Dat is denk ik wel zo. Doordat het de eerste keer direct raak was duurt het nu gewoon heeeeeellll erg lang.
WW is toch ook niet heel veel calo’s of wel :think: Dacht iets van 1200. Ik vond het ook raar dat je met zwanger zijn kunt Sonja’en. Vorige week was een zwangere in haar programma en die ging volgens mij zelfs in de zwangerschap pas ermee beginnen. Dat weet ik niet zeker, want ik heb het begin van het programma niet gezien.
Ik krijg nu steeds mailtjes van een site (wordt er een beetje gek van en in ieder mailtje staat dat je je aan kunt melden voor 70 euro ofzo) en daar staat dat bijna iedereen te weinig eet en daarom niet afvalt. :roll: Tis maar hoe je het draait voor jezelf denk ik. Ik ben nu weer bezig met het schema van de dietiste:
's morgens 2 sneetjes
tussendoor fruit
lunch 3 sneetjes
tussendoor fruit of “gezonde” koek
2de tussendoor boterham
avondeten: soep, aardappelen, vlees, groente of pasta etc
's avonds toetje
Het ging toen niet snel het afvallen, maar nu heb ik de laatste weken zoveel gesnoept dat het wel snel MOET gaan in het begin :lol: :lol:
Hahaha, nou dat ziet er idd goed uit van de dietist!
Bij de WW krijg je een aantal punten dit word berekend met hoe zwaar je bent en nog een aantal dingen. Vandaag een prima dagje ermee gehad!
Oke, nu even iets heel anders. Ik ben de brenger van slecht nieuws. Helaas heeft Cariska weer een miskraam gehad. gisteren bloed met een stolsel en vandaag weer bloed en een stolsel en buikpijn.
de 13e zou ze naar de verloskundige maar dit is nu omgezet in een telefonische afspraak. Ze wilt weten hoe nu verder te gaan en of ze naar de gyn moeten.
Of ze naar de gyn kan dat weet ik niet (ik weet niet presies wanneer je een indicatie hebt om daar heen te kunnen) maar ik heb haar wel geadviseerds om eventueel even na te laten kijken of de baarmoeder helemaal schoon is.
Ze proberen nog te genieten van de laatste dagen van de vakantie. TL is heel lief en geeft allemaal knuffeltjes aan haar mama die het hard nodig heeft.
Ik houd jullie op de hoogte met eventueel nieuwe info!!
Dat meen je niet :shock: Wat verschrikkelijk
Hoe kan dat toch??? :hug:
ik weet het ook niet, ik vind het zo erg voor cariska
Jeetje wat erg! Het lijkt me echt een hele harde klap voor Cariska! :hug: Ik denk ook niet dat ze nog echt kan genieten…
Sterkte! (kun je dat doorgeven?)
A nee, het is niet eerlijk. Sterkte voor caris en hub. :hug:
Jeetje, wat erg voor Cariska zeg!!
Weer een miskraam, is niet eerlijk
Sterkte ermee :hug:
sorry dat ik al even niks van me heb laten horen :oops:
Heb echt even helemaal geen zin gehad in het forum.
Als jullie het oke vinden, wil ik vanaf nu weer af en toe mee komen kletsen.
Gatsie, wat verschrikkelijk voor Caris!
Wat erg voor haar!!
Even iets anders; Kan nu niet op iedereen reageren, wij hebben geen internet, en telefoon :wall: . Al vanaf vorige week maandag niet :? .
Donderdag komt er een monteur, hopenlijk is het dan voorbij.
Gezellig Tammie :thumbup: Hoe gaat het met je? Is de misselijkheid voorbij?
Mimi: Das vervelend zeg!! Hopelijk is het snel opgelost!
Cees: De ergste misselijke fase heb ik achter de rug. Heb er heel soms nog last van, maar lang niet iedere dag meer en vaak helpt het wel als ik wat eet. Over het algemeen gaat het wel lekker, begin ook iets meer energie te krijgen. Alleen iets teveel gedaan afgelopen dagen, dus erg last van mijn buik gehad vandaag, moest me ook even laten zien bij de VK. Gelukkig was het niks, komt doordat ik te druk was geweest, maar was niet fijn.
ik heb even een sms naar Cariska gestuurd met daarin sterkte en knuffels van ons als meistoppertjes!
laatste bericht terug was dat ze even naar de markt waren geweest en dat ze vanmiddag lekker in de zon op het strand gingen liggen.
Ze had nog wel buikpijn en verliest veel bloed .
en nog een berichtje dat ze het heel fijn vind dat we zo meeleven met haar.
vandaag was verder een iets betere dag en hoefde ze niet steeds te huilen.
morgen gaan ze Verona en daar heeft ze veel zin in.
veel liefs van Cariska voor ons allemaal!
Dank je Kaya :-*
Fijn dat het beter gaat Tammy :thumbup: Hopelijk heb je verder een fijne zwangerschap.
Kaya, bedankt voor het doorgeven. Echt naar voor haar zeg! Zit er nog een kans in dat het alsnog wel goed is of is die kans echt weg?
Tammy, fijn dat je er weer bent al snap ik wel dat je er even geen zinin had. Hoe is het nu?
Hoe is het met de anderen? Hier gaat het goed. Geen nieuws eigenlijk.
vandaag (gisteren ) nog een berichtje gehad dat het bloeden helemaal was gestopt. Ze weet zelf niet meer zo goed wat ze moet denken, ik denk dat er echt een echo moet komen om te kijken of ze een miskraam gehad heeft of niet.
Ze geniet in iedergeval van haar vakantie en Verona vond ze prachtig!
Fijn dat het bloeden snel gestopt is. Ik zou idd ook bij de vk langs gaan als ik haar was.
Hier zijn we aan de klusweek begonnen. Alleen gisteren en eergisteren is het er niet van gekomen omdat dinsdag hub laat thuis was en gisteren ik. En beide keer sliep een van de twee al 8)
Even kort: een hele dikke knuffel voor Caris en heel veel sterkte en geluk, hopelijk is ze zwangerschap nog intact ondanks de bloeding! :hug:
Gisteren vruchtbaar slijm gehad, maar nog geen positieve ovulatietest :think: Zou dat slijm dan zoveel eerder komen dan ik altijd heb gedacht? :roll: Dan klussen we dus helemaal verkeerd :shifty:
Ik ben benieuwd cees wat er uit komt met je ovu testen! anders maar extra veel klussen :mrgreen: .
vandaag heb ik weer een taartje op de planning staan, dus daar moet ik zo mee bezig want die word vanmiddag gehaald.
En verder is mijn 3 miljoenste poging om af te vallen tot nu toe super gelukt. ik ben 1.4 kilo afgevallen jippie!!