houdt hij van knutselen?? Heeft hij hobby’s?
Hij houd wel van knutselen, maar zodra het hem niet lukt wordt hij boos en gefrustreerd en heeft hij geen zin meer.
Hij is echt een kind met een lange gebruiksaanwijzing.
Echt hobby’s heeft hij niet, want hij is het liefst op zichzelf of met zijn beste vriendje schommelen in de speeltuin. Hij heeft zelf weinig fantasie en als ik hem vraag wat hij wil doen dan krijg ik: Maakt me niet uit als het maar leuk is.
Tja, moet je daar dan mee als hij eigenlijk niets echt heel leuk vind.
Vind het soms zo lastig, maar wil wel graag iets vinden wat we samen kunnen doen, want hij verdient het één op één contact natuurlijk wel!
Misschien heeft hij zelf iets kunnen verzinnen… ik google nog even verder.
Broekie, volgens mij is judo echt iets voor jouw zoon. Daar kunnen drukke kindjes heel goed hun ei in kwijt en teruggetrokken kindjes komen juist uit hun schulp :thumbup:
Ben benieuwd wat voor tips je krijgt Kaya. Kan er af en toe ook wel een paar gebruiken Gisteren heb ik in mijn onmacht mijn middelvinger naar zoonlief opgestoken. :oops:
Broekie, hier op het forum staat iets over een varken maken met papier mache … wellicht vind hij dat leuk? (ik wel :mrgreen: )
Cees, middelvinger opgestoken :roll: , kan gebeuren hoor!! :-*
hier een meisje die het niet nodig vind om te gaan slapen … maar ze meot vanavond met me mee naar koor (begint om 19.15) dus ff slapen zou mooi zijn! Net maar weer eruit gehaald en na half uurtje spelen ligt ze er weer in (met een flesje warme ranja :oops: )
Zo ik ben er weer, ik ging even op de koffie om half elf en ging pas om half drie weer weg :oops: .
Het was supergezellig, enorm veel gekletst en wat handvatten gekregen waar ik denk ik wel iets mee kan. Ze heeft vooral moeite met overgang van bijv creche naar huis. Dan heeft ze zoveel prikkels opgedaan dat ze die er thuis uit gooit, best heftig. Nu ga ik proberen om de prikkels er uit te laten komen op een andere manier. Ze is gek op stickers plakken en zij zei dat het wel een idee is om, als ze net thuis is, haar even een poosje stickers te laten plakken zodat ze wat rustiger word en toch nog even haar energie er uit kan gooien, als ik dat consequent doe word dat ritme en waarschijnlijk is ze dan wat makkelijker te hanteren op die momenten. Ze is gewoon te klein om alles op een goede manier te uiten dus moeten we haar een beetje helpen. Nou ik ben benieuwd.
Verder hebben we het nog over van alles en nog wat gehad :mrgreen: .
Caris, ik weet wel dat de begeleidsters allemaal kindjes hebben aangewezen gekregen om te observeren verder nog niet.
En broekie heb je wat leuks bedacht?
Cees, dan had hij goed het bloed onder je nagels vandaan gehaald haha.
En Caris gaat TL nog slapen?
Yep ze is stil!! Gelukkig maar! Dus die ligt lekker te tukken …
ben benieuwd wanneer wij dan horen wie “aanspreekpunt” is … wel handig om te weten! Dat wordt dus stickers kopen!! Heb je het tanja verteld???
ja, ik heb het verteld :inlove:
stickers koop ik bij de zeeman 1 euro voor veel :mrgreen:
en fijn dat ze stil is :inlove:
Kan me nu al helemaal voorstellen hoe ze heeft gereageerd :inlove:
Ze vond het echt helemaal super, reageerde enorm enthausiast!
Zometeen shoppen met caris, TL en Kaya, gezellie!
Eens kijken of ik wat zwangerschapskleding kan scoren want er gaat geen broek meer dicht :oops:
Ow gezellig :inlove: . Ik wil ook shoppen voor zwangerschapskleding
Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de ha voor volgende week vrijdag. Ik heb gewoon helemaal geen vertrouwen meer in mijn lichaam. En ik weet dat we nog niet zo heel lang bezig zijn, maar het voelt gewoon niet goed. Hopelijk krijg ik dan weer wat vertrouwen terug of stuurt hij me door voor een echo.
Hoi meiden,
Hij wilde uiteindelijk een film middag houden!
Dus koeken en chocolade op tafel en we hebben toen E.T. gekeken.
Hij vond het erg leuk en gezellig en ook nog een spannende film.
Daarna hebben we nog The Never Ending Story gekeken.
Die vonden ze ook geweldig! Veel fantasie beesten natuurlijk.
Toen hij naar bed moest, bleek dat hij E.T. ook wel een beetje griezelig vond, maar hij is uiteindelijk met zijn licht aan, zonder verdere problemen gaan slapen. :inlove: Knappe kerel! (Ik vond E.T. vroeger ook eng hahaha)
De 2 kopse kanten van het ledikantje zijn nu klaar! En één zijkant ook al.
Dus nog maar één zijkant, want de lattenbodem ga ik niet doen hoor, die zien we toch niet! 8) :lol:
Morgenochtend gaan Vincenzo en ik samen naar de bieb. Hij is dol op lezen en dat was ik nooit, dus vandaar dat we dat willen stimuleren. We gaan even wat boeken lezen en meteen kijken wat het kost om hem lid te maken. Leek me wel leuk voor hem, hij kijkt er helemaal naar uit.
Verder gaan we dit weekend echt beginnen met opruimen van de schuur en de kinderkamer. Verder nog even op marktplaats snuffelen naar twee kasten voor de oudste twee en dan knap ik ze zelf wel op.
(Alweer een engels sprekende man aan mijn deur die mijn straat wil doen :evil: Is al de derde in één mand tijd! Wordt er nu wel een beetje gek van.)
Manlief gaan binnenkort beginnen met de kinderkamer witten, want de muren zijn nu grijs en hij wil ze toch liever een andere kleur.
Ik ga de kiddies zo halen en lekker een boterhammetje met ze eten.
De zon schijnt vandaag nog lekker… hoop dat het ook zo blijft, maar het weekend zou alweer minder worden.
Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend!!!
Liefs, Sam
Cees, dikke :hug:
Broekie, hier is het gratis voor kinderen de bieb! Dus tl is ook al lid :mrgreen:
Wat willen die engelse mannen aan je straat doen dan??
Shoppen was leuk!
Ik ben goed geslaagd, kaya ook helaas alleen geen broek. Beetje jammer dat bij mij de ongi compleet is losgebarsten … dus daar liep ik met een doorgelekte broek … maar goed jas erover heen en niemand die het zag! Was erg gezellig, en doen het zeker nog weer over!!
Caris was idd gezellig echt wel jammer van je ongi dat het in 1 keer zoveel is :think: .
heb alsnog via de wehkamp een broek gescoort voor 30 euro met 2 zwangerschapsleggings, word morgen bezorgt :dance:
broekie gezellig samen een film kijken zeg :inlove:
Ik ben benieuwd cees wat de ha zegt, heb je wel een regelmatige cyclus?
wilde je net nog pbtje sturen met wat broeken van de wehkamp!
Hier nu pannenkoeken bakken! En morgen … streng op dieet!
lijstje geupdate!
Nou het eerste kapsel staat in de oven, gelukkig kan ik deze geur wel verdragen, dat word straks wel anders als ik ze moet vullen enz. gelukkig gaat kaya zo naar opa en oma en kan ik rustig aan het freubelen, ben ik blij dat ik geruild heb met een collega, anders zou het echt nachtwerk worden vandaag :roll: .
Gelukkig heerlijk geslapen ook zonder man naast mij in bed, kaya werd rond half acht wakker dus ik heb niets te klagen .
Nu nog even wachtten totdat de wehkamp de boel bezorgt, ik ben benieuwd!!
kapsel in de oven :think: :lol: :mrgreen:
Kaya mijn cyclus is heel regelmatig (zie onder mijn banner). Ik ben nu met de ovulatietesten aan de slag en vanmorgen gaf die wel een positievere uitslag dan de vorige periode. Ik doe er voor de zekerheid vanavond nog 1. Zou het dan toch gewoon allemaal goed zitten
Caris, wat irri als je ongi zo heftig is als je aan het winkelen bent :evil: . Gelukkig heb je een lange jas
Cees, ja was beetje jammer (zie je het al voor je tampon verwisselen in pashok?? :sick: :mrgreen:
hier zonet nog ff naar de stad geweest, ff spul gehaald voor de blouse die ik voor tl aan het maken ben. En nog lekker fruit.
Vandaag ga ik er echt voor (lijnen) ben vandaag goed bezig :dance:
Cariska. Ben benieuwd naar de bloes! :thumbup:
Ik ga vanavond uit eten met mijn dinnetjes dus ik denk niet dat er wat van lijnen komt vandaag :roll: