Meistoppers 2010, De duimen draaien voor de laatste 2!!!!!!!

broekie, klinkt niet als een goede band met je sm helaas…

mariette :hug:

Caris… :hug: wat een onduidelijkheid weer meis… :hug: :hug: :hug: :hug:

De band tussen mij en mijn schoonmoeder was op zich redelijk. Dat wil zeggen ik vond het leuk als ze langs kwam.

Maar als ze belt hebben we het alleen maar over hoe ziek mijn schoonzusje wel niet is, hoe ziek zij wel niet is geweest, hoe druk ze het wel niet hebben op het werk etc.

Maar toen mijn man (haar zoon) echt een mega stap in zijn carrière had gemaakt en het vol trots aan zijn ouders vertelde werd er heel neutraal gereageerd en ging het meteen weer over hun.

Ik doe alles verkeerd in haar ogen, ze probeert me dan ook heel vaak onder druk te zetten om haar zin door te drijven.

Nu doet ze het heel erg met de baby bijvoorbeeld. Wij zeiden dat we het misschien wel als verrassing wilde houden, iedere keer als we haar spreken krijgen we te horen dat ze zoooooo ontzettend graaag kleertjes en spulletjes wil kopen maar dat ze alleen maar dingen in roze of blauw ziet en dat ze eigenlijk wel eerst wil weten wat het wordt, want anders koopt ze niets.

Dan ben je bij mij al verkeerd, want het is ONZE keuze en daar staat zij volledig buiten, hoe haar ook nergens bij te hebben. Heb haar met onze tweede geprobeerd erbij te betrekken, maar dat wilde ze zelf niet en ik had er toen wel heel erg de behoefte aan.

Nee, mijn vriendin zal het nooit worden, maar ook mijn man voelt niets voor zijn ouders. Voor hem zijn het enkel de mensen die hem op de wereld hebben gezet, meer niet.

vervelend dat het alleen maar over een ander gaat idd! En als jullie het lekker een verrassing willen houden, gewoon doen! Het is JULLIE kind!

Broekie, lastig he die sm’s. :think:

Caris, :hug: . Het is best wel weer spannend denk ik. Elke spoortje rood kan weer spanning geven enzo. Dit ‘octopus’ kan ook gewoon een beetje slijm zijn (schimmeltje ofzo) en hoeft denk ik helemaal niks te betekenen. Wel logisch dat je er nu zo op gespitst bent. Heel herkenbaar hoor! Je kunt helaas alleen maar afwachten denk ik… :-*

Vervelend Caris, die onzekerheid. Houd je ons op de hoogte? :hug:

Wat verschrikkelijk irritant die bemoeienissen van schoonouders. Gisteren kwam mijn schoonvader binnen: jeetje, jullie planten moeten ook nodig water hebben :twisted:

@cees77 wrote:

Vervelend Caris, die onzekerheid. Houd je ons op de hoogte? :hug:

Wat verschrikkelijk irritant die bemoeienissen van schoonouders. Gisteren kwam mijn schoonvader binnen: jeetje, jullie planten moeten ook nodig water hebben :twisted:

mijn eerste reactie zou dan zijn … wat let je? er mankeert je toch niets aan je handen??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tip: zet een gietertje met water naast je plantjes dan kan hij het zelf doen… :slight_smile: Maar eigenlijk vind ik dat je lekker zelf moet weten hoe vaak je water geeft… Misschien wil je wel nieuwe plantjes… :mrgreen:

Lekker jezelf blijven hoor… :angel:

Hahaha tja combinatie hormonen en mijn eigen karakter… kunnen echt funest zijn, dus ik moet me wel een beetje inhouden.

Ben niet zo gek lang geleden (mijn dochters verjaardag) al tegen haar en mijn schoonzusje uitgevallen en dat komt er bij mij dan vrij bot uit. :slight_smile:

Het was 37 graden buiten afgelopen zomer, omdat mijn schoonzusje niet in de volle zon mag zitten, hebben we een mega partytent voor haar geregeld (dus dat excuus hadden we aangepakt) :wink:

Mijn buren (we wonen hier nog niet zo lang) besloten ineens om een watergevecht te houden. Volwassenen, kinderen, groot en klein… iedereen deed mee. Mijn moeder zat op het puntje van haar stoel, want die wilde eigenlijk ook mee doen, maar die moest de auto nog in en had niets droogs bij zich.

Iedereen vond het geweldig, met name de kinderen gierde en brulde van plezier… komt mijn schoonmoeder;

“Zitten we hier wel veilig?” (mijn blik :shock: )

ik: “Nou het is maar water hoor, daar ga je niet dood aan”

Schoonzusje: “Ja, maar ik heb wel een telefoon van 800,- in mijn tas zitten hoor!!!”

ik: “dan leg je je toch lekker binnen neer? of ga je zelf binnen zitten, ook goed!”

Nou dan heb ik het weer gedaan en wordt ik de rest van de dag niet aangekeken en genegeerd en dan moeten ze plotseling heel snel weg.

Ze heeft mij, maar met name mijn kinderen al zo vaak teleurgesteld… voor mij hoeft ze echt niet te komen… hoop maar dat mijn mannetje zo lief is geweest om morgen vrij te vragen :smiley:

Hoef ik het in ieder geval niet in mijn uppie uit te zitten :s hahaha

idd die telefoon kan dan prima naar binnen, en dan lekke rmeedoen met z’n allen!

@Mariette wrote:

Tip: zet een gietertje met water naast je plantjes dan kan hij het zelf doen… :slight_smile: Maar eigenlijk vind ik dat je lekker zelf moet weten hoe vaak je water geeft… Misschien wil je wel nieuwe plantjes… :mrgreen:

Maar dan wil zoonlief het ook graag zelf doen :angel:

net bruinverlies… :cry:

:cry: :cry: Ik weet hoe je je voelt. :hug: :-*

:-*

Caris, het lijkt idd of je ongi er aan komt :hug: , door je miskraam kan dat anders zijn dan hoe je normaal ongi wordt, het allemaal vaak weer een beetje op gang komen zeg maar :frowning: .

Ben ik blij dat ik niet zo’n schoonmoeder heb, ik heb echt een superleuke. Ben zelfs laatst met zijn tweetjes naar mar poppins geweest en ze is een aantal keer met mij mee geweest naar de verlos toen ik zwanger was van Kaya. Ze heeft zelf geen dochter en dus zou ze zoiets verder nooit meekrijgen. Dat was echt superbijzonder.

Ik moet wel lachen om jou opmerking hoor broekie, ik denk dat ik die ook zo geplaatst zou hebben, heerlijk toch met water gooien en gek doen, er is toch geen beter tijdsverdrijf als het zo warm is :mrgreen:

nou ik ga lekker slapen, voor iedereen welterusten :-*

yep kaya I know … maar toch …

En je hebt idd een lieve schoonmama!!

Trusten!

caris :-* en jij ook slaap lekker

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst :wink:

Eerst voor Caris een hele dikke :hug: .

Voor Mariette en Cees; :-*

En Broekie, wat herken ik mezelf in jouw verhaal!

Mijn sm woont (gelukkig) een uur hier vandaan ( sv ook trouwens, haha).

Dit is hun 1e kleinkind wat ze krijgen, ondertussen ben ik 19w zwanger, maar we hebben nog geen cadeautje/kaartje/belletje of smsje gekregen.

Niet dat ik haar graag aan de telefoon heb, want het gaat toch direct weer over hun, maar het is het idee.

Dat we nog geen kaartje hebben gekregen of een kleinigheidje dat frustreert mij het meeste!

En vooral voor hub!

Vind het erg sneu voor hem, hij is nl erg enthousiast.

Toen we het vertelde, werd er leuk gereageerd, en 2 min later werd er weer gesproken over hun nieuwe huurhuis, waar inmiddels ook al het plattegrond van op tafel lag :wall: .

We hebben gezegd dat het een geheim nog was, en ze mocht het tegen niemand vertellen, we hebben het verteld op sv’s verjaardag.

's Middags wist haar zus het al, maar ook visite ( moeder van mijn schoonzusje), ze zei het zo hard dat iedereen kon meegenieten :evil: .

Dit heb ik pas na een paar weken gehoord van mijn schoonzusje, die was ook des duivels, ze zei, als ik zwanger ben dan hoort ze het pas met 12 weken.

Bij onze 2e dus ook!

Maar leuk dat ze haar mond niet kan houden, maar haar enthousiasme uit ze niet naar ons toe!

Maar goed genoeg gemopperd, al lucht het af en toe wel op, haha.

Gisteren naar VK geweest, gelukkig weer goedgekeurd!

Al warschuwd zij mij er ook voor, dit ik toch binnenkort erover na moet gaan denken om minder te gaan werken :cry: . Zal het morgen met de fysio bespreken.

Gisteravond cursus Vichy gehad. Was niet interessant, maar wel 2 producten gekregen, haha.

Mimi, dus toch minder werken, je moet maar zo denken is beter voor de beeb en voor jou!!

En ook al die schoonouders! Ik heb gelukkig hele leuke!!

En 2 lekkere vichy producten gekregen, dat is altijd lekker natuurlijk!

Hier zelfde situatie als gisteren, bruinverlies met nu wat druppels rood ertussen … maar nog niet veel. Hoop dat de ongi nu maar snel door zet …

Hoi meiden,

Nou het monster is alweer weg hoor!!! :lol:

Ze kwam ten eerste een uur later dan dat ze zei… leuk als je zit te wachten, maar dat vind ze schijnbaar normaal, tenzij wij het een keer bij haar doen :wink:

Ik had de koffie nog niet ingeschonken of het was al:

“Nou ik heb bij C&A, zeeman, prenatal…overal gekeken, maar ik kan geen neutrale kleertjes vinden hoor, het is allemaal roze of blauw en als het neutraal is, staat er hello kitty op en ik wil ZO GRAAG iets kopen…”

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik krijg wat van dat mens serieus!!! :evil:

Ik overweeg serieus om het haar gewoon niet te vertellen.

Heb alweer een paar keer flink op mijn tong moeten bijten.

Ik was blij dat een moedertje mee naar school liep, want ik heb haar gewoon niets te vertellen. Zij verteld hetzelfde als gisteren aan de telefoon en ik geef dezelfde antwoorden.

Vervolgens worden mijn kinderen weer eens omgekocht met 5,- om wat voor zichzelf te kopen. Tja je moet wat als je ze amper ziet he? Dan koop je ze toch gewoon om…

Maar goed we hebben het weer gehad. Nu moeten we 10 oktober naar hun, want dan is mijn schoonzusje jarig… maar ze komt ook niet op haar broers surpriseparty, want dan heeft ze al wat gepland. Dus het komt weer eens van één kant, op mijn verjaardag was ze er ook al niet.

Nou van mij mogen ze ook wel verhuizen, liefst naar Timboektoe ofzo. :wink:

Zo dat is wel weer even genoeg geklaag voor vandaag :smiley:

Wel mijn huisje lekker opgeruimd en schoongemaakt, straks nog even dweilen en wasje draaien en de wc’s even doen.

En dan heb ik het wel weer gehad voor vandaag.

De Mac is niets geworden gisteren… helaas, want had er toch best een goed gevoel over. Maar ze hadden erg veel keuze en die was niet op mij gevallen. Story of my life hahaha

Liefs, Sam

broekie, wat een monster van een schoonmama zeg, oww maar goed dat het niet de mijne is :evil: . Jammer dat je het niet bent geworden :-* .

En als je nog poestzin over hebt mag je ook wel even naar mijn huis hoor :lol: .

mimi goed om je zelf denken hoor, de verlos zegt het niet voor niets :hug: . jammer dat de curus niet leuk was maar wel 2 producten gescoort dat is altijd goed :mrgreen: . En jij dus ook al een :evil: schoonmama.

net lekker gewerkt, ik moest nog even naar het ziekhuis ivm mijn schildklier maar het ziet er goed uit gelukkig :smiley: .

Hier ook nog maar even een poging doen om te soppen en dan kaya ophalen van de creche!