Hoi meiden,
Iedere keer dat ik even kom kijken, moet ik zoveel terug lezen…
Kaya, ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd, maar bij deze VAN HARTE!! wat leuk zeg!!!
We zijn dus ongeveer even ver :inlove:
Broekie, wat leukkk!! een meid!
Ik zou ook heeel graag willen weten of ik nou een jongen of meisjesbaby in mn buikje heb. Maar helaas… nog even wachten.
De hormonen gieren overigens door mn lijf. Heb heel vaak jankbuien, lijkt wel alsof ik niks goed kan doen en daardoor vaak ruzie met mn man (is wel gauw weer goed, maar toch heb ik een hekel aan ruzies en vooral nu)… Verder slaap ik superslecht, waardoor ik echt oververmoeid op werk verschijn. Als ik dan thuis kom, heb ik echt geen energie voor iets en al helemaal niet om achter de pc te zitten dus al met al kan ik niet wachten tot ik me wat beter ga voelen.
Nou meiden, veel kletsplezier en ik kom af en toe een kijkje nemen.
Klus ze
zwitsal, jankbuien heb ik ook. Zo zat ik red mijn vakantie te kijken (gehandicapte vrouw, uiteindelijk alles goed gekomen) ze was zo blij … ik huilen :mrgreen:
broekie, jammer dat je man zoveel weg is voor het werk!
hier ongelofelijk last van mijn lijf. Had al hele poos last van mijn rechterhand/pols bij o.a. aardappels schillen e.d. Nu heb ik last van beide armen, ze zijn moe ofzo. Haren wassen moet in etappes kan mijn armen niet zolang omhoog houden. Op het werk merk ik ook dat dingen niet meer zo makkelijk gaan. Nu na een dag werken ook rugpijn … pfff morgen gelukkig afspraak bij ha om 15.30 ben benieuwd…
Vervelend Cariska. Wat zei de huisarts?
Haha Zwitsal, al die hormonen
Idd Zwistal die hormonen ken ik wel, ik kan nu ook erg kortaf zijn, zelfs op het werk hadden ze het al gemerkt :oops: .
Caris ik heb al in je andere topic gereageerd :-* .
Broekie vervelend dat je man zoveel weg is :-* .
Vanmiddag heb ik met kaya op bed gelegen ze was nog steeds niet fit (ze heeft de hele nacht tussen ons in gelegen), en ik werd toch beroerd wakker :sick: , dat doen we dus maar niet weer .
Cees, morgen om 15.30 bij ha! afwachten dus! duik nu zo maar mijn bed in…
Kaya, hopenlijk gaat ze lekker in dr eigen bedje slapen!
Zwitsal; Ja, het is bijna een parttime baan hoor KOK
En die hormonen herken ik ook wel. De tranen staan me regelmatig nader dan het lachen… voel me echt zo’n emotioneel wrak soms.
Cariska; Tja, wat moet dat moet, zullen we maar zeggen. Het is wel allemaal ervaring wat hij meeneemt in zijn eigen bedrijf wat hij uiteindelijk wil gaan beginnen.
Hij krijgt het binnenkort alleen echt vreselijk druk… bijna een dubbele fulltime baan. Zijn baas zal dus of iemand erbij moeten aannemen of de overuren moeten uit betalen, want vind het niet erg als hij moet overwerken, maar er moet dan wel iets tegenover staan, want hij mist de halve zwangerschap door zijn werk.
Succes bij de ha vanmiddag… vervelend hoor als je lijf niet meewerkt
Kaya; wat vervelend dat je meisie zich nog niet helemaal lekker voelt. En dat je dan zo beroerd wakker wordt, dat is helemaal minder natuurlijk.
Ik slaap sowieso een stuk minder als de kids in mijn bed liggen.
Gisteren had ik echt geen energie meer over! Was echt helemaal gesloopt. Onderweg naar de verloskundige heb ik mijn ogen dicht gedaan in de auto, want ik trok het even niet meer.
Gelukkig weer helemaal goedgekeurd bij de vk! Mooie bloeddruk (zoals ik weer gewend ben) en buik groeit lekker en ook onze kleine meid had weer een prachtige regelmatige en sterke hartslag.
Larissa vond het ineens een stuk interessanter allemaal… want het gaat wel over HAAR zusje! :lol:
Vanmiddag even naar mijn tante. Ze moet twee nieuwe heupen krijgen, maar haar ene dochter ziet ze niet meer en haar andere woont in Den Haag. Ik woon praktisch om de hoek, dus ga ik maar regelmatig even bij haar kijken. Merk gewoon dat ze wat aan het vereenzamen is.
Vandaag verder maar eens bekijken wat we gaan doen. Ik zou van de week koekjes gaan bakken met de kinderen, maar is er niet van gekomen. Misschien dat we dan vandaag of morgen alsnog doen.
En dan de kinderen maar weer voorbereiden op het "afscheid’ van papa aanstaande maandag. Ik laat ze dit keer maandagochtend liggen, want hij moet nu nog eerder weg, want hij moet wat verder weg zijn.
Liefs, sam
Fijn Sam dat alles goed was :thumbup:
Ow vandaag naar de huisarts Cariska :doh: Veel succes :thumbup:
Ik ben vandaag ook bij de ha geweest. IK heb een doorverwijzing gekregen voor het ziekenhuis. Ik heb wel gezegd dat we een jaar bezig waren ipv half jaar :oops: 26 oktober hebben we om 18.40 uur een afspraak. Ik belde hub om het te vertellen en te zeggen dat hij dan ook wat in moet leveren. Ow… Plas ofzo zegt ie. Ik zeg nee: sperma :lol: :lol: :lol: Vond ie iets minder leuk
Cees, wat een lef zeg! Heb je redenen om te denken dat het niet goed zit? Ik hoop voor jullie dat het gewoon gaat lukken hoor!
Broekie (sam), :hug: Logisch dat je zo moe bent. Je hebt genoeg op je bordje hoor…
Cariska, hoe was het bij de ha?
Kaya, :hug:
Sam, fijn dat je weer bent goedgekeurd!! En het is al bijna maandag :hug:
cees, goedzo doorverwijzing gevraagd! Ach en leugentje om bestwil
Hier naar ha geweest, pols is w.s. een zenuwbeknelling, moest niet bang zijn dat hij opeens verlamd zou zijn (mijn been is jaar of 10 opeens verlamd geweest… oorzaak onbekend!)
dat de armen zo moe zijn had ze eerst ook zoiets, zou zenuw kunnen zijn. Tot ik in huilen uitbarste en zei dat ik gewoon moe ben, wandelen achter kinderwagen is een maraton … Oké zijn ze ik zie het, dit is niet goed! We gaan Bloedprikken! Meteen naar ziekenhuis geweest, ze heeft o.a. geprikt op hb, schildklier, suiker en weet ik veel wat nog meer.
Afwachten dus
nu zo kijken of ik een ringsling kan maken … en dan vroeg op bed denk ik maar…
Ben benieuwd Caris of er wat uitkomt, ik hoop het wel voor je :hug: .
whahaha cees ik zie het al voor me, het gezicht van je man! Gelukkig voor hem is dat eigenlijk het enige wat hij moet doen, jij krijgt de rest van de onderzoeken.
Broekie, super dat je weer goed gekeurd bent door de vk! Hoe was het bij je tante?
kaya was vandaag weer helemaal topfit, we zijn lekker een rondje door de buurt wezen lopen en kaya op haar driewieler, en hebben we weer eikeltjes gezocht :inlove:
Verder heb ik nog steeds buikpijn en ben ik wel bang dat het weer zo’n k zwangerschap wordt als bij kaya
kaya, hopenlijk is de buikpijn snel over :hug: en kaya weer topfit! Fijn!
Balen Kaya, Ik hoop het niet voor je. Ik weet wat een klote zwangerschap is :hug:
Caris, hopelijk kunnen ze wat vinden met bloedprikken. Maar niet vergeten dat je toch wel wat meegemaakt hebt. Onbewust kan dat ook meespelen :hug:
Mariette, het voelt voor mij idd niet goed. Mijn cyclus is regelmatig, maar ik heb zo veel en vaak last van mijn bm. Dus ik hoop eigenlijk dat ze iets kunnen vinden.
Cees, ja ik weet het. Ha zij ook dat het niet niets was wat we hebben meegemaakt, en dat het gewoon K.U.T. was
Heej allemaal, :hug: voor iedereen die nu moe is of zich rot voelt…
Hier gaat het juist goed. We hebben heerlijk van het weekend weer genoten en zijn er lekker op uit geweest. We hebben de hele dag vliegtuigen gekeken in Lelystad en het was super!
mariette, fijn dat je hebt genoten.
Hier is mijn mannetje nu 30, en de hond 3! leuke dag gehad gisteren, maar hebben we vanacht gemerkt. Tl is wakker geweest vanaf 0.00 t/m 3.00 pfffff zouden vanmorgen naar dierentuin maar doen nu gewoon lekker rustig aan thuis…
Cariska, gefeliciteerd met de jarigen!
Ik heb mijn ticker maar weggehaald. Ik doe er toch even niks mee…
Hiep hiep hoera, Johan en Kyra zijn al weer jarig geweest en dat betekend dat ik vandaag jarig ben :dance: , ben nu de serieuse leeftijd van 30 ingegaan :shock:
Meid van harte!!! Zaterdag komen we het vieren!!! Veel plezier vanavond in de bios!!!
kaya, van harte proficiat met je verjaardag :dance: :dance: :dance:
Caris, ook nog van harte met de jarigen :thumbup:
Kaya, gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Maak er een mooie dag van!
:thumbup: