Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

ga zo ha bellen, die kan me altijd doorsturen voor de echo! Heb goed contact met haar dus hopenlijk…

Ja broeken kunnen strakker zitten … maar dat ze echt niet meer passen?? Heb ik nog nooit gehad…

morgen om 10.40 kan ik terecht bij ha

Das nog lang wachten :? Maar beter dan wachten tot maandag. Hopelijk kun je morgen ook terecht voor een echo :-*

Cariska, ik hoop echt dat er voor jou snel meer duidelijkheid komt. Nu weet je niet eens of je valse hoop hebt… Hopelijk krijg je goed nieuws, maar toch… :shifty: Die broeken en die test zeggen eigenlijk ook niks… Misschien ben je wel aangekomen van de stress of hou je vocht vast ofzo… Sterkte meid! Ik leef mee! :hug:

Goed dat je je ha gebeldt hebt ik hoop dat je een echo krijgt dan is alles in iedergeval duidelijk ik duim voor je

:-*

Caris, heel veel succes bij de HA, en ik hoop dat hij je meer duidelijkheid kan geven!! :hug:

Cariska, veel succes vandaag :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jeetje mina, wat heb ik veel pagina’s terug moeten lezen.

Caris :hug: :cry: heel veel succes straks bij de ha en ik hoop dat je gauw een echo mag laten maken. desnoods bel je een zkh op en vraag je om een afspraak voor echo, volgens mij doen ze niet zo moeilijk als ze horen wat je hebt meegemaakt. Ik hoop echt voor je dat je er in je droom een kern van waarheid zit. :pray: :pray:

Dames, ik was er een tijdje niet sorry, had geen energie voor het forum, was heel beroerd en heb ook koorts gehad dus nog steeds herstellende en niet helemaal 100%… ik zal proberen wat vaker te komen maar zal het de komende dagen ook weer erg druk krijgen met van alles en nog wat.

Ik hoop dat jullie allemaal goed hebben geklust en dat jullie gauw een positieve zw.test in handen hebben.

liefs :-*

zwitsal, rustig aan meid en denk om jezelf.

om 10.40 naar ha … ben zenuwachtig…

Ik kan me voortsellen dat je zenuwachtig bent, gelukkig heb je een hele fijne huisarts die heel begripvol is. We denken aan je :hug:

Caris, ben benieuwd hoe het gegaan is :pray:

Zwitsal, vervelend dat je zo ziek bent geweest. Doe maar rustig aan :hug: We zien je wel weer komen :thumbup:

ik had het nog maar net uitgesproken dat ik een echo wou en ze zat al te bellen naar het zkh voor het maken van afspraak van de echo. Morgen om 9.40 kan ik al terecht…

Nog een nachtje onzekerheid :hug:

Spannend hoor Cariska… afwachten weer. Hoe voel je je nu? :hug:

ben wel blij dat het morgen al kon, schijnt normaal niet te kunnen maar ze had toevallig een uitval. Tuurlijk had ik het liefste dat we meteen door konden gaan maar goed… is niet anders.

Voel me weer ff kut. Mezelf getrakteerd op frikandelbroodjes, want ja eten helpt haha. En ach in de vakantie toch maar 1 kilo aangekomen dus dan mag het toch??

Nu zo ff achter de tv en dan nog beetje opruimen. manlief wil zo ff op de pc abo afsluiten op eredivisie live.

Echt super dat je zo snel terecht kon, nu nog even een nachtje afwachtten :-* .

Mmmm een lekker frikandelbroodje :drool:

zwitsal doe maar lekker rustig aan, eerste maar even goed hertellen dat is het belangrijkste :-*

Hoi meiden,

Cariska; Fijn dat je morgen toch een echo krijgt en je niet nog een weekend hoeft te wachten. Ik hoop het beste voor je. :pray:

Ik weet niet meer wie het vroeg, hoe ze reageerde op mijn zwangerschap, maar ik heb nog niets gezegd.

Ik wilde me eerst bewijzen in mijn proeftijd, dat ik een goede werknemer ben en het waard ben om in dienst te houden. Dus voor het einde van mijn proeftijd vertel ik het ze en dan maar hopen dat ze me goed genoeg vinden om te houden.

Bovendien als ik goed mijn best doe en ze me laten gaan, nadat ik heb verteld dat ik zwanger ben, dan kan/mag ik daar melding van maken.

Maar hoop natuurlijk niet dat het zover komt, maar dat ze me gewoon een halfjaar contract aanbieden. :slight_smile:

vanmiddag naar de verloskundige om 16.00

Zal wel weer gerust zijn als ik zeker weet dat alles in orde is, hoewel ik denk dat ik onzeker blijf tot de 20 weken echo. Waarom? Geen idee.

Vannacht heb ik wederom gedroomd dat we een tweeling kregen, dit is nu al de derde keer in 4 maanden tijd. We waren bij de 20 weken echo en de echoscopiste keek verbaasd op en zei… het zijn er twee!

Toen ging helaas mijn wekker af, maar blijf het apart vinden dat het steeds terug komt.

Maar ik heb wel vaker rare dingen… zo kijk ik al maanden op de klok als het 11:11 uur is. Dat gebeurd me bijna dagelijks, heel apart. :think:

Ik ga weer verder met wassen :wink:

Liefs, Sam

Heb jij helemaal nog geen buikje ofzo dan :shock: Hoe lang is je proeftijd? Ik vond het ook spannend tot na de 20-weken echo hoor! Daarna was ik een paar weken wat gerustgesteld, maar de onzekerheid bleef tot zoonlief geboren was :roll: :wink:

Ik denk dat het deze maand niet raak is. Maar ja, dan lees je hier weer van mensen dat ze juist zwanger bleken in de maand dat ze het niet verwachtte, dat dat dan weer verwachtingen schept :shifty:

We hebben het er gisteren over gehad dat het misschien beter is als ik eerst een aantal kilo’s afval voordat ik zwanger wordt. IK zie daar de voordelen wel van hoor, maar ik wil zo graag :wall: Dus ik ben er nog niet uit. Op dit moment zeg ik: ja,eerst afvallen, maar als de vruchtbare periode eraankomt dan denk ik niet dat ik er dan nog zo over denk :doh: