Broekie: Zoals Cariska al zegt duurt nog een week en daar kan veel in gebeuren . Oeps je mond voorbij gepraat, hoe reageerde ze??
Cariska: Ik werk in de zorg, voordat mijn dienst begon had ik nog een gesprek, vandaar een lange dag. het is eigenlijk nog niks, want vaak werk ik van 11 tot 11, heb namelijk flexuren welke ik zelf moet inplannen en vind het prettiger omdat voor een dienst te plannen.
Ik heb besloten er morgen maar eens een testje tegenaan te wagen, heb toevallig nog 2 sensitesten liggen, ben heel benieuwd.
Ik ga maar weer eens verder met werken, tot later
Heeft er iemand luciferstokjes voor me??
Als ik mijn hoofd neerleg, kan ik hier gewoon slapen.
kiara, ook de zorg dus! Ik ook, verst gehand zorg. Welke doe jij?
succes met je test
hoi hoi,
kaja heeft ontstoken keelamandelen, dat verklaard ook zijn slechte eten en ook de pijn in zijn buik, want ja hij heeft wel honger, maar eten gaat niet gemakkelijk!
denk trouwens dat we allemaal wel zoiets hebben van āik wil ook!ā
OEPS broekie! moest hier van de week ook lachen, had mijn schoonbroer aan de telefoon en ik wilde weten of ze zondag ook naar mijn zus kwamen, omdat een cadeautje heb voor mijn beide zussen, zijn reactie meteen āo je bent zwangerā en mijn zus gister dus ook meteen, dan weet ik denk ik wat dat cadeautje isā¦ :lol: maar dat is het dus helemaal niet ik heb voor ons 3 een bedelarmband samen laten stellen en die wil ik dan geven, want op de verjaardad van mijn oudste zus is mijn andere zus er niet en op de verjaardag van mijn andere zus is de oudste er weer nietā¦ dus ja nu zien we elkaar a.s. zondag, dus dat wordt gezellig, 6 kids van bijna 4 tot net1!
maar ga weer!
liefs Len
Cariska: Ik werk ook in de verstandelijke gehan. zorg, alleen dan wel heel hoog niveau. Het is bijna wel jeugdzorg te noemen
Vind het leuk, maar wel erg pittig hoor!
Smartygirl: Beterschap met je mannetje! Wat leuk die reactieās van je familie, gelijk er al vanuit gaan dat je misschien wel zwanger bent. Ze zitten er dus wel om te springen. Leuk hoor die enthousiastme!
smarty, leuk die bedelarmband!
Kiara, ik werk met heeeeel laag niveau!
Cariska: Dat heb ik een paar jaar geleden ook gedaan op een kinderdag centrum, vond ik ook wel leuk Je krijgt van dat soort doelgroepen toch iets meer waardering, dat mis ik soms echt. Dit is ook niet iets wat ik altijd wil blijven doen.
Mimi: Ben benieuwd hoe met je gaat!! Hoop dat goed gaat.
yep van ieder lachje die ik tevoorschijn kan toveren kan ik zo genieten!!
Dat maakt het werk echt leuk! Dat mis ik dus echt, voel geen waardering voor wat ik doe :?
Ik heb vanmorgen getest, was negatief.
Moet zeggen de teleurstelling valt mee, al had ik het wel gehoopt.
Ik ben natuurlijk nog niet ongesteld, dus geef de moed niet op,
maar ga er wel vanuit dat het deze ronde niet raak is.
Er is een kans aanwezig dat ik te vroeg heb getest, had namelijk wat later als anders rekbaar slijm, dat was vorige week maandag. Meestal word ik zoān 14 a 15 dagen na dat slijm ongesteld, dus als de eisprong pas woensdag zou zijn geweest, ben ik nu te vroeg met testen.
We zien het wel, ga er in ieder geval niet vanuit dat de test nog positief word.
Ja ben ongesteld geworden! Dat rare slijm was dus mijn ei blijkbaar als ik terug reken.
Dus had cyclus van 35 dagen, NOD is nu 7 juli, dus geen ongi voor mij op vakantie.
Ga snel door kaja wil toch naar psz.
Zo eindelijkā¦ Ik heb tijd om op iedereen te reagerenā¦
Gisteren de was gedaan huis opgeruimd, tjsa en als Hub bezig is in huis kan ik moeilijk achter de laptop gaan zitten.
Daarbij komt ook dat ik wist dat ik niet in 2 minuten klaar zou zijn met typen.
Hub is net naar het werk gegaan en ik ben klaar wakker.
Eens ff terugbladeren, ik hoop dat ik op iedereen reageer en niemand oversla, zo ja vergeef me dan
Broekie; Al wat van je sollicitaties gehehoord? Lijkt mij ook niets om tegen je wil in dingen te verkopen en mensen op zoān dwingende manier geld af te troggelen.
Moet ook erg mijn best doen om mijn mond niet voorbij te praten, zeker tegen mijn moeder.
Beebie; Weet jij al meer? Al ongi geworden?
Kiara; Ik wil ook zo graag, maar ja als je iets besluit dan wil je het toch altijd liever vandaag dan morgen toch? Ik wel in elk geval.
Heerlijk zeg dat jullie al zoveel via MP hebben verkocht, dan loont toch het werk wat je gehad hebt van die 50 adv. Wij hebben onze auto erop staan, als zoān week of 4. Nu ook nog een topadv van gemaakt, maar geen reacties :? .
Ik ben echt geen kampeermens, ben verwent vroeger met vakantiehuisjes in Duiutsland en Oostenrijk, van die Zimmer Frei woningen omdat mijn papa niet van kamperen houdtā¦ Ik vond dat vroeger altijd onwijs jammer. Dus als we kinderen krijgen wil ik zeker op een camping gaan staan maar dan in een stacarvan ofzo niet in een tentā¦ Das een te grote overgang, haha.
Verslaving? Nou daar heb ik ook best last van, als de laptop aangaat is dit de 1e pagina wat ik open.
Balen van je negatieve test.
Smarty; Beterschap met je mannetje, heeft ie een kuurtje gekregen? hopelijk knap ie snel op!
Nou ik hoop dat ik iedereen nu zoān beetje bijlangs gegaan ben.
Zal nog ff een ego berichtje doen.
Slapen was heerlijk weer in ons eigen bedā¦ Alleen midden in de nacht zijn we klaarwakker (jetlag). Gisterennacht was dat van half 4 tot 5 uur, maar toen hebben we geslapen tot 11.15 uur.
En afgelopen nacht was gingen op 23 uur op bed, ik werd wakker om 1.30 omdat ik moest plassen en hub was al wakker sinds 00.00 uur.
En om 3.30 sliepen we nog niet. Zijn wekker ging wel weer om 6.15 uur :shock: omdat hij vandaag weer werkt.
Ik ben nog vrij tot maandag. Ook ik heb na 6.15 uur weinig geslapen en om 8 uur was ik dan ook zo wakker dat ik dacht ik ga de laptop nu maar halen, daar heb ik nu wel tijd voor.
Ben wel moe moet ik zeggen.
Heb vanmorgen nog maar een test gedaan, weer negatief, maar ongi wil ook niet komen, terwijl de symptomen al 2 dagen aanwezig zijn.
Heb getest met een digitale test van Clearblue, die had ik nog liggen, maar wie heeft er goede ervaringen met goedkopere testen?
Die ik bijv via internet kan bestellen. Durf hier nl niet naar de Kruidvat te gaan, de ene zit in het centrum waar ik werk, de andere zit hier in het winkelcentrum dus ook alle kans om ābetraptā te worden.
Nou dat was het even van mijn kant, wat een verhaal zeg, haha.
p.s. Weet iemand ook wat van Dees75? Ik heb haar hier al een hele tijd niet gezien, of heb ik dat verkeerd?
@smartygirl wrote:
Ja ben ongesteld geworden! Dat rare slijm was dus mijn ei blijkbaar als ik terug reken.
Dus had cyclus van 35 dagen, NOD is nu 7 juli, dus geen ongi voor mij op vakantie.
Ga snel door kaja wil toch naar psz.
Hmm jammer :hug: , maar gelukkig niet op vakantie.
Voelt ie zich al wat beter dan?
Ja hij had gister al weer praatjes en vanmorgen al weer super bijdehand en geen koorts meer. Hij wilde graag want een vriendje is vandaag voor het laatst. Ach de rest van de dag zijn we vrij dat komt wel goed.
Kiara, balen van die test, welke gebruik je? Wel fijn dat je niet super teleurgesteld bent! Het komt vanzelf!!
Smarty, ongi geworden! Pas het lijstje zo snel mogelijk aan! :hug:
Goed teken dat hij gewoon heen wil! Bikkel!!
mimi was dus alweer klaar! wanneer moet je werken?? En auto op marktplaats? Waarom? nieuwe gekocht? Kon je hem niet inruilen? Ik durf geen auto te kopen via marktplaats, doe ik veilig bij garageā¦
Ik kocht altijd testen van l10 matcare, heb je er 3 voor 5 euro. Bij tl positief mee getest, had ze nu niet in huis helaas. Worden goed verstuurd met de post!
Dees idd al poosje niet gezien.
hier slaapkamer verbouwd, bed weer anders, nachtkastjes op elkaar en daarop tv. Ben in juli jarig en denk erover om geld te vragen zodat ik slaapkamer kan opknappen nieuw behangetje enzo. Lijkt me leuk!
en nu zitten tl en ik aan de verse aardbeien :drool:
Heerlijk!
Hier ga ik zo naar de kapper, totaal ander model, heb het lang laten groeien voor de bruiloft, maar ben er nu wel klaar mee, dus de schaar gaat erin.
Weer een lekker pittig modelletje!
ja kaja is wat dat beteft wel echt een bikkel hoor, hij heeft vanaf zijn geboorte tot hij 1,5 was 8 keer oorontsteking gehad, zeurde er nooit om, kreeg alleen gigantische koorts en daardoor wisten wij dat hij oorontsteking had. toen hij 1,5 was kreeg hij buisjes en tot afgelopen december nergens last van gehad en sindsdien al weer 3 keer oorontsteking gehadā¦
maar goed hij zit dus lekker op de psz, milo ligt in bed en ik zit even lui met de laptop op de bank.
mimi veel plezier bij de kapper! ik ga volgende week denk ik ook maar even of net na de vakantieā¦ heb het nu net op een lengte dat ik een staartje kan en dat vind ik wel lekker met zwemmen en zonnenā¦
ow lekker aardbeien cariska, ga denk ik straks ook een doosje halen!
vind het trouwens niet zo erg dat ik ongesteld ben geworden, ging er al niet vanuit dat het meteen raak zou zijn, maar de vorige keer toen ik stopte met de pil duurde het 59 dagen voor ik ongesteld werd en nu maar 35! dus dat lijkt op een normale cyclus! dus nu nemen we gewoon een wat grotere klusperiode 8)
vanmiddag lekker een eindje fietsen met de jongens denk ik, het is wel zoān lekker weer!
nou ga nu maar even strijken, zit al 2 dagen tegen die mand met strijk aan te hikken en dus nu moet het wel schop onder mijn kont en strijken maarā¦
Goeiemorgen!
Cariska; Idd, heb nog een week de tijd. Ik zie het wel, als ik er vanuit ga dat het niet zo is, is de teleurstelling ook iets minder, maar zou me toch wel een beetje bedrogen voelen door mijn lijf.
Kiara; Tjaā¦ beetje stomme actie, maar ik ben zo slecht in geheimen bewaren! :lol: Jij ook al zo moe?
Smarty; :hug: voor Kajaā¦ lijkt me erg vervelend voor zoān klein ventje. Awhh je familie reageerde wel erg leuk! Leuk zeg zoveel jonge kinderen. Ik moet het (helaas) met alleen mijn kinderen doen. Heb wel 1 nichtje, maar die mag ik niet meer zien. Leuk idee ook, die bedelarmband! :mrgreen:
Kiara & Cariska; Beide in de gehandicaptenzorg? Mijn schoonmoeder werkt ook in de gehandicapten zorgā¦ ik zie haar af en toe onder de krassen thuis zitten. Ze is overigens gek op haar werk, maar denk niet dat ik dat zou kunnen. Mijn volle respect voor jullie! :-*
Kiara; Negatieve testā¦ jammer. Maar geen bloed, geeft moed!
Smarty; Ongi, met een positief randje Een normale cyclus en tijdens de vakantie geen :evil: :dance: En wat een bikkeltje die van jou!
Mimi; Ook weer helemaal terug en opgeruimd! Ja, had binnen 3 uur na het versturen van mijn sollicitatie al de eerste afwijzing te pakken Het is echt te erg voor woordenā¦ Je wordt er zo depressief van, maarjaā¦ gelukkig ben ik niet een depressief persoon.
Ik heb bij de vorige zwangerschap ook testen via internet besteld, ging erg goed, volgens mij waren dat ook sensitesten. Lekker hoor even naar de kapper, ik moet eigenlijk ook weer. Ik knip man, zoon en dochter zelf, maar niemand knipt mij
Cariska; Weer aan het rommelen in huis? We zouden er haast iets van gaan denken! Heb van het weekend heerlijk aardbeien gehaald en zoet!!! Heerlijk!
Zoā¦ alles gehad toch? :mrgreen:
De misselijkheid is stukken minder en niet meer zo hevig, maar ben nog wel steeds heel erg moe. Heb gisterenmiddag een uurtje geslapen en gisterenavond ook een uurtje en dan om 23:45 naar bed en vanmorgen om 7:30 wakker (was eigenlijk een beetje laat) :oops:
Ook doen mijn borsten een beetje zeer en zijn ze erg gevoeligā¦ allemaal voortekenen, maar of het ook echt zo isā¦ ik wacht het nog even af.
Mijn moeder reageerde een beetje verbaasd, maar dat kan ik ook wel begrijpen als het even tussen neus en lippen door wordt gezegd hahaha
Denk dat als ik eenmaal met een positieve test aan kom, ze een gat in de lucht springt. Stiekem heb ik het gevoel dat we er weer een meisje bij krijgen. Dat had ik bij Larissa ook zo sterk. We hebben bij haar dan ook nooit een jongens naar verzonnen en haar naam stond al voor de zwangerschap vast. Heb zelfs al namen voor als het een meisje wordtā¦ :oops: Man en ik waren het er meteen over eensā¦ maar we zien het wel.
Heb gisteren een mailtje gestuurd naar het zwembad waar Vincenzo zwemt. Hij zwemt daar nu al ruim 2 jaar en blijft steeds een beetje hangen op hetzelfde niveau en hij is steeds moeilijker om te motiveren, hij heeft er eigenlijk geen zin meer in.
Belde het zwembad net op met dat ze hoopt dat we nog wel even blijven, want hij is al zo dichtbij en volgende week worden er weer kikkers (niveauās ) uitgedeeld etc. Hij is nu alweer een half jaar bezig om naar een hoger niveau te gaan. :roll:
Niet alleen zoon, maar ook ik heb er genoeg vanā¦ Larissa gaat ook mooi naar een ander zwembad!
Even lekker in huis rommelen vandaag!
Jullie zijn lekker aan de babbel geweest vanmorgen
SmartygirlL: Fijn dat je ongesteld bent geworden!! Of nou ja liever had je natuurlijk zwanger geweest, maar bedoel je cyclus is nu in ieder geval redelijk. Of heb ik dat mis? Als ik je berichtje poosje terug las over dat je maar 4 keer in jaar een eisprong hebt, dan lijkt me dit wel netjes. Of zegt het niet zoveel??
Kom later even terug, onze kleine is het er niet helemaal mee eens dta ik achter de computer zit