Meistoppers 2010, De duimen draaien voor de laatste 2!!!!!!!

Showforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89058

Deel 1:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89077&start=0
Deel 2:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=90954

Wijzigingen voor lijstje graag via PB naar Cariska

Wat vinden jullie hiervan??

Weer super mooi gedaan Caris!! :thumbup:

Wat je evt in een volgend deeltje kan zetten nog bij de zwangeren, of ze het geslacht willen weten?

Wij niet, wij willen een verrassing :wink: .

Maar errug mooi!

@mimi82 wrote:

Weer super mooi gedaan Caris!! :thumbup:

Wat je evt in een volgend deeltje kan zetten nog bij de zwangeren, of ze het geslacht willen weten?

Wij niet, wij willen een verrassing :wink: .

Maar errug mooi!

dat had ik al (zie vorige deel) maar niemand reageerde daarop… Kan het er nog wel bij zetten maar dan wordt het niet 1 rijtje zeg maar…

hmm heb al iets bedacht daarvoor … hoop dat het vandaag nog lukken gaan … ga een apart lijstje maken voor afspraken enzo. Want ook wij niet zwangeren kunnen afspraken hebben (naar gyn ofzo…)

Leuk lijstje weer :thumbup: :clap: :clap: :clap:

Ik doe south beach dieet. Dat doet mijn collega ook, dus kan ze me helpen :wink: Mocht ik zwanger zijn (mijn gevoel zegt van niet) dan stop ik direct weer :wink:

De eerste 2 weken zijn heel streng. Dan mag je geen koolhydraten (brood, aardappelen, pasta, rijst, chips, etc) en ook geen fruit. Ook suiker zo minimaal mogelijk. Vandaag heb ik echt geen honger gehad, maar constant het gevoel dat ik suiker moest hebben. Echt stom. Wat niet mag das juist het moeilijkste om vanaf te blijven :doh:

Ww heb ik ook wel eens gedaan, maar ik ben echt slecht in het bijhouden van de punten. En nam ook veel te vaak nog snoep en chips etc. Zogenaamd ving ik dat dan op met bewegen :eh:

maar wat eet je dan als je geen brood aardappels en pasta mag??

Vanmorgen eieren met spek

tussendoor stukje kaas

lunch: salade met gerookte kip

tussendoor: bleekselderij

avondeten: zalm met asperges en salade

toetje: ricotta met vanille-aroma en zoetstof

Ik heb echt helemaal geen honger gehad vandaag. En over 2 weken ga je weer opbouwen en mag je weer brood en pasta etc.

oei jeetje dat is echt niets voor mij. heb mijn brood en aardappels echt wel nodig hoor!! Knap van je zeg!!

Ik heb het brood vandaag niet gemist. Hoewel ik er wel echt van houd. Vandaag stamppot gemaakt voor hub en zoonlief en toen wilde ik de lepel wel aflikken :oops:

:mrgreen: niet gedaan??? Dat is pas :thumbup:

morgen crematie van mijn oom… altijd moeilijk. Maar 's avonds eerste naaicursus, dus ook wat leuks in het vooruitzicht!

Leuk lijstje Caris!!!

Goed zo Cees, zet hem op!!! South Beach is ook helemaal niets voor mij, ik mis mijn brood en pasta enzo dan heeeeel erg.

Met Rem gaat alles goed, we mogen alleen de auto niet meer gebruiken omdat eerst het expertise bedrijf langs moet komen voor schade opmeten en daarna mag hij pas gemaakt worden. Rem zijn werk doet erg moeilijk, hij moest maar met de trein en bus naar staphorts en dat is al ruim 1.5 uur en dan moet hij nog een heel eind lopen, stelletje eikels :twisted: . Ik snap dat niet hij werkt toch op therapeutische basis dus kan hij dat dan toch ook wel tijdelijk bij een vestiging in de buurt doen, begeleiding krijgt hij toch niet. Grrr ik kan me daar heel kwaad om maken.

Zo hier is spuit 11 ook in het nieuwe deeltje :oops: . Caris, ik heb jouw vragen ook gemist, hoop dat ik heb doorgegeven wat je graag in de lijst wil zetten en verder een dikke pluim voor het nieuwe deeltje incl. “voorblad met lijsten”.

Oh ja, geslacht: willen wij wel weten, ben vooral zelf veel te nieuwsgierig om daar nog langer op te moeten wachten als het al eerder bekend kan zijn :wink:

Caris, las van jou dat je volgende zw.schap bij 8 wkn al echo mag, fijn zeg, dat is elke keer de periode geweest dat het zo’n beetje misgaat toch? Maar volgende keer niet hoor, drie maal is scheepsrecht en daar doen we niet aan :naughty: En sterkte morgen bij de crematie

Kaya, achetrlijk dat ze zo reageren zeg, als hij neit een paar dgn op kan nemen ofzo, in goed overleg, dan sturen ze maar een taxi :wink: Hoop dat de boel met de auto gauw voor elkaar is voor jullie

Over dieten: veel succes, ik heb geen goede tips voor jullie, nog nooit een dieet van dichtbij gezien gelukkig :wink:

Kaya, ten eerste werkt hij therapeutisch (weet je zeker dat hij niet ontzettende last heeft van rug/nek enzo :wink: lekker thuis blijven dus :silenced: ) En zonder auto wordt lastig idd! betaal werkgever reiskosten en wordt extra reistijd ook betaald??

Beebie, wanneer heb je nog een afspraak met vk? Zet ik dat er ook bij.

mijn miskramen waren met 5 weken en 3 dagen en 7 weken en 2 dagen. Dus nog voor de 8 weken. Maar vind het een fijn idee dat ik dan een echo mag laten doen en niet hoef te wachten tot een week of 10/11.

Mocht ik eerder willen mag dat ook alleen zei ze dat geeft geen garantie, dus raden ze 8 weken aan.

@Cariska wrote:

:mrgreen: niet gedaan??? Dat is pas :thumbup:

morgen crematie van mijn oom… altijd moeilijk. Maar 's avonds eerste naaicursus, dus ook wat leuks in het vooruitzicht!

veel sterte morgen :hug:

Ik heb 11 oktober weer een afspraak. Weet niet meer zeker of iemand het hier vroeg, maar ik had 3 echo’s omdat de eerste vrij vroeg was, de 2e was omdat ze exact wilden weten hoeveel ik was, dus nog een keertje meten, omdat we weer de combinatietest wilden doen. Die deden we toch maar niet, maar toen kregen we de 12 wkn echo nog, die standaard is :mrgreen: , lekker vaak dus :thumbup:

Trusten allemaal zometeen

11 oktober dat kan niet anders dan goed zijn, dan ben ik jarig!!!

Op zich wel lekker zoveel echo’s ik liep voor Kaya bij de gyn en kreeg daar ook veel echo’s :inlove:

beebie, 11-10 zet ik morgen in het lijstje!

Sterkte vandaag Cariska :-*

Kaya, ik snap de reactie van de werkgever wel eigenlijk :shifty: Bij ons werk je 8 uur als je komt en al sta je 's morgens in de file of kom je met de trein, je werkt gewoon 8 uur. Je moet zelf voor vervoer zorgen. Maar ik zou ook vreselijk balen als het mij zou gebeuren en ik MOEST komen. Idd wat Caris zegt: ik zou het ook gooien op nekklachten ofzo en me weer ziekmelden als het zo’n belasting is om te gaan :hug:

Het lijnen viel me gisteren heel erg zwaar, maar ik was vanmorgen 1 kilo lichter dan voor het weekend :dance: :dance: :dance: Dus ik ga nog even door :mrgreen:

Super cees, dat geeft je moed hé?? Hier een halve kilo lichter! Top dus!!

Ff over kaya haar man en het werk. Het is niet het eerste wat is voorgevallen met werkgever, je werkt niet voor niets therapeutisch dus dan moet je gewoon kunnen zeggen sorry ik kom niet!

dames … kijk eens op de voorpagina?? Wat vinden jullie daarvan??