mimi, vervelend zeg van je vriendin. En een tornado… is volgens mij overdreven hoor!! Slecht weer ja dat komt er wel aan…
Set was 99 euro duurder, maar hij is super!!! Dus helemaal blij ermee!
zo de eerste afspraken zijn gemaakt!
21-7 intake vk, 13-8 eerste echo en volgende week komt MvM, die bellen nog wanneer!
goed zo smarty!! Spannend hé???
Hier laten we tl regelmatig (met dit mooie weer) in dr blote kont lopen. vandaag bij mijn mams ook. Bij ons, mijn mams en schoonmoeder staat een potje. En steeds maar zeggen plasje op potje. vanmiddag stond ze bij mijn mams te plassen midden in de kamer. Ik riep nee tl plasje op potje en ging gauw naar haar toe, tilde haar op, zette haar op potje en … ze plaste weer door!!! Ben dus trots op het eerste plasje op het potje!!!
Cariska, goed hoor! Lekker blijven oefenen… Over een tijdje gaat het vast nog beter!
Smartygirl, lekker gepland. Geniet ervan! En laat ons weten hoe het ging…
Op de lijst met zwangeren blijft weinig niet zwanger over… Succes iedereen!
ja schiet mooi op zo met het lijstje!! Nog ff en iedereen is zwanger!!!
Ik hoop het zo! Zou ik wel leuk vinden hoor.
Cariska, wat kan ja lichaam je voor de gek houden he! Ik heb nu ontdekt dat ik bijna elke dag me wel misselijk voel of rugpijn voel. Is schijnbaar normaal… en ik maar denken dat… :doh: Maar dat laat ik nu wel! :snooty:
ja stom hé van je eigen lichaam…
heb dees een pbtje gestuurd hoe het met dr is, ze is al een poos niet meer op het forum geweest, hoop maar dat er neits ernstigs is
wij gaan zo ff weg … wiegje ophalen!!, Heb dr 1 via mp kunnen scoren, zo gaaf!! Nog ff wachten tot ik zwanger ben haha. Wiegje is houtkleurig, maar ik ga hem wit verven! :inlove:
Hey Caris; Gaaf zeg zo’n wiegje, zal binnenkort ook eens ff op MP neuzen.
Ben er nog niet uit of we een 2e hand kamertje of een nieuwe willen.
Heb altijd gezegd een nieuwe, maar als ik zie wat een nieuwe kost…
Dus als je nou een hele mooie goede via MP kan kopen zou dat leuk zijn natuurlijk!
Ik ben ook al een paar x met Dees bezig geweest. Maar de laatste x dat ze op het forum gereageerd heeft is ook echt de laatste x geweest dat ze online geweest is.
Hoop dat we wat van haar horen.
Ik heb vannacht mijn ouders opgehaald van Schiphol. Ben om 00.30 uur vertrokken en om 4.15 uur lag ik in mijn bed.
Om 11 uur was ik weer wakker :? . Had graag nog een paar uurtjes geslapen.
Ik was bang dat ik heel veel moeite had met het rijden midden in de nacht. Maar het viel 100% mee.
Ik moet eigenlijk vanaf 18 uur werken tot 21 uur. En dan morgen nog van 9-13 uur. Maar ik heb vanmiddag toch niets te doen, dus denk ik vanmiddag alvast naar het werk ga. ( ik moet toch wat uurtjes gaan sprokkelen voor na mijn verlof, haha )
mimi kan dat dan zomaar eerder beginnen? Bij ons niet hoor!
Wij hebben toen met tl wel een nieuw kamertje gekocht. Ledikantje en commode (dressoir) van Ikea. Dus voor de toekomstige beeb hoeven we niet veel te kopen, maar ik wilde wel graag een wiegje, hadden we voor tl niet dus toch iets nieuws! En kan tl gewoon in dr eigen bedje blijven liggen en hoeft ze er niet perse uit omdat er een beeb komt!
Nou het kan niet zomaar hoor, haha.
Maar normaal als je 's avonds en zaterdag moet werken, ben je 's morgens vrij.
Nu had ze me de hele vrijdag vrij gegeven omdat ik afgelopen maandagmiddag extra heb moet werken.
Maar nu ben ik as maandag ook weer een hele dag vrij, omdat ik volgende week vrijdagaaf en zaterdag ook moet werken ( normaal is dat maar een x of 5 per jaar, laatste x voor mij was ergens in maart, maar nu ivm de vakantie iets meer).
Dus krijg ik geen extra uren.
Er is nog heel erg veel werk te doen, want we proberen in voren te werken omdat week 31 een ramp gaat worden, dan zitten we echt oncer onze minimale bezetting.
Ze hebben het erover om volgende week 's avonds weer over te gaan werken.
Nou dan begin ik liever nu wat eerder dan dat ik volgende week als ik al een volledige werkdag erop heb zitten.
Een kamertje via IKEA, zat ik ook al aan te denken, die is niet zo duur he?
En wel stevig en goed?
Hartstikke goed hoor qua kwaliteit!
En groot voordeel, wij hebben dus een dressoir als commode, is lekker groot en kan veel in. Hebben dan in 1e instantie ook geen kledingkast gehad. Nu liggen alle kleertjes in de commode en hangjurkjes wel in kledingkast.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00067830
Ok, das handig!!
Die is ook vast wat hoger dan een ‘normale’ commode?
Ben vrij lang 1.80m, dus wil goed kunnen staan bij een commode.
Zal me er eens in verdiepen!
yep is idd hoger en dus fijner (vriend is ook lang!)
Meiden, even snel, computer was halve week geleden gecrashed en er zijn veel foto’s weg van laatste drie maanden ofzo. maar goed: Kan nu weer gedeeltelijk online en wilde even teken van leven geven. Fijn weekend allemaal en op naar allemaal snel zwanger! :-*
beebie weer online! Balen van je foto’s!!!
Beeb; Begon je al te missen!
Wat ongeloofelijk K van je foto’s! Das bij mij ook nog steeds een angst dat de computer een x crasht. Zeg ook regelmatig tegen hub dat hij de foto’s ff weer op een harde schijf moet zetten.
Fijn dat het voor de rest goed gaat.
Ik moet nu nog ff een paar uurtjes werken en dan heb ik weekend!
Heerlijk niets gepland!
hier heb ik een externe hardeschijf (maar vergeet het vaak!). Gister meteen maar gedaan!!
Omdat we allebei in de IT zitten hebben we iets meer materiaal staan en wordt er elke nacht een backup gedraaid. Voel wel zo veilig! Toch bedankt voor de tip, want ik zou het toch heel jammer vinden als mijn foto’s weg zijn…
We hebben net mijn kleine auto ingeruild voor een grotere. Het rijdt superlekker. Er is nu ook ruimte voor… dus wie weet over een tijdje echt een familieauto! :mrgreen: