Meistoppers 2010, De duimen draaien voor de laatste 2!!!!!!!

whahaha, mariette grapjas :mrgreen: .

Ben blij dat je wat aan de psyg hebt! Vooral bij de eerste verandert er vaak veel ivm inkomen, je dankt dan na over minder werken en hoeveel inkomen je dan nog over hebt en bijv. de creche.

Misschien als je wat dingen op een rij zet van te voren kun je zien hoeveel je over houdt enz.

Broekie dat verhaal, echt te grappig :lol: En heb je Vincenzo nog wat trucjes kunnen leren?

Whahaha die Tl die gaat gewoon het hele rijtje bij langs :mrgreen: , ik vond je rokje erg leuk!

Mimi hoe was de Vichy cursus, en wat voor lekkers heb je gekregen?

Ik ben helemaal gesloopt van twee dagen cursus en een volle dag werken er achter aan. We hebben vandaag een relaxdagje. Eerst tv gekeken op bed en nu heeft Kaya een dvdtje aan. Ze wil geen kleren aan dus we kunnen toch nergens heen. Er rennen nu dus al de hele ochtend een paar blote billen voorbij :inlove:

En dan noem je mij een grapjas! :lol:

Bedankt voor de tips. Ik merk dat ik ook verdrietig ben dat het al zo lang heeft geduurd voordat we ons er aan toe voelden. Een paar jaar geleden had ik er echt nog niet aan moeten denken, nu kom ik erachter hoe graag ik wil… :pray:

Lekker zo’n relaxdag, ik moet nog anderhalve dag en dan weekend! :wink:

Ik ben heel gemeen want ik heb nu al weekend :mrgreen: !

mariette :hug:

Sam, pasteitjes dat klinkt heerlijk!!

kaya je bent niet de enige die al weekend heeft, ik namelijk ook al!

heb vanmorgen sollicitatiegesprek gehad voor klassenassistent, maar ondanks dat het allemaal goed verliep en positief was denk ik dat ik het niet ga worden, want volgens hen ben ik over-gekwalificeerd, klopt ook wel het is een MBO functie en ik heb natuurlijk HBO… maar goed we zullen zien, heb waarschijnlijk of morgen en anders maandag duidelijkheid…

verder gaat het hier allemaal wel ok, vanmiddag een rust middag want ben wel weer behoorlijk moe!

moet maandag weer naar de vk, wil vragen of ik extra bloed mag prikken voor mijn ijzer, bij milo een behoorlijk te kort gehad waar ik ook zo naar van was… dan maar even extra prikken!

maar goed ga nu lekker even liggen!

liefs

Smarty, ik duim voor je :pray: Het is zo lastig om in te schatten waar ze naar kijken, er is altijd wel wat…

Kaya, jij bent echt gemeen zeg! :twisted: Maar ik gun het je wel! :wink:

Heerlijk smartygirl dat je al weekend hebt! Spanned voor je sollicitatie, ik hoop dat je het gaat worden!

idd even bloedprikken is dan wel handig!

sorry mariette :-*

mariette, fijn dat je wat aan je gesprek hebt gehad!!

broekie, kids uit logeren van het weekend! En jullie alweer 8 jaar bij elkaar! Gefeliciteerd!!

Kaya, in dr blote billen :inlove: :inlove: :inlove: ach … ze heeft dan toch nog een zwembroekkie aan?? :mrgreen:

sommigen al weekend heerlijk! ik moet vrijdag zaterdag en zondag werken en dan 8 vrij!!! :mrgreen:

smarty, idd dan ff bloedprikken! Spannend je sollicitatiegesprek!

Cariska, nog even doorzetten dus… Ik zie aan je ticker dat je weer tussen het groene en het rode gebied zit, weer afwachten dus. Vind je het niet heel spannend? :silenced:

yep is zeker spannend… maar om 1 of andere reden ben ik er minder mee bezig. Oké bij iedere steek in onderbuik of borsten denk ik … zou het zo zijn? maar heb ook zoiets … komt er hier ooit nog wel een 2de?? Geloof dat ik me er ff voor heb afgeschermd ofzo om mezelf te beschermen … ga niet testen voor nod in ieder geval …

Lieve Caris, ik vind het echt heel naar voor je. Ik duim voor je dat het heel gauw weer zo mag zijn en dat het dit keer blijft en je 9 maanden later een mooi en gezond kindje op de wereld mag brengen. :hug:

Ik ben hier de afgelopen tijd echt heel weinig geweest, heb er op de 1 of andere manier geen zin/energie voor. Ben ontzettend moe en op werk lijkt het wel een straf dat ik hier moet zitten en niet in mn bed mag liggen. :zzz:

Vandaag ben ik als het goed is 9 weken. Heb inmiddels al een echo gehad en zag het hartje kloppen. Nu vind ik het toch geen geruststelling want ik lees steeds op internet over dames die bij echo hartje zagen kloppen en dan bij tweede echo het kindje niet meer gegroeid is en dus miskraam hebben gehad… pff… om niet goed van te worden toch.

Meiden die nog klussen en/of afwachten, heel veel succes en hoop dat jullie heel gauw zwanger mogen zijn :pray:

zwitsal laat je niet gek maken meid,over het algemeen is de kans toch best klein dat het na een kloppend hartje gezien te hebben dat het mis gaat. Natuurlijk bestaat er altijd een kans.

Hier even energie sparen want ga vanavond uit eten met collega’s dus zal geen 22.00 zijn als ik in bed lig.

Maar goed er wil er 1 kroelen dus ga snel.

Goeiemorgen meiden,

Caris; Spannede tijden dus weer voor je. Ik kan me je afschermende gedrag heel goed voorstellen. Lijkt me ook niet meer dan logisch, het is niet gemakkelijk allemaal. Ik hoop gewoon op het beste voor je. :hug:

Zwitsal; Gefeliciteerd! 9 weken en een kloppend hartje! Super! Laat je inderdaad niet misleiden door alle berichten. Niet alle zwangere vrouwen zitten op fora te kletsen :wink: Het gaat bij heel veel vrouwen wel gewoon goed, maar ik herken het wel een beetje hoor.

Doordat ik de kleine niet voel, maak ik me toch ook wel zorgen zo nu en dan. Het is dat mijn buik blijft groeien en we bij de vk een kloppend hartje horen, maar ook ik blijf angst houden dat we met de 20 weken echo iets naars krijgen te zien/horen. Maar meer dan afwachten kunnen we niet doen.

Ik probeer er zo min mogelijk over na te denken, want anders maak ik mezelf helemaal gek.

Heb ik bij mijn andere twee kinderen nooit gehad dit gevoel, sta ook echt versteld van mezelf. :?

Vanavond de kinderen naar opa en oma brengen, we blijven daar ook lekker eten. Dan moeten we nog even naar de makro en gaan we boodschappen doen in Muiden. En dan lekker kokkerellen van het weekend. Zit eraan te denken om zelf wat lekkers te maken i.p.v. uit eten te gaan, is meteen weer zo duur.

Maar zo aan ons voorbij laten gaan, dat doe ik niet. Ben er namelijk heel erg trots op dat we al 8 jaar samen zijn en 6 jaar getrouwd. Vooral omdat niemand het had verwacht omdat we zo jong waren en alles in een sneltreinvaart aan ons voorbij ging.

Heb het er wel eens moeilijk mee gehad en soms nog wel.

Want naast dat ik moeder ben van bijna 3 kinderen, ben ik ook nog gewoon 26 jaar en zou ik het liefst nog lekker uit willen gaan, maar ik doe het niet vanwege de verantwoordelijkheden. Kan nu niet meer helemaal naar de kl*te thuis komen natuurlijk :wink:

Maar ik zet het graag opzij voor mijn kids… kinderboerderijen en speel complexen kunnen ook heel erg leuk zijn :smiley:

goh wat een herkenning broekie!

wij zijn in dec. 7,5 jaar samen waarvan 2,5 getrouwd!

hier ging het ook allemaal redelijk snel, en veel mensen hadden er twijfels over, wij zelf hebben die twijfels natuurlijk ook wel eens gehad! maar goed wij woonde na 6 maanden samen we waren net geen 2,5 jaar samen toen ik zwanger was, dus ja ging ook allemaal redelijk vlot!

soms mis ik het ook wel hoor het flink stappen e.d. maar als ik dan naar mijn kids kijk dan vergeet ik het wel weer!

hier voel ik de kleine sinds van de week dus wel al af en toe! wist neit dat het zo vroeg kon, maar het is echt als ik rustig ga zitten steeds op het zelfde plekje, dus kan bijna niet missen!

nou ik ga snel weer verder

liefs

Ik kom snel weer dames, maar het is hier retedruk. Iedere dag wel iets en morgen 40 jarige bruiloft van schoonouders.

Fijn weekend allemaal :-*

Smarty; Larissa (mijn tweede) voelde ik ook met een week of 14/15 dus vandaar dat ik nu misschien een tikkeltje teleurgesteld ben :wink: Maar komt waarschijnlijk omdat mijn placenta aan de voorkant ligt, tja dat heb je niet in de hand :smiley:

Jullie waren ook vlot inderdaad! :smiley:

Vind het zo leuk om mensen het tegendeel te bewijzen :smiley: :inlove:

zwitsal, dank je!

cees, alvast gefeliciteerd met het 40jarige huwelijk van schoonouders! Hier volgend jaar 30 jarig huwelijk van schoonouders (en dan gaan we samen een weekje naar ameland … vervelend hé?? :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: )

pff hier min dagje. Redelijk gewerkt (met een nieuw iemand …vreselijk is ze) kom je thuis is tl een heksje… dagje creche heeft haar behoorlijk uitgeput waardoor ze dus gaan krabben enzo als ze het ergens niet mee eens in … pffff straks ga ik helemaal niets doen!!

Cariska, wij gaan ook nog een weekendje weg. Heel vervelend inderdaad :liar: :wink:

Gisteren hebben we een leuke dag gehad met zijn allen. Dat komt niet vaak voor dus als het wel zo is dan is het erg gezellig :mrgreen:

Verder voel ik me verdrietig en tegelijkertijd een zeur. :oops: Ik heb even helemaal geen vertrouwen in mijn lichaam :frowning:

Nog 4 dagen Caris. Voel je al iets???

Cees, je bent geen zeur hoor! :hug: Ik ken het gevoel van het niet meer vertrouwen van je lichaam.

Mijn laatste twee ongi’s waren zo heftig dat ik bijna met liefde aan een kindje begin he… Maar dat mag natuurlijk nooit de reden zijn… :naughty:

Caris, hoe is het met je? Hoe is het met de spanningen? Ik duim voor je! :pray:

Hier is het dus even stilte voor de storm. Heel misschien ga ik toch voor een maandje rust. Even pas op de plaats en tot rust komen. Het was heftig de laatste tijd. :?

Hoe is het met de rest?

Hoi meiden,

hoe is het hier met de dames? Zijn er al dames die goed nieuws mogen brengen? Ik hoop het zo voor jullie!

Voel me vandaag niet zo lekker, veel last van maagzuur, maar dat ben ik gewend van de vorige twee :wink:

Vanmorgen wederom een sollicitatiegesprek gehad, heb er wel een goed gevoel over. Wordt eind van de middag gebeld, maar het was wel een ontzettend goed gesprek. Dus even afwachten nog maar.

Morgen komt mijn schoonmoeder “gezellig” langs… heb er ook zo’n zin in :liar: Maarja… ze betaalt de kapper voor de kids, normaal knip ik ze zelf, maar de schoolfoto’s komen er aan en dan wil ze graag mooie foto’s.

(ja, want als ik ze zelf knip lopen ze voor schut) :roll:

Anyway… ik maak er gretig gebruik van, want ze doet toch al amper iets voor ons. En nu komt het lekker van pas. :oops:

Ik ben normaal helemaal niets zo, maar bij hun… tja… :evil:

Zo nu even een broodje eten, pasteitjes klaar maken en die ellendige afwas… baal er zo van dat we onze vaatwasser hebben weggedaan! :? Mis dat ding echt HEEL erg! :smiley:

Nu maar sparen voor een nieuwe die wel in onze keuken past. :wink:

Liefs, Sam

ff gekopieerd van ander topic

net op het werk moest ik naar het toilet, dreef er iets raars in de pot toen ik klaar was. Leek iets van weefsel ofzo (leek oktopus achtig … en licht roze…) kan dat nog van de miskraam zijn?? Of de aankomende ongi :cry: :cry:

vanmorgen met afvegen heel klein beetje bloed … zou het dan toch niet raak zijn? Geen bruinverlies gehad wat ik anders altijd wel heb bij de ongi… maar ja … het is natuurlijk weer 1e keer na de miskraam dus hoe het nu lopen gaat …