Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

Showforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89058

Wijzigingen voor lijstje graag via PB naar Cariska

MELD :mrgreen:

Balen Caris, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen :hug: :pray:

Ik heb hem ook weer gevonden.

MELD!!

Cees; Coole foto zeg!!

En Caris; Idd balen. Maar je wist na je MK natuurlijk ook niet helemaal precies wanneer je eisprong zou zijn.

En een cyclus van 32 dat is voor jou normaal?

Want dan kan je je daarop richten natuurlijk.

Een dikke knuf voor jou!!! :hug:

Vandaag hele dag werken. Vanmiddag balie, dus zal wel weer aanpoten worden. En vanavond! hebben we een voorlichtingsbijeenkomst in Zuidlaren!!! Onze werkgever gaat fuseren met een ander apotheekketen.

Zuidlaren, das bijna 3 kwartier rijden. En NL zit in de halve finale!!!

Ze lijken wel niet goed bij hun hoofd!

Het is van 19-20 met een uitloop tot 20.30… Nou om 20.00 uur zeg ik toch echt; Tot Ziens!

Toen bericht kwam dat we vanaaf heen moesten, hebben we direct al gezegd dat de kans erin zat dat NL moest voetballen…

Nu is het zo, maar is echt wel balen.

Ik ga gewoon in mijn oranje t-shirt, en oranje hoed opzitten (hint, hint, haha)

Meld!

Caris, balen zeg! Ik had zo voor je gehoopt! Sterkte voor ronde 3… :hug:

Mimi82, raar hoor. Dan zit je met je hoofd toch meer bij oranje dan bij die voorlichtingsavond. :wall:

Hier gaat het wel goed. Ik probeer mezelf in te houden met te kijken wat ik allemaal voel enzo. Dat helpt wel, maar als ik dan niks voel dan ben ik gelijk heel onzeker. :frowning: Waarschijnlijk is de eerste poging mislukt, want dan zou het gelijk in een keer raak zijn, maar wie weet… Ik ben nu zelfs dubbel of ik wel zwanger wil zijn. Mijn vriend noemt dat koudwatervrees. Het is ook nog wel heel nieuw allemaal… :sick:

Mariette, :hug: herkenbaar hoor. Zo voelt het voor mij deze keer ook.

Mimi, hoe durven ze :naughty: :naughty: Dat kan echt niet vanavond. Ik denk dat je ziek gaat worden :wink: :mrgreen:

Caris, ben je erg teleurgesteld? :-*

Dames, tot over 2 weken, wij gaan morgen op vakantie. Vandaag nog de laatste dingen inpakken. Vanavond bbq met voetbal :dance: :dance:

DOEI!!!

Cees, fijne vakantie en bedankt voor de steunende woorden! :thumbup:

dag dames,

daar was ik weer terug van weg geweest.

Hoop dat dit de laatste opname was, ben niet zó ziekenhuis fan,

wie eigenlijk wel?

In ieder geval gaat wel beter, hopelijk blijft dat zo.

Heb wel erg weinig energie, hierdoor snel misselijk, dus alles staat op

een heel laag pitje.

heb niet terug gelezen, hoop snel weer in te kunnen stappen.

Haaaaiiiiiiiiiii Tammy, alweer opgenomen geweest :shock: , hoop dat eht snel beter emt je gaat joh, dit is echt geen pretje. Beterschap en hou je rustig he! En deze week weer paar hete dagen, hoop dat je je beter voelt en er nu uit blijft, anders gaat het nog lang duren :hug:

:dance: Voetbalfanaten onder ons: fijne avond met veel kijkplezier :dance: . Ik ga eten maken nu…

allereerst iedereen een fijne wedstrijd gewenst!!! :mrgreen:

Cees, teleurgesteld… beetje… ben boos op mijn lichaam, eerst stoot mijn lichaam kindje af, dan alle zwangerschapskwalen en wordt ik ongi. Maar goed is niet anders.

Fijne vakantie!!!

Tammy, welkom terug! Hoop dat dit idd de laatste keer is geweest, Doet de beeb het goed??

Mimi, nu op vergadering :hug: Hoop dat je snel thuis bent voor de wedstrijd!!

Cyclus 32 is redelijk normaal voor mij, maar hebben het om de dag gedaan dus dat zat wel goed haha. Ach ik heb altijd gezegt dat het mij leuk lijkt om een lente/zomer kindje te krijgen (tl is winterkindje) dus wie weet. En lekker verlof in de lente/zomer met mooi weer! Ik teken meteen :mrgreen: :lol:

Mariette, moeilijk hé het wachten :hug:

zo ik meld me ook weer!

caris, jammer meid dat het niet raak was de afgelopen ronde! maar ik denk dat ik nog gezellig een ronde met je mee doe! morgen mijn NOD en ik heb nu al wat kramp in mijn buik, dus er zal wel een ongi aan zitten komen. hier te weinig geklust ook, dus kans is ook wel heel erg klein dat het nu raak zou zijn…

cees,fijne vakantie meid!

tammy welkom terug meid, hopelijk kan je nu de rest van je zwangerschap toch lekker thuis doorbrengen!

mimi, hopelijk was je toch op tijd thuis!

mariette, :hug: wat een onzekerheden allemaal he!

nou morgen dus mijn NOD, maar ga sowieso pas het weekend testen, maar ga er vanuit dat ik gewoon ongi word, maar dan het liefst wel meteen morgen dan …maar goed ik ga weer verder, man lief is voetbal aan het kijken, ik even met de laptop op de bank!

smarty, gezellig! Volgende ronde wij aan de beurt!!!?!!?

haha is goed ik wil ook wel graag een voorjaar/ zomer kindje als ik het voor het zeggen heb!

nee echt goed op het einde bij kaja in 2006 was het even niet meer zo leuk met die hittegolf, maar na zijn bevalling heb ik echt weken ieder dag buiten met hem gewandeld tot ik weer naar school ging in november!

bij milo kon ik de laatste weken ook niet zo goed de deur meer uit door de sneeuw en toen hij geboren was kon niet zoveel naar buiten als ik zou willen door regen/ sneeuw… dus doe mij dan maar voorjaar/ zomer!

JAAA 2-1 met de voetbal! nog 20 min! wat een spanning! ga geloof ik zo maar in bed liggen…

WE ARE THE CHAMPOINS WE ARE THE CHAMPOINS

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Meiden, zie banner…

Net toch maar getest, had weer paar dagen wat lichte rugpijn en dacht dat ik onerhand ongesteld ging worden, zo voelde het. Maar de clear blue digital geeft aan zwanger 1-2!! Dus denk dat ik rond 16 maart ofzo uitgerekend zal zijn, exact weet ik het niet, want had pas verwacht volgende week NOD te hebben, maar deze cyclus duurde dus geen 41 dagen. Joepie de poepie :dance: , alleen is bevruchting wel rond lucy’s vermoedelijke vijfde ziekte geweest, dus wat riskanter. Zal ik wel aangeven bij vlos ls het zover is zonder gekke dingen te hebben gekregen. En mocht ik de eerste maanden goed doorkomen, dan zal de baby eerder gehaald worden dan de utigerekende datum vanwege ks litteken, en de kans op cholestase is dus 45 tot 70%, als dat zo is, komt ie met 37 weken weer waarschijnlijk, om risico doodgeboorte etc. zo laag mogelijk te houden. Hub: je mag weer aan het werk aan het volgende kamertje :wink: :dance: [/spoiler]

BEEB, GEFELICITEERD!!!

Tammy, welkom terug!!

Ik hoop voor je dat dit de laatste x geweest is! Doe maar lekker rustig aan!!

Gisteren best stevig doorgereden.

Het wilhelmus heb ik op de radio meegezongen en op het moment dat de aftrap was liep ik binnen.

Dus net gered!

Maar de finale, super he!!

Nog ff wat anders.

Als ik vanaaf weer op KOK kom, heb ik hopelijk goed nieuws!

Om half 7 moeten we naar de VK.

Ik vind het allemaal best spannend!!

Nou tot vanaaf!!

Beeb gefeliciteerd en (sorry caris) ik denk dat ik met je mee doe. Kon het daarnet niet laten en met kruitvat heel licht positief. Kan het bijna geloven dus ga straks snel een cb test halen. Voor mij nog even geen banner wil eerst een duidelijke bevestiging.

Dus sssttt allemaal nog even. Hopelijk kom ik snel met de bevestiging.

BEEBIE GEFELICITEERD!!!

Smarty, ook alvast gefeliciteerd!! Streep is streep hé!!!

Mimi, spannend vanavond!! Ik moet werken tot 22 uur maar kom hier wel ff spieken hoor na het werken!

lijstje is aangepast! Smarty, zeg maar wanneer ik hem weer mag aanpassen :inlove:

Kan morgen pas om een cb test,want kaja is thuis en die krijgt een hoop mee,en wil het graag nog even stil houden.

Krijg vanmiddag via de post wel nog andere testen :oops: