Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

Oja wij gaan naar roompot scharendijke,net naast renesse. Lekker 2 weken in een luxe huisje.

Broekie, jij kan binnenkort verhuizen naar de 9 maanden mama’s denk ik, met je misselijkheid. Ik denk dat je zwanger bent :wink: . Jij zal geen eispong hebben gevoeld maar kan je innesteling in sommige gevallen ook voelen soms? Ik heb het neit eerder gehoord maar misschien dat sommige mensen dat toch kunnen voelen? Gaaf hoor :thumbup:

Cariska, over je pb, ik vind het prima hoor, doe mij maar zo op het lijstje :mrgreen:

Smarty, leuk zoveel zwangeren en de kidnjes allemaal erg jong. Geweldig lijkt me dat als het ook leuk gaat. Ik heb wel een zwager/schoonzus met kind van aantal maanden ouder, maar daar wordt dus nog niet mee gespeeld, vinden het ook niet zo’n leuk kind en met name 1 helft van het stel, die is niet zo gewelidg, kijkt niet naar ons meisje om terwijl wij wel naar die van hen omkijken. Dus dat is beetje jammer.

Mariette, in deze tijd is een vaste baan haast niet te doen vind ik, als je neit al een lange tijd een baan hebt die moet overgaan in vast contract. Mijn ervawring is dat ze je de laatste jaren toch elke keer eerst half jaar of jaarcontract geven, en dan pas vast als je geluk hebt. Bedrijven willen zich nog niet zo binden lijkt wel. Daarom zijn wij ook maar gewoon begonnen, na defensie had ik uitkering van hen en toen direct zwanger geraakt en daarna weer aan eht werk gegaan parttime, maar ook nu half jaar contract wat toevallig vandaag stilzwijgend verlengd is. Maar wel een stomme klote baan, stom bedrijf, ik zoek hard naar wat anders ondertussen maar helaas lukt dat nog niet.

Mimi, ennnnn???

i ga nu even kleine op bed leggen, later kom ik weer. groetjes

Broekie: Het klinkt allemaal wel heel hoopvol!! Hoop dat je lichaam je niet voor de gek aan het houden is! Onze kleine is ook wat mopperig, nog van slag van het dagje efteling. Ze was van haar ochtend slaapje af al een hele lange poos, alleen sinds gisteren wil ze dus s’morgens weer slapen.

Smartygirl: Fijn dat je mannetje weer opgeknapt is! Wat doe je voor werk, dat je om 18.00 uur moet beginnen??

Wat een leuke vakantie bestemming Zeg!! Ben al vaker bij Renesse in de buurt geweest, vond het helemaal super.

Mimi: En en en?? We zijn niet nieuwsgierig hoor :wink:

Hoe is de terugreis gegaan??

Beebie: Ben jij inmiddels al ongesteld??

Volgens mij land mimi vanmiddag rond half 4 pas in nederland, dus we moeten nog even geduld hebben :wink:

Hier word ik beetje moedeloos van mezelf, wil echt te graag zwanger zijn. Hoop dat deze dagen snel voorbij zijn!

Kiara ik moet tot 18.00 werken, dus ben dan klaar. Ik werk in de kinderopvang, zit trouwens ook wel qua contract enz even lastig, want mijn 6 maanden contract is afgelopen, stil zwijgend door gegaan, maar nu worden wij overgenomen door een stichting en moet ik afwachten wat zij voor een contract bieden, mijn baas heeft 21 uur per week door gegeven dus hoop wel dat dat kan.

Ja wij zitten goed in de zwangeren, mijn oudste zus, en 2 schoonzussen dus tussen 23 aug. en 14 sept.word ik 3 keer tante. Langs mijn kant van de fam hebben we straks in 4 jaar tijd dus 7 kleine kids (straks hopelijk 8) en langs de schoonfamilie 6 kleintjes in 4 jaar tijd. Dus zitten goed in de kleine kids.

Maar goed mijn was is gedaan,eten staat klaar, stofzuiger heeft zijn rondje ook weer gedaan dus kan gaan werken.

Nee, nog steeds niet ongesteld, maar ook geen posi test vanochtend :think:

smartygirl: Ik las het verkeerd zie ik, dacht dat je om 18.00 moest werken :wink:. Leuk voor de kids dat er bij jullie in de familie zoveel kinderen zijn, zeker op verjaardag enzo.

Beebie: Das balen zeg, word je er niet erg onrustig van? Ik zou daar dus echt niet tegen kunnen.

Zo, net weer even 5 sollicitaties de mail uit gegooid.

Het kan me nu ook echt niets schelen waar ik terecht kom, als het maar niet meer in een callcenter is. :frowning:

Als je nagaat dat ik met regelmaat hele oude mensen aan de lijn heb en ik bel uit naam van hun goede doel dat ze steunen en zij vertellen mij dat ze jaren lang hard gewerkt hebben en nu eindelijk van hun pensioentje kunnen genieten en dat ze die 5,- per maand helemaal niet erg vinden, maar er geen 10,- van kunnen maken.

Moet ik dus eigenlijk van mijn baas zeggen;

Maar mevr. dat is toch heerlijk, dus dan trekt u er tegenwoordig ook lekker op uit? En dan zult u vast wel even ergens samen een kopje koffie drinken nietwaar? Als u nu eens 1 kopje neemt in plaats van twee, kunt u de andere 5,- ook doneren!

Nou sorry, maar dat gaat mij echt te ver hoor. Ik kan dat gewoon niet.

Of een bijstandsmoeder ofzo.

“Ja, mensen zeggen dat ze het zo slecht hebben, maar zo erg is het vaak niet hoor” Wil daar gewoon echt weg. :frowning:

Dus heb nu echt op van alles gesolliciteerd hahaha hopen dat er nu ook wat uit gaat komen. :slight_smile:

Broekie: Ik heb jaren terug ook bij een call centrer gewerkt, vond ook helemaal niet leuk. Ik was bezig met mijn studie en moest iets doen, maar was er ook zo weer weg. Snap dus heel goed waarom je weg wilt, is echt niet leuk.

Ow Broekie, dat zou ik ook niet kunnen hoor. Die dingen verkopen tegen mijn gevoel in. Ik heb ook op callcenter gewerkt en dat was dan dat klanten mij belde met vragen. Was heel erg leuk en gevarrieerd. Maar zelf bellen, bah, dat zou ik ook niet willen en zeker niet op die manier. Hopelijk zit er iets bij die 5 :pray:

Beebie, spannend dus nog altijd. Wat denk je zelf? Je vriendin denkt in ieder geval van wel. Hoop het voor je :pray:

Kiara, ik ken het. Wij hebben net besloten voor een tweede te gaan en ik ben nu al ongeduldig en in mijn hoofd met niets anders bezig :roll:

Leuk Smartygirl, zo veel kleintjes in de buurt. Vooral voor de kleintjes zelf. Worden ze niet overladen met aandacht door opa’s en oma’s :shifty: Mjin zus heeft ook 2 kindjes. Eentje is in mei 2 geworden en de andere wordt in juli 1. Die van mij zit daar dan precies tussen :mrgreen: De zus van mijn man heeft al een grote zoon van 10, dus echt veel doen de 2 neefjes niet met elkaar. Wel jammer hoor.

Ja nou, weet het ook neit meer hoor. zal wel een hele late onregelmatige cyclus zijn ofzo. Ik probeer natuurlijk gewoon weer over twee dagen als ik dat uithoudt, maar voel me niet speciaal zwanger ofzo. Ik slik tegen de hoofdpijn de ijzertabletten die ook nog had liggen van tijdens zwangerschap en net na bevalling, heeft dokter neit voorgeschreven omdat ik maar mini beetje afweek van het minimale wat een vrouw zou moeten hebben (7.3 dus ipv 7.5), maar ik denk dat het dat toch een beetje is. Dochetr gaat wel weer ietsje beter slapen, dus dat is wel fijn. Dat zij zo lang slecht sliep, werkt wel een mijn koppijnen mee. Maar goed: ik ga me klaar maken en dochetr wakkermaken om zo naar mijn moeder te gaan, die gaat half middahje oppassen als ik weer fijn werken ben :sick: . Allemaal fanatieke werkers hier hahaha :wink: :mrgreen: .

Fijne dag nog, ik ga weg. groetjes!

Broekie, SPANNEND!!!

en pff dat je dat moet zeggen, kan me voorstellen dat je er weg wilt!

Smartygirl, werkse!!

en 3 x tante in 1 maand tijd!!

weer terug van dierentuin, was een succes! Meiske ligt nu moe maar voldaan in bed!

cees: Fijn om te horen dat er meerdere zijn die er zo mee bezig zijn.

Beebie: Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar denk dat je door de BV ook onregelmatiger bent. Je hebt toch pas 1 cyclus gehad?? Anders eens vragen in het BV hoekje. Wat doe jij trouwens voor werk??

Cariska: Fijn dat het dagje dierentuin zo geslaagd was!!

Hier zit ik te wachten op een vriendinnetje die om 2 uur zou komen. Ze is niet iemand van de tijd, ikzelf ook niet, maar dit is wel erg laat. Hoop niet dat ze het vergeten is. Verder zou er vandaag iemand komen om iets op te halen, hebben inmiddels denk al meer dan 100 euro verkocht via marktplaats. Zaterdag komt iemand een tent halen, dan hebben we al meer dan 200 euro, wel lekker hoor. Dan te bedenken dat ik eerst een deel weg wilde gooien.

kiara, dat is idd mooi meegenomen dan. was het laatst nog opgehaald? En vriendin ff sms-en??

dat verkopen via mp is een goudmijn. Ik heb ook al veel verdient zo. Hebben we laatst een laptop van gekocht :mrgreen: :thumbup:

Heel vermoeiend als de kleintjes slecht slapen en idd een hoofdpijntrekker. Hier ook een zoon die zondag om 6 uur wakker werd en vanmorgen om 5 :shock: Dat is een van de weinige dingen die ik niet leuk vond aan het eerste begin. Dat weinige slapen :doh: :silenced: :shifty: Succes met werken :thumbup:

Helemaal gemist dat jij naar de dierentuin was Cariska. Leuk dat jullie je goed vermaakt hebben :mrgreen:

Mijn vriendinnetje belde vlak nadat ik mijn berichtje poste aan.

Was wel weer gezellig. Ze heeft een dochtertje van 5 maanden, wat een snoepie is dat zeg! Echt zo’n zoet kindje.

Cees: Jeetje wat word je zoontje vroeg wakker zeg :shock:

Hier een luxe, onze kleine word meestal pas tussen 8 en 9 wakker, soms zelfs nog ietsje later.

Nou ik zou echt niet weten wat ik moet verkopen, mijn kinderen slopen alles :oops: :lol: Bij ons is het vaker gratis af te halen hahaha

Nu moet ik zeggen dat we zelf ook niet veel kopen.

Waar ik nog wel heel graag vanaf wil (met nadruk op IK) :wink: is de suskes en wiskes van mijn man. Die dingen staan hier oud, lelijk en stoffig te worden, terwijl er een aantal collectors items tussen zitten.

Nou van mij mogen ze weg :snooty:

En (hoewel ik er jaren lang teen heb geprotesteerd) zijn draaitafels, platen etc. Hij kan het nergens kwijt en niet meest onbelangrijkste punt… hij vind de muziek niet meer leuk :smiley:

Maar ik zie mezelf nu niet 200,- opbrengen hoor… dan heb ik niks meer in huis staan :wink:

broekie, ik heb laatst (zonder medeweten van vriend) de astrix en obelixen (29 stuks) op mp gezet, kreeg er nog 45 euro voor! ik zou zeggen, gewoon erop zetten :mrgreen:

Mijn man heeft ook nog tig verzamelobjecten liggen die zo op mp zouden kunnen. Maar hij is er zo aan gehecht zegt ie. Waarom liggen ze dan stof te happen op zolder :think: :lol: :lol:

Weer terug in NL!!!

Wat is het hier koud, BRRRR…

Rare terugvlucht gehad, heel veel last van turbulentie, heel erg misselijk geweest maar gelukkig alles kunnen binnen houden.

Hier nog niet ongi, maar heb ook nog geen test gedaan.

Durf ineens niet zo goed meer geloof ik.

Heb echt het idee dat ik ongi ga worden, buikpijn, rugpijn…

Als ik het vanaaf niet wordt ( 4 weken geleden werd ik het ook 's avonds) doe ik morgenvroeg de test.

Ik laat het jullie zsm weten…

Nu lekker slapen… We zijn ondertussen 30 uur wakker :zzz:

Mimi: Hoop dat de menstruatie uitblijft, maar dan wel door een zwangerschap! Slaap lekker!

Vervelend trouwens dat het geen fijne vlucht was.

broekie: Wij hebben veel campeer spullen verkocht, vandaar het hoge bedrag. We hebben nog niet eens alles verkocht, dus hoop dat nog wat meer word.

Fijne avond allemaal!!