smarty vervelend zeg van je werk!!
Smarty, wat een rotsituatie op werk.
Ik denk trouwens dat de duimen niet meer hoeven te draaien. Ik heb sinds een paar minuten buikpijn. Zal wel van de NOD zijn :wall:
zwitsal :hug:
hier komt tegen 21 uur mvm… vind het gewoon erg spannend … straks zegt de test negatief …
Zwitsal
Ik hoop gewoon innestelkrampen en geen ongikrampen. Hier duurt de onzekerheid ook voort. Ik word ook helemaal gek van mezelf. :wall: :wall: Ik voel vanalles en denk steeds dat het anders is dan normaal, maar ik weet het echt niet. :doh:
Kan me voorstellen dat je het spannend vindt Cariska :-*
Balen Smarty van je werk. :hug: Succes met de sollicitatie :thumbup:
oe Caris, spannend!!!
Zwistal ik blijf voor je duimen hoor :hug:
En voor jou cees natuurlijk ook!!!
Smarty wat balen van je werk! ik hoop dat het gokje goed komt en dat je de baan krijgt!
Thanks ladies.
Misschien een beetje domme vraag, maar wat is mvm Cariska? En hoezo test misschien negatief?
Cees…
moeders voor moeders, je vangt dan je urine op en zij halen het hcg eruit en maken daar medicijnen van voor vrouwen die de medicijnen nodig hebben om zwanger te worden (clomid geloof ik)
Moet zo dus een test doen zodat zij zeker weet dat ik zwanger ben. Hij is vast wel positief, maar toch … je zal raar staan te kijken als hij negatief is …
Oooow oke… ik dacht iets ernstigs joh :doh:
Nou, je hebt nog ongeveer een kwartiertje. Succes ermee en hij is vast en zeker positief :-*
mvm is geweest, test positief en ik mag meedoen! Ga starten na de vakantie!
Succes cariska,ik moet nog 5 weken. Ben het inmiddels wel wat beu en kan de geur van die flessen ineens niet meer verdragen ga bijna over mijn nek steeds had ik eerst niet. Ach ja het goede doel voor ogen houden
Sorry hoor, maar ik heb vanmorgen een testje gedaan. Gisteren had ik ineens even buikpijn en dacht dat het van de NOD was, maar buikpijn was eigenlijk binnen 15 min weer weg.
Toen mijn man thuis kwam heb ik verteld dat ik toch maar wel een testje zou doen en zo gezegd, zo gedaan.
Zag een lichte streep verschijnen binnen 1 minuut, heb er foto van gemaakt en zelfs op de foto zichtbaar. Morgenochtend zal ik weer even testen. Ik was op dat moment natuurlijk helemaal excited, maar ik weet niet zo goed hoe ik me nu moet voelen. Het kan nog alle kanten opgaan en vorige maand had ik ook een streepje (was wel ultradun, net een potloodstreepje) maar toch ook een streepje??? Die kreeg ik overigens niet op de foto.
Laten we hopen dat het deze maand raak is.
Cees, hoe gaat het met jou?
Ik lees wel steeds mee met jullie, en ben van alles op de hoogte, maar heb ff geen puf om te reageren.
Mss dat ik vanaaf er iets meer zin in heb.
Wil jullie laten weten dat ik er nog wel ben
en heel erg met jullie meeleef.
Cees en Zwitsal
p.s. Zwitsal ben benieuwd naar de foto!!
Mimi :hug:
Ik zal proberen om het vanavond of morgen even te posten. :inlove:
P.S. even ter info: Vooralsnog heb ik ergens het gevoel dat ik continue naar de wc moet om te kijken of ik geen bloed zie :wall:
zwitsal, een voorzichtige felicitatie van mij!! Enne foto!!! Hier ook nog steeds wcpapiertjes bekijken hoor!!! :hug:
mimi :hug:
smarty, hier zei ze als je de geur niet goed kan verdragen mag je hem ook ff open laten staan (als er nog geen urine in zit…) dan verdampt de alcohol en kan je er vaak beter tegen.
Dankje Caris, ben echt benieuwd naar morgenochtend.
Pff, kon ik het weer niet voor me houden :silenced: Ik heb het net aan mn collega laten zien. Zij helemaal enthousiast en denkt dat ik zwanger ben, maar dat het HCG-hormoon nog niet zo veel in mn lichaam is en dat mn streepje daarom niet donker is. Hij is wel even breed als de controlestreep, alleen lichtroze ipv donkerroze.
Ik ben echt supernieuwsgierig naar de test van morgen
streep is een streep hoor! je bent gewoon zwanger!!
Volgens mij ga ik het na een paar dikke strepen en geen bloed pas geloven :shifty:
Nou een streep is een streep hoor :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: