Meistoppers 2010, De duimen draaien voor de laatste 2!!!!!!!

Mimi wat spannend zeg ik ga voor je duimen :pray:

Caris, leuk zeg ik ben benieuwd hoe ze het vindt! sms je even wat de uitslagen waren van je bloedtest?

Oeh Cees ik kan me indenken hoe het bij jullie nu is :shifty: , succes!

Hier een lekker rustig morgentje, we zitten nu aan het ontbijt, ik lekker gedouched en kaya nog in haar pyama :smiley: . En ik ben voor het eerst niet misselijk smorgens, alhoewel me dat dan ook weer onzeker maakt :wall: .

Gelukkig alles was goed hier!

Helemaal opgelucht!

Caris, ben benieuwd naar je uitslagen!

En veel plezier vanmiddag!

Ik ga zo ff met mams naar de Karwei ff wat ideeen opdoen voor de kinderkamer!

:dance: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :clap: :inlove: :inlove: Duidelijke foto hoor :thumbup:

mimi, gelukkig maar alles goed!

Bloeduitslagen zijn binnen. Heb lichte bloedarmoede (waarde van 7, voor vrouwen moet hij boven de 7,5 zitten). Verder was alles goed. Ik heb nu wel minder klachten nu ik vrij ben. Morgen weer beginnen voor 2 dagen, dan 1 vrij en weer 1 werken. Ben benieuwd of het dan ook erger wordt.

Morgen ijzertabletten ophalen!

Caris balen dat je HB weer te laag is, dat heb je toch vaker? ik hoop dat je niet gaat verstoppen van die ijzertabletten dat had ik heel erg na de bevalling van Kaya. Moest eigenlijk een half jaar de tabletten slikkem maar ben echt na drie maanden gestopt :roll:

Mimi fijn dat alles goed is, en wat een superfoto :inlove: , ik zal eens kijken of ik morgen mijn echo nog kan plaatsen. De mannen (mijn eigen en die van Caris) zijn hier een spel aan het doen en het wordt me niet in dank afgenomen als ik nu foto’s ga uplouden :mrgreen:

Kaya, ze moeten wel rekening houden met een zwangere vrouw hoor :wink: :lol:

Over 2 dagen nod. Ik ben er helemaal niet mee bezig (nou ja, een beetje dan) door dat ziekenhuis gedoe. :doh:

whahaha Cees ik denk niet dat het op gaat hier :mrgreen:

spannend Cees, laa je niet gek maken :hug: , wanneer moet je trouwens naar het ziekenhuis?

kaya, nee dat nemen ze niet in dank af haha

zucht … weer de tutlap vergeten! Als tl hem ziet zegt ze steeds jaja :inlove:

cees, toch spannend weer!

Ik heb toch zo’n droge mond steeds … zie nergens staan dat dit bij ijzertekort hoort … wel bij die b12… wacht het nog ff af en anders maar weer naar de ha!

nu een zwaar gevoel in onderbuik, en lichte pijn … eisprong? :roll:

Caris, nee volgens mij hoort dat niet bij Hb?! Je kan het altijd is laten prikken, de mensen die echt een tekort hebben aan b12 kunnen er soms behoorlijk ziek van zijn, en doordat het iets is waar ze niet zo snel op prikken kun je ongemerkt al heel lang met die klachten rondlopen zoder dat je weet dat je dat tekort hebt. Als je laat prikken dan weet je het zeker. B12 tekort is niet niks en moet dan snel behandeld worden met injecties (geloof ik) :hug:

Dat van die droge mond wist ik niet, maar daar heb ik wel veel last van. Weer wat verklaard :mrgreen: :thumbup:

Succes bij de ha met vragen :thumbup:

Caris, tutlap komt zaterdag wel :-*

Mijn eisprong voel ik altijd en het is bij mij een beetje een zeurderig gevoel aan de ene of andere kant van de buik, net waar het eitje springt, kan echt een rotgevoel zijn :roll: .

Wij gaan zo even boodschapjes doen voor schoonpa en schoonma, die komen zo terug uit bali, en als verassing zijn we daar al als ze aankomen in hun eigen huisje :mrgreen:

Ik heb altijd gezegd dat ik niet ging testen voor de nod, maar… :inlove:

Kan het gewoon niet geloven :inlove:

JEEEEEJ GEFELICITEERD!!!

Toch voor niets zorgen gemaakt!

Kan de afspraak ook weer afgezegd worden :wink:

Van harte meid! Hartstikke leuk!

breekt ff in

Cees! van harte gefeliciteerd! Lopen we samen zwanger :lol: gezellig!

breekt weer uit

Ik durf/kan het gewoon niet geloven. :doh:

@cees77 wrote:

Ik durf/kan het gewoon niet geloven. :doh:

een streep is een streep :snooty: :hand: :lol:

zijn we weer in dezelfde maand uitgerekend :lol: kom je je ook aanmelden bij de juni 2011 mama’s :lol:

Ik wacht nog even af :wink:

Maar jij gaat sneaky toch weer in de maand ervoor bevallen :wink: :mrgreen:

CEES ZIE JE WEL!!! GEWELDIG MEID, VAN HARTE!!!

Hier is het weer ***. Vandaag gewerkt en meteen erg moe en armen die eigenlijk niet willen, mag morgen mijn bloed laten controleren op b12, al denkt de huisarts neit dat dat het is, maar ik wil dit graag laten controleren.

Vandaag gestart met de ijzerpillen, voel me moe en heel rot, balen dit! kan overal wel om janken…

Caris dikke :hug: , ik hoop voor je dat het geen b12 is, ben blij dat je zo snel heen kan voor bloed prikken, ik ben thuis als je langs wilt komen :-*

Cees :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wauw wat gaaf echt een duidelijke streep gefeliciteerd meid.

Hier verder nog even snel een berichtje ik voel me de hele dag zwaar klote, ben beroerd opgestaan en het ontbijt kwam er net zo hard weer uit als het er in ging, nadeel was dat mijn medicijnen er dus ook uit gingen. Als het morgen weer zo is dan ga ik bellen met de gyn want prioriteit is dat ik die medicatie binnen krijg voor mijn beebje :frowning:

kaya, anders proberen eerst je medicijnen in te nemen en half uurtje te wachten met eten? Als je medicijnen een half uur in de maag zitten zijn ze opgenomen (als onze clienten spugen … en dat gebeurt nogal eens… moeten we het binnen een half uur herhalen, hierna niet meer!)

pff werd wakker van een hele droge mond, water drinken hielp niet. Nu een groot glas appelsap op maar helpt niets. Zo bloedprikken… ben benieuwd…