Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

mimi welkom back! En hoop op een positieve test morgen!! Enne … slaapse vanacht!

Kiara, kampeerspullen? gaan jullie niet meer kamperen?

Ff snel een berichtje van mij. Lig al op bed ondertussen. Toch snel een test gedaan. Helaas negatief. Was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn. Welterusten

Jammer Mimi :hug: maar geen ongi is dus ook nog geen uitsluiting van…

En nu lekker slapen :zzz: Als het lukt tenminste :wink:

IK WIL OOK :frowning:

Wat een gemenerik, zonder medeweten Aterix en obelixen verkopen whahahaa :lol: , zometeen gaat ie ze zoeken!

Ik werk momenteel als autoverhuurder, reserveringen erin zetten, overeenkomsten maken, auto’s uitgeven en ontvangen, checken, tanken, schoonmaken, factureren. klinkt wel aardig zo, is ook leuk, lekker veel buiten en heen en weer lopen, maar 10 uur werken verdeeld over 4 daagjes is waardeloos, geen uitzicht voorlopig op meer uren over minder dagen. Maar ja.

Net 3 kleine koi’tjes van mijn vader gehad voor in mijn vijver, zelf uitgezocht :inlove: . Lucy ligt nog in de auto te slapen. Ga haar zo halen. Haar ene tandje is nu door, de eerste, maar je ziet hem nog niet echt, voelt hem wel heel erg scherp. Ze is gek op komkommer en meloen trouwens, kan ze eeuwigheid op kluiven en kauwen :inlove: .

Mimi, ben benieuwd of je vanaaf of morgen nog ongesteld wordt. Jammer hoor, dat ie negatief was, maar wie weet…

Was de dierentuin leuk Caris?

Cees ja ik wil ook :wink:

Zo Kiara, jij kan aardig wat rotzooi verkopen zeg, voor een leuke opbrengst :shock: Ik was al blij met die 20 euro voor mijn aquarium, heb er meteeen een leuk Lief shirtje voor gekocht. En volgens mij zei jij van die onregelmatige cyclus bij BV zetten: heb ik gedaan, maar niet veel reacties en alleen maar over dat ie lang uitblijft, niet dat ie wel komt, maar dan ineens weer heel lang wegblijft… Zodra ik weer ongesteld wordt, ga ik maar weer dagelijks in bed temperaturen om bij te houden wanneer eventueel een eisprong zou kunnen plaatsvinden, dan weet ik dat voor de cyclyssen erop een beetje…

Effe auto checken, ik haal haar maar naar binnen…

Beebie, oh maar toen ik akkoord had met die man van astrix en obelixen heb ik het wel verteld hoor!

ik"wat vind je van 45 euro?"

hij “leuk waarvoor”

Ik “euh … astrix en obelixen?”

hij “nee moeten die weg dan?”

Ik “je leest ze toch niet, liggen daar maar te liggen”

Hij “ja dat is zo maar stel nou dat ik ze nog lezen wil??”

en het mocht toen nog

10 uur over 4 dagen is idd niet echt veel…

En koitjes, hebben jullie grote vijver? hier komt er ook ooit een vijver, ik vind het niets aan maar J wel. maar zolang de kids klein zijn geen vijver hier!

en tandje door… heeft ze er veel last van?

Dierentuin was super! Morgen foto’s (hoop ik anders woensdag!)

Mimi :hug: wie weet meis! Geen bloed …

Cees :hug:

Mimi: Het zegt nog niet alles hé! Misschien te weinig hormonen in je ureine? Het beste id ook om s’morgens vroeg te testen, omdat het dan het meest geconcentreerd is.

Slaap lekker!

Cariska: We hebben een vouwwagen gekocht en wat nieuwe spullen, dus kon er een hele hoop weg, vandaar dus. Nee, ik ben echt een kampeerverslaafde. Heb het de laatste 2 jaar niet gedaan en heb het echt echt gemist, had niet echt een vakantie gevoel. Pas zijn we een paar dagen wezen kamperen met de vouwwagen en dat was echt super, zo fijn om weer lekker in de natuur te zijn.

Beebie: Hoop dat ze geen bijtertje is, dat lijkt me niet fijn met een tandje :wink:. Wat lief dat je een paar koi’tjes van je vader hebt gekregen! Vervelend zeg die onzekerheid wat betreft je cyclus :?

Ook wel jammer, dat je bij het BV topic haast geen reactie krijgt.

Ik was van plan niet meer lamngs te komen, maar kon het niet laten. Zag dat ik hier al aardig wat berichtjes heb weg getikt.

Vind eigenlijk wel gezellig zo met jullie, eigenlijk wel fijn dat het een klein groepje is. Kun je het tenminste bijhouden.

kiara, hoor ik daar een verslaving?? Hier ook hoor, had eigenlijk al boven willen zijn :wink:

En een vouwwagen!! SUper! Mijn ouders hadden vroeger zo’n alpenkreuzer, grijs met oranje! Geweldige tijden in gehad! Nu hebben ze een caravan, is ook super! Wij gaan deze zomer in zo’n compleet ingerichte tent in Italië!

enne … nu ga ik naar boven, morgen om 7 uur werken, later die dag krijgen we onze nieuwe client die bij ons komt wonen, klinkt als drukke dag dus!

Inderdaad heb inmiddels een verslaving :oops:

Waar gaan jullie heen in Italie en wanneer??

Wij gaan in Juli ook naar Italie toe :smiley:

Ik ga ook maar eens naar boven!

Weltrusten!

Wij gaan naar Camping Cavallino, ongeveer 40 minuten rijden van venetië! Lijkt me erg gaaf! We gaan eind augustus t/m half september pas… wil er nog niet aan denken haha duurt nog zo lang!

Wij zitten in caorle in Italie, dat is ook iets van 40 kilometer rijden naar Venetie. Ben je er al een eerder geweest??

Ik heb heerlijk geslapen, ben alleen wat brak opgestaan. Heb wel een druk dagje, ga dus maar eens aan de slag.

Hey meiden,

Even snel een ego berichtje (mijn moeder kan elk moment binnen vallen ;))

Ik heb vanmorgen een testje er tegen aangegooid.

Zat gisteren namelijk te bedenken… mijn laatste menstruatie was ook al zo raar, 1 dag, weinig bloedverlies en omdat Beebie geloof ik zei dat ik vorige week misschien niet de eisprong, maar een innesteling voelde…

Ga er dus nog steeds vanuit dat vorige week mijn eisprong was en ik niet zwanger ben van vorige maand. Mijn lijf zit me dus aardig voor de gek te houden, aangezien ik me van alles inbeeld :roll:

Nee hoor, wil helemaal niet graag zwanger worden :liar:

Dus ik wacht nu even tot na mijn NOD en :pray: dat de :evil: uitblijven.

Mams is er!

@cees77 wrote:

IK WIL OOK :frowning:

Dit herken ik :wink:

Broekie: Wat vervelend dat je lichaam je zo voor de gek houd!!

Ik ben zo blij dat iedereen hetzelfde heeft. Ik ben nu al ongeduldig. Wat moet dat wel niet zijn als het gewoon niet lukt en je vier jaar ofzo aan het sukkelen bent :roll:

Leuk hoor kamperen. Wij hebben een grote bungalowtent voor 6 personen. Een vouwwagen lijkt me ook erg fijn, vooral omdat je dan van de grond ligt en het opbouwen een stuk sneller gaat dan met die grote logge tent van ons :mrgreen: Wij hebben tussen hemelvaart en pinksteren gekampeerd en 7 juli gaan we weer :dance: :dance: Wij blijven alleen wel in Nederland.

Goedemorgen allemaal,

Hoe is het met iedereen?

Mimi lekker geslapen weer thuis? Balen van je test maar geen bloed dus houdt nog moed, anders over paar dagen weer testen en dan 's morgens.

Hier vanmiddag met kaja naar de dokter hij blijft koorts/verhoging houden. Dus even ma na laten kijken en ik vermoed een oorontsteking.

Daarna nog even werken bso-opvang en dan lekker avondje bankhangen

Cees: Dat gevoel wat jij nu dus heb, heb ik ook. Vraag me af hoe ik me wel niet ga voelen als nog een hele tijd gaat duren. Weet dat ik er vorige keer ook zo mee bezig was, verbaas me er over, dat ik toen op een gegeven moment het wel even van me af kon zetten. hoop dat dit me nu ook weer gaat lukken. Waar gaan jullie heen op vakantie??

Smartygirl: Wat vervelend dat Kaya nog steeds niet lekker is! Beterschap met hem! Laat je nog even weten hoe het bij de ha was?

Mimi: Lekker geslapen weer in je eigen bedje?

Hier ben ik erg moe, ben gisteren te laat naar bed gegaan, kwam al helemaal brak uit mijn bed. Zit nu op mijn werk, moet tot 23.00, hoe ik dat ga redden?? Kan wel slapen :zzz:

Haaaaai meiden,

Ik heb weer heelijk ( :liar: ) gewerkt hahahaha

Het gevoel van “IK WIL OOK” is ook hier heel erg herkenbaar :mrgreen:

Kiara; Achja… kan me nog geen dag herinneren dat mijn lijf wel eens normaal doet :wink: We zien het wel… zou het wel erg jammer vinden als het niet is gelukt, maarja we hebben het niet voor het zeggen. Het wordt je gegeven.

Kamperen lijkt me ook geweldig juist met kinderen, maar mijn man is opgegroeid met vakantie = hotel en laat ik daar nu een vreselijke hekel aan hebben. Hou totaal niet van hotels. Wij hebben als compromis dus een stacaravan. Tot nu toe zijn we maar weinig op vakantie geweest. En dan vaak Centerparcs en vorige jaar Beekse Bergen, maar met een vouwwagen of grote tent naar italië… Ik ga wel hoor! :lol:

Smarty; Beterschap voor je kleine Kaja. Zo sneu als ze ziekjes zijn.

Kiara; vermoeid… breek me de bek niet open, heb me toch zitten gapen op mijn werk (het is sowieso erg saai werk) maar had best mijn oogjes dicht willen doen achter mijn bureautje :wink:

Heb mezelf net voorbij gepraat tegenover mijn moeder.

Zeg tegen haar… goh weer een druk weekend, zaterdag bij jullie en dan zond die wagen ophalen…

Dus mijn moeder kijkt op… WAGEN? Ben je zwanger?

Uhm nee… nog niet. Gaan jullie toch voor een derde?

Ze vroeg me zelfs nog of ik een grapje maakte, maar nee. :lol:

Zo denk dat ik heel eventjes op de bank ga liggen.

Vincenzo komt pas om 17:00 terug van schoolreisje en ik ben echt helemaal op. :frowning:

Broekie :hug: maar je nod is nog een week!! Kan dus nog alle kanten op!

hier minstens 1 keer per jaar naar centerparcs!

oeps je mond voorbijgepraat…

smarty, en had kaja oorontsteking?

kiara, werken van 13 tot 23! Dat is lang!!!