Mimi82, hoe was de voorstelling? En hoe hebben ze gereageerd? Viel het mee?
Nog een paar dagen voor de NOD lijkt het er hier op dat ik gewoon de ongi ga krijgen. Vanochtend bruin bloed, zoals Cariska laatst ook meldde… Ben bang dat het gewoon de ongi is…
mariette :hug:
Ok, het is niet doorgezet. Het kan dus nog oud bloed zijn, maar ik vind het wel heel spannend allemaal.
Cariska, bedankt voor de :hug:
Mariette, erg hé die onzekerheid!! Zo las ik heir op het forum van iemand die zwanger is terwijl ze dacht ongi te zijn … ik denk dat meteen … toch een testje wagen? maar dat is mezelf gek maken …
Hier staat tv buiten, bij de loungeset :inlove: Buuf komt zo voetbal kijken, luv is in de stad voetbal kijken. Tl nu op bed zonder huilen, was afgelopen dagen wel anders! gelukkig maar, helaas is het nog wel erg warm boven!
ik heb dit keer 3 verschillende testen gebruik :oops:
had eerst die van kruidvat 2 voor 5 euro, maar daar was het streepje vaag, dat vertrouwde ik niet, daarna bij l10 besteld, maar ook daar vage streepjes… dus uiteindelijk om een clearblue digitaal gegaan en ja die gaf duidelijk zwanger aan!
ik heb bij de oudste getest met de gewone clear blue, bij milo met de digitale maar toen wist ik gevoelsmatig al dat ik zwanger was!
maar goed ik ga weer eens verder snuffelen!
liefs
Even snel in de rust. Ik heb Clearblue met de + en de - gekocht. Die geeft een roze staafje bij het testen. Lijkt me wel makkelijk…
Ik durf niet te denken dat ik zwanger ben. Vandaag was ik weer wat misselijk en heb onderrugpijn gehad. Ik had niet verwacht dat dat wachten en hopen zo slopend zou zijn… Nog 2 dagen tot de NOD… als de ongi maar niet komt. Trouwens het twijfelen is nu wel klaar. Als je twee weken aan het hopen bent, dan is wel duidelijk dat het van harte welkom is!
Spannend he die finale? :twisted:
mariette :hug:
en helaas geen kampioen…
broekie, morgen echo las ik bij feb mama’s? En voorgevoel van 2ling!! Spannend!!!
Kan ik ook nog meedoen aan dit? :think:
Ik was al wel iets langer gestopt met de pil, maar pas sinds begin juni zonder voorbehoedsmiddel bezig/aan het ‘klussen’… :dance:
ja hoor zwitsal baby! Welkom!
Broekie, waar zit je??? Las op feb mama’s goede echo met 1 kindje!! Top meid! Lekker genieten!
mariette, ga je vandaag testen? Ik ben benieuwd, hoop voor je van wel natuurlijk, spannend hoor!!!
Welkom zwitsal, heb je al meer kindjes of gaan jullie voor de eerste? We zijn erg nieuwsgierig hihi, spannend he, klussen voor het echie . Dat je maar snel met de andere meiden zwanger mag zijn!
Caris, hoe gaat het met jou? Waar blijft de foto van loungeset, of had ik eerst even SF moeten checken? Zit ie leukker en staat ie mooi? Doe ik zo wel even (SF kijken).
Smarty, wanneer heb jij eerste afspraak vlos of eerste echo? Ik 2 aug. eerste bezoek vlos, en hopelijk meteen afspraak voor die week voor echo. kan niet wachten man, ben erg nieuwsgierig… Vooral wat het gaat worden, jochie of weer een meid. Heel stom eigenlijk, want zo ver ben ik nog lang niet. eerst maar eens eerste weken door!
Andere meiden, hallooooo, waar zijn jullie? Druk aan het klussen? :mrgreen:
staat idd (als het goed is) in het sf!! Ik straks naar ha. Ben nog steeds ongi en word niet minder… vanmorgen een test gedaan … je weet maar nooit… maar negatief… ben benieuwd wat ze zegt!
Rustig hier zeg!! Hoe is het met iedereen?
hier vandaag sandalen gekocht voor Tl. En de berging opgeruimd. Productief dagje dus. Vanaf morgen werken (5 werken, 1 vrij, 4 werken) druk druk druk dus.
Cariska, ja rustig he! Het zal wel de vakantietijd zijn toch?
Zwitsalbaby, welkom! Leuk dat je erbij bent. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Beebie, getest heb ik niet. Dat hoeft ook niet meer. Gisteravond leek het er al op, maar vanochtend is mijn ongi volledig gestart dus op naar poging 2! We vinden het heel erg jammer, maar het is niet anders. :evil:
Ik ga nog een nieuwe ticker maken en mijn nieuwe gegevens doorgeven aan Cariska.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Grr kreeg alweer geen meldingen… vraag me toch af hoe dat steeds komt. :think:
Anyway… afgelopen maandag inderdaad de echo gehad! We hadden een beetje een voorgevoel dat het er wel eens twee zouden kunnen zijn gezien het feit dat deze zwangerschap in onze ogen iets “heftiger” is. Veel meer last van hormonen dan bij de andere twee, veel meer en vaker misselijk en heel vaak moe.
Bij mijn eerste merkte ik weinig van dat ik zwanger was, behalve dan dat ik aankwam, bij de tweede was ik wel misselijk, maar niet echt heel erg ofzo.
Op de echo was het toch maar 1 kindje wat we konden zien. Twee hadden we ook niet erg gevonden, alleen hadden we dan tegen wat praktische zaken aangelopen
Mijn uitgerekende datum is ook iets gewijzigd, maar ik moet met 12 weken weer een echo laten maken van de vk, want zij gaan uit van die datum die er dan uitkomt, kan dan nog altijd gewijzigd worden, vandaag dat ik het nog even op 16-2 laat staan, maar volgens de echo wordt het 18-2.
Dit weekend gaan de tegels in de tuin erin!!! :dance: Mijn oom blijft hier dan slapen, dan hoeft hij zich ook niet te haasten.
Ben wel blij als het er allemaal in zit! Scheelt ook een hoop zand in huis!
Iedereen hele fijne dag vandaag!
veel liefs, Sam
ps. Zal de echo’s even in het sf showen! :d
broekie toch maar 1 kindje! vervelend dat je zo’n last van kwaaltjes hebt!
ja hier dus echt niet! ben een beetje moe en heb niet zo’n honger, nou ja wel honger maar snel vol!
kreeg vanmorgen de vk niet te pakken voor een afsrpaak en ja nu zit luistervinkje er dus kan niet bellen. dan morgenvroeg maar!dan zit kaja toch op school!
maar goed ga weer door, k.aja naar de kapper brengen en dan de jongste telg ophalen bij mijn collega’s!
liefs
Broekie, fijn dat de echo goed was! Balen van de kwaaltjes. Krijg je meer kwaaltjes bij een tweeling? :o
Smartygirl, hoe was het bij de kapper? Ben je zelf ook geknipt?
Cariska, sterkte met je werk! Gelukkig is het nu niet zo warm, maar toch…
Zelf neem ik een beetje rust, ik werd de laatste periode wel helemaal gek van mezelf. Het gaat nu een stuk beter gelukkig…
Broekie, fijn weer wat te horen!! En goede echo gehad! Top!!
Zwitsal baby, wil je mij ff gegevens doorgeven voor het lijstje? Dan zet ik je erbij (leeftijd, datum nod, ronde, hoeveelste kindje.
Hier een meisje die denk ik last heeft van verlatingsangst, pff huilen huilen huilen…
lijstje geupdate!
Hey hallo allemaal!!
Ff weer wat van me laten horen.
Mariette; Hmm balen van je ongi… Op naar de volgende ronde!!
Caris; Ik vind je loungeset super!! Ben je binnen de 500 gebleven?
Broekie; Ben benieuwd of het toch alsnog 2 blijken te zijn, helemaal omdat die vriendin van je het ook dacht.
Ik krijg het ook met de volgende echo definitief te horen. Dan was het beter te zien.
Smarty; Gaat alles goed? Lijkt me best lastig zo’n luistervinkje, haha.
Beeb; 2 aug dus 1e echo, ik krijg dan de 2e… Kunnen we samen aftellen
Zwitsal; Welkom!!
Hier zou een vriendin met haar man vanaaf komen.
Maar zij zegt altijd af, dus ik wachte al op haar smsje.
Maar om 18 uur nog niets gehad. Dus gebakjes gehaald. Gezellig.
Krijg ik om half 7 een sms.
Dat ze toch wel af wilde zeggen omdat er een tornado zou komen.
Nou ik kan er niets van terug vinden.
En ze woont nog geen 10 min hier vandaan.
Dus ze zou nog ff afwachten, maar ik zou er wel van balen…
Je verheugt je er toch weer op.
Ze vroeg of ik morgen of vrijdagaaf kon.
Maar nee, morgenaaf ga ik mijn ouders ophalen van Schiphol. Ze komen tegen 01.30 uur aan 's nachts. Dus ik ga tegen 00.00 uur rijden.
Vrijdag overdag ben ik vrij.
Maar 's avonds en zaterdag moet ik werken van 9-13 uur.
Verder qua zwangerschap alles goed. Het enige is, dat ik merk dat ik heel erg regelmatig moet eten.
Zonder hongergevoel kan ik zo van het een op andere moment het gevoel hebben dat ik bijna flauwval. Dan ben ik ook ontzettend misselijk en beroerd. Maar als ik wat eet, dan smaakt het me niet en krijg ik het ook bijna niet weg.
Dus maar sowieso maar om de 2 uur iets eten, ook al heb ik geen trek.
Ik voel het nl niet aankomen.