Meistoppers 2010, De duimen draaien voor de laatste 2!!!!!!!

mariette, gewoon doen waar je zin in hebt! hoe vaak hoor je niet dat het “opeens” raak is als men er niet zo mee bezig is?

even een teken van leven van mij!

want ben zo druk combineer even 2 weken 2 banen! dus vanmorgen en vanmiddag op school tot 14.45 en daarna BSO gedraait tot 18.00 en gister was dat ook al zo! en morgen 10uur op het KDV werken en dan donderdag en vrijdag weer op school!

zucht! volgende weeks dus ook school, bso en KDV combineren en daarna lekker alleen nog maar op school!

het werken op school is wel heel erg leuk!

Kaya volgens mij ben ik jou helemaal vergeten te feliciteren met je zwangerschap! van harte meid!

cees, mariette en cariska dat jullie snel mogen volgen dat we compleet zijn! en idd wat caris zegt loslaten hoe moeilijk ook! bij milo was dat ook de maand dat we er eigenlijk niet voor gingen raakte ik zwanger van hem!

tot snel weer hoor

liefs

smarty, jeetje druk zeg! Wel om jezelf denken hoor!!!

Jeetje smarty wat heftig 2 banen!!

Vannacht mezelf tegen gekomen met de laatste taart maken, half huilend heb ik hem afgemaakt en lag pas om 1 uur op bed, nu moet ik alles nog schoonmaken want ik kon gisteren niet meer.

Nu heb ikbuikpijn net als harde buiken erg vervelend.

om jezelf denkenhoor kaya!!

Ja vandaar dat ik nu ook even geen taarten doe, laat me gewoon maar lekker freubelen in mijn eigen tijd zonder dat er tijdsdruk achter zit, veel leuker en beter op dit moment.

De taart is opgehaald en ze waren erg enthausiast gelukkig. Ik was zelf niet zo tevreden :roll: .

Nu lekker omtutten met kaya (die zit helemaal in het diego verhaal) en dan vanmiddag aan het werk. Ben blij dat ik de auto van schoonouders 2 weken lang kan lenen

hier net op de fiets naar de markt geweest, hebben weer druiven, pruimen en mandarijnen in huis! nog ff gesnuffeld bij de stoffenkraam. leuke dingen gezien! Woensdag de 13de ga ik naar de stoffenbeurs in groningen … ben heel benieuwd!

dan vanmiddag tl naar schoonmoeders brengen en door naar het werk.

ik doe trouwens mee aan buzzer.nl. Hartstikke leuk, mag je gratis nieuwe producten uitproberen. Nu krijg ik zaterdag de philips elektrische tandenborsten, zitten zelfs massage standen op voor je tandvlees!!

Volgens mij krijg ik er 3, dus jo kan er 1 proberen, ik en … kaya???

natuurlijk :mrgreen:

lekker ja even op d efiets naar de markt!

Leuk een stoffenbeurs, daar ga je vast wel leuke dingen scoren!

@kaya wrote:

ok! krijg je hem zondag mee :mrgreen:

@Cariska wrote:

@kaya wrote:

ok! krijg je hem zondag mee :mrgreen:

daar wordt ik blij van :mrgreen:

worden we nog op een bepaalde tijd verwacht zondag?

nee hoor zijn hele dag gewoon thuis, meeeten is ook een optie (geen idee wat het wordt hoor!)

zal wel effe overleggen met Rem, laat het je wel weten

hoi meiden,

Vanmorgen hebben we de 20 weken echo gehad.

Ons kindje is helemaal gezond en compleet (voor zover ze dat nu kunnen beoordelen natuurlijk) Ook hebben we het geslacht gezien…

Vincenzo en Larissa krijgen er een zusje bij!

We zijn dus helemaal in :inlove: en het echt genieten kan nu volop beginnen. Ook heb ik de kleine sinds vandaag een paar keer heel duidelijk gevoeld, hele geruststelling :smiley:

Heerlijk Borekie dat alles goed is :thumbup: Nu kan het echte genieten beginnen. En nog een meisje :inlove: :inlove: Kun je gaan shoppen :dance: :dance:

Gefeliciteerd Broekie… :dance:

Broekie gefeliciteerd met de goede echo!! Super zeg, en een meisje :inlove: :inlove: .

een meid! geweldig!!

hier rugpijn … brr ga nu maar douchen en op bed!

Dank jullie wel!

Zal van de week de echo’s er even op zetten, maar zit verplicht op ons oude notebook (vreselijk langzaam ding) dus moet even wachten tot ik weer op de nieuwe kan, maar die heeft mijn man steeds mee naar zijn werk en hij is belachelijk veel aan het werk op het moment.

Vanmorgen wederom weer om 7 uur de deur uit.

Volgende week moet hij weer naar Brussel 3 dagen

En in de andere twee dagen weer ver weg, dus weer vroeg op. :frowning:

Baal daar een beetje van, maargoed… kan ook niet al het geluk in één keer hebben och? :smiley:

nu de kids even aankleden en zo naar school brengen.

En dan even het huis aan kant brengen.