Bedankt voor de felicitaties, Rem heeft gisteren heerlijk gekookt en daarna zijn we naar de film “SALT” geweest encht een super film.
Zometeen weer aan het werk
werkse dan maar!
hier wil ik vandaag opruimen, en alles weer leuk neerzetten enzo!
Gisteren heeft jo een douchekraan en nieuwe douchekop erop gezet! Heb zo lekker gedoucht gisteren!! :mrgreen:
heerlijk zo’n grote douchekop. Heb je Jo al voorbereid met je schuifplannen? :mrgreen:
@kaya wrote:
heerlijk zo’n grote douchekop. Heb je Jo al voorbereid met je schuifplannen? :mrgreen:
gaat meer om de kaarsjes lampjes enzo. En heel misschien nog de bank … maar daar ben ik nog niet over uit …
Nou ik kreeg weer eens geen meldingen in mijn mail…
Caris, had je op hyves al gefeliciteerd!
Leuke dag gehad?
Hier goed nieuws gehad vandaag!
Eerst kreeg ik een telefoontje dat er maandag plek is voor Vincenzo voor het psychologisch onderzoek!!! Dus daar was ik al heel erg blij mee!
Toen lekker bakkie koffie bij een kennisje wezen drinken, ze was zo lief om me haar overgordijnen te schenken… dus heb nu eindelijk hele mooie lange gordijnen!!!
Toen kreeg ik een telefoontje dat ik volgende week woensdag mijn contract bij de thuiszorg mag ondertekenen!!! Het is in eerste instantie een halfjarig 0-uren contract, ze gaan namelijk eerst zorgen dat iedereen die is aangenomen vol zit in hun tijd voor mij zou dat 20 uur per week zijn, maar kan dus zijn dat ik misschien maar 3 uur per maand werk.
Maar na een half jaar is het wel de bedoeling dat ik een contract voor 20 u.p.w. krijg!!! Zat wel even in dubio om te vertellen over mijn zwangerschap…, maar denk dat ik ze dat volgende week vertel, dan zie ik haar persoonlijk. Ze heeft me al gezien en mijn buikje viel haarschijnbaar niet op, want ze vroeg zelf of ik mijn gegevens achter wilde laten.
Ik ben in ieder geval heel erg blij vandaag… helemaal omdat mijn mannetje vanavond ook weer thuis komt… zo raar wakker worden als er een koude, onbeslapen plek naast je ligt…
Hoe is het verder met iedereen?
broekie dat is super nieuws zeg! ben wel benieuwd hoe ze zal gaan reageren op het feit dat je zwanger bent! Hopenlijk goed …
hier toch maar weer aan het verbouwen, tv staat tegen andere muur, bank staat anders! Lijkt wel leuk!
oh jee caris… aan het nestelen?! Misschien en goed voorteken :lol:
Ja, ik ben ook erg benieuwd.
Zal ze wel vertellen dat ik mezelf eventueel enkel wil inzetten als vervanging voor anderen en dat we na mijn verlof verder kunnen kijken.
Want wil dit werk wel blijven doen.
Leuk en dankbaar werk en het verdient lekker.
Dus zal mij benieuwen, hoop alleen dat ik mijn ID kaart op tijd heb… duurt 5 dagen dus net wel of net niet.
(beetje laks geweest… moet hem morgen aanvragen)
liefs, sam
nee hoor niets nestelen. dit is een afwijking van mij haha Vind het zo heerlijk om lekker te schuiven met meubeltjes enzo.
hier een meisje die moe is en niet slapen wil. pff en dan straks eten bij schoonouders… grrr soms baal ik daar zo van !
Toch de boel omgegooid, ik wist het :mrgreen: , hoe staat het nu?
Broekie wat super dat je bent aangenomen en ik hoop dat ze goed reageren op dat je zwanger bent! Super trouwens dat je zoontje heen kan voor het onderzoek ik ben benieuwd of er wat uit komt!
Hier een meisje wat heerlijk is gaan slapen vanavond :dance:
Oké let op. Tv staat tegen die bruine muur, bank tegen vensterbank met 1 kant en andere kant tegen de pc aan zeg maar (wel loop/zit ruimte ertussen natuurlijk…) snap je hem??
yep ik snap hem, leuk!!!
Even kort en ego…
Internet hebben we gelukkig weer, dus zal vanmiddag (hoop ik) wat langers en minder ego typen…
Moet zo om half 9 eerst naar de fysio, en daarna om 10.45 uur voor de 20w echo!
Onwijs spannend, heb vannacht ook heel erg slecht geslapen, want sinds gistermiddag voel ik de beeb eigenlijk niet meer. Af en toe dacht ik vannacht, ja dat was een schopje, maar daar bleef het dan ook bij, heel erg veel twijfel dus :? .
Vannacht heb ik me allemaal scenario’s in mijn hoofd gehaald, stel dat… Dan moeten we die, en die bellen en vergeet vooral die instantie niet…
Allemaal beren op de weg dus!
Ik hoop dat ik vanmiddag hier gewoon heerlijk nieuws kan neerzetten, maar spannend vind ik het wel
jeetje mimi, wat vreselijk spannend! ik hoop zo dat het gewoon goed is! Hier draaien de duimen hoor!!!
Spannend Mimi :thumbup: Ik zal aan je denken. :hug:
Cariska, heb je de bloeduitslag al teruggekregen?
ik ga zo met tl naar mijn schoonzusje en dan door naar haar vriendin. Die heeft een eigen paard en tl vind paarden helemaal leuk! Nu kijken hoe ze ze in het echt vind (ze gaat steeds bovenop Kyra zitten en dan “paardje rijden”!)
Vanmiddag ga ik naar de stoffenbeurs! Ook leuk!!
Tegelijk :mrgreen:
Leuk dagje voor de boeg dus. Hier een zoon die al 4 dagen om kwart over 5 's morgens wakker is. Je kunt je dus wel voorstellen hoe “gezellig” het hier is :silenced: :shifty:
@Cariska wrote:
@cees77 wrote:Cariska, heb je de bloeduitslag al teruggekregen?
ga vanmiddag bellen…
Ben benieuwd
@cees77 wrote:
Tegelijk :mrgreen:
Leuk dagje voor de boeg dus. Hier een zoon die al 4 dagen om kwart over 5 's morgens wakker is. Je kunt je dus wel voorstellen hoe “gezellig” het hier is :silenced: :shifty:![]()
hmm dat is minder :hug: