zaterdag aan het voorbereiden, we zijn 2 jaar getrouwd, dus willen iets leuks gaan doen en 's avonds gaan we gourmetten!

maar goed ik ga weer verder, het is rust in huis kaja is naar de psz en milo doet een poging tot slapen!

liefs Len

Cees; Ja heel erg goed geslapen, té goed. Om 22.30 uur gaan slapen vannacht er nog 1 x uit geweest om te plassen, wekker van hub gehoord en weer als een blok in slaap gevallen tot 9.30 toen mijn wekkker ging.

Kon dat ding wel schieten, maar ja moest om 10.15 uur bij de fysio zijn…

En nu moe, heel erg moe… Zo gek gisteren nog geen 6 uur slaap gehad en nergens last van nu 11 uur geslapen en doodop.

Ik heb wel eens ergens gelezen dat per uur tijdverschil het je 1 dag kost om weer normaal ritme te krijgen.

Dus bij ons 7 uur= 7 dagen.

Als ik van een cyclus uit zou gaan van 28 dagen, dan ben ik nu 3 dagen overtijd, maar ik ben een jaar geleden ook een maand of 9 gestopt geweest (vanwege bijw.) en toen had ik een cyclus van 30 dagen, dus dan nu 1 dag overtijd.

Moet zeggen dat dat branderig gevoel blijft, maar de buikkramp en rugpijn minder wordt (maar ja ben net ook erg onderhanden genomen door mensendiecktherapeut).

Als ik zaterdag nog niet ongi ben dan gaat ik weer een test doen. Eerder kan ook niet heb toch geen testen in huis, en ikd urf ze hier niet te kopen, bang voor bekenden. Heb er 6 besteld bij Mat Care? of zoiets?

Smartygirl; Bijna 2 jaar getrouwd, leuk, alvast gefeli! Maarre het wordt zaterdag 23 graden, is BBQ’en dan geen optie :wink: ?

Gelukkig voelt Kaja zich weer stukken beter! Werk ze vanmiddag!

Kiara; Nou dat had ik dus ook precies hetzelfde, vanaf het moment dat de eisprong was dacht ik echt dat ik zwanger zou zijn, het kon gewoon niet anders… Maar ik heb nu zo die kwaaltjes van de menstruatie, dus ik kan gewoon niet zwanger zijn, en 2 negatieve testen. Alleen bloed blijft uit.

Volgende maand nieuwe kans, ga ik vanuit!

Ik wacht nog wel 1 maand met ovulatietesten, lijkt me zo’n gedoe of valt dat mee?

Cariska; Wat leuk van harte gefeliciteerd!! :stuck_out_tongue: :lol: . Hoe voel je je?

En heb je het al meer mensen verteld?

Stelletje kletskousen zeg! Cariska, ik dacht ook al: die vriendin meot toch merken dat je het er ineens neit meer over hebt met ons haha, maar fijn da thet nu openbaar is, fijn gevoel denk ik? Al afspraak bij vlos gemaakt voor eerste gesprek/echo??? Whaaaaa, jij als eerste zometeen een eerste echo, gaaf hoor! Zag je vraagje staan over die commodes, ik zou er in geval van tweede maar eentje willen hebben iop de babykamer, meestal verschoon ik op de bank beneden, liggen standaard luiertjes en doekjes onderin de box of in een laatje hier.

Mimi, idd kunnen ook zwangerschapsklachten zijn, maar ook soort van “ontpillen”. Spannend, al ongesteld vandaag? Wanneer test je weer?

Ik test niet meer nu hoor, prolactine van de BV zal de boosdoener van de rare duur van mijn cyclus wel zijn. Anders had ik wel posi moeten testen nu sinds laatste x ongesteld op 23 april.

Wat vervelend, die familieperikelen! Hier geen gekke ruziers ofzo, ook niks bijzonder gezelligs ofzo. ieder gaat zijn gang en we gaan soms bij elkaar bbq’en. Mijn zus krijgt wel de voogdij over ons kind(-eren) en wij over de hare als er ooit wat met ons gebeurt. Moet alleen nog officieel op schrift worden gezet. Gisteren gebeld hoe duur dat is, en de goedkoopste is Eur 275 voor opmaken testamenten voor beide. Mijn zwager heeft dat pas laten doen voor hun kind en die hadden rondgebeld en kwamen op 500 euro uit op zijn goedkoopst. Die hebben niet goed gekeken dus!

Ik kom onder Utrecht vandaan trouwens, centraal gelegen in Nederland dus.

Cees, wat irritant, die eetperikelen. maar hoort erbij denk ik en komt vanzelf een keer weer goed toch? Gaat hij vanzelf weer eten als hij honger krijgt, of meot je toch eerder ingrijpen? Met een eerste kindje van 8,5 maand heb ik daar nog geen ervaring mee natuurlijk, maar ze hongeren vast niet zomaar uit lijkt me :wink:

Smarty, beterschap voor je ventje! Lijkt me erg pijnlijk, die keelamandeltjes. Is hij vandaag al weer beetje opgeknapt of duurt dat altijd best lang? Wat zielig dat hij al zo vaak oorontsteking heeft gehad!

Kiara, lekker vroeg weer naar huis, heerlijk zeg :dance: , lekker je tijd anders opgevuld, lekker hoor :thumbup:

Kaya, had ik jou nou al eerder gezien? Er is zoveel geschreven dat ik het even kwijt ben, sorry. Ik zal eens even teruglezen… Oh ja, de vriendin van Caris, haaaiiiiii!

Mimi, hoe is je korte koppie geworden? En hope lang was lang? Misschien maar eventjes fotootje plaatsen en later weer weghalen als je ze niet te lang wil laten staan :wink: . Ben niet nieuwsgierig :liar: :oops:

Broekie/mimi, balen van dat sollicietren ena fgewezen worden he? en 3 uur na versturen al afwijzing :shock: op directeursfunctie gesolliciteerd ofzo. Ik had vandaag tweede gesprek bij bedrijf 5 km verderop en hoor vandaag of morgen of ik mag komen… Voor 2 hele dagen ipv wat ik nu doe 10 uur over 4 dagen verdeeld :thumbdown: .

Hoop dat ik niemand vergeten ben, ik moet toch maar vaker reageren, want kan het slecht bijhouden zo. Caris, heb je nog wel zin om hier te blijven schrijven nu je zo gaaf naar de 9 maanden (februari) mama’s gaat? Zijne r al veel voor februari, ik ga eens even spieken. Wil er ook bij horen :evil: :wink: .

Liefs en fijne zonnige dag allemaal!

@mimi82 wrote:

Ik wacht nog wel 1 maand met ovulatietesten, lijkt me zo’n gedoe of valt dat mee?

Mimi, je kunt evt. ook temperaturen, als je eisprong hebt gehad, gaat je temp. een paar tienden omhoog nl. Dan ben je wel te laat voor de bevruchting, maar dan weet je iig wanneer je eisprong zo’n beetje plaatsvindt. Ik ga dat maar volgende maand doen (teminste maand, na mijn ongesteldheid dan, whenever). Ovulatietesten kan ook, maar heb ik geen tips en ervaringen voor je over. Nooit gedaan.

Mimi: Ik vind wel mee vallen, word nu juist onrustiger van niet weten wanneer de eisprong is. Ik begin op dag 11 met elke dag op een bepaalde tijd een testje doen en als deze begint te kleuren dan weet ik dat hij eraan zit te komen. Ik vind gewoon lastig dat de ene cyclus 27 dagen is en de andere keer bv. 33 dagen, kan zo zijn dat ik de eisprong dan mis. Ik gebuikte bij de jongste senitest, deze waren ook niet heel duur.

Ik wil je niet teveel hoop horen, maar wat je verteld komt ook heel vaak voor bij een zwangerschap! Denk dat inderdaad dat goed is dat je zo en zo even wacht met testen tot zaterdag! Dan is beste om te testen met ochtend urine.

Ik woon ook in de buurt van Utrecht Beebie :slight_smile:

Smartygirl: Waarom gourmetten als het zulk lekker weer is, kun je toch betere bqq-en??

Fijn dat Kaja weer helemaal beter is! Werkse trouwens!

Mimi: ik ben trouwens ook wel benieuwd naar je kapsel! Ben je er blij mee??

Beebie: Iritant dat de ongesteldheid nog steeds uit is gebleven, maar kan zomaar zijn dat je over bv. een week of 2 weken wel positief test, misschien is je eisprong vorige week pas geweest of krijg je hem zelfs nu pas :wink:. Hoop dus dat er geen volgende maand komt!

Zo ons kleine is lekker in het badje geweest en ligt nu heerlijk op bed.

Ik ga maar eens een broodje eten, heb trek.

Ik ben trouwens aan lijnen, gaat echt weer heel goed :dance:

Voordat ik zwanger werd van onze kleine woog ik 76, ben in de zwangerschap tot 100 kilo aangekomen. Ben na de bevalling gaan sonja bakkeren, toen zij bijna 1 was woog ik 65.

Inmiddels was ik 3 kilo aangekomen, dus ben maar weer begonnen.

Gaat echt haard, ben maandag begonnen en hoef van de 3 nog maar een halve kilo :shock:

We gourmetten buiten ,geen bbq namelijk en kaja vindt het zo leuk dat hij het zelf mag doen bij gourmetten. Wij goumetten elke zomer wel een paar keer buiten als het weer het toe laat.

Smartygirl; Aha helemaal duidelijk! Leuk toch om Kaja lekker het zelf te laten doen.

Kiara;Goed zeg dat afvallen! Ik wil ook wel weer. Zal maandag weer beginnen als ik aan het werk, nu al flink aan het opletten en sinds maandag 1,5 kg kwijt. Ik was in de vakantie 3 kg aangekomen. Ja kapsel is naar wens, zit alleen vandaag niet moet nog een stijltang kopen, als het helemaal goed zit zal ik een fotootje doen :stuck_out_tongue: .

Iemand nog sugegsties voor een stijltang? Heb geen idee zit niet in dat wereldje…

Hier ongi nog steeds niet.

En paps kwam net langs… hij heetf ontslag gekregen :shock: :cry: , best heel erg schrikken. Heel erg onverwacht.

Zal zo ff direct voor hem op internet gaan zoeken, met zijn leeftijd (53) is het vast niet heel erg makkelijk om nog wat te vinden.

Mimi: Wat K*T dat je vader zijn baan kwijt is :?. Hoop dat het hem lukt om iets anders te vinden. Wat deed hij voor werk??

Ben benieuwd naar je haar!

Zo ik ga even lekker op de bank liggen, misschien tot later!

Wat vervelend zeg, dat je vader ontslagen is, en onverwacht! Hoop dat hij snel wat anders vindt, lief dat je mee gaat zoeken voor hem :thumbup:

Kiara, grappig, ik zit ook onder Utrecht, boven Breda :wink: . Dit is voor iedereen te lezen, dus zet het niet overal neer hier, gaat niet eidereen wat aan.

Heb net te horen gekregen dat mijn soll. gesprek van vanochtend goed bevallen is, ik mag komen, ze hebben al een voorstel gedaan. Ik heb alleen wel tegenvoorstel gedaan met loon van voordat ik naar defensie ging (hoger natuurlijk), dus hoop dat ze daar nu niet door van slag raken en me niet meer willen. maar door mijn huidige baas ben ik beetje genaaid en wil dat niet nog een keer, maar ze hebben in eerste instantie wel een vorostal gedaan aan de hand van laatste butt-loonstrook. Vandaar… Hoop dat ze me dus nog willen nu haha, maar anders zit ik daar weer dat ik te weinig geld verdien naar mijn zin. En als ik nu niet onderhandel, komt het er nooit van, dit is de enige manier. Toch? OF vinden jullie eht stom :think: (dan is het nu wel te laat ;)).

Ik moet nog overleggen met oude baas wanneer ik weg mag, want heb maand opzegtermijn, maar ben wel oproepkracht volgens mijn contract, dus mag ook zeggen dat ik niet oproepbaar ben. Maar de maand is pas net begonnen en heb geen zin pas in aug. daar te beginnen… Ik wacht eerst wel af of ze me een tegenvoorstel willen doen en dan ga ik daarna evt. wel met oude werkgever in overleg. Meewerken zullen ze wel niet doen… Weet ik wel zeker :thumbdown:

Ik ga nu brood van t snuitje van Luus afpoetsen en netjes aankleden en zelf mijn geweldige felgroene werkpolo aan doen, moet zometeen werken. :dance: :wall: :thumbdown: .

Toedeloe!

Zo… dat was weer even flink teruglezen hahaha

Kiara; Achja, mijn zusje heeft haar keuze gemaakt. Vind het vreselijk voor de kinderen. Ik wil ook niet dat mijn kinderen een hekel aan haar krijgen natuurlijk. We geven dan ook gewoon eerlijk antwoord als ze naar hun nichtje vragen.

Kwaaltjes… heb ik sinds eind vorige week last van. Maar goed, heb nog 6 dagen en als het nog niet is, dan is het nog niet, dan hebben we altijd een volgende ronde :wink: Ik kom trouwens uit Almere.

Mimi; Nou de reis ernaartoe was een DRA-MA! :roll: Lang leve de NS. Was om 13:15 op het station hier en kwam pas om 15:00 in Diemen aan. (normaliter 15 a 20 minuten met de trein) :wink: Tja, mensen kunnen je enorm teleurstellen he, maar daar komen ze vanzelf wel achter.

Smarty; Ah jij ook lekker weekend? Ik ook!!! Dit weekend hopelijk de kinderwagen ophalen (als ze niet aan het bevallen is) en de verjaardag van mijn pa vieren! :dance: Oude man wordt alweer 46! :inlove:

Cees; ja echt ik ben een muts hoor! :lol: Denk dat ze sowieso pas echt blij reageert als ik ook daadwerkelijk zwanger ben, het is nu nog niet “echt”. Denk… hmm vind ik lastig, er zijn een hoop kwaaltjes die ik bij mijn dochter ook had. Als ik niet zwanger ben heeft mijn lichaam me erg goed voor de gek gehouden en ik weet uit ervaring (vorig jaar) dat je lijf je behoorlijk in de maling kan nemen :wink: Is ook niet gemakkelijk. Heb nooit echt een goede relatie met haar gehad en had gehoopt dat nu we beide moeder zijn, het wat beter zou gaan, maar helaas.

Mimi; Jouw lijf werkt ook niet echt lekker mee?! Of eigenlijk de test werkt niet mee :stuck_out_tongue:

Kiara; Lekker hoor, dat je eerder weg kon!

Cariska; Dank je wel, tja gemakkelijk is iets anders natuurlijk. :frowning: En je vriendinnetje eindelijk verteld! Nu kun je eindelijk een nieuwe banner nemen :mrgreen: Erg veel last van kwaaltjes? :smiley:

Kiara; Er is altijd een volgende maand :wink: Dat heb ik ook hoor.

Smarty; Alvast gefeliciteerd met jullie tweejarig huwelijk!!! :clap: Al een beetje ideeën?

Beebie; Nee, had ik maar op een directeurspositie gereageerd, dan wist ik waarom, maar ik had bij KV gesolliciteerd :wink: (krijg ik de testen met korting :P) Maar daar was het niet voor natuurlijk! :smiley:

Mimi, balen zeg dat je vader is ontslagen… helaas ligt het niet voor het opruimen momenteel. Wat voor werk deed hij?

Beebie; Lekker zeg dat je al met één voet binnen het bedrijf staat! Ik heb ook net van een bedrijf een vacature gekregen, Had een open sollicitatie naar hun verstuurd en ze hebben een baan voor 32 uur per week, is wel aanzienlijk langer dan ik nu doe (12 uur), maar ook meer inkomsten en het is hier om de hoek. Even bespreken vanavond, want zit met oppas. Succes ennuh… onderhandelen is altijd goed, weten ze meteen waar ze aan toe zijn, misschien dat je eventueel kan zeggen dat je het na een bepaalde tijd wil, als ze niet akkoord gaan… (wel laten vastleggen uiteraard ;))

Ik ga mijn kereltje van school halen!

En genieten van het weer. :smiley:

Ff ego, heb w.s. een miskraam. Op het werk bij afvegen wat licht bloed en 2 stolsels, daarna wat bruin spul nu beetje bloed…

Ahhh nee…Caris…

Hoop voor je dat het niet waar is! :pray:

Sterkte meis. :hug:

Owww neeeeehhhhhh, dat meen je niet :shock: :frowning: :frowning:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Caris; Gatsie :hug: Hoop van niet!!! :pray: