Vervelend dames :hug: :hug:
Hoe ging het vanmorgen met het ontbijt Kaya?
Cariska, hopelijk krijg je duidelijkheid met het bloedprikken. En als het echt niet gaat, dan moet je je ziek melden hoor!!! :hug:
zo net bloed geprikt, moet om 8 uur beginnen met werken, maar had al gezegd dat ik later kon komen door het prikken, kan ik nog mooi ff mijn ziekenhuisje doen haha
Ze moest gewoon 2x prikken!!! En dat met mijn vroegere prikangst! Ging gelukkig weer helemaal goed, trots op mezelf!
Kaya, vervelend dat je je ontbijt er weer uit gooide!
Hoe is het vanmorgen gegaan?
Ik zou idd ff bellen over gyneacoloog wat betreft je medicijnen.
Welk soort heb je? Kan je ze niet 's middags nemen, als je je bijvoorbeeld weer wat beter voelt?
Een half uur na inname is wel een beetje snel dat het dan opgenomen is, maar dat geldt voor elk medicijn weer anders.
De pil bijvoorbeel houden wij voor de veiligheid 2 uur aan, maar volgens mij is dat met 1,5 uur echt wel opgenomen.
Als je weet hoe je medicijn heet, kan ik het zo anders wel ff voor je nakijken .
Caris, ben benieuwd wat je uitslapg is. Ik heb een paar jaar geleden ook een te laag B12 gehad, meerdere malen, maar nog niet zo laag dat je injecties moest hebben maar wel zo laag dat je dus klachten kon hebben.
De HA zei dat je alleen klachten kon hebben als je HB ook te laag was, en dat is onzin, achterhaalt.
Cees; Beetje bijgekomen van de verrassing? Lekker geslapen?
Hoe reageerde je man?
Hier blij dat het vrijdag is! Gisteren een hele slechte dag gehad wat betreft mijn ischias/si gewricht, veel pijn gisteravond.
Kon ook niet mijn bed uitkomen…
Morgen lekker langer blijven liggen!
Hey Caris, goed zo dat je hebt laten prikken, ben benieuwd wat de uitslag zal zijn. En caris dat klinkt meer als diabetes met die droge mond?
En ben juist er vanaf gestapt om de medicijnen op de nuchtere maag in te nemen want dat ging helemaal niet. Ik heb dat zowiezo altijd dat ik geen vloeistof op de nuchtere maag ik kan nemen brrrr, wordt ik echt heel beroerd. Eigenlijk moeten de medicijnen op de nuchtere maag maar dat had ik al overlegd met de gyn om daar vanaf te stappen omdat dat niet ging
Ik heb lekker kunnen uitslapen en ben nu net beneden :mrgreen: , ben begonnen met twee creamcrackertjes en die bleven er in en nu heb ik net een beschuitje gegeten met de medicatie, ik heb het idee dat het er wel in blijft vandaag .
Mimi ik gebruik thyrax voor traagwerkende schildklier, je moet altijd minimaal een half uur wachten voordat je je ontbijt neemt dus ik neem aan dat het nromaal gesproken binnen een half uurtje wel is opgenomen, maar nu neem ik het dus niet op de nuchtere maag dus misschien is de opname ook wel anders?
Allereerst:
Cees, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Een hele mooie duidelijke test!!! Het blijft toch even onwennig hoor tot de eerste echo. (vond ik althans) En nog kan ik het soms niet geloven ondanks dat ik haar wel voel
Cariska; Vervelend zeg die droge mond. Ik heb af en toe ook echt van die drinkaanvallen, dan kan ik zo een halve liter wegdrinken, zo’n dorst heb ik dan, maar echt gelest is de dorst dan nog niet.
Ik hoor het wel heel veel om me heen momenteel; vermoeidheid, beetje depri gevoel etc. Daarom ben ik aan de vitamine tabletten begonnen, merk wel dat ik iets meer energie heb (als ik goed geslapen heb ;))
Kaya; Alweer ruim 10 weken zwanger, wat gaat het toch snel! Balen he die misselijkheid, zeker als je MOET ontbijten ivm je medicatie. Ik heb zelf geen medicaties dus ik kan je ook niet helpen… (heb je lekker wat aan he ;)) Hoop voor je dat het snel over is, die misselijkheid.
Fijn dat het er tot nu toe nog in zit.
Mimi; Doe je ook lekker rustig aan… vervelend dat je zo’n pijn hebt. Morgen lekker relaxen meis.
Vannacht heerlijk geslapen, was zo weg en schrok pas om 7:20 wakker.
Dus toen moesten we een beetje opschieten
Gisterennacht werd ik wakker gemaakt door zoonlief… de stroom was kapot. Er bleek en stroomstoring in de wijk te zijn. Was gisteren dus vanaf 4 uur 's nachts op, terug naar bed had geen zin want anderhalf uur erna ging de wekker al af. Hele rare weken zo. Ben ook echt mentaal en lichamelijk helemaal gesloopt.
Goede nieuws is dat ik onze kleine meid steeds duidelijker kan voelen. Daar kan ik soms echt heerlijk van liggen te genieten.
Zo nog even de stad in om twee cadeautjes te halen, vanavond naar een verjaardagsfeestje en straks komt er nog een vriendinnetje van me langs die ik alweer een tijdje niet heb gezien/gesproken.
Dus wel gezellig!
Hopelijk kan ik ook nog heeeeel even mijn oogjes dicht doen als de kids zo op school zitten… maar vrees het ergste.
Fijn weekend allemaal!!!
Liefs, Sam
Broekie wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt, dat mocht dan ook wel na zo’n nacht als gisternacht!
Wat heerlijk dat je je meis steeds beter kan voelen :inlove: :inlove: , ik kan niet wachtten op dat moment , ik hoop dat je nog even hebt kunnen slapen!
Ik heb net gebelt met het ziekenhuis want alles kwam er weer uit :sick: , ik ga nu de medicatie sávonds innemen in de hoop dat het dan wel blijft zitten en anders moeten we maar weer wat anders bedenken :roll:
Mimi, vervelend dat je nog zo’n last hebt… hmm jij vind het dus te kort een half uur voor opname?? hoe zit het met anti-epileptica??? Hier zeggen ze dus half uur…
heb je tijdens je b12 tekort wel iets gehad of niets? Is het nu weer goed?
kaya, vorige keer ben ik geprikt op suiker dat is goed (vanmorgen op werk ook ff geprikt, waarde van 5.4 dus goed)
weer je medicatie eruit gegooid… balen zeg!!
broekie, welke vitaminetabletten heb je? Of zo’n standaard ding met vanalles en nog wat? Die wil ik niet omdat daar teveel vitamine a in zit als je zwanger bent… Misschien toch maar die voor de zwangere vrouw kopen?
Hier vandaag weer gewerkt, Goed gesprek gehad met leidinggevende. Hij vond het goed dat ik de bloedonderzoeken deed maar dacht zelf dat ik nu pas de miskramen aan het verwerken ben, en dan voel je je gewoon ***. Hij vond het wel “normaal” dat als je psychisch ergens last van hebt je lijf mee doet. Blijf dus gewoon werken en meld me niet ziek (wilde ik ook niet maar collega’s hadden dit gezegd…)
Nou super dat dat het niet is, wel makkelijk als je het even op je werk kan doen :mrgreen: . Die multi voor zwangere vrouwen is misschien wel een goed idee voor je, kun je voor tijdens en na de zwangerschap gebruiken.
Fijn dat je leidinggevende zo meeleeft :-* , ik denk dat het wel lekker is om aan het werk te blijven dat is natuurlijk ook een afleiding. Als het niet gaat kun je je altijd nog ziekmelden :hug:
Ben nu weer begonnen met cracottes en die zitten er nu in, ik denk dat ik vanavond voor kaya maar patatjes ga halen en voor mezelf brood of zo, Rem moet werken en zie hete cht niet zitten om te koken, de gedachte alleen al brrrrr. Wat dat betreft ben ik nu meer misselijk dan van kaya .
maar toen was je ook eerder misselijk! Wie weet duurt het nu korter! Je mag hier ook komen eten hoor! :-*
dat kan wel maar ik heb het Kaya al beloofd dat we patatjes gaan eten, daar kom ik nu niet meer onderuit :mrgreen:
Ik hoop dat het korter duurt anders zijn het nog een paar lange weken voordta ik bij de 16 weken ben
@kaya wrote:
dat kan wel maar ik heb het Kaya al beloofd dat we patatjes gaan eten, daar kom ik nu niet meer onderuit :mrgreen:
Ik hoop dat het korter duurt anders zijn het nog een paar lange weken voordta ik bij de 16 weken ben
wil ze niet bij tl eten??? :lol:
ik ga het effe vragen, wat eten jullie dan?
ze wil wel naar TL maar moet effe kijken of het goed komt ivm patat ik wil geen stennis bij jullie hahaha
haha ik heb overlegd! WE ETEN PATAT!!!
haha zeg ik net wil je bij TL eten?/ JAAA maar dan eten we geen patatjes. Wat wil je dan eten? patat :wall: . moet effe kijken of het goed door gaat komen
ja komt goed want wij eten ook patat :lol:
hahaha zie nu je berichtje superrrr! Hoe laat zijn we welkom?
heb je een auto of moet ik je halen?
Heb geen auto, schoonpaps en mams zijn weer terug dus als je me kan komen halen heeel graag :mrgreen: , moet me nog wel effe toonbaar maken hoor :mrgreen: