oh ok ik zal de ronde dan nog ff aanpassen! maar heb hem berekend aan de hand van je onderschrift dus vandaar!
Onderschrift aangepast!
hihi goed zo!
foto’s in sf
Mariette een dikke :hug: voor jou. Ik kan me voorstellen hoor dat je aan het twijfelen slaat, het is niet niks. Je hele leven word toch anders ingedeeld als je een kleine er bij hebt en dan hebben we het nog niet eens over de zorg en de verantwoordelijkheid.
Ik vind moederschap het mooiste wat er is maar niet altijd het makkelijkst. Maar ik zou het voor geen goud willen missen :inlove:
Hoi hoi,
Mimi, denk je ook aan jezelf? Want je collega’s kunnen jouw pijn niet voelen he Zwangerschappen worden soms wel eens behoorlijk onderschat. Het is niet voor iedereen even gemakkelijk. Je bent echt niet de enige hoor
En op je werk zullen ze het echt wel begrijpen, ze hebben er namelijk helemaal niets aan als je straks eerder met verlof moet omdat je niets meer kunt. :hug:
Hoop dat je wel een lekker weekend achter de rug hebt.
Mariette; Tja die point of no return… daar heb ik bij de derde nog last van
Bij mijn eerste was de klap erg hard, vooral omdat we heel kort samen waren, heb toen ook goed na moeten denken wat ik nu precies wilde gaan doen. Mijn man en ik zijn toen ruim een maand uit elkaar geweest.
Maar dat was mijn situatie. Jullie hebben al een goede stabiele relatie.
Jullie denken er ook al een flinke tijd over na.
Jullie hebben je dus kunnen voorbereiden, geloof me… die van mij werd in ons schoot geworpen… en bij ons is alles goed gekomen!
Onzekerheid en twijfel hoort er een beetje bij, maar als het je goed doet… gewoon met iemand gaan praten. Maatschappelijk werker, huisarts of gewoon een goede vriendin, maar zeker ook met elkaar
Erover praten is altijd goed. :hug: :hug:
Caris en Kaya; gezellig zeg zo’n rommelroute. Wij hebben 25 september een rommelroute en een wijkfeest. Ben heel benieuwd, want het is de eerste keer dat het hier wordt georganiseerd.
Als het weer mee zit, ga ik zeker even kijken
Gisteren een gezellige verjaardag gehad bij onze buren. Wederom heerlijk gegeten!!! Roemeens! Ik ben geloof ik erg gek op de Oost-Europese keuken hahaha
Ik houd sowieso van verschillende soorten eten, ik ben zelf ook heel gevarieerd opgevoed. hahaha
Vandaag lekker een luie dag gehad, lekker tot een uur of 1 in mijn bed blijven liggen. :mrgreen: Was wel al om 7;45 wakker gemaakt door zoonlief, maar wilde gewoon mijn bed niet uitkomen vanmorgen.
Straks nog even wat laatste boodschapjes halen.
Liefs, Sam
Wat een bofkont ben jij Sam. Zomaar uitslapen tot 1 uur :thumbup: Ik vind het ook lekker om eten uit andere culturen te proberen. Ik heb een Marokkaanse collega en bij haar gaan we regelmatig eten :drool:
Mariette, ga je nu weer een afspraak maken met je huisarts?
Ik zei vandaag tegen hub: als er nu een bekende belt om te zeggen dat ze zwanger is, dan barst ik spontaan in tranen uit Ik heb er altijd rekening mee gehouden dat het erin zit dat het niet lukt, maar nu het echt zo is valt het me zeer zwaar. Ik heb gezegd dat ik, als ik in januari niet zwanger ben naar de huisarts ga.
broekie, wat heerlijk zolang uitslapen!!
Cees :hug: :hug: :hug:
lijstje weer geupdate!
Broekie, wat heerlijk dat he gisteren zo lang kon uitslapen!
Wij hebben gisteren een heerlijke strijddag gehad met ons allerliefste spookje kaya pffff. Ben blij dat het een nieuwe dag is want ik was er zelf helemaal kapot van.
Vandaag ga ik op cursus collistar in Zwolle, ik heb er zin in!
Vervelend Kaya als ze zo opstandig zijn. Dat hebben we dus met onze Fer al een paar weken. Maar gisteren voelde ik 2 nieuwe kiezen doorkomen dus ik vermoed/hoop dat dat 't is.
Wat is Collistar?
Caris, hoe is het met je? Ben je in het weekend lekker bij kunnen komen of heb je gewerkt?
Mariette, ben je een beetje tot rust gekomen?
Hoe is het met onze zwangeren?
Het dieet gaat hier heel goed. Ben in 1 week 3 kilo afgevallen :dance: :dance:
cees, super knap joh!! hier … alweer slecht zit weer op startgewicht! Ga vanaf vandaag “gewoon” letten op het eten, even niet de motivatie om streng te doen. dus letten op tussendoortjes enzo.
Kaya, veel plezier op cursus!!!
Ik heb zondag gewerkt, zaterdag was ik vrij. moet nu dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag werken en dan 8 (!!!) dagen vrij! Helemaal lekker dus!
wie heeft een leuk idee voor een kado voor iemand die 30 wordt??? Mijn mannetje wordt in oktober 30 en wil iets speciaals doen, weet neit wat! Kaya niet tegen rem beginnen hierover hoor!!
Natuurlijk het hele huis versieren met 30-slingers en ballonnen
Verder had onze buurman de hele dag een hele grote stropdas om met daarop: kus me ik ben 30 :mrgreen:
Hoi meiden,
Ja, dat was zeker wel even lekker hoor!
Manlief was er wel al eerder uit, want de kinderen sloegen elkaars hersenen in geloof ik, dus echt slapen kon ik niet meer, maar kon wel lekker blijven liggen :lol:
Toen ik beneden kwam, was manlief de afwas aan het wegwerken… de schat!
Ohhh nog een man die 30 wordt!!! Die van mij ook!
Nu is die van mij gek op whiskey, dus dacht ik weet je wat… ik haal een fles 30 jarige whiskey… maar daar kwam ik snel op terug… kost me 200,-
Ik geef een surpriseparty op de 30ste van oktober. En heb voor het weekend erna een overnachting geboekt in het hotel hier in Almere.
We gaan dan lekker uit eten, had nog bioscoopbonnen liggen waar we dan lekker gebruik van maken.
Misschien iets van vroeger waar hij het wel eens over heeft gehad?
Een mooie foto van jou en jullie meisje? (zo’n fotoshoot)
Maar ik ben heel slecht in het bedenken van cadeau’s hihihi
Liefs, Sam
Goed bezig Cees!!!
En Caris; cadeautjes verzinnen, ik ben zo niet creabea, dus aan mij heb je helemaal niets!
Ik zou idd bij een feestwinkel leuke slingers weghalen, en mss zo’n verkeersbord.
Het winkelen was leuk, alhoewel we weinig gewinkeld hebben, haha.
Het was best druk in de stad en hebben vooral naar laarzen gekeken, maar helaas ik ben niet geslaagd.
Het ging ook vooral om het bijkletsen, dus dat heel veel gedaan!!
Was wel helemaal op zaterdag.
Gisteren dus dan ook hele dag op de stoel gezeten en er niet vanaf geweest.
Gelukkig vandaag weinig pijn, maar ja mocht vanmorgen ook zitten op het werk en ben vanmiddag lekker vrij.
Caris ik zal niets zeggen hoor, ben zelf ook niet zo crea. Wil je vragen aan Jo wanneer hij zijn verjaardag viert? Dan weet ik wanneer ik hem kan vieren :mrgreen: 8!!! vrij heeeeeerlijk!
Caris nog even werken en dan ben je er dus
Cees, collistar is een luxe lijn in gezichtsverzorging en make-up. De potjes creme gaan vanaf een eurotje of 35 tot 85! euro.
Het is trouwens een erg leuke training, morgen weer!!
Wat goed dat je zoveel bent afgevallen zeg!
kaya, de 10de viert hij hem, jij de 11de??
Heb je ook proefmonsters meegekregen?? Altijd leuk natuurlijk!
ok de 10e dus, ik weet nog niet wanneer ik het vier, zal de agenda er eens even bij pakken.
Ja we hebben een heerlijk serum gekregen twv 75 euro!! En morgen krijgen we nog een kadootje, ik klaag niet :mrgreen:
dat zijn nog eens leuke kado’s zeg!!
(gebruik je de slaapzakken (winter) maat 110 nog? kan ik er anders 1 lenen? Ze past nu nog in de 90 maar … duurt niet lang meer volgens mij…
ik weet niet hoeveel slaapzakken ik heb in 110, wil er zelf eentje houden voor de zekerheid als het echt koud is, ik zal deze week wel even kijken in de kast!