Meistoppers 2010, Denken veel aan Tammy

nee geef geen bv meer, nu ongeveer 4 maandjes niet meer. en dit nooit eerder gehad.

ik heb zelf het idee dat het wel raar is, moe, af en toe misselijk, kan om alles huilen…

maar misschien is het wel psychisch…

Lastig he, voor hetzelfde geldt beeld je je alles in. Ik hoop echt dat het raak is voor je :pray:

Hai!

Hier het laatste berichtje vanuit Meggiko!

Over 9 uur worden we opgehaald, en over 23 uur zijn we terug op NL’se bodem!

Thuis zal ik weer ff reageren op iedereen

De oplader van de laptop is al ingepakt dus hij heeft niet meet zoveel energie, haha.

Cees welkom!

En ik hoop dat ik jullie morgen positief nieuws kan brengen!

(Kan op vliegendheid ook bij zwangerschapskwaaltjes horen :oops: )

mimi, helaas het is dus alweer aan het eind! En kan erbij horen hoor!

Zou ik een andere test kopen dan de kv?

Opvliegendheid erbij horen volgens mijn man wel…

Ben echt reuze benieuwd wanneer de eerste positieve testen komen.

Mimi succes met testen.

Beebie ik zou je ook 25schatten hoor.

Ga snel weer lezen heb een spannend boek, de mannen inc.hub slapen

Mimi: Succes met testen morgen!! opvliegendheid kan erbij horen, in ieder geval had ik er wel last van.

Smartygirl: met welk boek ben je bezig??

Cariska: Ben je uitgegaan van je langste cyclus?? Ik zou denk ik even wachten tot dinsdag met testen. Je HCG verdubbeld zich elke 2 dagen.

Je hebt wel de kwaaltjes, spannend dus. Wanneer word je meestal ongesteld s’morgens of s’avonds?

We zijn net even wezen shoppen, hebben een nieuwe lamp gekocht voor onze eetkamer.

Hier trouwens ook niet eerder gehad dat er melk uit mijn borsten komt en hier ben ik nu toch al 20 maanden gestopt met de borstvoeding :think:

Goede reis Mimi. En het kan zeker bij zwangerschap horen, maar bij mij ook bij mijn ongi.

Cariska, wat is een kv test?

Een KV test is een kruidvat test :wink:

Onze klein is vandaag helemaal van slag van gisteren. Ze werd vanmorgen om 9 uur wakker, lag voor half 11 weer op bed, heeft toen 3 uur geslapen. Om half 4 is ze weer naar bed gegaan, weer iets van 1 a 1,5 uur geslapen. Zometeen maar vroeg naar bed, dan is ze morgen weer lekker uitgerust.

Ik was de reünie aan het lezen van simone vd vlught, maar hij is uit. Heb nu een boek van loes den Hollander liggen. Zijn allemaal wat spannende boeken, moet nog op jacht naar een boek voor de vakantie. Nog 2weken werken en dan zijn we 2weken weg heerlijk hoor.

Nou kaja had niet echt koorts meer, maar was nog wel heel zielig,dus die ligt er lekker in bed. Hopelijk is hij morgen weer betet,want hij kan werkelijk niets hebben als hij ziek is.

De jongens liggen hier er dus lekker in,dus ga even ongestoord mijn zus bellen (is zwanger van haar 3e)

Liefs Len

smartygirl: Waar gaan jullie heen op vakantie?? Veel plezier met bellen!

Hoi allemaal,

Even weer een berichtje van mij. Ik heb alles van iedereen gelezen maar het lukt nog niet helemaal om op iedereen specifiek te reageren…

Welkom Cees bij de groep!

Vandaag voel ik me niet helemaal happy. Ik weet dat ik hiermee verder wil maar maak me zorgen omdat ik geen vaste baan heb. Met deze economische tijden zal het nog wel even duren. Ik wil ook niet meer te lang wachten met een kindje… en daar zit ik dus een beetje mee. :cry:

Verder wel een gezellige verjaardag gevierd vandaag. Ook veel over zwanger worden gekletst en de buik van mijn vriendin gezien. Misschien dat ik daarom even wat gevoelig ben… :?

smartygirl, jij hebt iedereen mooi aan het slapen, heerlijk zeg!! En leuke boeken lijken mij dat! Ik ben bezig in die van suzanne vermeer, ook erg leuk!

En je zus zwanger!! Spannend! Hoelang moet ze nog?

Kiara, ja ben idd uitgegaan van langste cyclus. (32 dagen). ZIt niet echt regelmaat in wanneer in het word ('s ochtends/'s avonds). Heb nu wel een andere test gekocht, misschien die morgen nog proberen…

Hoe oud is je kleintje?

Mariette, weet je hoe ik het doe? Ik open deze pagina erbij en doe dan 1 op beantwoorden, zo kan ik iedere keer teruglezen wat iedereen geschreven heeft.

En niet helemaal happy :hug: :hug: :hug: Wat voor opleiding heb je? Is er geen werk in?

Cariska: en en?? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:

Onze kleine is nu ruim 1,5 jaar.

Mariette: Vervelend dat je je niet helemaal happy voelt! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt dat je geen vast baan hebt! Wat voor contract heb je nu??

Hebben jullie plannen vandaag?? Ik ga straks even een wasje vouwen en vanmiddag krijg ik een vriendin op visite.

Tl word deze maand 1.5! Scheelt niet veel dus! Niet getest vandaag, morgen wellicht :wink:

Wij gaan zo naar de dierentuin!! Veel zin in!

Cariska: Wat ontzettend spannend zeg!! Dit is dus de langste cyclus die je hebt gehad, dan kan het toch bijna niet anders zou je denken. Wat heb je er zelf voor gevoel bij?? Veel plezier in de dierentuin!

dubbel

Cariska, ja!

Mariette, heel herkenbaar hoor. Ik had ook geen vaste baan en wilde heel graag een kind, dus toen zijn we wel ervoor gegaan en ons zoontje is nu alweer 21 maanden. Voor mij is het 't waard geweest om niet te wachten op meer zekerheid qua werk. Het komt zoals het komt. En zoals mijn moeder altijd zegt: je leeft naar wat je hebt. Geldzorgen zijn echt niet prettig, maar er zijn ergere dingen. :-*

Jeetje dames! Drie pagina’s moest ik teruglezen :lol:

Even reageren!

Cees; Welkom! Inderdaad net iets te laat begonnen, maar het startschot is gegeven nietwaar?! :smiley: Het houd ons allemaal bezig. :wink:

Beebie; DERTIG… :shock: Ik had je ook een stuk jonger geschat. Ik zou zeggen volhouden… als je ooit 60 bent en ze schatten je nog 45 :wink: Kijk dat zijn de complimenten waar we het voor doen :lol: hahaha

Nou nee hoor, ik ben blij dat ik ouder worden en dat het ook te zien is, lijkt me niks om eeuwig jong eruit te blijven zien.

Kiara; Ik meen woensdag mijn eisprong te hebben gevoeld. Maar dat kan ook mijn maffe lijf zijn hoor. :wink: Jou kleintje ook al druilerig?

Smarty; Beterschap met je oudste. :hug:

Cariska; Spannend dus voor jou! Tja hier ook zie verhaal hieronder. :wink: Hier zijn de winkels wel veel open op zondag, maar eens in de maand is het koopzondag. Normaal gaan we nooit de stad in, maar moest nu wel even. Vind het zo vreselijk in die drukte. Ennuh… pb is goed binnengekomen.

Mimi; Inmiddels ben je alweer in NL? Hoop wel dat jullie een heerlijke tijd hebben gehad! En natuurlijk… EEN POSITIEVE TEST vandaag! :lol:

Mariette; Kan inderdaad best zijn doordat je er zoveel over praat dat het even moeilijker is en als je je vriendin dan zo ziet. Baan… tja ik kan je vertellen ik heb wel werk… het betaalt, maar daar is ook alles mee gezegd. Als de nood echt heel erg hoog is, kun je altijd in een callcenter terecht, geen geweldige baan, maar het betaalt en is flexibel.

Ik ben ook al ruim een jaar op zoek naar iets anders, maar helaas nog niet kunnen vinden.

Zo dan ik eventjes.

Ben gisteren echt met vlagen misselijk geweest over de hele dag.

We waren gisteren op een verjaardag van een goede vriend van ons en nu zijn deze mensen best wel spiritueel aangelegd.

Ik heb al 10 jaar een tongpiercing in, maar die is van de week gaan ontsteken (na 10 jaar). Dus mijn vriendin kijkt me aan en zegt; Tja dat kan natuurlijk aan je hormoonhuishouding liggen. Ben je zwanger?

Schrok er een beetje van, want hun wisten helemaal niet dat we ermee bezig waren. Dus ik vraag aan haar waarom ze dat vraagt. Zegt ze; Ja, dus! Nou zo’n gevoel heb ik gewoon dat je zwanger bent.

Dus laten we hopen dat ze gelijk heeft.

Ook vanmorgen weer misselijk bij het opstaan, maar lijkt me zo sterk dat ik nu al zoveel kwaaltjes heb, terwijl mijn eisprong net geweest is.

Slijm is wel nog draderig, heb daar normaal nooit zo’n last van

Vind het wel erg spannend allemaal, maar ga er nu nog maar vanuit dat mijn lijf me voor de gek houdt. Wil misschien gewoon te graag. :mrgreen:

Nou mijn oudste is weer redelijk beter, nog lichte verhoging maar hij heeft weer praatjes.

PB is goed binnen gekomen.

Mijn oudste zus kreeg ik gister niet meer te pakken. Ze is uitgerekend voor september. Ik heb 2zussen en van de eerste waren we even samen zwanger, ik was het eerste uitgerekend, mijn zus beviel 8 weken later en mijn andere zus 6 maanden na mij.

Wel heel leuk hoor zo dicht op elkaar allemaal, spelen ook zo leuk samen.

Maar goed ga snel verder, strijken eten voorbereiden, moet namelijk tot 18.00 werken.