Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

Wat raar… ik krijg net ineens een melding binnen, zie ik dat ik weet ik hoeveel bladzijdes heb gemist?! :think:

Maar ik lees dat het bij Caris weer mis is? :cry: Wat ontzettend kl*te voor haar zeg. Ik had het haar zo gegund.

En nog maar 5 meiden… ik duim voor jullie dat ook jullie je snel bij de maandmama’s mogen aansluiten.

Liefs, Sam

ben inmiddels alsnog ongi, dus op naar de volgende ronde.

Gadver, balen Kaya! :hug:

Kaya :hug:

Vervelend Broekie dat je geen melding meer hebt gekregen. Wij hebben hier gewoon lekker doorgekletst :wink:

Welterusten Mimi :wink: Misschien is je lichaam alvast aan het wennen aan de beeb die komt :wink:

Goede reis Caris :thumbup:

Zijn er dames die willen weten of ze een jongen of een meisje krijgen??? Ik denk dat ik het de tweede keer wel zou willen weten. Bij de eerste hebben we daar niet naar gevraagd.

Kaya, jammer!!! :hug:

zo terug van vakantie, en net thuis. Tl went weer ff aan het thuis zijn en spelen, straks maar op bed dan, kan mams ff kokken!

Mimi, naar marry poppins geweest! Ik had de cd mee op vakantie! Leuk!!

Beebie, morgen alweer 13 weken zwanger!!

Kaya, hmm in een spuugperiode … dat is minder! Ga morgen mijn ouders vragen naar foto van de taart (oom is overleden… dus weet neit of ze er meteen zin/tijd voor hebben…)

welk restaurant zijn jullie geweest??

en weer afgevallen! Top!!!

zwitsal, gelukkig geen blaasontsteking! Schrikken zeg je bloedverlies…

Cees, ovutesten… succes!!

Tammy, welkom back!! Alles goed met je en de beeb?

Weer bijgelezen dus!

Allemaal bedankt voor de lieve reacties.

Ik weet het inderdaad niet zo goed. Voel me zwanger. buik ziet er ook best zo uit … maar ben veel stolsels/weefsel verloren, dat is eng… heb gedroomd dat ik zwanger was van een 2ling, 1tje was dus miskraam, andere zat er nog…

Maandag de 13de dus telefonische afspraak en hoop dat ik dan een echo mag laten maken… Erg spannend, en heb jullie kok en google erg gemist na de miskraam.

Nu snel Tl op bed leggen (die denkt geloof ik alweer dat het ochtend is en is heerlijk aan het spelen) en dan lekker in ons eigen bed!

Tot morgen!!!

Hey Caris!

Welkom terug! Wat lief dat je direct een berichtje stuurt!

Dat van die 2-ling zou natuurlijk heel goed mogelijk kunnen zijn, aangezien je je nog wel zwanger voelt.

En ben je ook misselijk enz dan?

Vervelend dat je moet wachten tot maandag!

Kan je niet vandaag nog een x bellen?

Bij ons hebben ze tel.spreekuur van 12-13.30 uur elke dag, en dan nog een 06 voor spoed gevallen.

Vannacht redelijk goed geslapen hier, waar ik alleen wel van begin te balen is, dat ik nog steeds zo vaak moet plassen alleen komt er nu niets of nauwelijks… Eerder moest ik ook wel 3 x eruit 's nachts, maar dan had ik het idee dat het tenminste met een reden was, haha.

Nog 2 daagjes en dan weekend!!

Tot vanaaf!

Caris, welkom terug. Fijn dat je ons gemist hebt, wij jou ook :wink: Wat een bijzondere droom. Hopelijk was die voorspellend :pray: :pray: Gecondoleerd met je oom :hug:

Vervelend Mimi. Maar heel herkenbaar voor de meeste denk ik.

Zoonlief gaat vandaag voor het eerst naar de psz. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Afscheidnemen is niet zijn sterkste punt :roll:

Cariska, welkom terug! Apart van die droom, ik duim voor je! :pray: Ik snap trouwens niet waarom je zo lang moet wachten? Ik heb er nog geen ervaring meehoor, maar het lijkt me wel logisch als je nu snel zou willen weten wat er in je lijf gebeurt…

zouden in eerste instantie aanstaande vrijdag gaan rijden, en dan dus maandag de afspraak. Ik wacht het nog ff af. Wat wel zo is is dat ik haast geen enkele broek pas en maar 1.5 kilo ben aangekomen … dat is raar toch???

Hoi meiden,

Kaya… wat kl*te dat weer ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde!

Cariska… jeetje wat naar zeg, helemaal omdat je zo lang moet wachten. Vind dat wel raar, zeker omdat het niet de eerste keer zou zijn.

Apart die droom van je, klinkt misschien stom, maar ik hoop voor je dat je droom waar is en dat de tweede dan lekker blijft zitten. :slight_smile:

Ik heb net een sollicitatiegesprek achter de rug bij TNT en aangenomen.

Moet enkel nog wat papierwerk inleveren, maar ik kan eind van deze maand aan de slag, ik wordt er nog over gebeld. :smiley:

Bel helemaal blij! :smiley: Eindelijk weg uit dat callcenter!

Liefs, Sam

Ik ben echt benieuwd naar wat de vk zegt, ik zal echt aandringen op een echo, dat moet toch niet zo’n probleem zijn lijkt me?

Ik ga voor je duimen hoor!!! Die droom zou wel helemaal geweldig zijn als die uitkomt :inlove: , dan ben je nog zwanger!!

Broekie, wat heerlijk dat je bent aangenomen zeg!! Vonden ze het geen probleem dat je zwanger bent?

Cees, spannend de peuterspeelzaal, ik kan me voorstellen dat het lastig is maar over het algemeen vinden de kids de psz errug leuk, succes meid!

Ik moet straks weer aan het werk, maar ach het weer is drama dus ik mis niets hahaha

broekie, super dat je een baan hebt!

Kaya werkse!

Ik ga zo een test halen, die kan toch gewoon met urine? Hoeft niet met ochtendurine??

kan gewoon met urine, alleen blijft het hcg hormoon nog altijd even in je lijf, ik weet niet hoe lang na een evt miskraam. Dus ik weet niet of het zekerheid geeft :pray:

nee maar dan zou hij denk ik wel vager moeten zijn. bij vorige miskraam na een week negatieve test… Is 29-8 gebeurd … dus … zo maar naar de etos…

als die wel postief is dan zou ik als ik jou was direct de verlos bellen voor een spoedafspraak! ik ga duimen :pray:

gaan nu zo naar jo’s ouders, en dan wil ik eerst ff bij da langs, die test kopen … en als ik dan weer thuis ben doe ik de test… ben opeens zenuwachtig…

Trouwens kaya, we hebben hier nu een schommel in de tuin!!! Helemaal gaaf!!! DUs moeten snel maar afspreken kan kaya hier schommelen!!

een schommel wat gaaf!! Kaya is soms wel en soms niet van het schommelen maar misschien als ze TL ziet dat ze dan we wil schommelen!

test gedaan, is positief, maar niet duidelijk … dus denk dat het dan toch mis is…

Een schommel is zo leuk. Daar wordt hier ook heel veel mee gespeeld. :mrgreen:

Spannend Caris :pray: Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt en was ook iedere keer weer zenuwachtig :roll: :shifty: Je broeken kunnen natuurlijk ook strakker zijn geworden van de vakantie :wink: Das bij mij tenminste wel altijd :doh:

Gefeliciteerd Broekie!!! Super, eindelijk niet meer smeken bij mensen :dance: :dance: :dance: Succes bij TNT :thumbup:

Peuterspeelzaal ging heel erg goed. Ik ben zo trots op mijn kleine man. Ik moest bijna huilen toen ik hem op ging halen :lol: :lol: Hij had meer verhalen dan normaalgesproken als hij bij het kdv is geweest :inlove: