Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

Hmmm vanmorgen weer een test gedaan (andere merk, volgens mij van Etos) en daar was mn streepje alleen lichtblauw en moest goed kijken. Die van gisterochtend was duidelijker van Kruidvat… het zal toch wel goed zijn nog :shifty:

Nou ja iig zoals jullie weten is dit mijn 1e kind en vraag ik me af wanneer ik naar de dokter/gynaecoloog moet en wanneer is dan de eerste echo???

Smartygirl: wat spannend!!! :inlove:

Zwitsal, niet zo twijfelen meid :hug: !!

De ene test is gewoon duidelijker dan de andere!

En de CB gaf duidelijk ZWANGER aan, dus dat is zo!!!

• de 1e test zag er net zo uit als bij mij, daar twijdelfde ik toen ook over, maar de meiden hier hebben mij toen ook overtuigd.

En zie ondertussen ben ik al ruim 13 weken zwanger!

Het komt allemaal goed!

Ik heb via mijn VK-praktijk een mailtje kunnen sturen via een vragenlijst die ik moest invullen, en aan de hand daarvan hebben ze mij gebeld voor een afspraak, meestal tussen de 8 en 10 weken.

Als je verder geen reden hebt ga je naar de VK, is er medisch gezien wel iets bijzonders dan ga je naar de gyneacoloog.

Hier is mijn hub vandaag jarig!!

Vanmiddag komen mijn schoonouders :x ( kan ik nog wel een boek over schrijven, zal mijn verhaal hier nog wel een x doen, als het jullie dat interesseert.) Gelukkig moet ik de hele dag werken, maar ben bang dat ze blijven eten en plakken voor vanaaf :cry:

Vanaaf dan mijn ouders, zusje, zusje + zwager, en zwager + schoonzus.

Morgenaaf de vriendjes en vriendinnetjes en de buren :dance: .

En dan gaan we zondag voor 4 dagen richting Scheveningen!!

Lekker in een hotelletje, naar de musical Mary Poppins!!

Ja ik ben zo bang dat het mis gaat :frowning: Had jij ook voornamelijk steekjes aan de rechterkant? Baarmoeder zit toch in het midden :doh:

Ik voel ook van alles en nog wat en heb steeds waanideetjes dat het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is :think: ik wordt echt helemaal gek van mezelf, nu dat ik het weet heb ik vannacht nog slechter en onrustiger geslapen.

Las net dat door zwangerschap je neusslijmvlies 's nachts opzwelt en daar heb ik al een paar weken last van??? Daardoor slaap ik ook niet goed en al die dromen… ik heb de afgelopen tijd zoveel rare en vage dromen gehad en nu weet ik waarom. En vaker plassen! Elk uur naar de wc is voor mij echt apart, want ik drink niet zo ontzettend veel en irriteerde me als ik dan maar een piepklein beetje urine had. :snooty:

Ik denk dat ik maar een afspraak ga maken met de huisarts, hopelijk kan ze me vertellen wat ik moet doen.

En natuurlijk kan je je verhaal hier doen, ik heb gelukkig wel lieve schoonoudertjes dus daar mag ik wel erg blij mee zijn als ik soms ervaringen hoor van anderen.

P.S. gefeliciteerd met de verjaardag van je man natuurlijk! :smiley:

Cees, waar ben je? Heb je al getest? of nog niet? :pray:

Idd Cees heb je al getest???

Zwitsalbaby ik snap het helemaal hoor, het is ook zo moeilijk te bevatten dat het dan echt zo is :-* . Maar als de test het aangeeft dan is het zo, het schijnt ook dat die van de etos niet zo goed zijn. hebben veel hormoon nodig voor een uitslag!

Ik weet niet hoe het zit met verloskundige, toen ik zwanger werd van kaya liep ik in het ziekenhuis pas met 16 weken kon ik naar de verloskundige.

Zonet het taartje gemaakt voor Cariska, als ze hem op heeft gehaald zal ik hem even showen in ons showtopic. Ik vind hem zelf echt superleuk geworden al zeg ik het zelf :oops: .

Kaya ligt uitgeteld op de bank te slapen op haar rug in supermanhouding :inlove: . Ik ben nu de chaos aan het opruimen van het taarten maken, jammer dat het altijd zoveel troep geeft :roll:

Nee ik heb nog niet getest :wink: Morgenvroeg ga ik er eentje doen als ik dan nog niet ongi ben :pray:

Zwitsal, ik heb de vorige keer de vk gebeld toen ik 5 weken zwanger was. Ook heb ik de ha toen gebeld. Met 8 weken had ik een afspraak bij de vk. Ik heb op internet gezocht naar welke praktijk ik kon. Ik was heel erg onzeker heel mijn zwangerschap en heb met 5 weken ook huilend aan de telefoon gehangen toen ik de vk belde :oops: :shifty: Ik kreeg de eerste afspraak direct ook een echo en toen was er gelukkig al een wormpje te zien :inlove: Maar volgens mij is het overal anders.

Mimi hoe is het met de bloedingen? Is dat al gestopt?

cariska moet de taart zelf even showen, ik wilde een foto maken maar toen was de batterij leeg :evil: .

je houd het nog even spannend cees, ik blijf duimen voor je draaien

Ik voel nu helemaal niets meer qua naderende ongi, maar ik weet ook dat mijn lichaam me ontzettend voor de gek kan houden. Morgen ga ik testen :wink:

ff snel, zo werken en dan eindelijk vakantie!

Kaya was succes met taartje! Hij staat bij mijn ouders op toestel! Foto’s komen dus nog!

Werk ze! Lekker laatste dagje voor de vakantie. Goed vooruitzicht. :dance: :dance:

Ik heb getest, en zoals ik al verwachtte: Negatief. Maar goed, dat had ik bij zoonlief ook en er is ook nog geen bloed in aantocht. Hopelijk verandert dat ook niet :wink: :pray:

En nu 3 kwartier na het testen voel ik weer vanalles van onderen. Zwaar gevoel in bovenbenen, zware schaamlippen en een soort van krampjes. Zou de ongi toch komen :think:

Cees je lijf kan je zo voor de gek houden dat je niet meer weet wat je moet voelen :hug: .

super Caris ik had je sms al gehad idd maar moest tot negen uur werken dus had niet meer gereageerd. als het goed is zien we jullie vanmiddag!

Mijn lichaam speelt zeker een spelletje. Ik ben de ongikrampen weer helemaal kwijt. Of zou ik ze verdringen :think:

Mijn bloeding is idd gestopt gelukkig, sinds afgelopen maandag.

En Cees, verschrikkelijk zeg die onzekerheid! :pray:

Zwitsal baby; Ja ik had ook overal pijntjes, steken bij mijn lies in de buurt (maar dat heb ik nu ook nog wel eens, bij te snel opstaan, niezen, hoesten), ongi gevoel ik de buik.

Ik was ook heel bang voor een BBZ. En waarom?

Ik voelde ook van alles.

Steken door mijn hele buik heen, dat heb ik in het begin gehad maar 2 weken geleden weer heel erg.

De VK zei zolang je het niet hebt achter je schaambot, dan is het meestal gewoon je baarmoeder wat aan het groeien is.

Er veranderd gewoon direct al heel veel in je lijf.

Ik moet zeggen om de 4 weken naar de VK duurt me veel te lang.

Volgende week maandag mag ik weer.

Vanaaf vieren we nog feestje van hub. Bedoeling is buiten, maar het regent alweer! En dit was absoluut niet voorspelling!

We krijgen zo’n 15-20 man, heb niet zoveel zin en plek om dit binnen te houden!

Morgen gaan we heerlijk voor een paar daagjes weg! Hopen dat het weer een beetje meevalt.

Caris, ook lekker vakantie!

En ben benieuwd naar de taart!

Van harte proficiat met je man Mimi. Balen van het weer. Hier is de lucht stralend blauw. Hopelijk blijft dat zo, want morgen gaan we een dagje naar Valkenburg (Valkenier).

Hier nog steeds geen ongi en ook geen buikpijn meer :pray: :pray: Ik heb nog 2 testen liggen, eentje voor morgen en eentje voor maandag. Maar als ik morgen nog niet ongi ben, dan zal ik het ook wel niet meer worden. En als het wel zo is, dan is mijn cyclus voor het eerst sinds 2 jaar van slag :wink:

mijn laatste berichtje hier! Cees spannend! Kaya houdt me op de hoogte!!!

Fijne vakantie Cariska!!

Ongi is doorgebroken :cry: :cry: :cry: Op naar de volgende ronde. Blijf je in ieder geval niet alleen over Kaya :wink:

nou ik vind het wel erg voor je hoor, ik was liever alleen overgebleven :hug: :-* .

caris ik houd je op de hoogte.

mimi gelukkig is het bloeden gestopt :dance:

en gefeliciteerd met je man!

Caris fijne vakantie!