Mimi, een mede september 2009 mama die ook weer zwanger is heeft oogmigraien, ok iets met knallende koppijn en lichtflitsen (newbe, uitgerekend in jan.). Klinkt als jouw verhaal! En afvallen kan hoor, toevallig heeft zij dat ook, maar is wel vaker, dan eet de baby je eerst (of soms juist later pas) van binnen op en gaat je lichaam dat eerst doen ipv vetreserves opbouwen. Gewoon goed opletten dat je zelf voldoende binnenkrijgt (maar dat doe je al volgens mij als ik t zo lees) en evt. daarnaast zwangerschapsvitaminen slikken, altijd verstandig. Mocht het uiteindelijk echt de spuigaten uitlopen, kun je altijd nog dietist raadplegen, als je maandenlang alleen maar lichter wordt. Op een gegeven moment heb je wel wat extra nodig natuurlijk.
Sterkte!
ja mimi kaja is een hele slimme… soms iets te!
Maar goed wat betreft afvallen, gewoon goed in de gatenhouden! komt vaker voor! mijn zus had het ook beide keren! viel eerst af en kwam daarna pas weer aan!
hier heeft kaja nu echt de waterpokken, weet alleen niet of het kwaad kan voor mij nu ik zwanger ben… dacht het niet, maar zeker weten doe ik het niet! morgen even vragen als ik naar de vk moet!
maar goed ga snel verder, milo slaapt en kaja is naar de psz.
liefs
Kaja de waterpokken :hug:
mimi, hoe is het nu? nog hoofdpijn/lichtflitsen??
hier koppijn (te weinig gedronken denk ik) Ga hier zo ff opruimen en dan op tijd naar bed!
Gelukkig is hier de hoofdpijn over… Pas tegen 18 uur begon ik me beter te voelen.
Ben wel aan het werk gegaan en gebleven, alhoewel sommige collega’s zich afvroegen wat ik daar in godsnaam deed.
Bleek dat ik niet echt lekker uit mijn ogen keek.
Mijn leidinggevende vroeg aan me hoe het met me ging toen ik net gearriveerd was, en ik barstte zomaar in tranen uit. Was weer heel erg duizelig, en mijn hoofd knalde zowat uit elkaar van de hoofdpijn. Ws ook van het fietsen.
Dus eigenlijk wilde ze dat ik weer naar huis ging. Maar ja het is vakantie, en ik was er nou toch. Dus heb de hele dag rustig op mijn eigen tempo gewerkt. Ben nauwelijks aan de balie geweest, want dan moest ik te vaak en teveel met mijn hoofd bewegen en dat was niet echt bevordelijk voor de duizeligheid.
Gelukkig voel ik me nu een stuk beter. Wel erg moe, en het idee alsof mijn hoofd heel erg zwaar is, maar dit is 100% beter dan vanmorgen.
Ik ga het in de gaten houden, hoop niet dat ik dit vaker mee maak.
Smarty; Kaja de waterpokken… Gatsie met dit warme weer :hug:
Caris; :hug: voor je hoofdpijn
Beeb; Als ik het vaker krijg zal ik eens contact met haar opnemen, bedankt voor de tip
En zwangerschapsvitamine slik ik! Ik zit in de branche he, haha.
hier na een nachtje goed slapen de hoofdpijn weg, zo maar ff flesje water halen bij tankstation voor op het werk!
Smarty en Beebie, gefeliciteerd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
En ook een nieuwe zag ik: welkom :mrgreen:
Onze vakantie was super. Later meer. Klussen is er niet veel van gekomen. Eerst was zoonlief uit zijn ritme ivm vakantie, daarna kreeg hij de waterpokken en daarna kreeg ik de zomergriep. Deze maand zal t um wel niet worden denk ik zo
Caris; Gelukkig is de hoofdpijn weg! Idd veel drinken!
Cees; Welkom terug van vakantie! En jouw zoon ook al de waterpokken :? :hug:
cees, zoon ook al aan de waterpokken :hug: Wel leuke vakantie gehad???
We zijn gewoon nog maar met 3 niet zwanger over :shock: Ik tel Dees heel even niet mee, die heb ik hier niet meer gezien :shifty:
jaa gaat snel hé???
net op vakantieveilingen.nl een voorstelling gewonnen van mama mia in utrecht voor aanstaande zondag!! Wilde met mijn moeder heen maar helaas die organiseren een bbq…
Nu zo vragen of hub mee wil (vast niet!) en anders mijn vriendinnetje ff bellen!).
Cariska, onze vakantie was super. We hebben enorm genoten op de camping. Fer vond het super leuk en liep de hele dag naar de koeien en kalfjes :inlove: Hij had ook een vriendinnetje Maud en dat was natuurlijk reuze gezellig. Als hij wakker werd, was het meteen: Maud tijten (=kijken) :lol: :lol: Dat hij de waterpokken kreeg was even minder, maar gelukkig is hij daar maar 1 dag en 1 nacht echt goed ziek van geweest. De blaasjes zijn dankzij het mooie weer en blote billen lopen allemaal al ingedroogd.
We hebben niet veel uitjes gedaan, maar zijn naar de dierentuin in Emmen geweest (erg mooi), met de trein naar Ommen (dat heeft ook enorm veel indruk op onze kleine man gemaakt. Hij was nog niet eerder met de trein geweest) en naar Plopsa Indoor geweest. Dat is echt super gaaf. Een aanrader! Echt heel erg leuk. :mrgreen:
En ondanks het uit eten en snoepen etc. was de weegschaal vanmorgen heel erg lief. Ik ben namelijk niets aangekomen :dance: :dance: :dance:
wij zijn ook naar plopsaindoor geweest! Was echt leuk!!
Ow leuk Mama Mia. Is een goede musical. Zijn wij ook geweest. Ik wist helemaal niet dat die nog speelde.
Veel plezier.
Wij hebben hier nog een tegoedbon voor een weekendje Winterbergen ook via vakantieveilingen.
net ook nog bij hotelkamerveiling . nl een hotelovernachting gewonnen haha zo leuk dit!! Die hotelkamerveiling gaan we wel samen inwisselen en dan op terschelling! Vind vriendlief zo’n leuk eiland!!
Cees; Klinkt allemaal erg leuk wat je gedaan hebt! Is allemaal bij mij/ons ( cariska ook) in de buurt! Heb idd ook goede verhalen over Plopsa gehoord!
En dierentuin Emmen vind ik echt de mooiste dierentuin dat er is.
Caris; Heb je al iemand voor Mamma Mia? Is echt een supergave musical, ben er al 2 x geweest in de nieuwe setting.
Die veilingen vergeet ik vaak aan mee te doen, 't dat jij het nu weer zegt, dat ik denk van o, ja kan ik ook wel weer eens op kijken!
Good morning ladiess
Beebie: Wat grappig zeg en echt leuk. Ik hoop in mijn geval dat ze dan allemaal ook de goede richting op zijn gezwommen… maar hebben jullie niet het gevoel alsof alles er weer uitlekt na de daad :doh: (vandaar even de benen omhoog gehouden, maar daarna lekte het alsnog)
Mimi: Maar dat is toch leuk nieuws! Eerst negatief en uiteindelijk positief getest en nu al 9 weken zwanger… Van harte meid
Ik moet over 3 dagen ongesteld worden en ben het wachten echt zo zat. Ik wil of NU ongesteld zijn (dan is het maar achter de rug en op naar de volgende maand) of NIET ongesteld zijn (met een babyyy in mijn buik)
@Cariska wrote:
Showforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89058
Wijzigingen voor lijstje graag via PB naar Cariska
Heeeee ik heb het nu pas door, ik sta erop!
Leeftijd: 25, eerste kindje en ronde 2 (denk ik) :think:
Ow ja en NOD = 25-07-2010
:lol: Cees, het is de 22e, zie dat je NOD 23e is… …
En wiens NOD is eht dan… effe spieken…
Dan Caris de eerste weer… Spannend meiden, als jullie nog amar emt drie zijn, dan moet het zo gebeurd zijn vind ik . Zet hem op komende maand(-en)!
En ik was vergeten dat die eerste weken echt hartstikke stom zijn. je merkt niks van een baby in je buik, wel extra moe en vaak misselijk. ik kots gelukkig nog niet, maar als ik niet wist dat ik zwanger was, dan had ik gedacht dat ik ziek was. Vorige keer werd eht ook pas leuk na 12 weken, vooral omdat we toen hele coole nekplooimeting-echo lieten doen en Lucy er elke keer vandoor ging en uit het scherm verdween als de guyn net had ingezoomd haha, echt geinig was dat!
Zwitsal, waar woon je? Je klinkt als familie whahahahahahahaha! Nu durf je zeker niet meer te gzeggen waar je woont hahaha :mrgreen: :lol:
Caris, geboren winnaar hahaha, ik ga ook weer even vakantieveilingen checken, ik kijk wel vaker, maar ben nu even op zoek naar midweekje nederland of Belgie, zo goedkoop mogelijk :mrgreen: Ja, echte Nederlander. Voor een dubbeltje op de eerste rang natuurlijk!
Ik woon in Den Haag en jij?
Ik ben nu ook niet misselijk of iets in die richting… volgens mij wordt ik hartstikke ongesteld zondag.
Trouwens zie ik het nou goed dat je al een klein babytje hebt + nu zwanger van een 2e baby? WAT LEUK!!! zo zou ik het ook graag willen, niet teveel leeftijdsverschil haha. Maar goed, ik kan zoveel willen. Eerst maar afwachten wanneer ik eindelijk zwanger wordt
Ik had het laatst met mijn man erover, van stel dat…het nou nooit gaat lukken? Of hij er dan open voor zou staan om een kindje te adopteren. Gelukkig staat hij er open voor, maar een kind van ons eigen zou wel erg mooi zijn :oops:
Dan gaan we ongeveer gelijk op Zwitsal. Heb je een voorgevoel? Hier lekt het ook altijd wel hoor na de daad :oops: :shifty: :sick: :silenced: Ik denk niet dat ik zwanger ben. We hebben maar 1 keer geklust in mijn vruchtbare periode. Ach, zo erg vind ik het niet. Ben net bezig met ook aan mezelf te werken via een psycholoog dus misschien is het maar beter zo. Daarbij vergeet ik bijna iedere dag om de vitamines te nemen :shifty:
Hahaha Beebie, vervelend he die eerste weken waarin je niets voelt etc. Alleen wat vervelende kwaaltjes. Wacht maar, bij een tweede hebben ze me verteld gaat de tijd veel sneller. Ik wist bij Fer precies hoeveel weken en hoeveel dagen ik was. Ik hoor van vriendinnen dat ze het bij een tweede echt na moesten tellen met de kalender erbij. Ik zou het niet erg vinden als een tweede keer sneller voorbij zou lijken te gaan, want ik was me onzeker tijdens mijn zwangerschap. Ik kreeg met 8 weken een echo. Met 9 was ik onzeker, dus weer een echo. Met 10 nog eens en met 12 de termijnecho :lol: :lol: Hopelijk is dat een tweede keer niet zo erg. Denk dat het ook kwam omdat ik zwanger ben geraakt een paar weken nadat vrienden van ons een doodgeboren kindje hadden gekregen.