Super kaya
Hoe heb je dat gedaan? Ik kom alleen maar aan :roll:
Dank je Cees ik volg weight watchers flexipoints ipv calorieen tel je punten, de eerste week bevalt me wel goed, ik heb eigenlijk nog geen honger gehad.
Nu hopen dat het afvallen doorzet want er moet nog heel wat af :roll:
Ow ja, dat staat een paar berichten hierboven ook al :doh: :oops:
Ik vind het super knap :thumbup: Vandaag was voor mij echt een rotdag op het werk en nu wil ik niets anders dan huilen, eten en eten en eten… :shifty:
ohh waarom was het een rotdag dan :hug: .
Dat eten herken ik zooooo goed. Maak er maar een lekker rustig avondje van :-* .
Het taartje is af en erg leuk geworden al zeg ik zelf :mrgreen: .
Wij gaan zo lekker hollands got talent kijken. Man met zak chips en ik met een kop thee :lol:
Wat knap dat jij daar dan vanaf kunt blijven. Ik kan goed heel de avond niets eten en als hub dan op de bank komt (die is meestal bezig met vanalles en nog wat tot een uurtje of half 10) en iets pakt, dan begin ik ook :wall: :wall:
ovutest was gisteren lichtroze, dus het zit eraan te komen. Zou mijn eisprong dan altijd later zijn dan ik dacht? Dan hebben we altijd verkeerd geklust :doh:
Ff snel,
We hebben sinds gisterenavond eindelijk weer internet!!!
Dus vanaf nu word ik weer een trouwe lezer/schrijver.
Ga nu zo naar de kapper.
Het wordt waarschijnlijk drastisch anders.
Hub wil wel dat ik het helemaal kort doe, zoals hij me 3 jaar geleden ontmoet heeft. Nu heb ik half lang haar.
Kort zie ik ook wel zitten, maar gelijk ook zonde van de 2,5 jaar die ik gespaard heb. Maar denk toch dat het wel een pittig kort koppie gaat worden.
Nou spannend Cees, dan is het maar goed dat je die testen hebt gekocht!
gezellig mimi dat je weer meer meeschrijft! En spannend een kort koppie dat word natuurlijk wel showen he :mrgreen:
Cees, apart zeg van die test. Welke testen heb je? Ik heb ze nog niet gebruikt. Doe ik alleen als we over een half jaar heen gaan en voor nu zitten we pas in poging 3…
Mimi, leuk dat je weer mee doet!
Kaya, hoe is het met jou?
En hoe is het met Caris en de anderen? Ik ben ook naar de kapper geweest, maar het was meer puntjes en laagjes bijwerken dan dat het drastisch anders is… Vandaag wordt het lekker weer. We gaan in de tuin aan de slag… De pretweek is nu wel zo’n beetje voorbij, dus we gaan weer wachten… :shifty:
updateje van Caris:
Ze genieten nog steeds van het heerlijke Italie, ze verliest inmiddels wel weer bloed en stolsels , maar ze weet zelf eigenlijk niet meer wat ze moet denken. Ze voelt zich nog steeds zwanger en voelt eigenlijk haar lichaam altijd wle goed aan. Ze hoopt dat ze als ze weer terug zijn een echo kunnen krijgen zodat ze weten waar ze aan toe zijn.
Met mij gaat het goed, ik ben nu aan het afwachten of mijn ongesteldheid doorbreekt en ik heb werkelijkwaar geen idee. Ik verwacht van wel omdat ik sinds enkele dagen weer vergezeld ben van lekkere pukkels in mijn gezicht die ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. Dus we gaan er maar weer vanuit dat ik ongi moet worden.
Ik zal wel effe een lading zw sch testen kopen via internet want zo wrd het wel een dure bedoeling :mrgreen:
Kaya, heb je al veel getest dan? Spannend. Ik hoop voor je dat het gewoon lukt zonder de mmm Bedankt weer voor de update vanuit vakantieland. Balen dat het bloeden weer begonnen is.
Hoe was het bij de kapper Mimi?
Mariette, ik heb de vorige keer ook al gezegd dat ik met ovulatietesten wilde gaan werken als het de eerste ronde niet zou lukken :shifty: En toen was ik direct zwanger Nu wilde ik het gewoon weten zodat we toch wel in de goede richting schieten. Dat om de twee dagen of iedere dag is gewoon niet aan mij besteed. Dan heb ik er geen lol meer in. En aangezien ik 33 ben, lukt het me niet om het zo op zijn beloop te laten dat we het alleen maar doen als we er zin in hebben.’
Zojuist weer een ovulatietest gedaan maar deze gaf nog altijd niet positief aan :think: Toch heb ik een soort van zwaar ongigevoel en dat lijkt me te komen van een eisprong. Of zou ik me altijd zo vergissen en voel ik de aanloop naar mij ei gewoon goed. Eigenlijk ben ik bang voor verklevingen of iets dergelijks omdat ik rond mijn ongi veel last heb van mijn onderbuik en rond de eisprong dus ook
Als je daar zo bang voor bent kun je altijd met de huisarts overleggen of je naar de gyn kan voor een inwendige echo!
De laatste tijd voel ik mijn eiprong wel goed maar het is op en af wat ik voor bij de menstruatie, de ene keer voel ik het aaankomen en heb ik enorme buikpijn en de andere keer voel ik helemaal niets.
Nu voel ik tot nu toe niets maar ja dat zegt dus niets, en heb nog niet getest. Eerst maar een paar dagen over tijd zijn
Mariette, ik heb de testen gekocht bij Sensitest.
Kaya, van hoeveel dagen cyclus ben jij uitgegaan? Spannend hoor! Ik blijf voor je duimen en hopen
Ik wil er eigenlijk nog niet mee naar de huisarts omdat hij een van mijn vriendinnen ook naar huis heeft gestuurd omdat zij nog geen jaar bezig waren met proberen. Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat we al ruim 1 jaar bezig zijn :shifty: :silenced: :snooty:
ik ben uitgegaan van 32 cyclus dus morgen zal ik wel ongi worden.
Idd je kan dat altijd zeggen, wij waren dik een jaar bezig en de huisarts wilde ons ook niet doorsturen, nou we zijn niet weggegaan voor we een verwijzing hadden. Kom ik bij de gyn zegt die dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat we kinderen zouden kunnen krijgen zonder hulp.
Dus je kan altijd zeggen dat je al zo lang bezig bent en dat het niet wilt lukken, beschrijf je klachten en een inwendige echo is toch zo gebeurt :think: .
En Kaya? Ben je al ongi? Hoop van niet!
Wanneer komt Caris terug? En heeft ze de Vk al gebeld vanaf vakantie adres?
Hoop zo voor haar dat het vals alarm is!! :hug:
Mijn korte koppie is iets minder kort dan gedacht en zaterdag zat het ook erg leuk toen ik van de kapper kwam (heb er bijna 4!!! uur gezeten :? ), maar ik krijg het thuis echt niet meer voor elkaar, zij ging dan ook bezit met een fohn en een krulborstel, nou dat is mij echt teveel werk, en ik kan het ook niet echt bij mezelf.
Foto komt niet aangezien ik mensen hier ken, maar zij niet weten dat ik hier op zit .
Vandaag weer 1e werkdag, heb totaal geen zin!!
En denk dat ik het ook nog wel moeilijk ga krijgen aangezien ik de afgelopen 2 weken elke middag geslapen heb, gewoon omdat ik mijn ogen echt niet meer open kon houden.
Nou iedereen fijne dag vandaag!
Oh mimi dat is balen als je het zelf niet meer voorelkaar krijgt van het haar, daar heb ik ook zo vaak last van.
Jammer van de foto maar ik snap het wel hoor.
succes met werken en ik hoop dat je je oogjes open kan houden.
Caris gaat vrijdag volgens mij weer terug (ik weet het niet zeker zal eens even vragen aan hubbie hier)
Volgens mij verder geen contact meer gehad met vk.
Ik ben nog niet ongi maar heb wel een beetje rugpijn en buikpijn, het zit er vast aan te komen. verder ben ik weer ziek. Moest de hele ancht me te pletter hoesten en nu heb ik enorme keelpijn en bijna geen stem meer. Dat word nog leuk zometeen met werken. Gelukkig kon mijn mams Kaya ophalen dan hoef ik daar niet heen te fietsen.
Ik zal nog effe kijken of ik taartjes kan showrn die ik heb gemaakt in onze rubriek daarvoor.
allemaal een hele fijne dag! Het weer zit in iedergeval wel mee!!
Kaya, ik hoop voor je dat het niet-ongi wordt! Maar als je nu ziekjes bent dan is je weerstand wel erg laag… Goed voor jezelf zorgen hoor!
vandaag nog niet shier, ik denk morgen als ik mijn lijf een beetje aanvoel.
Mijn weerstand is zo laag omdat wij veel stress thuis hebben ivm dat mijn man overspannen thuis zit. Daardoor pik ik alles op wat Kaya meeneemt van de creche , en aangezien zij heeeeel vaak ziek is ben ik dat nu toch ook.
Cariska rijd morgen weer naar huis ipv vrijdag, dit ivm met het wisselende weer. de ene dag heel warm en daardoor heel veel stof, de dag daarop staan ze in de modder door de regen en savonds is het soms al weer erg fris dat Caris met een fleece jas aan zit!
Kaya; Beterschap! Niks aan als je je niet lekker voelt!
Hopenlijk kan Caris direct bij de VK terecht als ze weer hier is!!
Mijn 1e werkdag heb ik overleefd, was wel helemaal kapot, toen ik eenmaal op de bank kon ik nauwelijks mijn ogen open houden.
Dus om 22 uur sliep ik, maar daarentegen was ik vanmorgen dus alweer om 5 uur wakker :x en niet meer geslapen.
Op naar een volgende werkdag!