Hai Cees (is dat de naam van je mannetje) :oops: of zeg ik nu iets heel stoms…
Ik heb geen voorgevoel. Gisteren stond ik op het punt een test te doen, maar ik weet van vorige maand dat ik na 4/5 testen elke keer zo verdrietig was, dat ik het nu maar even achterwege laat.
Ik had begin van de week echt een hele zeurende buikpijn. Dat is nu weer weg. Meestal heb ik 2 dagen voor NOD ontzettende hoofdpijn, rugpijn en buikpijn. Vaak meld ik me ook ziek als ik ongesteld ben, want dan kan ik echt niets. Het is dus even afwachten wat er nu gaat gebeuren. Ik ben bijna jarig en er bestaat geen mooier cadeau als dat. :oops:
Heb jij al de verschijnselen dat er een menstruatie op de loer ligt?
O ja, ik slik trouwens sinds een maandje foliumzuur en ijzertabletjes (tegen bloedarmoede).
Soms wil ik ermee stoppen, ik hou niet van tabletjes e.d. innemen, maar als dat foliumzuur ergens goed voor is dan hoop ik dat snel te ondervinden :dance:
@cees77 wrote:
Denk dat het ook kwam omdat ik zwanger ben geraakt een paar weken nadat vrienden van ons een doodgeboren kindje hadden gekregen.
Ohhhhh, verschrikkelijk zeg! EN jij wel veel echo’s gehad toen, maar wel enigszins gerustgesteld toen dus. gelukkig maar en veel spieken is nooit erg!
Klopt zwitsal, (woon trouwens in gorinchem), Lucy is net 10 maanden geweest en is 17 a 18 maanden als nr twee als het goed gaat komt. We wilden niet meer dan 2 a 2,5 jaar leeftijdsverschil, en het lukte weer erg snel ondanks dat we heel rustig aan deden. gelukkig maar!
Nu effe brood halen en boodschapjes…
groetjes!
Spannend Zwitsal.
Herkenbaar van dat testen. Ik had het afgelopen maand ook. 3 dagen voor nod getest en negatief. Ik ging me ook gewoon steeds zwangerder voelen. Dus ik probeer er nu niet mee bezig te zijn. Ik voel eigenlijk niets. Ook niet van een opkomende ongi. Het gekke is dat ik daar de ene maand heel veel last van heb en de andere maand helemaal geen. En Cees is niet de naam van mijn zoontje, die heet Fer
Dan was ik idd even gerustgesteld Beebie. Maar die angst is heel de zwangerschap gebleven. Tot zoonlief geboren was, toen was het goed :inlove: Heb jij al last van kwaaltjes.
Kan er gewoon niet over uit dat we al zoveel zwangere hebben. Ben zo blij voor iedereen :dance: :dance: :mrgreen: maar wel jammer dat ze nu niet meer zoveel komen kletsen, ik kan wel wat morale support gebruiken :silenced: :shifty:
ik reageer zo hoor,
maar ben op werk en kon het niet laten. In de pauze heb ik een vroege zwangerschapstest van Predictor gekocht. Net uitgevoerd op de wc. Nu ligt ie in mn laatje… maar ik moet nog heel effies wachten… ik zie trouwens niks hoor
nouuuuu ik haat dit
ik zie dus wel een super ultradunne streepje, maar wat betekent dat nou weer? schaduwstreep toch?
Volgens mij doen zwangerschapsstreepjes niet aan schaduwstrepen??? Ik hoor altijd alleen maar: een streep is een streep? Ik denk dat je nog erg weinig HCG in je urine hebt, maar dat dat dus over 2 dagen sowieso een veel dikkere streep zal zijn!!! Ik zeg vast: stiekem een beetje gefeliciteerd!!! :dance:
Cees, emt je morele support: ik probeer daarom expres toch nog wat mee te schrijven hier, anders is het ook zo van “hallo en tot ziens” . Snap dat je rest van de zwangerschap ook niet gerust was na dat gebeuren, tis wel erg dichtbij dan allemaal he?
Ik heb wel last van ontzettend moe en last van mijn buik (ongesteldheidsgevoel, alsof het neit wil doorbreken), en een pens die steeds dikekr wordt. Ik moet neit zeuren, want jullie zouden ook wel allemaal zwangerschapsklachten willen hebben, maar als je eenmaal weer zwanger bent, dan weet je weer dat er gewoon echt geen reet aan is hoor, die eerste weken dat je moe en brak bent enzo. En neit te vergeten: misselijk :thumbdown: :sick: . maar goed: als we de eerste weken doorkomen, dan hebben we dat ook weer gehad.
Zo maar even naar pren.tal, even dingetjes kijken. Heb niet zoveel te besteden, want mijn oude werk had 4 maanden verkeerd gestort waardoor ik nu 2 maanden lang bijna niks kreeg vanwege verrekening :evil: , dus beetje zuinig doen, deze baas maakt het wel weer goed, maar voordat tekort is opgevuld…
@Beebie wrote:
Volgens mij doen zwangerschapsstreepjes niet aan schaduwstrepen??? Ik hoor altijd alleen maar: een streep is een streep? Ik denk dat je nog erg weinig HCG in je urine hebt, maar dat dat dus over 2 dagen sowieso een veel dikkere streep zal zijn!!! Ik zeg vast: stiekem een beetje gefeliciteerd!!! :dance:
O nee niet feliciteren lieve schat, dan ga ik me nog meer verheugen op een positief resultaat. Ik kan me ook echt niet concentreren op mijn werk. Zit continue in mn la te spieken en heb de test al van alle hoekjes bekeken, maar de ultradunne streep blijft wel :shifty:
Ik zit ook te Googlen op Predictor vroege zwangerschapstest en blijkt dat het eigenlijk niet eens zo een betrouwbare test is??? :snooty:
mimi, ja ga met mijn vriendin (kaya hier op het forum!) Hebben er super veel zin in!!
beebie, doen jullie nu weer nekplooimeting??
cees, hier was ik 12 weken zwanger van tl toen onze vrienden een kindje kregen wat niet meer leefde… moeilijk hé?? Gelukkig had ik het hun al verteld!!
zwitsal, euh streep is streep hoor!! Spannend!!!
enne lijstje is geupdate!!
Hmm ik weet het nu ook niet meer…
Ik zie wel wat, maar het is amper roze/paars. Het lijkt net een potloodstreepje :think: Kan niet wachten om het even straks aan mijn man te laten zien.
Ga vandaag of morgen maar even naar de kruidvat en voor een tientje aan zwangerschapstestjes kopen en flink
over 2 dagen weer testen, dan is w.s. je hcg hoger!! en te dun voor een foto?? Hoop dat je man hem ook ziet!!
ik zag namelijk ook wel een streep… maar helaas ik WILDE gewoon een streep zien vorige maand
Zwitsal; 1 test bij mij was ook een heel erg ultradun potloodstreepje zo noem ik het ook, en 2 dagen later was ie echt wel beter te zien. Nog niet super duidelijk, maar echt wel een streep!
Ik zou gewoon idd zaterdag met ochtendurine nog ff testen .
Caris; Leuk, leuk!! ( Beetje jaloers :mrgreen: ) Geniet er van!
Cees; Ik klets met dit forum veel meer mee dan met de febr. mama’s,
omdat ik van begin af aan hier al ben. En aan jullie heb ik het meeste gehad, en voel ik me ook het prettigste.
Probeer alleen niet teveel te kletsen over de zwangerschap, omdat ik dat gewoonweg niet leuk vind voor jullie.
Cees; Dat onzekere is dus normaal? Ik heb met 7,5 week een echo gehad, en 2 aug krijg ik er weer 1, dan zou ik 11 week zijn, en met de 1e hebben we wel een kloppend hartje gezien.
En iedereen feliciteerd me ook wel, maar toch durf ik niet blij en vrolijk te zijn. Voelt zo onwerkelijk, en ben zo bang dat het mis gaat.
Ook vrienden van mij hebben een kindje verloren met 32 weken.
( Ik was op dat moment bij ze op visite)
Dus ook de 12 weken grens zegt me niets.
Zwitsal, kan je ook een foto maken van de test? En die plaatsen hier? Ben helemaal niet nieuwsgierig :liar:
jeetje wat we zijn dus ook al met z’n 3-en die iemand kennen met een doodgeboren kindje
mimi, gewoon kletsen over je zwangerschap hoor! Daar is dit forum toch voor??
Zwitsal, heb meer verhalen gehoord over die predictor test, dus zou als ik jou was een andere test doen over een paar dagen.
Probeer regelmatig te komen, maar niet altijd tijd.
Kaja nog steeds last van zijn waterpokken, heb zo met hem te doen. Morgen gelukkig vrij. Hopelijk voelt hij zich morgen beter wilde even de stad in, milo heeft nieuwe schoenen nodig en nu is het uitverkoop.
Maar goed hopelijk morgen meer tijd om te reageren,nu gestrekt op de bank want ben kapot.
Liefs Len
smarty, nog zo’n last van de waterpokken, balen zeg!! Badje met havermout al geprobeerd? schijnt de jeuk te verlichten (tl had geen last hiervan… tenminste niet gemerkt.)
Ja badje met havermout is de 1e keuze!
Adviseren wij ook altijd aan klanten. En Poxclin schijnt ook wel redelijk te helpen.
Maar mijn collega zweert echt bij een havermout bad!
Zeker het proberen waard, en kost weinig, gewoon ff bij de reformwinkel halen
ik heb het toen ook gekocht, maar ze had absoluut geen jeuk… dus zit hier nu met een pak havermout :sick: , geeft hem wel aan mijn vriendin, heeft een zoontje van half jaar dus moet de waterpokken nog krijgen :mrgreen:
havermout al in huis maar hij heeft niet zo zeer jeuk,maar wel koorts /verhoging en hij voelt zich zo lamlendig en zo is hij nooit.
Maar goed klein weekje dan is het ergste leed geleden.