Meistoppers 2010, De duimen draaien voor de laatste 2!!!!!!!

yep, manlief was naar oktoberfest in duitsland met kaya haar man! maar nu dus weer lekker thuis. En tijdens shoppen was opeens mijn pas geblokkeerd… nou jah … was jo zijn pas. Dus hij moet hem zelf weer deblokkeren…

Dan kon hij bij het oktoberfest ook niet teveel geld uitgeven :lol: :lol: :wink:

jawel hoor hij had de creditkaart haha :mrgreen:

nu ff met kyra naar de dierenwinkel, haar eten halen :lol:

Hallo dames,

Was ik ook weer eens…

Heb eigenlijk heel erg weinig te melden, aangezien ik ook niet meer meemaak de laatste tijd.

Heb me vanmorgen ziekgemeld, sinds gisteravond last van hoofdpijn, slecht geslapen vannacht, en ik moest alleen de ochtend werken, dus had zoiets, en nu denk ik een x aan mezelf!

Heb me ondertussen al wel weer beter gemeld, dus ga morgen wel werken, maar merk dat de fut eruit is, moet denk ik erg opletten dat nu mijn lichtje niet heel langzaam gaat doven…

mimi, om jezelf denken hoor! Mijn leidinggevende zei bij tl dat ik wel moest genieten van de zwangerschap, zoniet moest ik het aangeven en zouden we kijken of we op het werk een oplossing konden vinden!

:hug:

Vervelend Mimi :hug: Denk maar aan jezelf. Als het lichtje echt uit is, dan worden het lange weken.

Caris, heeft Kyra ook een cadeautje gekregen vandaag?

ja hoor! Ze krijgt straks van dat vlees (brrr stinken!!) maar ze geniet daar altijd van. Ze heeft een nieuwe halsband, lekker koekje en hebben een bot gekocht (krijgt ze morgen ofzo) Het is feest voor haar deze week van 10-10 wordt ze alweer 3, (en jo 30!!)

@cees77 wrote:

Waarom niet Kaya? :hug:

Ik ben normaal ook niet zo van het verrassingsmenu, maar omdat meerdere het deden, durfde ik het wel aan :wink:

Ik ben steeds heel erg misselijk en het kost me gewoon erg veel energie die ik op dit moment wel anders kan gebruiken!

pff de 8 vrije dagen zijn weer voorbij. dus ik ga zo naar het werk (sssttt moet er 4 en dan weer 6 vrij :mrgreen: )

wrijf het er maar in Caris :wink: , veel plezier op het werk!!

@kaya wrote:

@cees77 wrote:
Waarom niet Kaya? :hug:

Ik ben normaal ook niet zo van het verrassingsmenu, maar omdat meerdere het deden, durfde ik het wel aan :wink:

Ik ben steeds heel erg misselijk en het kost me gewoon erg veel energie die ik op dit moment wel anders kan gebruiken!

:hug: :hug: :hug: Het is voor een goed doel :thumbup:

@Cariska wrote:

pff de 8 vrije dagen zijn weer voorbij. dus ik ga zo naar het werk (sssttt moet er 4 en dan weer 6 vrij :mrgreen: )

Jeetje zijn die dagen alweer voorbij :shock:

Ik heb echt een offday. Ben helemaal in de war en gefrustreerd en boos en verdrietig. Het is deze maand voor mijn gevoel weer niet raak. De zin in vrijen is ook helemaal weg omdat het MOET op de goede dagen anders word ik nooit zwanger. :doh:

Cees :hug: :hug: :hug: Ik duim heel erg voor je dat het gewoon gelukt is!!! :hug: :hug: :hug:

Gelukkig heb ik een klein moppie :inlove: waar ik veel liefde bij kwijt kan, maar die is vandaag op de opvang en ik op het werk :doh: met allemaal vervelende zeurende collega’sof zou het aan mij liggen :shifty:

Cees je ticker!!! Leuk!!!

:inlove: :inlove:

Mijn ticker of avater??? :inlove: :inlove: :inlove:

oeps avatar natuurlijk!!!

:wink:

Cees, leuk die avatar maar ook de tekst in je ticker. Je krijgt een dikke :hug: van me. Logisch dat de boel nu tegenstaat, maar je MOET niks hoor… Met tegenzin heeft ook geen nut volgens mij. Neem je tijd voor je gevoel… Soms helpt het om even je gevoel te laten zijn en daarna alsnog zin te hebben.

Ok, ik heb makkelijk praten in mijn pauzemaand… :wink:

Cariska, veel plezier weer met werken :stuck_out_tongue:

Mimi, :hug: Lekker aan jezelf blijven denken hoor!

Pauze houden is echt heel raar. Ik zou nu zo’n beetje pretweek hebben. Dat mis ik wel. Goed teken he! :lol: