Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

Ik zei voor de grap tegen mijn man: Pff anders ga ik woensdag lekker een testje doen :silenced:

Maar we vinden beiden dat we het maar niet moeten doen, want dan is de teleurstelling er al vanaf woensdag en aangezien het nooit zo zeker is wacht ik wel af. Als ik vrijdag niet ongie wordt…dan zal ik testje doen. Ik heb wel zin om morgen meteen kruidvat 2voor5euro te kopen…en dan meteen 2x. 4voor10 haha :oops:

Weet 1 van jullie wat er nou rechtsonder ligt? Ik heb daar sinds de ovulatie regelmatig kleine steekjes en net moest ik niezen en toen voelde ik daar ook zo een druk.

Je eileider :wink: Of misschien toch innesteling :pray:

Ik ga ook niet eerder testen dan zaterdag. Heeft toch geen zin.

ik duim voor geen ongi voor jullie :pray:

Nou alle 2 zaterdag testen, wel graag voor 10 uur,want daarna vertrek ik dagje naar Almere strand,naar zand festival. Althans als het weer mee zit. :lol:

gelukkig zaterdagtesters, hahaha. allen positief please!!

Oh spannend hier lees ik! Succes met testen eind van de week en nog even volhouden tot vrijdag! Hoop t beste voor jullie!

Wat er onderin je buik zit rechts, ja idd eileider, innestelinggebeuren-gevoel, bandenpijn hihihi :wink:

Veel succes allebei! En andere overgebleven meiden ook natuurlijk he!!

Hier vandaag weer goede 2e echo gehad, ben exact 9 wk en 1 dag, 20 maart uitgerekend. Over 3 wken weer kijken :inlove: . kleine ukkel bewoog lekker met armpjes en beentjes en erg leuk om te zien hoe in 2 weken tijd dat kleine ding al zo ontwikkeld is!

beebie, mooi zo weer een goede echo!! Waarom krijg je zoveel echo’s??

Iemand trouwens nog wat van Tammy gehoord??

Haha ja, mijn man zei gisteren: "Als je niet ongesteld wordt, dan gaan we zaterdag saampies een test kopen en samen testen. Maar niet morgen al testjes kopen hoor :naughty: "!

Dus ik zal vandaag geen testjes kopen.

Cees, hoe voel je je? Ik heb niet echt hoofdpijn, maar meer een drukkend gevoel alsof ik continue moet fronsen. Heb jij beneden ook nog steeds last van wat slijm? Ik heb het elke dag een beetje. Lijkt alsof ik lek terwijl ik geen gemeenschap heb gehad gisteren, maar als ik ga kijken is het er wel maar niet zoveel als dat ik had gedacht.

Ik hoop zo voor ons dat we niet ongesteld worden en dat we zaterdag beide positief kunnen testen :pray: :pray: :pray:

Dat is een goed teken hoor Zwitsal. Als je zwanger bent heb je meer last van afscheiding. Ik heb het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, maar dat zou heel raar zijn aangezien ik altijd heel regelmatig ben en dus pas zaterdag ongesteld wordt. Ik ga dus ook op zijn vroegst zaterdag testen, maar voor die tijd weet ik het denk ik wel al. Ik denk dat ik het nu al weet, maar probeer het toch weg te drukken :cry:

Zwitsal als je eigenlijk de 25ste pas ongi moet worden, dan kun je woensdag wel al testen, maar dat zal vermoedelijk geen positieve test opeleveren. Als je een hele gevoelige hebt dan kun je 4 dagen voor nod testen. Dat is dan op zijn vroegst de 21ste, zaterdag dus.

Fijn dat de echo goed was Beebie!!! :inlove: Hoe gaat het verder met je?

vervelend hé dat jullie nog zolang moeten wachten!!!

Ja Caris, het is echt supervervelend haha. Ik wil gewoon NU weten wat er in mijn lichaam speelt.

Afhankelijk daarvan ga ik proberen zo een 4 kilo af te vallen. Maar als ik zwanger blijk te zijn, dan ga ik dat natuurlijk niet doen.

Cees, mijn NOD = als het goed is vrijdag de 20e (uitgegaan van 28 dagen cyclus). Eerst dacht ik gewoon de 23e vd maand zoals vorige maand. Maar ik merk dat mn cyclus sinds deze laatste maanden een beetje schommelt.

31-30-30-30-28-??

Dat schelen dan alweer een paar dagen Zwitsal :wink:

Wachten duurt altijd lang, maar eigenlijk is het zo voorbij :slight_smile:

Ik ben er ook gewoon weer veel te veel mee bezig. Dat voelt en is NIET goed!

Ja, dat is ook zo.

Ik heb net trouwens toch de 2voor5 testjes gehaald, ik moest eenmaal bij de kruidvat zijn en zaterdag heb ik een drukke dag bedacht ik me onderweg naar het winkelcentrum.

Ik hoop het zo erggggggg dat het nu zover is!!! :cry: ik wil pronken met een bolle buikje enzo :oops:

zwitsal, foei toch testen gekocht :naughty: :mrgreen:

hihi ja :mrgreen: :silenced:

p.s. ik kan het niet laten om bij elke toiletbezoek mijn slijm te bekijken: het is best wel waterig en ik heb sinds de ovulatie geen korrelig/rubberachtig cervix gehad en dat had ik vorige maand wel (wat een info he :sick: )

Nou, pronken met een bolle buik kan ik nu ook wel :lol: :lol: :mrgreen: :wink:

Ja ik ook eigenlijk wel, want ik ben in korte tijd paar kilo aangekomen. Hierdoor vraagt men mij ook soms of ik misschien zwanger ben :oops:

Mijn buik kan ineens heel dik lijken (na vreetbuien), maar als ik een week niet snoep dan is het ook heel snel weer weg. :clap:

Ik wil dus wel een bolle buik, maar dan graag met mn kleine prins(es)je erin.

Gelijk heb je :inlove:

Zojuist onder het eten werd ik ineens heel misselijk :think: Ik ben me volgens mij echt vanalles aan het inbeelden :wall: :wall: Ik herken het van 2 maanden geleden.

hmmm… nou wie weet cees :dance:

ik ben er weer van overtuigd dat het maand toch niet zo zal zijn… moet wel vaak plassen enz maar goed, wat heeft dat te zeggen… alle andere zwangerschapskwaaltjes heb ik toch niet.

:frowning:

daarentegen heb ik ook nog geen verschijnselen van de NOD…

ik word gek!

@Zwitsal Baby wrote:

hmmm… nou wie weet cees :dance:

ik ben er weer van overtuigd dat het maand toch niet zo zal zijn… moet wel vaak plassen enz maar goed, wat heeft dat te zeggen… alle andere zwangerschapskwaaltjes heb ik toch niet.

:frowning:

daarentegen heb ik ook nog geen verschijnselen van de NOD…

ik word gek!

ja die laatste dagen voor je NOD zijn slopend he!

maar hier draaien de duimen hoor meiden!

nou vandaag weer een vermoeiende dag op het werk en een hoop gezeur omtrent mijn contract… heb nu een contract toegestuurd gekregen voor 0 uur en voor 2 jaar… gaat pas in op 10 okt. dit jaar, want dan zou mijn huidige jaar contract aflopen(wat helemaal niet bestaat, was een 6 maanden contract tot afgelopen mei)…

word er dus helemaal simpel van want volgens mijn leidinggevende kan dat niet een 0-uren contract voor 2 jaar, plus dat mijn oude werkgever mijn 20 uur beloofde en dat worden er nu ineens bij de nieuwe 0… heb er flink de balen van en ga eens een gokje wagen op een vacature als onderwijsassistent…

maar goed nu de kids onder de douche