Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

Mimi succes bij de kapper, ben benieuwd naar je nieuwe coupe! Hier ga ik nooit naar de echte kapper, zusje doet de kappersopleiding zit in laatste jaar. Hartstikke handig dus!

smarty, jeetje zovaak oorontsteking, dat is ook wat! Is buisje er nu uit? Krijgt hij dan weer nieuwe? idd betere cyclusduur zo!

En milo op bed, slaapt hij nog vaker op een dag? hier tl normaal gesproken 1 x per dag maar nu niet te hanteren, om alles huilen. Dus maar ff op bed gelegd, kijken of ze erin trapt…

terwijl ik dit typ zitten jullie ook te typen :naughty: dus nog maar ff een extra post dan.

Broekie, je moeder onder de krassen. Hmm niets voor mij zo’n groep. Mijn cliënten kunnen dat niet, echt het lage niveau. En je nichtje niet zien :hug:

binnen 3 uur al eerste afwijzing… pff dat is ook wat!

haha nee hoor niets van denken, is de aard van beestje. Als J thuis komt van het werk gaat hij eerst kijken of alles nog hetzelfde staat :mrgreen:

en je zoon al zolang aan het zwemmen. Hier zwemt tl ook al (vanaf 8 week) meestal met mijn moeder, ben ik vrij zwem ik met haar. Echt super leuk!

kiara, herkenbaar dat kleine het niet goed vind dat je achter pc zit :wink:

ja ik zat echt om de maand bij de ha met kaja, was echt zonde!

zijn buisjes zijn er nu inderdaad uit, maar nog geen nieuwe, mocht hij nu op korte termijn weer oorontsteking krijgen, dan moeten we terug naar de KNO…

Ja Cariska, milo slaapt nog behoorlijk veel! hij is 's morgen meestal om 7 uur wakker en gaat er dan tegen 9.30 weer in voor 1,5 uur en dan 's middags slaapt hij ook vaak nog 2 uurtjes! als hij 's morgens niet slaapt dan gaat hij er meteen na de boterham in en slaapt de hele middag! dus een behoorlijke slaapkop! alhoewel die ochtend slaap gooit hij er nu wel steeds vaker af hoor!

ja ben heel blij dat ik nu een "normale"cyclus heb! hopelijk blijft het ook zo! zou wel fijn zijn!

ja mijn fam. gaat er ook wel allemaal vanuit dat er hier nog een kleine bij komt! heb altijd geroepen dat ik 3 kids wilde!

maar ga nu echt verder, voordat milo wakker is!

hier een meisje die met 2 uur in de middag genoeg neemt. Of soms nog korter. Vanmorgen om 7 uur wakker. Nu aan kletsen in bed, ben benieuwd…

hier begint er nu ook 1 te rommelen! ach moet toch zo nog even om brood fietsen! en dan halen we meteen aansluitend kaja op!

sssstttt ze slaapt :dance:

Zo daar was ik weer! Ben even met de kleine naar de brievenbus gelopen en even langs de speeltuin. Nu is ze helemaal kapot en ligt even lekker te slapen.

Mimi: Fijn dat je thuis weer alles op orde hebt!! Wat spannend dat je nog niet ongesteld bent! Wat het testen betreft zou ik gewoon 2 of 3 dagen wachten, mocht je zwnager zijn dan is hcg weer gestegen. Hier ga ik ook zaterdag of zondag pas weer een test wagen, mocht de ongi niet doorgebroken zijn. Hopen dat je weer wat in ritme komt met slapen. Een jetlag lijkt me erg vervelend, had je dat de eerste dagen op vakantie ook?? Zet je een foto op hyves van je nieuwe kapsel??

Smartygirl: Fijn dat Kaya weer opgeknapt is!

Cariska: Ik had toevallig nog 2 sensitesten liggen, dus daar mee gestest!

Leuk idee om van je verjaardagsgeld je slaapkamer op te knappen!

Wat heerlijk verse aardbeien :drool:

Broekie: Dat ik moe ben is wel beetje ook mijn eigen schuld, ben de laatste dagen iets te laat naar bed gegaan. Normaal kan ik daar wel ietsje beter tegen, maar goed hoeft helemaal niks te betekenen, ga ook maar van niks uit nu. Toen je zwanger was van de andere 2, wat had je toen voor kwaaltjes??

Vervelend dat je zoon, maar niet doorgaat naar een volgend zwemgroepje. Heb idee dat veel zwembadden het ook wel een beetje om het geld doen :?

Niet leuk, dat je je nichtje niet mag zien zeg :?. Hebben jullie ruzie in de familie??

Zo, wat gingen jullie snel zeg vanmorgen! Ik ga zo mijn spullen voor mijn werk klaarleggen en dan even op de bank liggen, ben kapot. Lag ik gisteren eindelijk op bed om 23.25 kon ik niet slapen :?

Heb dus wakker gelegen tot 00.30.

Trouwens weet niet of jullie dat wel willen melden, maar uit welk deel van het land komen jullie??

Ik kom uit Assen! Ik ga zo naar schoonmoeders, daar lunchen en zij past dan op Tl. Ze slaapt nog steeds, moet dr zo dus maar wakker maken denk ik…

Moet je werken vanmiddag?? Veel plezier in ieder geval bij je schoonmoeder!

Kiara; Mijn zwangerschappen waren heel erg verschillend. Bij zoon ben ik flauw gevallen (in een videotheek) :oops: En had ik vooral erg veel last van maagzuur. Bij mijn dochter was ik vooral heel erg misselijk en had ik echt van die nare eetbuien :oops: Misschien dat ik daarom ook denk dat het een meisje wordt? Hoewel ik van mijn zoon mooier zwanger was dan van dochter. :smiley:

Het vermoeden dat zwembaden het om het geld doen, was er bij mij ook al. Het is ook gewoon echt niet leuk meer en dan te bedenken dat we het nog 2 keer krijgen :wink:

Ja, mijn zusje wil mij en mijn ouders niet meer zien. Heel lang verhaal komt erop neer dat ze getrouwd is met iemand die de hele boel aan elkaar liegt en bedriegt. Geld lenen en het nooit meer terug geven en dan aan iedereen verkondigen dat ze het wel hebben terug betaald en dat mijn vader (waar ze het van leenden) van hun probeert te stelen.

Nouja, dat is een heel klein deel… ze hebben het leven van mijn man ook in gevaar gebracht en dat vergeef ik haar nooit. :frowning:

Heel jammer want mijn dochter en mijn nichtje waren heel erg close en ook Vincenzo was stapelgek op zijn nichtje.

Maar die man van haar spoort gewoon niet. Die kan en wil ik niet accepteren en in de omgeving van mijn kinderen hebben.

Ik ga zo denk ik lekker naar mijn moeder.

Wat vervelend van de situatie met je zusje zeg :(, dat zal je ouders ook wel veel verdriet doen. Heftig hoor!

Wat betreft je kwaaltjes, zijn dat de dingen die je in het begin al gelijk had??

Veel plezier bij je moeder

Ik woon in het Zeeuwse land, en dan echt helemaal beneden. Ben zo in België als ik wil.

Ik kom uit Drenthe.

Broekie; Vervelend zeg zo’n situatie, ik ken het wel een beetje…

Gelukkig in ons gezin niets aan de hand, maar de zus van mijn moeder en ook de zus van mijn vader icl. neefjes dus hoef ik nooit meer te zien…

Ook een hoop voorgevallen, wat niet te verwoorden is… Maar hier is boosheid, teleurstelling en verdriet enorm.

Hoe was het bij je moeder?

Caris; Hoe was het bij schoonmoeder?

Smarty; Hoe is het met Kaja gegaan? Helemaal bekaf toen die thuis kwam?

Hier nog geen ongi doorgebroken, ik denk morgen wel…

Kaja was niet eens moe vanmiddag we hebben heel de middag buiten gezeten. Maar net sliep hij wel heel snel in. Had hem in bed gelegd en ging douchen,kwam er onderuit en hij sliep al ( nee ik stond niet lang onder de douche )

Morgen middagje werken en dan weekend.

Whahaha… Broekie wat een verspreking. Jammer eigenlijk. Wat zou je moeder verbaasd zijn als ze er pas achter was gekomen als je al zwanger was. Als ik je berichtjes lees dan begrijp ik daaruit dat jij denkt dat je zwanger bent? Vervelend dat je geen normale relatie hebt met je zus en haar gezin. Dat lijkt me erg moeilijk. Wij zijn namelijk best wel close als gezinnetje.

Smarty, beterschap voor je kleine man. Vervelend hoor ontstoken keelamandelen . Balen dat de buisjes er zo snel alweer uit zijn gegaan zeg. Stiekem hopen dat hij er weer een krijgt zodat hij weer geholpen wordt. De ingreep viel mij 100% mee. Zoonlief heeft in februari ook buisjes gekregen. Vorig jaar iedere 2 weken ziek en sindsdien nog maar 1 keer, maar dat was een “gewoon� griepje. Is het goed gegaan op de psz? Fijn voor je dat het lijkt of je nu een “normale� cyclus hebt. En niet nog eens 30 dagen ofzo hoeft te wachten.

Kiara, ook wel vroeg nog om te testen 2 dagen voor nod. Bij mij ook van dat slijm precies in het midden van mijn cyclus. Ik ga er altijd maar vanuit dat dat mijn eisprong is. Klopt dat? Ow ja, en ik woon in Limburg.

Mimi, het kan ook wat ontregelt zijn door de vakantie en het tijdverschil. Hopelijk niet voor je natuurlijk!! Wel spannend. Ik heb na mijn vakantie in Canada ook een enorme jetlag gehad. Ik heb toen slaaptabletten gehaald bij de ha want ik was na een week nog helemaal ontregelt.

Cariska, 1 keer per dag dat kan toch ook wel met bijna 1,5? Zeker nu met dit lekkere weer. Zoonlief slaapt sinds een paar weken ook nog maar 1 keer. Meestal van 11 tot half 2 en van 7 tot 7.

Vanmorgen visite gehad van mijn zus met haar 2 kindjes en mijn ouders. Was erg gezellig, maar wel ineens druk. Ze zijn ook allemaal blijven lunchen dus dat was weer een chaotische maar gezellige boel. Vanmiddag heeft zoonlief lekker in het badje buiten gespeeld. Daarna hebben we weer een gevecht gehad met eten. Dat is sinds een paar dagen een waar drama. Zie daarvoor mijn vraag bij de dreumesvraagjes. Zometeen ga ik gezellig met mijn vriendinnetje wat drinken op een terrasje. Dat wordt dus lekker een wijntje :wink:

Ja van die jetlag heb ik ook al aangedacht!

Maar kunnen menstruatie-achtige buikpijn en rugpijn en pijnlijke borsten ook bij een evt. zwangerschap horen dan?

Vanaf maandag dus deze klachten, 2 x nu negatief getest.

Als ik ongi moet worden dan heb ook altijd een beetje een branderig gevoel onder… Dus dat heb ik nu ook al sinds gisteren, net dacht dat ik echt ongi zou zijn… Maar nee het was wat afscheiding…

Mijn lichaam houdt me gigantisch voor de gek geloof ik :think:

Cees: Geen idee hoe dat precies zit met dat slijm, de ene zegt dat dan de eisprong eraan komt een van die dagen, andere zegt dat je je eisprong hebt gehad en weer een ander zegt dat je hem dan die dag hebt. Op internet krijg je dus niet duidelijkheid daarover. Veel plezier vanavond!!

Mimi: Die klachten kunnen inderdaad ook bij een zwangerschap horen. Ik heb de ervaring dat wanneer je besluit om voor een kindje te gaan, dat mijn lichaam dan dingen doet die het eerder niet deed. Denk door het ermee bezig zijn?

Hier moest ik werken vanavond, eigenlijk tot 11. Had alleen zo’n heerlijke meevaller, i.p.v. dat er 1 invaller opkwam dagen stonden er opeens 2. Dat is dus echt teveel, dus kon ik heerlijk naar huis toe, heb nog overuren staan :dance:

Wat een super meevaller zeg! Heerlijk!

Ik zit nu met manlief op debank en een zak chips tussen ons in :oops: .

Hopen dat we zo weer lekker kunnen slapen!

Voor iederen welterusten!

Mimi: heerlijk toch, geniet er lekker van!!