uurtje of 16 ben ik bij je goed?
is goed gezellig!!
Hahahaha even de afspraken doorskippen
Cariska; Ik slik vitamine capsules speciaal voor de zwangere vrouw van Etos huismerk. Hier zit geen vitamine A in.
Mijn man heeft gewone multivitamine en de kinderen hebben hun eigen speciale multivitamine.
Betaal liever wat meer voor de zwangerschaps vitamines dat het risico op verkeerde vitamines
Ik heb ook speciale vitamines voor de zwangere vrouw ivm foliumzuur. Ik neem aan dat iedereen dat neemt?
Als Fer een hele periode na elkaar ziek is geweest, dan koop ik wel eens floradix voor hem. Dan zie je hem met de dag fitter worden. Maar ik vind het zo’n duur spul dat we het niet altijd nemen :shifty:
Kaya, hoe gaat het vandaag met overgeven? Mmmm… Dat klinkt stom, maar je snapt wel wat ik bedoel Ik moest vanmorgen nog denken dat jij ons mooi een paar weken voor het lapje hebt gehouden :lol: :lol:
Cariska, hoe gaat het vandaag :hug:
Ik slik alleen foliumzuur ik mag op dit moment geen multi slikken van de huisarts omdat dat de opname van thyrax kan verminderen. En de foliumzuur slik ik dan ook savonds omdat dat er anders ook uit komt.
Enne ik heb nu 1 cracotte op en daar ben ik niet misselijk van, over een half uurtje maar een broodje proberen want ik moet straks wel de hele middag werken :roll:
Sorry nog dat ik jullie voor het lapje heb gehouden :oops:
Nee hoor, geen sorry!!! Het was niet zomaar :-*
Succes met werken. Ik zit lekker alleen beneden. Hub is zijn roes uit aan het slapen en zoonlief is logeren :thumbup:
Ohhhh wat heerlijk zeg, geniet er maar lekker van, je eigen tijd is zooo spaarzaam :-*
hier een meeting gehad vandaag van de dec mama’s 08 Zoek de foto’s maar op haha (als ze er al op staan).
Straks verjaardag van Kaya, ik ga niet heen, tl was gisteren om 22.30 nog wakker (lees liedjes aan het zingen in bed) dus nu hopen we dat ze lekker gaat slapen. Morgen heb ik weer vroege dienst, dus lekker op tijd naar bed.
Vandaag goede dag, wel regelmatig gehad dat de tranen achter de ogen branden maar ze zijn mooi “binnen” gebleven! Kwam ik thuis van de meeting was mijn tandenborstel (doe mee aan buzzer) binnen en de nuna buggy (van abbo op kinderen!) dus ik ben blij!!!
Cariska, :hug: Goed voor jezelf blijven zorgen hoor… :-*
Kaya, niet schuldig voelen hoor. Ik heb er alle begrip voor. Geniet van je zwangerschap!
Ik slikte tot vandaag een Mama zwangerschapsvitamine van VSM. Gisteren was het laatste pilletje en ik heb nog geen nieuwe gekocht.
Ik zit nog in dubio met wat ik wil… Teveel emoties dus ook bij mij… B12 tekort heb ik altijd, om de paar maanden moet ik dan prikken halen. Het is niet zo erg al voel je het wel als je weer bijna moet.
Cees, weet je al meer? Ik durf je nog niet te feliciteren hoor… :liar:
Ik moet trouwens wel een beetje lachen om Kaya en Cariska, afspreken via Kok… Hoe waren de patatjes en het autoritje? :lol:
Na 3 positieve testen en geen ongi durf ik wel te zeggen dat ik zwanger ben :inlove:
Gefeliciteerd!!!
:dance:
Dank je
Vervelend voor je dat je steeds zo twijfelt. Maar de vitamines kun je altijd nemen ook al wil je niet zwanger worden. Dat kan geen kwaad. En als je dan ineens besluit dat je er toch weer voor wilt gaan, dan hoef je dan niet opnieuw te beginnen
Dus: alleen Cariska en ik over… En dat terwijl we nog niet op een halfjaar zitten…
Cees, heb je je afspraak met de ha afgezet dan? En je bm probleempjes, was dat niet gewoon je zwangerschap?
patat was lekker!
mariette, yep alleen wij 2 nog … :hug:
cees, super joh! Nu ook een banner zie ik!! :inlove:
Mariete en Cariska; Ik hoop van harte dat jullie beide voor het einde van dit jaar ook nog een mooie test in handen hebben! Zou wel leuk zijn als we allemaal in hetzelfde jaar zwanger zouden zijn toch?
Wel apart dat het bij ons allemaal zo vlot is gegaan he?
In de eerste 3 maanden was de helft al zwanger geloof ik.
Leuk hoor!
Hier een lekker weekend gehad, we zijn eindelijk begonnen aan de babykamer (uitruimen) nu heb ik daar wat meer ruimte en kan ik het laatste stukje van het ledikantje schilderen en kan het daar rustig drogen.
Ik verveel me dus niet!
Vanmiddag moeten Vincenzo en ik naar het psychologisch onderzoek.
Hoop dat hij zich dat al wat beter voelt, want hij had gisteren hele erge hoofdpijn en voelde zich niet zo lekker, misschien ook wat spanningen bij hem.
Houd hem dus ook lekker thuis vandaag, morgen zijn ze vrij en ik had ze vanmiddag toch al thuis moeten houden vanwege dat onderzoek.
Nu kunnen we rustig aan doen.
Voor diegene die al lekker herfstvakantie hebben… fijne vakantie!
En ander een gewone hele fijne maandag!
Liefs, Sam
spannend sam, hoelang duurt het voor je uitslag hebt van die onderzoeken??
Ik heb geen idee Caris.
Maar denk dat het wel een langlopend proces gaat worden en dat dit één van de vele gesprekken gaat zijn. Dit is enkel een intake gesprek denk ik.
Dan volgen de onderzoeken zelf nog, dus ik denk dat we dan al met al misschien wel al een half jaar verder zijn…
Maar dat zal ik vanmiddag ook eens vragen.
Ja, ongi… dan dus toch twee keer bijna… :mrgreen:
Cariska, ik stuur je nog een update voor de lijst…
Broekie, succes vanmiddag. Zal wel wel veel vragenlijsten invullen worden…
cees, wanneer ben je uitgerekend enzo?? voor het lijstje??