Kaya, jeetje! Ik had het niet verwacht :oops: Ik krijg ook de neiging om het forum terug te lezen… Heb ik je ongi gemist… Heb je het al die tijd voor je gehouden? Ik vind het wel superleuk natuurlijk!!! :dance:
Cariska, logisch dat je het haar gunt en tegelijkertijd ook verdrietig bent. Hoe je je niet voor te schamen hoor. Jij hebt een hoop op je dakje de laatste tijd! :hug:
Uhm… dus nu zijn Cees, Cariska en ik de enigen die nog over zijn… :think: Trouwens, Kaya, schreef jij niet dat je niet zonder hulp kon? Is het nu toch zonder hulp? :shifty:
lijstjes geupdate!!
Nog 3 stoppers te gaan!
Kaya heeft jullie gewoon voorgelogen haha. Ze zal het zo zelf wel allemaal vertellen!
:mrgreen:
oh ja enne… onze mannen gaan dit weekend naar het oktoberfest in duitsland. Kaya en ik gaan met de kids vrijdag naar winschoten. Hebben ze een miss etam outlet waar ze ook outlet zwangerschapskleren hebben! Dus wij gaan inkopen en een super gezellige dag ervan maken … (hoop dat ik denk aan de camera, jullie hebben nog steeds een foto van ons 2en te goed…
Ik ben even de weg kwijt… Ik heb net de berichtjes van Kaya teruggelezen. Kan de ongi niet vinden, maar wel van het ongeluk van Rem. Ook dat haar verjaardag 11 oktober is, maar dat wordt vast een heel leuke! :thumbup:
Was het een leugentje om bestwil? :liar: Ik vind het nog steeds leuk natuurlijk dat het gelukt is!
Caris, ik snap het zo, je moet je er echt niet druk om maken en gewoon je tranen laten ook als ik erbij ben!! Ik weet zo goed hoe je je voelt.
Mariette, ik heb het even voor me gehouden, ik wist net dat ik zwanger was en toen kreeg ik het vreselijke nieuws van Caris. Zij is mijn beste vriendinnetje en ik vond dat ik het niet kon maken om daar zomaar overheen te gaan met mijn zwangerschap. Helemaal omdat ik presies weet hoe zij zich voelt omdat ik hetzelfde heb meegemaakt toen ik zwanger wilde worden van Kaya. Vandaar.
Tja wij hadden ook geen idee dat het zo kon, waarschijnlijk komt het door de medicatie die ik nu slik dat ik regelmatiger ben en daardoor ook vruchtbaarder, blijkt achteraf.
We waren enorm blij maar ook in shock, nu nog wel een beetje :oops: .
Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest ivm de zwangerschap en mijn schildklierafwijking. Ik heb een echo gehad en daarop klopte het hartje duidelijk :inlove: . Verder met mijn gyn overlegt hoe nu verder.
Ik blijf voorlopig onder controle in het ziekenhuis, ik krijg extra groeiecho’s helemaal omdat kaya ook redelijk uit balans was bij de geboorte, 8 pond en maar 48 cm :shock: . verder krijg ik extra controle op suiker en krijg ik een bloedtest om te zien of ik een afwijking heb aan mijn schildklier die ik ook kan overdragen aan miijn kind. Zo ja, dan zullen wij kaya ook moeten testen daarop. en natuurlijk krijg ik extra bloedtesten om te kijken of ik genoeg schildklierhormoon aanmaak en worden eventueel de medicijnen aangepast daarop.
Ik heb een iets verhoogde kans op een kindje met een afwijking maar als mijn medicijndosering goed in de gaten gehouden wordt heb ik ook alle kans op een gezond kind. Daarom heb ik besloten alleen een 20 weken echo te laten doen en verder geen nekplooimeting oid.
dussss een beetje een lang verhaal sorry :oops:
Nee wilde vanmiddag niet gaan huilen bij jou, ben gewoon zo blij voor jullie dat het is gelukt! Hadden we allemaal niet verwacht (hoewel ik het wel steeds zei …)
Ach , die tranen komen vast wel vaker voor … :oops:
Ik ga er nu voor om een juli mama te zijn … Komen de kids nog dichter op elkaar :mrgreen:
hihi lijkt me leuk hoor :inlove: , maar dan moeten ze wel weer vriendjes of vriendinnetjes van elkaar worden :inlove: :inlove:
Lieve Kaya, bedankt voor je uitleg en ik snap je verhaal helemaal. Ik denk dat ik in dit geval ook hetzelfde zou doen. Het is denk ik superlief dat je ondanks de vreugde dat het op deze manier is gelukt toch voor Cariska het zo geheim hebt gehouden. Voor haar is het nu ook een zware tijd en het is dus heel bijzonder dat je daar rekening meehoudt. :inlove:
Gaaf om te lezen dat je al een kloppend hartje hebt gezien. Het lijkt me wel moeilijk die malle molen met alle onderzoeken maar het is het vast waard! Bedankt voor je verhaal! :thumbup:
Cariska, knap hoor dat je je er zo doorheen slaat! Je bent een echte doorzetter! Daar kan ik nog wat van leren denk ik. Ik zit nu echt in de fase van: we stellen de boel uit, laat maar even. Omdat ik nog geen kindje heb, weet ik ook niet echt wat ik mis. Ik ben wel bang dat ik over een tijd weer baal dat ik er zo lang mee gewacht heb. Voor nu geeft het allemaal nog best wel veel spanningen… :evil:
Mariette, daar ben je toch vriendinnen voor! Toen ik zwnager wilde wordne van Kaya (we waren al 1.5 jaar bezig) werd er even over de telefoon medegedeeld dat mijn sz zwanger was en dat het in een poep en een scheet gebeurt was, nou kijn hart brak op dat moment
tja die onderzoeken horen er nou eenmaal bij, ik vind het niet zo erg. Ik weet dat ik in goede handen ben en ze er alles aan doen zodat ik een gezond kindje op de wereld kan zetten!
Waarom geeft het je veel spanningen? het afwachtten of is het iets anders?
Kaya, mijn spanningen zijn vooral werkgerelateerd. Ik ben bang dat als ik moet solliciteren ik toch vanwege zwangerschap wordt afgewezen (ze zeggen het niet zo maar toch). Mijn kansen worden dan aanzienlijk kleiner terwijl ik al heel onzeker ben over mijn kansen om een goede baan te vinden. Ik ken ook mensen die zo graag een kindje willen dat ze daar volledig lak aan hebben, desnoods een rotbaan als dat kindje maar komt… maar op een of andere manier heb ik dat niet. Ik wil het graag goed voor elkaar hebben. Niet per se perfect maar wel een beetje stabiel… De vraag is dan weer: wanneer wordt het dan stabiel? De economie enzo blabla… :doh:
Verder begin ik ook bang te worden dat ik als ik wel de stabiele baan had gehad ik misschien er nu niet aan toe was. Ik zie als een berg op tegen alle veranderingen in mijn lijf en ben bang dat ik daardoor de roze wolk uit het oog verlies… Het wordt bijna te technisch zeg maar… Ik kan er niet van genieten ofzo… Ik dacht een tijdje dat het koudwatervrees was maar als ik jullie dingetjes allemaal lees denk ik dat het niet helemaal ‘normaal’ is…
Ik ben zo blij voor iedereen bij wie het al gelukt is! Voor de andere klussers succes!
Kaya, geniet ervan! Het is echt heel heel gaaf dat het nu gelukt is! :mrgreen:
Mariette, vervelend zeg die spanningen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
mariette :hug: :hug: :hug:, dat is niet leuk om je zo te voelen.
En ik ga er zeker van proberen te genieten, mijn vorige zwangerschap was op zijn zachts gezegt kut dus hoop ik dat ik nu een betere zwangerschap krijg
Kaya; Hey smiecht, haha
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Ik heb het nog wel terug kunnen vinden en bij het berichtje van 7 sept staat, als ongi, terwijl je toen dus al wist dat je zwanger was :doh: .
Voel je je verder goed?
Caris; Blijft lastig voor jou, zeker omdat het dezelfde periode was, ik blijf voor je duimen meid! :hug:
Mariette; :-*
Vandaag gaat onze apotheker ons verlaten, hij heeft 6,5 jaar bij ons gewerkt, en vandaag is zijn laatste dag!
Wij hebben 2 verstigingen een grote en een kleine, hij is beherend apotheker in de kleine, en daar moet ik nou net werken vandaag…
Vind er niets aan, afscheid nemen…
Denk dat het zo doe, noue heel veel succes en we zien je wel weer, doei!
Haha, niet teveel bij nadenken.
Ik zal hem wel missen, ondanks dat ik hem regelmatig achter het behang kon plakken en ook wel conflicten met hem gehad heb, kon ik ook wel vreselijk met hem ouwehoeren, en ik kon alles tegen hem zeggen, als hij weer vloekend ( soms is het net een klein kind) achter zijn pc zat, liep ik gewoon naar hem toe, met het vriendelijk verzoek, als zijn pc weer niet deed wat hij wilde, of het dan op een iets zachtere toon kon, haha.
Nou tot vanaaf!
O, ja slechte nacht gehad vannacht, ben gisteravond laat nog gebeld door een collega, zij zat ergens mee…
Er worden dingen op ons werk doorberteld, wat ik in vertrouwen aan iemand verteld heb, en nu kwam dat toch bij die collega terecht.
Dat was 3 maanden geleden… Ondertussen wist die collega er allang van, voor ons was het nu klaar, en gisteren kwam het ineens via die andere collega ( waar ik het in vertrouwen verteld heb) weer ter sprake.
Dus ze was best boos, en heeft er de hele avond tegen aan gehikt om mij te bellen.
Dus wij hebben het uitgepraat, maar toch een hele slechte nacht gehad, deboosheid en vooral teleurstelling blijft in je hoofd zitten…
NIEMAND is dus te vertrouwen… En het ergste vind ik dan ook nog, dat de desbetreffende collega die dat dus verteld heeft terwijl het allang achter de rug was, doodleuk hier ook nog maandag op de bank gezeten heeft om te wachten tot we werden gehaald voor de cursus…
Eigenlijk wil ik hier wat mee doen, maar de collega die gister belde zei ook, doe maar niet want dan wordt het van kwaad tot erger…
Maar vind het wel erg oneerlijk en heb er gewoon last van mijn maag van!
WHAAAAAAHHHH Kaya, jij stiekemerd. Wat een goed nieuws!! :inlove: En dat terwijl jullie er de eerste keer zo lang over gedaan hebben. Ben echt heel blij voor jullie. :dance: :dance: :dance: Van harte proficiat. :thumbup: Voel je je goed?
Caris, ik begrijp helemaal wat je bedoelt, dat je het anderen gunt, maar jezelf ook :-*
Mariette, wat vervelend dat je met diezelfde spanningen blijft rondlopen. Heb je nog een vervolgafspraak bij de psy?
Mimi, ik snap je verhaal niet helemaal, maar toch een dikke :hug: Luister lekker naar je vk, dan heb je meer tijd voor jezelf en je zwangerschap. Zeker als zoiets er dan nog bij komt. Stress is niet goed hoor :naughty:
En nog wat nieuws van mij: ik ben inmiddels 4 kilo afgevallen :dance: Nog 4 en dan zit ik qua gewicht onder de 80 :dance: :dance: en dan te bedenken dat ik 57 woog toen hub en ik elkaar 10 jaar geleden leerde kennen :roll:
Cees goed joh al zoveel afgevallen … hier is het dus niet gelukt …
mimi, vervelend zeg! En idd je kan niemand vertrouwen ook niet op het werk. ZO heb ik de 2de miskraam aan alleen het vaste team gezegd (gemaild toen) en het buurhuis weet het ook al… echt een puntje die ik ga vernoemen in de teamvergadering :twisted:
Dat herken ik zo, het doorvertellen, niet best. ij ons is het ook echt een soap op het werk, iedereen praat over iedereen echt heel vervelend. Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit!
Cees wat super al 4 kilo kwijt, dat doe je goed zeg!!!
Bedankt voor de felicitaties, ik voel echt zwanger, lekker misselijk en pijnlijke borsten, kan mijn broeken niet meer dicht krijgen dus dat gaat nog wat worden!! Met de moeheid valt het wel mee, maar ik weet niet beter dan dat ik moe ben van de schildklierafwijking en het gaat nu eigenlijk best goed :dance:
Ik ga zo even naar de creche van kaya daar heb ik even een gesprekje met de bazin van de creche. Ze gaat me even een paar tips geven mbt de opvoeding van Kaya. Ze is op dit moment nogal pittig en we zitten soms met de handen in het haar. Zij kent Kaya door en door en heeft ook zelf een dochter gehad met hetzelfde temperament :lol: .
Ohhh Caris… liegebeestje!!! :lol: :inlove:
Kaya van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meis!!!
Heel fijn dat het toch nog zo snel is gelukt en heel begrijpelijk dat je het even stil gehouden hebt. Zeker als je zelf weet hoe pijnlijk zoiets kan zijn.
Cariska, meis wat heb ik een respect voor jou en die tranen. Dat hoort erbij. Het is niet zomaar iets natuurlijk wat je allemaal hebt meegemaakt. :hug:
En Kaya begrijpt je… bij haar kun je jezelf zijn.
De kids gaan vandaag op school op de foto.
Larissa had er helemaal zin in en Vincenzo stond vanmorgen heel ijdel aan zijn haar te frunniken voor de spiegel.
Verder nog een gesprekje op school over larissa, doen ze bij alle 4 jarige kids en ik vind het altijd wel fijn om goed op de hoogte gehouden te worden van hoe ze het doen op school.
Vandaag ook nog even verder met schilderen! Het wordt echt mooi al! Ben er helemaal blij mee!
Broekie, dank je wel voor de felicitatie!
wat leuk dat de kids op de foto gaan op school, ik kan die van mij nog zo herrinneren, die morgen kreeg ik een slotjesbeugel geplaatst en smiddags op de foto :doh: , echt te erg :lol:
Hopelijk heb je een leuk gesprek en doet ze het goed op school!!
Ben benieuwd hoe het word!!!
Broekie, leuk schoolfoto’s!!
kaya, hoe is het op de creche gegaan?? Weet je al of we aanspreekpunten krijgen? Altands… of bekent is wie wie krijgt?
Ja, voor het eerst dat we van Larissa ook een schoolfoto gaan krijgen.
Ze was er natuurlijk wel voor de broer/zus foto, maar ze zat nog niet op school, dus we hebben binnenkort ook van haar een schoolfoto.
Mijn zoon wil graag iets leuks doen na school, maar weet echt niet wat…
Hij is sinds gisteren weer behoorlijk opstandig, zijn juf viel het vandaag ook op, dat hij erg snel boos word en dan ook niet precies weet waarom.
Hij zit zichzelf soms zo in de weg en ik heb het gevoel dat ik het enkel erger maak, maar dat zal wel moeder eigen zijn denk ik dan maar.
Wil sowieso van het weekend even één op één iets met hem doen.
Maar nu nog iets bedenken voor straks.