Whahaha… Zwitsal, je hebt me wel van slag gebracht zeg. Ik wil ook zo graag dat ik gewoon jaloers ben. hahaha… :shifty:
cees :hug:
streep is streep!!! Dus ik zeg :dance: :dance: :inlove: :inlove:
super caris dat de test bij mvm ook goed was!! Geeft toch weer een extra bevestiging! :inlove:
cees :-*
Ow Cees, sorry :hug: :-*
Maar van mij is toch ook nog helemaal niet 100% zeker. Ik moet even morgen afwachten. Ik dacht net dat ik ook ging lekken en dat ik ongesteld was geworden, maar gelukkig geen rood. Alleen wit.
:shifty:
Streep = streep dat weet ik wel :oops: maar ik kan het zelf gewoon niet geloven. Ook mijn man zei net dat hij niet weet of hij nu al blij moet zijn of nog moet afwachten want voor hetzelfde geldt is het niet zo.
Cees, hoe is het met jou dan, verschijnselen? iets? doe anders ook zo een kruidvat 2voor5euro test
Geen sorry zeggen hoor, is nergens voor nodig :hug: Ik gun het je namelijk wel heel erg!
Mijn man zei ook toen ik een positieve test had bij zoonlief, doe maar rustig we wachten het gewoon even af. Ik denk dat hij het even moest laten bezinken dat het zo was ofzo
Ik heb testen in huis, maar wil gewoon wachten tot zaterdag. Ik heb het nu enorm warm en veel last van mijn banden. 2 maanden geleden dacht ik daardoor dat ik zwanger was. Nu weet ik het gewoon echt niet. Het lijkt alsof de ongipijn wat minder wordt, maar ja, volgens mij heb ik dat iedere maand :doh: Ik probeer er maar gewoon vanuit te gaan dat het niet zo is. al is dat wel erg moeilijk :shifty:
Ik vind het echt knap dat je kan wachten tot zaterdag. Ik zou toch ook pas zaterdag testen haha.
Anders doe je het morgen? :mrgreen:
Misschien wel morgen hoor Maar ik maak mezelf de kop helemaal gek als ik veel te vroeg ga testen. Gisteren dacht ik er al aan om het gewoon te proberen en vanmorgen weer.
dan morgen ff een testje wagen cees!!
Wie weet
De vorige keer had ik pas 3 dagen na mijn nod een positieve test, dus ik denk ook steeds dat het toch geen zin heeft.
Mooie foto Cariska :inlove:
Aaaahh net de clearblue digitale test gebruikt and guess what?
ZWANGER!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: foto ben ik mee bezig maar ik weet niet zo goed hoe ik moet plaatsen
Deze was van vanochtend. Je moet er wel op klikken wil je een iets duidelijkere streep zien. :shifty:
maar deze is toch echt :dance: van nog minder als een uurtje geleden
en nu maar hopen dat alles van binnen goed gaat en goed blijft
Overduidelijk!! Ook de 1e al! Die ziet er net zo uit als mijn 1e test!
GEFELICITEERD!!! :dance:
heel duidelijk!!! Ga vanavond lijstje aanpassen!!!
idd de eerste is ook heel erg duidelijk.
Gefeliciteerd :inlove: :inlove: :inlove: !!!
zwitsal, kan je alvast lijstje aanvullen? geslacht (wil je dit weten of niet), waar wil je liefst bevallen.
en wanneer uitgerekend natuurlijk!
ik moet het nog helemaal tot me laten bezinken. is dit echt? word ik echt mama?
mn man vroeg of ik misschien tot morgen moest wachten omdat ik misschien wel ongesteld wordt? maar dat kan toch niet? als er eenmaal zwanger staat dan ben je toch gewoon zwanger? zal ik hem voor de grap testen? even kijken of er dan ook zwanger komt? :shifty:
iig als het echt zo is… dan wil ik wel weten of ik meisje of jongen krijg, wil in zkh bevallen en dan is mn uitgerekende datum: 29 april 2011
Als er zwanger staat, dan ben je gewoon zwanger. Het kan natuurlijk mis gaan, maar 90% van de gevallen gaat gewoon goed :inlove: :inlove:
29 april is trouwens een mooie datum om te bevallen, dan is mijn man ook jarig. Ideale dag, de dag erna is iedereen (en jezelf) altijd vrij
Hahaha hey dat had ik nog niet eens bedacht.
Cees :hug: ik hoop dat je morgen ook een positieve test in handen hebt
:dance: super zwitsal gefeliciteerd meid!
Hier van het weekend het grote weekend van het vertellen we hebben iedereen bij elkaar voor de verjaardag van kaja!
Morgen nog een dagje werken en dan weekend