Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

hopenlijk knapt hij snel op!!

net mvm aan de telefoon, morgen komen ze langs!

kan dit keer eindelijk mee doen, vorige keren zaten ze nog niet in zeeland! dus ga nu 10 weken mee doen!

leuk!! En is voor het goede doel!! Hier ga ik ook zeker weer meedoen!

ja mijn schoonzusje is via de MMM zwanger nu en dat zet je al helemaal aan het denken! maar ook toen het bij ons de vorige keer niet zo wilde lukken en we bijna de MMM in zouden stappen zet je wel aan het denken dat het niet voor iedereen zo maar is weggelegd en als ik andere stellen daarmee kan helpen heel graag, kleine moeite lijkt me!

precies smarty!!

MvM komt hier niet. Is buiten de regio. We wonen ook maar in een gat, dus dat zal de oorzaak wel zijn :shifty:

Oh Zwitsal, wat enorm spannend. Wat zei je man :pray: :pray:

Balen dat Kaja zo ziek is van de waterpokken. Zoonlief was 1 dag en 1 nacht heeeeel erg ziek en hij had er echt veel waarvan een gedeelte ontstoken was. We zijn toen naar de ha geweest en hij heeft toen een ontstekingsremmend zalfje gekregen. Dat hielp heel snel (de koorts zakte toen vrij snel) en ook mentholpoeder heeft goed geholpen. Mocht eigenlijk pas vanaf 2, maar hij had zo’n jeuk. Was gewoon zielig. En verder heel de dag in de blote kont gelopen en niet in water zodat ze goed indroogde. Veel sterkte :-*

Mimi lekker blijven kletsen hoor over je zwangerschap. Ben dol op die verhalen en onzekerheden etc. :wink: :lol: :mrgreen:

Hoi hoi,

Daar ben ik weer. Ik heb het gister aan mn man laten zien, hij ziet ook wel iets… alleen is hij dus ook flink aan de Google geweest nadat ik het had verteld en we concluderen beide dat de Predictor gewoon een rottest is. Het zal wel zo een droogtelijntje zijn geweest of iets in die richting.

Ik had overigens geprobeerd een foto te maken van de test met mn mobieltje, maar je ziet er toch niets van… Het is te onduidelijk :?

Vannacht werd ik even wakker en was er heilig van overtuigd dat de NOD was aangebroken. Ik leek enorm te vloeien, maar toen ik naar de wc ging, zag ik niks. Ook bij het vegen niet :wall:

Toen ik vanmorgen weer opstond had ik last van mijn onderrug (ook teken van NOD). Maar vooralsnog niets te zien.

:roll:

Zwitsal; Ik wil je niet blij maken, maar dit soort klachten zo herkenbaar!!

Ik wist 's morgens soms ook niet hoe snel ik naar de wc toe moest omdat ik er heilig van overtuigd was dat mijn ongi was doorgebroken.

Uiteindelijk dus positieve test. Doe morgen er gewoon nog maar 1 en dan met ochtendurine, dat is toch het betrouwbaarste!

Cees; De reden dat menthol onder de 2 niet gebruikt mag worden is, dat het op de stembanden kan slaan en ze blijvende schade er van over kunnen houden, en omdat menthol te scherp kan zijn voor die kleintjes kunnen ze zelfs een ademstilstand ervan krijgen. Ik zou voor de volgende x dan toch iets alternatiefs zoeken :wink: . Poxclin/Calendulan/havermout of gewoon talkpoeder.

Gelukkig dat hij goed reageerde op de creme!

Hier vandaag weer overdag vrij en dan vanavond en morgen weer werken van 9-13. Laatste x deze zomer :dance: .

Volgens mij is de eerstvolgende x dan weer 2 okt dat ik in het weekend moet!

Bedankt voor de uitleg Mimi. Had die alleen graag gehad van de apothecaresse toen we het poeder kochte :wink: We hebben het gelukkig alleen onder zijn t-shirt en luier gestrooid, zodat het bijna geen kant op kon stuiven.

Spannend hoor Zwitsal. Verwarrend is het dat de ongi klachten en zwangerschapsklachten rond deze periode bijna hetzelfde zijn. Ik ga proberen om van alle klachten te denken dat ze bij de ongi horen. Dan valt het in ieder geval niet zo hard tegen als de vorige maand. Toen was ik helemaal van slag. En dat wil ik niet meer :naughty: En ik heb mezelf voorgenomen om niet meer voor mijn nod te testen. Daar word ik alleen maar vreselijk onzeker van :doh:

Hier beginnende ongi klachtjes. Beetje zwaar gevoel in de onderbuik. Ik verwacht dat ie morgen wel door zal breken. Maar echt teleurgesteld ben ik (nog) niet. Had het wel verwacht na maar 1 keer klussen. 8)

Cees; Dan had je het bij mij in de apo moeten kopen, hahaha. Dan had ik je die uitleg kunnen geven :stuck_out_tongue: . Is wel een beetje slecht idd!

Als ik menthol verkoop voor een kleintje vraag ik altijd na hoe oud het is.

Je kan er ook nu niets meer aan doen, is gebeurd en het is goed gegaan!

Spannend zeg al die NOD’s die eraan komen.

Mimi, had jij ook geen gevoel dat je zwanger was?

Vorige maand had ik dat gevoel namelijk veel erger dan nu. Ik ben ook continue geneigd om even naar de wc te gaan om te spieken. Ergens voel ik nu ook een beetje hoofdpijn opkomen, maar nog een beetje ver weg. Of ik lijk het te voelen omdat ik weet dat ik daar altijd last van heb.

Vanavond ga ik een paar testjes kopen bij KV en meteen een thermometer zodat ik kan beginnen met het temperaturen enz voor de volgende cyclus.

Cees, ik hoop toch voor je dat de ongi toch niet doorzet… maar wel goed dat je in ieder geval nog niet rekent op een zwangerschap. Zo kan het alleen nog maar meevallen.

:pray:

Pff hier een gesloopte moeder, kaja kon niet slapen vannacht en kwam bij ons in bed,nou ja bij mij,mijn man offerde zich op en ging op de bank. Maar kaja heeft heel onrustig liggen doen van de jeuk. Zat om 6.30 al beneden.

Vervolgens milo wakker en die was na een uur niet meer te genieten, dus die ligt terug in bed.

Verder niet echt misselijk maar voel me ook niet echt fit…Hoop vanmiddag even te kunnen gaan liggen.

Zo eerst MvM die langs komt.

Wat spannend zwitsal en cees ik duim voor jullie. Hier ook maar 1 keer geklust rond vruchtbare periode, dus dat zegt niets.

Straks naar apotheek om mentholpoeder.

Zwitsal; Ik moest 31 mei ongi worden, en heb 2 weken daarna steeds negatief getest. En pas op 13 juni postitief.

Omdat ik al 5 x negatief getest had ging ik er ook gewoon vanuit dat ik ongi moest worden alleen dan wat verlaat.

En ik had ook allerlei ‘klachten’ , buikpijn (dat heb ik altijd als ik ongesteld word), hoofdpijn ietsie ( want tja dat hoort er ook bij, maandelijks), en het idee dat ik continue moest checken of ik het toch niet was geworden, omdat ik ook zo’n branderig gevoel had vanonderen, en dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden. Regelmatig maandverband om als ik bijv onderweg was.

En uiteindelijk dus, nadat ik bijna 2 weken ‘overtijd’ was heb ik pas positief getest.

Waarschijnlijk doordat ik aan de pil was geweest ( maar 3 maand) en dat we op 14 mei getrouwd zijn, en dat wat spanning mee bracht en dat we daarna direcht op huwelijksreis naar Mexico zijn geweest, was dat de reden dat mijn eisprong pas 2 weken later was ( zei de VK).

Dus had ik al die vage klachten al terwijl mijn eisprong nog maar net geweest was, wat dus eigenlijk onmogelijk is.

Dus ik denk dat het ook grotendeels tussen mijn oren gezeten heeft, haha.

Zo ik mag mee doen met MvM!dus 10 weken plas opvangen is begonnen. Test streep was er al voor de test klaar was :lol: kreeg 3 cadeaus 1 omdat ik via de vk bij hen ben gekomen, 1 omdat ik zelf naar een depot moet en de laatste omdat ik 10weken mee doe. Dus heb een mutsje,nachtlampje en een boek gehad plus nog een tijdschrift.

Leuk, leuk!!

Cadeautjes krijgen is altijd leuk natuurlijk!!

Foto van de test?? :wink:

Hebben jullie nog een leuke tip wat betreft namenboekjes?

Op internet zoeken naar namen vind ik niks aan, en heb net een boekje bij de Bruna gezien voor 18,95! Dat vind ik echt belachelijk veel geld voor een boekje met namen.

zwitsal, blijft spannend dus!!! Morgen testen??

Cees, denkt ongi te worden :hug: , hoop dat ie toch niet komt!

smarty, kaya niet kunnen slapen :hug: hoop vanacht wat beter!! En 3 kado’s gekregen! altijd leuk! Ik kreeg vorige keer alleen het boek!

Mimi, ik zou zeggen geen boek. Heb er hier 1 liggen maar hebben er slechts 1 keer in gekeken. Je moet gewoon een lijstje maken (jij en partner) met 5 tot 10 namen. Dan kijk je of er namen op staan die jullie allebei mooi vinden, en verder kom je genoeg namen tegen (overlijdensberichten, aftiteling tv, boeken e.d.)

Hier misselijk…bah bah bah. Gaan dus maar soep met brood eten (ik lus geen soep dus alleen brood!)

Hopelijk krijg je niet de zomergriep die heerst Cariska.

Mimi, ik zou geen boek kopen. Op internet zijn zoveel namen etc te vinden. Of hier op het forum. Bij ons kwam ie ineens in ons op. Aldoor had ik het gevoel een jongen te krijgen, maar we wisten helemaal geen leuke naam. En ineens plop daar was ie :inlove:

Pfff. Smarty, kan me voorstellen dat het slopend is. Zwanger, ziek kind en nog een kleine. :hug: Wat leuk dat je van mvm een cadeau krijgt trouwens :smiley:

Heeft iemand van de zwangere een voorgevoel van wat het gaat worden? Ik heb dus vanaf het begin heel sterk het gevoel dat we een jongen zouden krijgen en zo is het ook gebeurd.

Dag meiden,

Sorry dat ik al die tijd niet meer meegeschreven heb, ik heb even hele andere dingen aan mijn hoofd gehad, maar wilde wel even melden dat ik vandaag positief heb getest. Komt er op neer dat ik dus 3 weken en 3 dagen zwanger ben, ik zou pas dinsdag ongesteld moeten worden, althans… dat is mijn idee. Ik heb altijd eerst een paar dagn wat roze/bruin bloedverlies en weet daardoor niet volledig zeker wat mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was. Als je het eerste moment van het (roze) bloedverlies neemt zou ik wel op 4 weken zitten.

Maar goed… ik wens jullie allemaal veel succes!!

Groetjes

Hey Dees!!!

Welkom terug!!! Of was dit een eenmalige terugkomst? Hoop van niet!

En gefeliciteerd met je positieve test!

En die andere dingen aan je hoofd? Ernstige dingen?

Nou iig hoop je vaker hier weer terug te zien!

Caris; Misselijk :hug: , als je geen soep lust, waarom kook je het dan? Haha. Lust je geen enkele soort soep?

Meisjesnaam hebben we al wel, maar we willen graag een leuke 2e naam, en dat geldt ook voor een jongen.

Ik kijk al wel druk naar aftitelingen/advertenties e.d. Maar heb het idee dat er nog zoveel meer namen zijn.

Maar goed heb nog zo’n maand of 7 :wink:

Cees; Ik heb van begin af aan al in Mexico het gevoel dat het een meisje gaat worden, en de chinese kalender geeft het ook aan. Maar toch gaat dat sterke gevoel minder worden, haha.

Ach het duurt me allemaal veel te lang, haha. Als de 12 weken vorobij zijn, dan kunnen we lekker echt rond gaan kijken, voor allerlei spulletjes, box, kinderwagen, kamertje enz… Heb daar zoveel zin in!

Over 1,5 week 2e echo, en als die goed is, dan ben ik ruim 11 weken. En dan hoop ik dat ik wat meer kan genieten!

Dees, leuk weer wat te horen! En dus gewoon zwanger!! Super!!! Hopenlijk niets ernstigs aan de hand met jou/jullie??

Mimi, kook het omdat manlief het erg lekker vind, en alleen brood is geen avondmaaltijd :doh: . en nee lust geen enkele soort soep (alleen als ik het koud heb zelfgemaakte kippensoep (maar dan wel zoals ik het maak …)

Zucht… wordt moe van mijn lichaam…Luister en huiver:

-moe (maar moest 5 werken, 1 vrij, 4 werken dus dat kan)

-opeens weer melk uit tepels (had ik bij ma ook, vorige maand niet :shock: )

-misselijk

-veel afscheiding

Maar … kijk naar mijn ticker, het kan toch nog niet??? Ik snap er geen biet meer van, heb geen testen meer liggen dus helaas…