Meistoppers 2010, De duimen draaien voor de laatste 2!!!!!!!

Ik ken het hele verhaal niet, maar therapeutisch betekent niet vrijblijvend toch? Maar goed, ik hoop dat ze tot een goede samenwerking kunnen komen. Is wel zo fijn om lekker te kunnen werken :-*

Leuk lijstje weer :thumbup:

@cees77 wrote:

Ik ken het hele verhaal niet, maar therapeutisch betekent niet vrijblijvend toch? Maar goed, ik hoop dat ze tot een goede samenwerking kunnen komen. Is wel zo fijn om lekker te kunnen werken :-*

nee niet vrijblijvend, maar bij ons is het in ieder geval zo dat mocht het niet gaan je naar huis moet kunnen …

moet zo met tl naar het cb. normaal is ze altijd wakker tegen 7.30 … helaas slaapt ze nu nog. Moeten er om 8.30 zijn. Maak dr tegen 8.10 wel wakker, fles yoghurt in auto en gaan …

Mooi lijstje Caris!

En succes bij het CB, en sterkte bij de crematie!

Moet zo de regen in, het gaat hier echt heel erg hard… En moet op de fiets, arghhhh!

We hebben wel een paar gratis parkeerplaatsen tegen de apotheek aan, maar die zijn voor klanten.

Kan beter nu door de regen gaan en sympathie opbouwen, zodat ik van het winter als het glad is en ik met een dikke buik loop, wel met de auto kan gaan, zonder dat er wat van gezegd wordt.

Mooi lijstje caris, ook met die afspraken erbij.

Succes bij het cb en vanmiddag bij de crematie.

Goed bezig mimi het gaat hier ook ongelofelijk hard.

Het is idd niet het eerste wat voorgevallen is, ik weet wel dat je niet zomaar meer dan een uur mag reizen van je werk en dit is bijna 2 uur want hij moet ook nog ongeveer 20 minuten tot een half uur lopen, ik vind niet dat je dat kan verwachtten van iemand, het is niet eens zijn filiaal! Hij heeft voor vandaag de auto van schoonzus en zwager geleend, morgen is hij vrij en donderdag moeten we maar even bekijken.

Cees en cariska goed zo, dat gaat super met afvallen, even doorzetten :-* !

Slim idee om goodwill te kweken nu Mimi :thumbup: Is er bij de apotheek in de buurt verder geen parkeerplaats?

Succes bij cb :thumbup: Zul je altijd zien dat ze lang slapen als je weg moet :roll: Hier een baggernacht gehad. Zoonlief heeft maximaal 3 uurtjes achter elkaar geslapen en werd constant huilend wakker. Ik moest eigenlijk werken vandaag, maar heb een verlofdag genomen zodat hij niet naar het kdv hoeft, maar lekker thuis kan blijven.

Leuk lijstje Caris :thumbup: Vind vooral die ooievaar zo leuk :slight_smile:

Ik ben er ook weer! Leuke lijst!

Morgen NOD, vind het wel eng… Heb paniekaanvallen weer… We wachten af. Volgende keer reageer ik op jullie. Ik wilde me alvast even melden… :wink:

mariette, duimen draaien hier!!!

Cb was goed, gewicht precies op de lijn, lengte erboven 88.5 cm

nu zo naar schoonouders, daar eten en dan naar crematie…

Hey Caris, hoe ging de crematie?

Cees; Gisteren gelukt met dieeeten?

Mariette; :pray:

Heb pijn, pijn in mijn bil en onderrug wat doorsraalt naar mijn been.

Continue pijn als ik sta of loop, iets minder pijn als ik zit, maar als ik opsta schiet het er in alle hevigheid in.

Gisteravond 2 paracetamol met codeine ingenomen, maar vannacht bij elke draai voelde ik het. Het zit er nu ook nog, wel minder, maar ja heb dan ook een nacht gelegen.

Denk dat ik zo mijn leindinggevende ga bellen om te vragen of ik voor vandaag een afspraak bij de huisarts mag maken, dit hou ik niet lang vol :cry:

mimi, jeetje wat vervelend zeg dat je zo’n last hebt!! Idd hoop dat je bij de ha terecht kan!

Crematie was “mooi”. Een heel waardig afscheid voor hem, dat was fijn.

Ook gisteravond de eerste naaicursus gehad, was echt leuk en bleek dat goede kennis ook mee deed! hebben dus dezelfde interesse’s blijkt dat ze ook nog eens scrapt! Helemaal leuk dus! Ook zij is een beginner dus kunnen we mekaar mooi helpen.

Op cb was ook alles goed. Tl is nu 88.5 cm (!!!) en 1285 gram. Gewicht precies op de lijn, lengte erboven. Jo is ook lang dus w.s wordt het een lange dame (langer dan dr moeder :mrgreen: )

Leuk zo’n naaicursus!

Zou niets voor mij zijn, dat gepriegel daar heb ik helemaal geen geduld voor, maar heb wel bewondering voor mensen die het kunnen.

Mooi TL zo goed groeit!

Ik kan om 8.40 al terecht bij de HA! Daarna door naar mijn werk.

super dat je meteen heen kan!

Jeetje, wat heb ik weer een hoop gemist! :shock:

En ik maar zoeken, zoeken, zoeken… zie ik dat we al een nieuw deeltje hebben! Moest dus 4 blz teruglezen :lol:

Heb niet alles onthouden, maar probeer wel even op iedereen te reageren;

Caris; Mooi lijstje weer. Ik ben nog altijd in dubio over of ik nu wel of niet het geslacht wil weten… :roll: maar neig meer naar wel.

Ik moet 6 okt voor een echo en 7 okt naar de vk.

Wat fijn dat je bij een volgende zwangerschap al zo vroeg een echo kunt krijgen. Toch een hele geruststelling, ik duim voor je.

Mariette; Vandaag is je NOD… en? nog niets? :smiley:

Beebie: Je hebt al een hoop echo’s achter de rug! Ik krijg met 29 en 32 weken weer groeiecho’s. vraag me niet waarom :slight_smile:

Mimi; Wat zei de huisarts?

Hier gaat alles zijn gangetje, voel me op zich goed, al heb ik vannacht weer slecht geslapen. Maak me toch te veel zorgen om van alles en nog wat en soms ook gewoon totaal onnodig.

Buiten dat leef ik momenteel een dubbel leven. :roll: Ik ben nogal een flapuit en moet zo op mijn tenen lopen om niets over de surpriseparty te zeggen tegen mijn man of iets laten vallen waar de kinderen bij zijn.

Ik heb met de verhuizing een voucher gekregen om een nachtje te komen proefslapen in een hotelletje hier in Almere voor 50,- incl ontbijt.

Dus ik heb gereserveerd op 6 november, het weekend na zijn surpriseparty. :smiley: En dan gewoon lekker samen even uit eten.

Gelukkig komen er toch al aardig wat mensen, was even bang dat het helemaal in het water zou vallen.

Ga zelf een taart maken voor zijn echte verjaardag, dus ben blij dat er gisteren weer wat geld gestort is :smiley:

Straks de kids lekker van school halen en dan proberen die ellendige afwas weg te werken, kan niet zo lang staan, zitten, liggen of lopen omdat ik dan verga van de pijn in mijn rug.

Heb altijd al last gehad van mijn rug vanwege mijn boezem, maar het is nu even extra zwaar. Dus afwassen in etappes :wink:

Fijne woensdag!

.

Ow mimi wat pijnlijk zeg, dat klinkt als een ischias of hernie, hoe was het bij de huisarts?

Wat leuk Cariska dat de naaicursus zo goed bevallen is, ik hoop dat je snel wat leuks kan maken! En die tannie groeit als een speer nog even en ze gaat Kaya echt voorbij :mrgreen:

Broekie wat een een supriseparty ik hoop dat je het nog even voor je kan houden. En dan ook nog even een nachtje in een hotel wat heerlijk! doe verder maar rustig aan, vervelend dat je zo pijn in je rug hebt!

Vandaag moest ik even naar de dokter ben erg moe op dit moment dus het kan wezen dat mijn medicijnen moeten worden opgehoogd. Ik werd ook geprikt op hemoglobine en b12 dus ik ben benieuwd, morgen krijg ik als het goed is al de uitslag. Maar wat een drama was het prikken, ik moets 3 kwartier wachtten :shock: , ik had 30!! mensen voor me. Pfff het is dat de huisarts wilde dat ik direct ging prikken anders had ik weer rechtsomkeerd gemaakt.

Ben nu al moe en ik moet zometeen ook nog van 1 tot 8 aan het werk en we hebben personeelstekort :eh: .

We zie wel waar het schip strand vandaag hihi

broekie, leuk zeg die surpriceparty!

Kaya, werkse dan maar!

net ff contact gehad met het werk ivm veranderingen enzo. Vernadereingen vielen mee. morgen beginnen :zzz:

Cariska, fijn dat je een goed gevoel aan de crematie overgehouden hebt. Had je op de naailes het rokje meegenomen dat je laatst had gemaakt?

Kaya, hoe is het met je man?

Mimi, hoe gaat het? Wat zei de huisarts?

Broekie, leuk een surprise-party. Ik kan me voorstellen dat je je mond al vaak bijna voorbij hebt gepraat. Dat zou mij ook gebeuren :silenced: En leuk daarna met zijn tweetjes weg :mrgreen: Wij gaan het weekend van 20 november een heel weekend weg. Dan zijn we 10 jaar bij elkaar. Maar ik vind het wel lang weg van mijn kind hoor :shifty:

cees, ja had idd het rokje meegenomen die ik laatst al gemaakt had. ze zag meteen wat ik fout had gedaan haha. Wordt nu ook een totaal ander rokje haha

heb deel 1 en 2 nog ff in eerste bericht gezet!