Als het niet gaat Mimi, dan gaat het niet. Ik ben tijdens mijn zwangerschap met 27 weken uitgevallen en MOEST verplicht op de bank. Dat kwam ook omdat ik niet luisterde naar de vk en mijn lichaam. De vk had me gezegd halve dagen te gaan werken. Ik werkte dus halve dagen en langer als het ging. Wat neer kwam op bijna altijd 6 uur. Dat heb ik een paar weken volgehouden en toen kwam de man met de hamer en mocht ik niets meer!
Probeer alsjeblieft het advies van de fysio op te volgen want dan houd je het 't langste vol. jeetje voel me net je moeder :silenced: :shifty: :oops:
En winkelen gaat vast wel goedkomen, beginnen met een kop koffie, dan even winkelen, dan lekker lang lunchen en later natuurlijk nog eens koffieleuten
Haha, mag best hoor een beetje bemoederen!
Ik weet het zelf ook wel,maar voel me zo bezwaard voor mijn collega’s, en dan nu al terwijl ik nog niet eens 18 weken ver ben :? .
Dat winkelen had ik ook al zo bedacht
Dat kan ik me voorstellen. Maar neem van mij aan dat die het niet zo erg vinden als jij denkt
Ik zei straks tegen hub dat ik ongi was geworden (had hem vanmorgen niet gezien) en toen zei hij: Jammer. Kreeg ik ineens tranen in mijn ogen. :?
:hug: :hug:
Cees, :hug:
Dikke :-* voor jou Cees!
Hier is de ongi niet doorgezet met vanochtend was de test ook negatief. Ik denk dat ik meer geduld moet hebben ofzo… Raar lijf he! :liar:
irri hé mariette, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Hoeveel dagen zit je nu??
Vandaag is dag 33. Als ik van de laatste cyclus uitga, is het vandaag de NOD. Ik heb van de week af en toe een druppeltje gehad en telkens neg. getest, maar ik weet dus niks zeker. Afwachten dan maar!
Spannend Mariette
Spanned Mariette , hier draaien de duimen voor je!
Cees :hug: :hug: :hug:
mimi was het winkelen nog leuk? heb je het een beetje kunnen volhouden? En goe dom jezelf denken hoor!!!
Hier vannochtend een rommelroute in de wijk geahd, iedereen mag dan met zijn kleedjes bij zijn woning verkopen. helaas zat het weer niet echt mee en was de opbrengst nog minder. Ik heb niet alles meegekregen omdat ik moest werken maar alles wat verkocht was was toen ik er nog was.
Ook was de taart opgehaald. Beetje apparte mensen waren het, ik was ook bang dat de taart helemaal niet gehaald zou worden, maar gelukkig wel. En volgens mij waren ze wel tevreden.
Na het werk zijn we door gegaan naar mijn schoonouders en hebben we lekker gegeten. Kaya lag een beetje laat op bed dus het zal morgen wel een rustig dagje worden denk ik
@kaya wrote:
Hier vannochtend een rommelroute in de wijk geahd, iedereen mag dan met zijn kleedjes bij zijn woning verkopen. helaas zat het weer niet echt mee en was de opbrengst nog minder. Ik heb niet alles meegekregen omdat ik moest werken maar alles wat verkocht was was toen ik er nog was.
Ook was de taart opgehaald. Beetje apparte mensen waren het, ik was ook bang dat de taart helemaal niet gehaald zou worden, maar gelukkig wel. En volgens mij waren ze wel tevreden.
Na het werk zijn we door gegaan naar mijn schoonouders en hebben we lekker gegeten. Kaya lag een beetje laat op bed dus het zal morgen wel een rustig dagje worden denk ik
ik heb toch nog 5 euro opgehaald (met dank aan de buurvrouw :mrgreen: )
volgens mij was dat ook het gemiddelde, alle klanten bij mij in de winkel hadden tussen de 3 en 7 euro omgezet :eh:
Daar ging ik niet voor in de regen zitten :shifty:
:mrgreen: ach volgende keer beter!
Grappig, zo’n rommelroute had ik nog nooit van gehoord. Is dat iets van jullie streek? :lol:
Hier is eindelijk duidelijkheid. Vanochtend toch ongi en ik vind het niet erg. Ik ga even de tijd nemen om er achter te komen waarom ik zo nerveus ben. Ik heb veel aan Broekie gehad toen ze schreef over de point-of-no-return. Ik denk dat het zoiets is. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met het eerste kindje en dat we al vanwege vanalles hebben gewacht… En dan durf ik niet meer (ofzoiets) als we er dan wel mee bezig zijn. Een soort emotionele berg ofzo…
Vanmiddag gaan we naar een verjaardagsfeestje… Even iets leuks! Ik ben niet zielig hoor, ik moet denk ik gewoon door deze fase heen ofzo… :think:
mariette toch ff een :hug:
wat is je nieuwe nod?
rommelroute is iets van de buurt waar kaya woont, is volgens mij enige buurt hier in de stad die dat doet.
heb lijstje veranderd, als ik goed geteld heb staat de datum goed mariette, zo niet zeg je het maar!
Cariska, het tellen klopt: 34 dagen is inderdaad 23 oktober volgens mij. Het is alleen ronde 4, we hebben de eerste maand ‘ontpilt’ (of ‘ontringt’ ofzo) vandaar een maand minder. Het kan ook zijn dat ik even een maand ga overslaan even tot rust komen want ik kan hier nou niet echt van genieten… Voor nu ga ik er even van uit dat er een poging 4 komt… Fijn dat je zo meedenkt! :hug: