Meistoppers 2010, De duimen draaien voor de laatste 2!!!!!!!

lekker cees! Waar ga je heen? Of wat ga je eten??

Tja, wat ga ik eten… In ieder geval geen brood vooraf en geen frietjes. Verder mag eigenlijk bijna alles. En natuurlijk geen toetje, maar daar geef ik toch niets om.

maar wat is het? vlees? hollands? chinees?

ohh heerlijk Cees lekker uiteten, ik ben benieuwd waar je heen gaat!

Goed zeg Caris, je kan het meid. Lukt het blousje een beetje?

Ik ga zo Kaya ophalen bij mijn ouders, de basis van de taarten zijn klaar er moeten alleen nog bloemen op (die ik nog moet maken :roll: ) Maar goed er kan in iedergeval gegeten worden hihi

Kaya, ik moet alleen de vlieseline (voor versteviging van kraag en knoopsgaten) nog doen en verder moet ik wachten tot op de cursus! Maar lukt aardig!!

Tl is ziek, 38.5… maar ze gedraagt zich niet zo. Wil niet eten, drinken gelukkig wel. Ligt nu lekker op bedje met een para, kan ze beter slapen! Straks nog maar ff kijken . (kaya niets zeggen tegen rem hoor! Wil niet dat Jo zich zorgen gaat maken!!)

Ik zeg niets, ben toch veel te druk met de taarten :roll:

:mrgreen:

zo de taartjes zijn eindelijk klaar en ik ben gebroken. Morgen alleen nog even glansspray erover en hij kan mee!!!

de laatste dingen opruimen en dan ga ik heeeeeerlijk slapen!

0.12 valt nog mee kaya!!

valt mee idd maar ik ben moeoeoeoeoe.

Kaya stond ook al weer mooi op tijd naast mijn bed pfff.

Cariska, :hug: Gelukkig heb je de moed niet laten zakken… Hopelijk voorlopig geen ongi meer voor jou :wink:

Cees, :hug: ook voor jou. Kan me voorstellen dat het allemaal spannend is. Ik hoop dat het deze keer lukt! :pray:

Kaya, show je de taarten weer? Ik ben zo benieuwd! Over die glansspray… wat voor spul is dat?

Hoe is het met de andere zwangeren? De tijd vliegt… Zijn er nog buikfoto’s en andere dingen te melden?

Hier geen nieuws. Deze maand slaan we over. Eerst weer vertrouwen krijgen in mijn lijf na de twee heftige ongi’s en de paniekaanvallen. Eerst rust in de tent krijgen… Voelt wel ok, maar ook wel dubbel. We willen wel heel graag namelijk! Verstand en gevoel liggen niet altijd op een lijn… :think:

Ik kan me voorstellen dat het een dubbele keuze is omdat je wel zo graag wil :hug:

Foto gaat wel komen maar moet ik nog maken.

Ben nu nogal beroerd dusssssssssss

Das erg lastig Mariette :hug: Maar het komt goed :-*

Leuk Caris. Ik zag bij Ook (tijdschrift) dat je een tweejarig abonnement kon nemen met gratis naaimachine. Het lijkt me wel erg leuk om te doen dat naaien. Mijn mama maakt ook bijna al haar eigen kleding zelf en wil nu voor de kindjes gaan beginnen.

Kaya, maak jij taarten voor de verkoop?

Wij zijn gisteren “gewoon” gaan eten. Geen idee of dat nederlands of frans is of… Met zijn drieen hebben we een verrassingsmenu genomen. Vooraf een salade met parmaham en een soort salami en als hoofdgerecht een trio van vis (kabeljauw, zalmtournedos en scampies). Het toetje was een bolletje tiramisu-ijs, hemelse modder van witte chocola en pancietta. We hebben heerlijk gegeten. :drool: :drool: Daarna nog lang getafeld en nog een kroegje opgezocht. Uiteindelijk ging ik om kwart voor 3 naar bed na een flesje wijn :shifty: Nu dus hoofdpijn :doh:

Wat gezellig Cees, en het klinkt heerlijk wat jullie hebben gegeten :drool: .

Ik maak taarten voor vrienden en familie en vraag daar een bijdrage voor zodat ik de kosten er uit heb.

Ik heb voor woensdag nog 1 taart en dan doe ik even niet meer, het is te vermoeiend en ik ben zoooo misselijk dus dan is taarten maken geen ideale combinatie :mrgreen:

Kaya, je moet gewoon meer vragen meid!! enne … maak je niet eens een taartje voor je eigen verjaardag??? :naughty:

Cees, haha is dus niets voor mij. verrassingsmenu. Ik moet weten wat ik eet… ben echt altijd een mier met eten haha. En vis… hou ik ook niet van! Maar gelukkig heb jij lekker gegeten…

Mariette…snap je dubbele gevoel meid! :hug:

zoals het er nu uit ziet maak ik geen taart voormijn verjaardag :frowning:

Waarom niet Kaya? :hug:

Ik ben normaal ook niet zo van het verrassingsmenu, maar omdat meerdere het deden, durfde ik het wel aan :wink:

manlief is er weer! morgenochtend gaan we wat leuks doen, 's middags maar naar de bank, pas deblokkeren :twisted: …

Irritant als je pas blokkeert :wall: :wall:

Was je man weg Cariska?

Goeiemorgen meiden,

Iedereen een fijn weekend gehad?

Manlief was gisterenmorgen zijn wekker weer vergeten, die stond nog op 6.30 :roll: En dat op zondag en ik was natuurlijk meteen klaarwakker. :?

Het was gisteren zulk heerlijk weer, dat we besloten hebben om lekker te gaan wandelen in het bos hier vlakbij. Lekker broodjes en drinken meegenomen, 2 tassen voor de kinderen, zodat ze herfstbladeren konden zoeken, we hebben nu denk ik wel een tas vol :smiley:

Dus vanmiddag lekker knutselen met ze. :smiley:

Vanmorgen was het nog vroeger… 3.34 kwam Larissa naar boven, ze kon niet slapen. Om 4.45 ging uiteindelijk de wekker, want manlief moest vanmorgen weg voor zijn werk naar belgië.

De kinderen hadden we gisteren heel vroeg naar bed gedaan, zodat ze wel voldoende nachtrust hebben gehad en zo konden we papa vanmorgen toch nog even uitzwaaien.

Morgenavond (denk laat) komt hij weer thuis. Wel raar hoor dat hij vanavond niet gewoon thuis komt, maarja… hebben de kids en ik het rijk even alleen! :smiley:

Zo even naar de stad, knutseldingen halen. En dan is het morgen mooi versierd als papa weer thuis komt.

Liefs, sam