super mariette!! veel plezier met je nieuwe auto!!
Nou mariette, vullen die auto :mrgreen: !
Mijn man zei gisteren dat mijn borsten groter leken, ondanks dat we er allebei van uitgaan dat het deze maand geen bevruchting heeft plaatsgevonden. Mij viel het ook al een beetje op, maar ja, misschien heeft het wel te maken met de NOD die over 6 dagen is.
Had ook geen steken op de vermoedelijke dag van innesteling, alhoewel ik op dit moment steekjes voel links in onderbuik.
Stom is dat he, je gaat er beide niet vanuit dat zo is, maar toch is ergens een kleine hoop.
:think:
Apart he zwitsal? Hoop voor je dat eht toch wel zo is, dat je misschien een eisprong op ander tijdstip hebt gehad dan jullie zelf dachten. Wie weet. Afwachten maar…
Hoe is het met de andere meiden? Wiens NOD komt dichtste bij nu??
Ja, het is zeker apart Beebie.
Ik denk dat mijn eisprong in het weekend van 9 juli is geweest. En dat waren nou net de dagen dat het ‘klussen’ wel lukte, maar dat we er allebei zo bezig mee waren. Het is zo een ‘moeten’ op dat moment, terwijl het normaal zo leuk is. Mn man heeft nog mn benen omhoog gehouden en dat soort fratsen uitgehaald. Achteraf gezien wel grappig, maar toch hebben we niet het gevoel alsof het is gelukt. :doh:
Jij trouwens gefeliciteerd he met je zwangerschap echt leuk voor jullie. Hoe ging het bij jou? Actief bezig met het zwanger worden, of had je je gedachten wel ergens anders?
Groetjess
lastig hé zwitsal?? En zo blijft het iedere maand hoor tot je zwanger bent! Je lichaam kan je enorm voor de gek houden! Maar het kan ook gewoon echt zo zijn! Nog even meid en je weet het!!
Ja, ik heb het gemerkt zeg.
Een maand geleden hadden we echt het gevoel alsof het echt zo was. Ik had ontzettend veel verschijnselen, terwijl ik niet actief bezig was om zwanger te worden. Ik kreeg ineens de verschijnselen en zijn toen gaan rekenen wanneer de vermoedelijke eisprong/innesteling etc was. Het hele plaatje klopte en voelde ik me daardoor best wel klote toen ik toch ongesteld werd, ondanks dat het niet eens gepland was om zwanger te worden.
Volegns mij zit jij bijna in je vruchtbare periode he Cariska?
yep idd, dus zijn weer druk aan de klus haha.
Ik ga 1 sensitest bestellen (deze kan 6 dagen voor nod) en dat is … op mijn verjaardag. Dus ga die test dan doen (weet dat ie dan nog best negatief kan zijn omdat er wellicht niet voldoende hcg is) maar zou toch geweldig zijn om dat een positieve test te hebben??
Hahaha ik hoop het voor je.
Ik ben volgende week jarig, ohww wat zal ik blij zijn als ik NIET ongesteld ga worden… :dance: :dance: :dance:
:inlove:
zelfde situatie dus als hier!! Ik duim voor je!! Hoe is het nu met je blauwe plekken??
Jaaa…ik ook voor jou De blauwe plekken zijn zo goed als weg…maar iedere keer wanneer ik dat beweer zie ik er weer een verschijnen :silenced:
Beebie (en Cariska), bedankt voor de lieve reacties op de auto. We wilden al een grotere auto voor als er gezinsuitbreiding zou komen, maar dit was echt zo’n nu-of-nooit kans. Gisteren een hele lange rit gemaakt, bevalt goed! :thumbup:
Zwitsal, je lijf kan je echt voor de gek houden he! Vorige maand dacht ik ook dat het allemaal klopte en toe was het niet zo… Sterkte meid met hopen. Ik duim mee!
Cariska, spannend zeg dat testen op je verjaardag! Ben je niet bang dat dat juist je verjaardag een beetje verziekt als het negatief is? Laat je schat voor een superverjaardagskado zorgen! :lol:
Hier doen we even rustig aan. Ik kom er toch achter dat mijn lijf mij behoorlijk in de maling heeft genomen en dat heeft weer de nodige emoties losgemaakt. Aan de ene kant heb ik er ook helemaal geen zin meer in aan de andere kant heb ik het gevoel dat als ik nu wacht tot ik wel zin heb de omstandigheden er weer niet naar zijn qua baan enzo… Ik had niet verwacht dat je al zoveel last van hormonen zou hebben terwijl je niet eens zwanger bent! :shifty: Maar goed, beste beentje voor… :silenced:
mariette, ja aan de ene kant zou het behoorlijk balen kunnen zijn als ik niet zwanger ben… maar ben ik het wel is het weer heel mooi! En wie weet is het dan te vroeg! Doe het alleen als ik duidelijke symptomen heb!!
mariette, zoveel last van emoties, tis ook niet niets hé iedere maand :hug:
zwitsal, gelukkig geen/weinig blauwe plekken meer!!
Wat spannend, allebei jarig en hopelijk niet ongesteld/positief testen!
Caris, 6 dagen voor NOD, laat die eisprong dan neit een dagje te laat zijn, want dan kom je misschien net weer niet uit. Het zou heerlijk zijn als jij nu gewoon de eerste de beste test weer posi test! (test test test test, snappie 'em nog? )
Zwitsal, grappig jij met jullie fratsen rond de eisprong haha, maar goed: dat ene zwemmertje wat de finish moet halen, die voelde zelf niet of dat die met veel plezier of frisse tegenzin gelanceerd werd hoor :mrgreen: , als ie maar lekker op weg gaat en rond zwom in jou, dan is het goed hahaha!
Je vroeg hoe ik zwanger werd: Ik heb beide keren het geluk gehad dat ik de tweede maand al zwanger was (durf het haast niet te zeggen :oops: ), de eerste keer na jaren pilgebruik (meer dan 12 jaar), nu pas na meer dan 7 maanden na de geboorte van Lucy weer ongesteld geworden (vanwege BV zo laat), 41 dagen ertussen, ongesteld en toen al zwanger. Realiseer me wel dat ik een mazzelpik ben hoor! Bij Lucy de allereerste stopmaand om de dag sex gehad de hele maand en niet zwanger, de tweede maand daarom veel tegenzin en maar 2 keer, en toevallig precies rond de eisprong en dus meteen zwanger. Zo zie je maar: je hoeft niet vaak en met veel plezier, als de zwemmers maar gelanceerd worden op t goede moment :lol:
Zwitsal en Mariette, het blijft klote om ongesteld te worden als je zwanger wil worden, je hoopt het zo erg, en dan komt dat stomme bloed. Balen is dat!
Ik ga even gauw op de bank liggen voor mevrouwtje weer wakker wordt. Ze ging om zeven uur weer naar bed, maar komt er zo weer uit tot na elven. Ze slaapt al weer bijna een week door, maar wel van na 22.00 uur tot ongeveer 06.30 uur. En daar ben ik al blij mee, want ze werd vrij lange tijd wel 5 tot 15 keer keihard jankend per nacht wakker, flapdrol. Maar het tij is wedergekeerd geloof ik :dance: .
beebie, ja als eisprong later is dan is test wellicht ook niet goed, maar heb dat ingecalculeerd in hersenen haha. Ach we zien wel!
En lucy dus 's avonds laat op! Maar wel lekker dat ze doorslaapt!!
spannend cariska, wie weet een mooi verjaarscadeautje!
hier alles goed hoor, eigenlijk alleen moe! heb verschillende keren per dag een dipje, maar kan er ivm werk niet aan toe geven! maar goed morgen nog een dagje, woensdag vrij en dan 'smiddags intake bij de vk, heb mijn kids onder kunnen brengen op mijn werk, maar mijn collega had wel meteen een vermoeden, zeker na ik vertelde over mijn korte lontje met de kids thuis :oops: en toen K.aja vertelde dat hij boerenkool ging eten vanavond :mrgreen: tja ze heeft zelf 2 oudere kids, dus er ging een belletje rinkelen :lol: ach ja maakt niet uit!
en dan nog 3 ,5 week en dan echo!!! dan proberen we K.aja uit logeren te laten gaan en ja m.ilo kan gewoon mee! die snapt het toch nog niet echt! maar goed verder alles ok hier! ga zo lekker naar bed morgen om 8 uur beginnen!
nou meiden ik duim verder voor de klussers!
en zwanger meiden geniet er van
smarty, haha dus ook al een vermoeden!! En lijkt me lastig me een kindje die al zoveel begrijpt! tl zegt sinds de dag van de ma baby, dus sommigen vragen of ik zwanger ben omdat ze dat zegt. Nee natuurlijk niet :mrgreen: ze zegt dat woord gewoon ze is nog maar 1.5 :mrgreen:
tja kaja riep een week voor mijn positieve test al dat ik een baby in mijn buik heb! dus ja… Maar kaja heeft mijn zwangerschap van Milo heel bewust meegmaakt! elke controle mee geweest en de vk geholpen met de doptone! en kijken met bloeddruk meten! en ik denk dat zodra hij dat kamertje binnen komt hij meteen wat er aan de hand is en dat hij zijn mond niet kan houden tegen mijn schoonmoeder en ik wil toch echt te echo afwachten voor ik het ga vertellen! vandaar!
En milo ja die is nog net iets te klein om het te snappen! al voelt hij geloof ik ook wel iets, komt regelmatig knuffelen met zijn hoofdje op mijn buik! :inlove:
wat lief smarty!!!
Jeetje Smarty; dan moet je echt uitkijken wat je zegt en doet waar Kaja bij is, haha. Wat een slim kind!
Caris; testen op je verjaardag spannend!!
Zwitsal; Over dat je lichaam je voor de gek kan houden weet ik ook alles van, haha.
Ik heb 2 weken lang negatief getest en elke dag dacht ik, nu word ik ongi. Nu zet het door. Maar weer niet. En uiteindelijk wel een positieve test, terwijl ik nog nooit een cyclus van 45 dagen gehad heb, dus had ook nooit meer een positieve test verwacht.
Hier gaat het helaas niet zo lekker.
Gisteren was ik vrij, lekker rustig aan gedaan. Moest ff naar het zkh voor bloedprikken voor de vk.
Dus daar ben ik samen met mijn moeder heen gelopen.
Sukkels hebben me weer 2 x moeten prikken :twisted: , had nog zo gezegd ben heel erg lastig te prikken. En dan hebben ze zo’n blik van, dat zullen we nog wel ff zien. En achteraf is het, ja je had gelijk… Tuurlijk, ken m’n eigen lichaam wel!
Nou we waren tegen een uur of 2 terug en tegen 4 uur krijg ik allemaal vlekken voor mijn ogen.
Dacht eerst dat dat kwam omdat ik te lang in de zon gekeken had.
Maar ze gingen niet weg en werd alleen maar erger.
Dus ben snel naar huis gegaan. Zag aan mijn linker oog bijna niets…
Best eng. Ben op bed gaan liggen, heb geslapen en toen ik wakker werd waren de flitsen we maar had ik een geweldige hoofdpijn.
Dit lijkt op migraine, en spierspanningsmigraine ken ik wel, maar dan heb ik nooit last van flitsen en vlekken.
Het was ook niet speciefiek aan 1 kant. Dus heb 2 x 1,5 tabl paracetamol ingenomen. Werkte ook niet.
Hoofdpijn is nu ook absoluut niet weg…
Ik ga wel aan het werk, maar zoals ik me nu voel ga ik dat niet lang volhouden…
Ik stond vanmorgen ook op de weegschaal en ben in het begin 2 kg aangekomen, nu 3 kg afgevallen.
Hoe dat kan? Ik eet 3 boterhammen extra. Fruit extra en een ontbijtkoek/crackers extra.
Ik hoef niet over te geven/ ben niet aan de diaree, eerder verstopping.
Nou hou het wel ff in de gaten.
Iedereen rustig aan doen, het wordt weer een warme dag!