Smarty, spannend zeg! Ik denk dat ik ook de boel niet zou vertrouwen tot ik 100% zeker wist waar ik aan toe was. Je lichaam kan je flink voor de gek houden (daar weet Caris helaas alles van :hug: ). Ik hoop zo voor jou dat het weer een streep wordt en dan een hele vette duidelijke streep!
Beeb, GEFELICITEERD! Echt leuk zeg! Ik ben wel een beetje jaloers hoor :oops: Ik wil ook wel weten of ik geslaagd ben natuurlijk…
Cariska, hoe is het nu met jou? Je zit met je neus op dat lijstje iedereen aan te vullen met zwangerschap… lijkt me echt niet leuk. Voor jou weer een kans. Ik hoop dat het lukt! :lol:
Mimi, fijn dat je de wedstrijd nog even hebt gezien. Wat was het spannend he! Hopelijk goed nieuws dan maar bij de vk!
Wij hebben dus ook wedstrijd gekeken al vond ik de laatste minuten heel erg zwaar. Ik was ook ontzettend moe! Ik blijf een soort continue kramp in mijn onderbuik houden al wordt het misselijk zijn wel wat minder. Ik moet even streng voor mijzelf en er niet aan denken! :naughty: Maar dat is best moeilijk!
Meiden, bedankt! Smarty, ik had nog een CB liggen, vandaar toch maar getest, en oh wat was ik verbaasd haha! Ben nu even gauw thuis tussen werken door, pauze, was te nieuwsgierig om te zien wat hier stond :mrgreen: . Bij mij weet ook alleen hub eht nog maar hoor, de rest hoort ht pas veel later als die eerste weken goed gaan. Ben wel bang dat iks nel dik wordt, bij Luus kon ik met 8 weken en 5 dagen mijn eigen broeken al niet meer aan :oops: Gelukkig had ik nog beetje buikje van zwanegrschapsvet, dus hoop dat ze mijn zwangerbuikje daar fdan maar voor aan gaan zien :lol: . Gauw eten en weer weg…
Smarty, streep is streep hihi!
Liefs
Hey dames!
Net terug van de VK.
Een beeb konden we niet echt zien qua vormen, maar een knipperlichtjes was te zien.
Ws was het nog te vroeg, ze kon een slechte meting doen.
Ze kwam uit op 7w 3d.
1 aug weer heen en dan gaan ze een termijn bepaling doen!!
O mimi dat knipperlichtje super meid. Wat vervelend dat je 1augustus terug moet
:liar:
Ja heeeeeeeeel vervelend!! :liar: :liar:
Dit weekend gaan we naar Hengelo om het so/zwager/schoonzus te vertellen.
Vrijdag zien we ws mijn zusje en zwager.
Zondag naar vriendin en vriend.
En dan maandag maar op werk vertellen.
't Wordt erg lastig om het nog heel veel langer geheim te houden.
Ben regelmatig duizelig ( zeker als pauze tijd eraan komt, moet ik echt wel wat eten) en die verstopping.
Er was al een collega die het me rechtstreeks vroeg. Heb nog proberen te ontkennen, maar ze zei, kijk me eens aan? Tjsa en toen kon ik er niet meer onderuit.
smarty, wat voor testen krijg je dan allemaal??
Mariette, vind het niet erg hoor! That’s live!! En ben heel blij voor jullie en weet gewoon, hier komt er echt een brusje! Als de tijd er rijp voor is!!
Mimi, mooie echo dus!!! Top!!
Cariska, fijn dat je dat zo kan zien! Met al die hormonen die alle kanten met je opgaan is het ook heel makkelijk om je juist heel down te voelen. :shifty:
Ik begin sinds een paar dagen toch te denken dat ik niet zwanger ben. De misselijkheid is weg. Mijn buik is niet meer opgezet en alle voelt gewoon. Soms denk ik ook dat ik er echt niet aan toe ben en dan hoop ik dat ik niet zwanger ben. Ik schommel echt tussen die twee uitersten in… :think: Misschien wil ik te graag of is het koudwatervrees… Voor nu voelt het niet goed in ieder geval. We hebben ook amper geklust dus ik durf er niet op te hopen…
Ik hoop dat deze gevoels normaal zijn, want het is echt geen pretje om zo door alle emoties heen te schuiven. Is dit herkenbaar? Heeft het te maken met de eerste poging van het eerste kindje ofzo? Moet ik nog een tijdje wachten tot ik er meer aan toe ben ofzo? Het ergste is namelijk dat ik overdag vooral zwanger wil zijn, maar 's avonds en 's ochtends juist niet zwanger wil zijn. :doh:
denk dat bij jou vermoeidheid van de hele dag misschein parten meespeelt, dat je daarom overdag graag wil, en als je moeier bent, het minder ziet zitten? Ik had zelf neit zo die onzekerheid, maar je hoort het wel vaak hoor, dat is toch de spanning van een hele grote verantwoordelijkheid aangaan en denken dat je er wel of niet klaar voor bent. ik denk dat eht redelijk normaal is, die enorme twijfels van tijd tot tijd. En ook de onzekerheid omdat je aan de ene kant hoopt dat het snel gaat, maar daar weer niet te hard op durft te hopen omdat je bang bent teleurgesteld te worden als je er toch op rekent. Denk dat veel meiden, maar ook zeker mannen dat hebben, die spreken t misschien alleen wat minder snel uit over het algemeen. Mocht je toch zwanger raken, dan weet je waarop je kan rekenen en stel je je in op het zwanger zijn zelf. Dan blijft alleen over de gezonde spanning van hopen dat eht blijft zitten en dat je hele zwangerschap goed mag gaan. En vervolgens leef je naar je bevalling toe en ben je pas blij als je je kindje in je armen mag houden.
Wat ik dus wil zeggen, er blijft altijd wel wat van spanning, maar als je eenmaal zwanger bent, kun je je in ieder geval wat meer instellen op het zwanger zijn enzo en dan is de twijfel van wil ik het wel of niet volgens mij helemaal weg
Ik moet die echo nog bekijken, fijn dat ze het hartje mooi zagen kloppen! Dn wordt het pas werkelijker he, dat er wat groeit! Hihi, en nog een echo, leuk hoor!
Caris, er komt idd heus echt wel een brusje, gewoon de natuur zijn gang laten gaan en ook jouw kindje krijgt een leuk broertje of zusje. Wij zijn gewoon mazzelpikken dat het zo snel al lukte. Natuurlijk zit ik zelf ook nog heel erg in de gevarenzone, maar ja, dat moet je nu eenmaal ondergaan helaas :thumbdown:
Ik kom me weer even snel melden, hebben door waterschade een week zonder internet en telefoon gezeten.
Het heeft afgelopen zaterdag echt MEGA geregend hier en mijn dakraampjes stonden nog open en alles is naar binnen geregend.
Verder heel druk bezig in de tuin!
Eerste afspraak bij de vk was :inlove: Kan niet wachten tot de 12de :mrgreen:
Beebie en Smarty GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!!!
Cariska :hug: op naar de volgende ronde meis.
Liefs, Sam
mariette, normale gevoelens hoor! :hug:
Broekie, waterschade :hug:
morgen werken, zaterdag vrij, zondag werken en maandag naar een buitenzwembad!! Leuk vooruitzicht dus ! (morgen nog kijken naar een loungeset!! helemaal zin in!)
Lekker naar een buiten zwembad… jammer genoeg hebben we dat hier niet. En die hier in de buurt zit is dan zo belachelijk druk, dat er weinig van zwemmen terecht komt, maarja… als onze tuin een beetje aan de kant is, kunnen we hier zelf ons zwembadje neerzetten
Onze tuin is nu helemaal leeggehaald, dus vandaag ophogen en hopelijk van het weekend al stenen erin leggen, we moeten alleen nog even op zoek naar 20x20 stenen voor in de middenstukjes, dus was al op zoek op mp.
Fijn weekend allemaal!
zo meiden net de echte bevestiging gehad, heb een digitale cb gedaan en nou nog geen minuut en: “zwanger” stond er in beeld!
pff ondanks het raar rose slijm van gister geloof ik het nu toch wel! heb verder ook geen raar slijm meer gehad!
mijn buurvrouw is volgens mij net vertrokken naar het ziekenhuis, ze is ruim een week overtijd, dus ik denk dat ze de bevalling gaan proberen op te wekken!
verder alles goed hier hoor, nog geen kwaaltjes, maar daar had ik bij de jongens ook geen last van ( zou het een teken zijn dat het weer een jongen wordt??)
nou ik ga snel verder ben helemaal happy de peppy!
Smarty, Gefeliciteerd!!! :dance:
Broekie, die waterschade is balen zeg, en vandaag lekker naar zwembad, leuk hoor! En grootse plannen voor de tuin, wat een fijn gevoel als die af is zometeen, weet er alles van
smarty, fijn! :dance:
Caris, al verzonnen hoe je het gaat doen met die loungeste, of ga je eerst proberen er eentje te scoren onder de 500 euro? Wel fotootje als je hem hebt he?? Ben niet nieuwsgierig :liar:
Hier ook geen klachten gelukkig, moet alleen wat eerder gaan eten of tussendoor snacken, deed ik altijd al wel, maar nu ben ik bang dat ik binnenkort weer paar weekjes met half wit brood op pad moet of met twee bekers yoghurt om neit misselijk te worden, maar zover is t nog neit gelukkig. Wel ongi gevoel, had ik toen ook op begin, maar dan denk ik toch van: als t maar blijft zitten :think:
Smarty super meid!! Wanneer uitgerekend?? En waar wil je bevallen??
Beebie, vanmiddag loungeset uitgekozen en betaald! Komt morgen!!! Maak dan idd foto!
ben 16 maart uitgerekend en ga in het ziekenhuis bevallen!
Terwijl iedereen om me heen in dit forum zwanger wordt… (ik gun het jullie meiden! :thumbup: ) ben ik meer bezig met inlezen hoe het werkt met testen. Ik heb er zelfs nog nooit een gekocht… Best verwarrend zeg: met streepjes, zonder streepjes, digitaal, met kleur, met woorden, met berekening hoeveel weken… en alle merken die er zijn…
Ik zie door de tests het bos niet meer… Ik las wel dat ik al 4 dagen voor mijn NOD mag testen. Niet dat ik dat al wil, al is de verleiding groot
Vandaag ook gehuild om niks… Gelukkig had ik hele bemoedigende woorden over mijn twijfels. Daar heb ik echt wat aan gehad! (Beebie bedankt! :-* )
Mariette, ik heb testen gekocht bij l10 . nl En dan de testen 3 voor 3.99 dus kan je vaak testen voor weinig. En ze doen het goed hoor! En vandaag besteld voor 18 uur is morgen in huis!
smarty, ik pas morgen het lijstje aan!!!
Smarty; Van hart gefeliciteerd!!! Super hoor!
Caris; Wat ontzettend gaaf dat jullie een loungeset hebben kunnen uitkiezen. Ben erg benieuwd!
Heerlijk met dit weer!
Mariette; Toen ik voor de 1e x een test deed ( vorig jaar ofzo) had ik ook zoiets wanneer is nou positief?
Zelf vond ik de predictor de meest onhandige omdat je daar als je 2 streepjes ziet niet zwanger bent, en een kruis wel ( uit mijn hoofd gezegd).
Ik heb testen gekocht bij matcare.nl ( zelfde organisatie van Caris) 3 voor 7,50 euro. En als je daar 2 streepjes ziet dan ben je juist wel zwanger!
Broekie; Dat van die waterschade is shit zeg! Heb je de boel weer een beetje op orde?
En de tuin ook las ik? Zal wel rust geven als die lekker af is!
Wij gaan zo met de trein naar Hengelo, naar hub zijn ouders.
Zijn vader is jarig, en we gaan het dan ook vertellen.
Zorgt wel weer voor kriebels in mijn buik. Elke x als ik het iemand vertel ben ik nerveus. Gek he?
Aan het einde van de middag gaan we richting Utrecht.
Naar de allerlaatste voortelling van Jospeh the Musical.
En dan 's avonds weer met de trein naar huis.
Had zo’n kaart gekocht via de Blokker. En in mijn auto zit ook geen airco dus dit is dan veel voordeliger + de musical is in het Beatrix theater direct bij het station, geen gedoe met parkeren en parkeerkosten.
Leuk hoor dat warme weer, maar in het weekend mag heb best wat koeler zijn :? . Ben zo moe, had me zo verheugd op uitslapen en dan ben ik gewoon al van half 5 aan het dommelen en om 7 uur ging het echt niet meer.
Als ik wakker ben krijg ik ook enorme trek en moet ik wat eten anders word ik erg misselijk. Dus hub nog ff een uurtje laten liggen. En dan ga ik straks lekker douchen.
Iedereen lekker kalm aan doen met het weer!!!
Mimi, vandaag dus weer mensen erbij die het weten leuk man!! En naar de voorstelling van joseph!! Die is zo gaaf!! BEn er ook geweest, echt super!!! Trein is idd handiger, doen wij meestal ook.
Misschien kan je een onbijtkoekreep ofzo naast je bed leggen, dat je die kan eten en wie weet kan je weer verder slapen???