Gatsie Cees, dan is het toch nog in 1 x doorgebroken :x .
Dat vrouwenlichaam is maar een raar ding!
Gisteren leuk feestje gehad. Nu nog ff dingen opruimen en tas inpakken, en dan ben ik er donderdag weer!
Vanaaf naar Mary Poppins :dance:
Tot donderdag!
Ahh Cees toch :hug: hoopte echt dat jij ook zwanger zou zijn.
Ik heb even geen tijd om hele verhaal te te typen, maar wil even zeggen dat ik maar een tickertje heb aangemaakt en in totaal al 6 zwangerschapstesten heb gedaan :lol: tis ook zo moeilijk te geloven.
Ik reageer morgen even op iedereen.
mimi leuk mary poppins, ik ben al geweest samen met mijn schoonmoeder!! Was echt superleuk. En zal ik eens een nieuwtje vertellen? Noortje Herlaar is mijn nicht, niet dat ik haar ken hoor :mrgreen: .
hihi zwitsal 6 testen :lol: ! Leuk hoor je ticker :inlove: .
Cariska is net over de helft van haar plaats van bestemming, ze rijden nog een paar uurtjes door en dan hebben ze een overnachting om morgen de rest te rijden.
Kaya :-*
Mimi veel plezier :thumbup:
Hihi Zwitsal, nu moet je het wel geloven. 6 testen. Meer bevestiging kun je niet krijgen tot je de echo hebt :mrgreen:
Fijn dat Cariska goed op weg is.
Wij zijn vandaag een dagje naar de Valkenier in Valkenburg geweest. Het was zeer geslaagd. Zoonlief heeft enorm genoten :inlove: en mama had goede afleiding
Even een kort bericht om te melden dat ik vanaf pagina 28 nog moet teruglezen en dat jullie dan te horen krijgen hoe het met me gaat. Ik ga mijn ticker aanpassen en op jullie reageren. Later meer!
Ik ben dus terug van vakantie en ben heel benieuwd naar jullie. Heb vanaf de vakantie af en toe gesneakt…
ff snel, zwitsal, gefeliciteerd meid!
Mariette, ook zwanger dan zeker, als je je ticker gaat aanpassen die nu op overtijd staat, of aanpassen op langere/kortere cyclus :think:
Andere meiden, snel zwanger worden :-*
Klere weer hier ineens zeg! En ook nog dagelijks kotsmisselijk en doodmoe. Blegh :sick: … maar goed, echo’s zijn allemaal goed, dus moet niet zeuren toch?
Liefs!
Beebie, sorry… niet zwanger! Was ook niet echt leuk om daar op vakantie achter te komen. Ticker wordt gewoon een nieuwe cyclus… :evil:
Ow balen Mariette. Ik had echt goede hoop voor je :hug:
Inderdaad balen mariette, vervelend hoor, verder wel nog leuke vakantie gehad? Was hele lange cyclus dan zeker . Op naar de volgende ronde :hug:
Nog even volhouden Beebie. Het is voor een goed doel. En hoe misselijker, hoe kleiner de kans dat het misgaat heb ik eens gehoord. :thumbup:
Omdat ik klaar ben met het lezen bij deze wat berichtjes terug:
Beebie, leuke datum… dat is weer de datum van mijn vriend, kan ik dus goed onthouden!
Smarty, even teruggelezen en gelezen over de situatie met je contract. Balen zeg! Ik snap eerlijkgezegd niet dat dit allemaal zomaar kan! Laat je het ook juridisch uitzoeken enzo? Ik hoop dat het je niet teveel stress geeft… zou niet goed zijn denk ik… sterkte meid! :hug:
Zwitsal, een streep is een streep, maar ik heb zelf nog geen idee waar ik op moet letten. Bij elke test staat in de bijlage (los papiertje) dat je het door de dokter moet laten vaststellen. Is dat ook zo? Of is dat ouderwets oid? Voor nu gefeliciteerd! Ik vind het helemaal super, maar ben ook een beetje jaloers. :oops:
Cees, jij krijgt een dikke knuf! :hug: Ik weet hoe je je voelt… dan denk je dat… en dan toch weer niet! :wall: Echt balen! Volgende ronde dan maar… ik doe nog mee… er zijn er nog 3 over! Sterkte :hug:
Mimi, beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je hubbie… Was het een leuk feestje? Tijdens de vakantie las ik over je bloeden. Lijkt me geen pretje… ik hoop dat het nu helemaal weg is. :-*
Kaya, hoe is het? Sterkte deze ronde! Je maakt me wel nieuwsgierig hoor naar de taart voor Caris, maar die is nu weer op vakantie… heb je een tipje van de sluier?
Hoe is het met de anderen? Dees en Tammy en …
En dan nu over mij… De vakantie was helemaal super. Gezellig, leuk en mooie dingen gezien. Ben niet helemaal uitgerust, maar dat komt omdat de terugweg zwaar was. We zijn goed thuisgekomen dat is het belangrijkste… Verder dus op vakantie een zware ongi en gewoon 4 dagen te laat… :evil: Cees en Kaya, ik doe nog even met jullie mee! Al hoop ik dat het niet heel lang gaat duren… Wat kan een mens zich gek maken zeg! :doh:
Ik dacht echt dat je zwanger zou zijn Mariette omdat je de eerste 2 keer een 4 weken cyclus had. En nu dus ineens langer :? Echt super balen voor je. :hug: Maar je bent er alweer ruim 1 week opzitten. Goed je best doen he
Dat vraag ik me dus af… Moet ik mijn lichaam niet een maand rust geven ofzoiets? Het was wel heel heftig namelijk… :shifty:
@Mariette wrote:
Dat vraag ik me dus af… Moet ik mijn lichaam niet een maand rust geven ofzoiets? Het was wel heel heftig namelijk… :shifty:
ohh wat balen zeg :hug: , op zich hoef je je lichaam geen rust te geven dat hoeft zelfs niet bij een miskraam, maar dat is net wat je zelf wilt. Waar jij je het prettigst bij voelt dat is belangrijk :-* .
Voordat ik zwanger werd van kaya heb ik een miskraam gehad maar wel direct daarna weer doorgegaan met clomid, drie maanden later was ik zwanger!
verder gaat hier het zijn gangetje wel, Kaya zit in haar pittige periode dussssss… heeft net ook ontdekt dat ze kan spugen dus als ze boos is begint ze direct te spugen :naughty: , dat moeten we maar even de kop indrukken hier.
Taartje ziet er uit als een zwanger buikje met twee borsten, heel schattig. Jammer dat de ouders van caris de foto’s hebben want ik zou ze graag willen

nou meiden ik ga weer aan de slag, even mijn bumba poppetjes afmaken voor een taartbestelling
Goedemorgen dames,
Sorry ik heb het echt ontzettend druk gehad en nu nog steeds maar doe mn best om regelmatig even te komen kijken hier.
Mariette, dat is jammer. Ik vind het echt erg voor jou en de anderen die nog niet zwanger zijn :hug: Deze maand extra veel klussen ?
Over 2,5 week heb ik een afspraak bij de verloskundige… spannend… hopelijk is alles goed :shifty: Verder moet ik van haar mijn urine laten testen op blaasontsteking. Ik moet namelijk best vaak plassen en het kan dus ook een blaasontsteking zijn, ondanks dat ik geen pijn/branderig gevoel heb bij het plassen :think: Ik zal wel wat extra drinken vanaf vandaag.
Zwitsal, zou dat helpen denk je? :eh: Ik vind het wel superleuk voor jou dat het is gelukt. Ik hoop ook dat het geen blaasontsteking is…
Als je een wisselende cyclus hebt, moet je dan van het gemiddelde uitgaan?
@Mariette wrote:
In mijn eigen geval was ik pas na maanden lang weer ongesteld, toen 1 cyclus, daarna een héle heftige langer durende periode. normaal ben ik in 4 dagen klaar met bloeden en toen een volle week, en elke anderhalf tot 2 uur nieuwe tampon :shock: , voor mijn doen heel heftig dus, en de maand erna dus zwanger. Toen ik van Lucy zwanger werd, werd ik na jarenlang pilgebruik eerst normaal ongesteld toen we voor het echie gingen, de keer erna super mega heftig, en daarna ook zwanger. Voor mij is het dus juist een goed gevoel dat eht daarna raak kan zijn, maar das ook ervaring, en daarnaast natuurlijk wat je zelf wil geloven

Je hebt eigenlijk wel niks aan mijn verhaal, maar misschien geeft het je goede moed dat erg heftig ongesteld zijn dus niet verkeerd hoeft te zijn :hug:
Hoest met de andere meiden hier?
Ik wil die taart voor Caris ook wel zien zometeen Kaya, heb zelf 1 keer een beginners wrokshop gevolgd want kan er zelf niks van (ja, dr. Oetker, dat wel :roll: ), maar vond eht erg leuk. Wil voor Lucy’s verjaardag binnen drie weken ook haar taart versieren met marsepijn enzo.
Zwitsal, hopelijk veel lassenv anwege hormonen en neit vanwege blaasontsteking. maar beter checken dan ermee rondlopen als het toch zo blijkt te zijn. Succes! Spannend he, eerste bezoek! Ik vond dat toen ook. Achteraf gebeurde er toen alleen bijna niks, vooral veel gewoon zitten en informatie doornemen en meekrijgen. Maar het feit dat je er bent, maakt alles wel veel echter. Leuk!
Nog twee dagen werken (morgen en vrijd.) en dan 3 wkn vakantie gelukkig :dance: Werken wordt echt nooit mijn hobby hoor, veel liever thuis met kleine gup!
Beebie, bedankt voor je verhaal! ik denk dat ik er juist wel wat aan heb. Na jaren ringgebruik ben je gewend aan een bepaald ritme en een bepaalde heftigheid. Nu was het zeker 3 keer zo zwaar als normaal en dat ook nog op vakantie! Ik heb overwogen om even met de ha te spreken omdat ik dacht dat dit niet goed zou zijn… Jouw verhaal stelt me een beetje gerust, dankjewel. Zou het kunnen zijn dat mijn lichaam doorheeft wat we willen en nu een soort grote schoonmaak aan het houden is? Ik heb trouwens in huis ook opruim- en schoonmaakwoede dus wie weet…
Ik hou ook van bakken trouwens! Van mij hoeft een taart niet per se mooi te zijn, maar wel lekker en gezond. Ik vind het leuk om met verse ingredienten een taart of cake te maken dus gewoon met meel, eieren en fruit… Beetje afvallen zou hier ook wel goed zijn hoor. Iets teveel lekkerbek en zoetekauw! Al is een mooie taart natuurlijk ook lekker!
Nog een kleine vraag: toen ik dus overtijd was kreeg ik ontzettende paniekaanvallen. Dan zat ik rechtop in bed, zwetend zoals bij een nachtmerrie, helemaal in paniek te zijn… Wil ik dit wel echt? Kan ik het wel? Help! en dat soort dingen… Is dat normaal als je voor het eerst zwanger wilt worden? Of ben ik er niet helemaal aan toe ofzo? :oops:
Volgens mij zijn die gevoelens heel normaal, iemand van hier die nu ook zwanger is, had dat ok, weet niet meer wie van ons :think: . ikzelf ben er weer nuchter in en had eht dus neit, maar veel dus wel van wat ik hoor. Het zal te maken hebben met het gevoel dat je er ineens een grote verantwoordelijkheid bij gaat krijgen en dat je daar neit zomaar ineens weer vanaf kan stappen. Een hele definitieve keuze natuurlijk. Dacht dat degene van hier wel ineens zeker wist dat ze het wilde, toen ze ineens overtijd bleek te zijn maar niet zwanger, dat ze erg baalde. Dus dan weet je ineens van jezelf dat je het toch wel heel erg graag wil. Voor iedereen voelt het verschillend, sommigen verlangen echt naar een kind en er zijn zelfs mensen die een kind “nemen” (zeg ik bewust zo) omdat ze denken dat het erbij hoort, dat dat moet ofzo, als ze om zich heen kijken, omdat veel mensen kids hebben. Dat laatste vind ik echt stom, en vermoed ik in mijn nabije omgeving, echte kinderliefde toont de ene helf niet moet ik zeggen, en uitbesteden enzo is erg makkelijk, raar toch?
Ik dwaal nogal af van je onderwerp, maar bedoel dus, dat het best spannend is om je zo in het diepe te gooien en dat het zeker niet raar is als je toch nog even twijfelt, ondanks dat jullie de keuze hebben gemaakt dat je er klaar voor bent. Zodra je zwanger zal zijn, valt een hoop spanning weg en heb je alle andere spanningen weer van “zal het wel goed gaan, pas ik goed op mezelf, shit ik heb misschien wat gegeten en mocht dat eigenlijk wel”, dan de spanning voor de eerste echo, dan weer voor de 20 weken echo als ze alles zoveel mogelijk checken op medische gebreken, en dan weer op naar de bevalling waarvan je ook nooit van te voren weet hoe dat zal gaan. Je houdt dus altijd wel een stukje gezonde spanning
Het komt wel goed joh, eerst maar eens zwanger worden en dan ben je oh zo trots dat het gelukt is en dat je misschien wel gaat klagen over die rotkwaaltjes die je jezelf nu wel wenst, maar niet hebt hihi, je wordt heus een goede moeder :-*
Oh en je schreef van “kan ik eht wel”: tuurlijk, gaandeweg leer je heel veel en je blijft als moeder constant aan het leren hoor, van jezelf, je kind en je omgeving soms ook, niemand is al de perfecte moeder voordat ie moeder is hoor!