Meistoppers 2010, De duimen draaien voor de laatste 2!!!!!!!

Kaya… ben al blij genoeg dat ik genoeg poetszin heb voor mijn eigen huis hahaha ben zo’n vreselijke huisvrouw hahaha

Stel alles het liefst zo lang mogelijk uit.

Ben gek op koken, maar opruimen en schoonmaken… nee… laat het ook zo een dag of twee staan… :oops:

En ach mijn schoonmonster… tja ik had het graag anders gezien hoor.

Maar dat zit er bij hun gewoon niet in. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik het jaren lang heb geprobeerd en als je keer op keer teleurgesteld wordt door ze… tja dan houd het gewoon op hoor.

vanmorgen toch maar getest, en negatief, laat de ongi maar komen!

zie http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4680395#4680395

Weer een domper om te verwerken he meis, het zit je niet mee.

:hug:

Op naar de volgende ronde

Cariska, ook een dikke knuffel van mij! :hug:

Ik heb de discussie ook gelezen en eerlijkgezegd vind ik het wel heel herkenbaar. Ik merk dat ik zelf ook aan het puzzelen ben met wanneer ik wel/niet zwanger zou willen zijn. Het beste is om je gevoel te volgen. Ik zou het niet uitstellen vanwege de uitjes maar bijv. omdat je even ‘pogingmoe’ bent, om je lijf rust te geven ofzo… maar dat is echt aan jou en je hub en niemand anders! :naughty: Sterkte hoor, zelf ben ik er ook niet uit…

Heel langzaam kruipt de groene week dichterbij. Nu moeten ook wij kiezen of we even een maandje overslaan… ik weet het nog niet… :eh:

Balen Cariska :hug: :-*

Ik denk niet dat ik een ronde over zou kunnen slaan voor mezelf omdat ik zo graag wil, maar ik snap je dilemma wel. Toen wij voor de eerste gingen zijn we ook later begonnen dan we eigenlijk wilde. Een vriendin van ons was toen 25 weken zwanger en lag al een tijdje met weeen en complicaties in het ziekenhuis. Uiteindelijk is het kindje in mijn toen vruchtbare week levenloos geboren. Ik zou het niet over mijn hart hebben kunnen verkrijgen dat wij tegen hen moesten gaan vertellen dat ik zwanger was geworden in de week dat hun kindje overleden is. Dat voelde niet goed.

Voor jezelf is het misschien wel goed om even een rustpauze in te lassen of voelt dat voor jou niet zo?

Mariette, je kunt het ook gewoon op zijn beloop laten gaan en vrijen als je zin hebt :wink: hoewel bij mij vreemd genoeg rond de vruchtbare dagen de zin veel groter is :silenced:

zo terug van ballorig, en daar toch super leuk nieuws meegekregen zeg!!! Jullie horen het later :mrgreen: :mrgreen: (nee ben niet zwanger :mrgreen: )

Ben benieuwd Caris. Ik heb zo’n vermoeden dat het met Kaya te maken heeft :wink:

@cees77 wrote:

Ben benieuwd Caris. Ik heb zo’n vermoeden dat het met Kaya te maken heeft :wink:

Fout! :mrgreen: Wie raadt nog meer?

Nieuwe baan? :mrgreen:

Ben heel erg slecht in raden!!!

Maar wel bloed nieuwsgierig!!!

VERTEL, VERTEL!!! :lol:

Mijn geduld wordt op de proef gesteld :naughty: , dus vertel!! :lol:

:angel: :angel:

:twisted: :twisted: :snooty: :snooty: :naughty: :wink: :mrgreen:

haha ik vind dit alleen al leuk! Nu ff gtst kijken :lol: :lol: :lol:

Dan zal het moeten wachten tot morgen. Vanavond zwemmen.

Fijne avond :thumbup:

Ik lees het vanzelf dan wel!

Ik ga nu de laptop afsluiten en lekker tv kijken en straks lekker warm onder de wol!

hihi caris, stoute meid zal ik het maar onthullen dan???

Ik ben zwangerrrr!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

baalde al dat je het al een beetje geraden had Cees! dus toen maar leugentje om bestwil!

Iloon, ik ben echt super blij voor jullie!!! :-*

enne nu je ticker aanpassen hoor!!

was toch 12-5 (ff voor lijstje!)

Ja tot nu toe 12 mei maar ik denk dat het nog wel eens opgeschoven kan worden naar 13 of 14 mei.

volgende afspraak gyn is 25 oktober

thanks caris, heel lief van je, ik weet hoe moeilijk het kan zijn :hug: :-*

@kaya wrote:

Ja tot nu toe 12 mei maar ik denk dat het nog wel eens opgeschoven kan worden naar 13 of 14 mei.

volgende afspraak gyn is 25 oktober

thanks caris, heel lief van je, ik weet hoe moeilijk het kan zijn :hug: :-*

heb dr wel een klein traantje om gelaten … niet omdat ik het jullie niet gun hoor!! Maar wil zelf ook zo graag :oops: :cry:

grr zit ik hier dus weer te janken achter de pc … ga me zo maar ff uitleven op mijn naaimachine!