mimi hoe is het nu met het bloeden? doe je rustig aan?
G********* Heb ik net een heel lang verhaal getypt en alles is weg! &*(%%^$%@@#@#.
Maar goed nu maar ff kort dan, heb geen zin om het hele verhaal weer te gaan typen :evil: .
Elke x denk ik dat het bloeden bijna over is, en dan begint het aan het einde van de middag weer. Maar het is al wel minder dan donderdag.
Smarty, mooi van je goede echo!!!
En de rest vertel ik nog wel een x…
Iedereen fijn weekend!
Dan doe je dus toch teveel op een dag als 't aan 't einde van de dag erger is :naughty:
@cees77 wrote:
Dan doe je dus toch teveel op een dag als 't aan 't einde van de dag erger is :naughty:![]()
ik sluit me hierbij aan :-*
Gisteren hele lichte ongikrampen in mijn baarmoeder. Ik dacht direct aan innesteling (was gisteren de datum) maar dat kun je toch niet voelen? Ik heb het gevoel dat het weer een lange en zware week gaat worden :doh: :shifty:
sommigen vole het wel geloof ik, maar dat weet ik niet zeker :think: .
ik duim voor je :-*
Dacht ook wel dat je het soms voelen kan (ik niet hoor!) Morgen met vriendlief, dochterlief en beste vrienden (lees Kaya, haar man en dochter) brunchen een aansluitend naar de dierentuin! Foto’s zullen hier volgen!!
Ik ben ontzettend moe, zo erg was het bij tl niet… of ben ik gewoon toe aan vakantie??
beide meid, en het hakt er natuurlijk ook wel in dat je een mk hebt gehad. Nu maak je je toch wel wat meer zorgen en dat kost ook energie!
ik heb zin in morgen, en bedankt voor de brunch alvast :-*
Gezellig meiden, veel plezier :thumbup:
Je hebt er nu ook eentje rondlopen Cariska, je kunt niet meer gaan zitten wanneer je wilt en wat Kaya zegt :hug:
cees, ja hoor dat kan ik opzich wel! Tl vermaakt zich prima alleen, en zo niet pakt ze een boekje en moet ik haar voorlezen. Laatst lag ik heerlijk ff te tukken op de bank (johan was aan het koken) zij speelde mooi om me heen. Opeens lag ze op mijn rug BOEEEEE riep ze :inlove: :inlove: :inlove:
:lol: :lol: :lol: Zoonlief doet ook zoiets als 's morgens een van ons nog slaapt en dan komt hij bij ons in bed. Dan gaat hij de ander wakker maken. Zachtjes slaan op het hoofd en dan zegt hij: wawwer worre :inlove: :inlove:
hey ladies,
ff snel via mn mobiel want ik ben te lui om mn pc aan te doen.
Cees, hoe voel je je nu?
Cariska en Kaya, leuke dag gehad?
Ik heb dit hele afgelopen weekend last gehad van steekjes/krampjes in onderbuik en moest opvallend vaak naar de wc omdat ik moest plassen. Maar dat is nu iets minder. Mijn man zei zaterdag dat ik anders maar een maandverbandje moest zetten voor de zekerheid want hij vond het erg lijken op hoe ik me voel als ik ongesteld moet worden. Nu heb ik weer gekeken wanneer NOD is en vrijdag is het precies 28 dagen maar merk dat mn cyclus steeds een dag eerder stopt. Ik vind het maar vreemd, werd ook wakker met lage rugpijn en dat heb ik als de nod nadert! Denk dat het deze maand dus weer niet is.
zwitsal, hebben gister zeker eben leduke dag gehad, jou ongi nadert :hug: :hug: :hug:
Balen Zwitsal. :hug: Het kan dat je cyclus iedere maand een dag korter wordt. Is niets zorgwekkends. Hij mag schommelen tussen de 22 en de 42 geloof ik.
Ik ben in spannende afwachting van ik hoop geen ongi. Ik probeer mezelf niet gek te maken, maar mijn bm voelt anders aan. Ik voel 'm veel beter als ik naar de wc moet. Dat had ik ook het eerste half jaar tot een jaar na mijn ks. Zou het een teken zijn
Jammer zwitsal,maar geen bloed dus nog klein beetje moed.
Cees spannend zeg,duimen draaien hier.
Hier een dagje niets, het weer is vreselijk, dus we blijven lekker thuis vandaag.
Zwitsal :hug:
We hebben gisteren een hele leuke dag gehad, was erg gezellig!!
Ik ga zometeen Kaya wegbrengen naar oma, daarna ik door naar het ziekhuis. Even bloedprikken om te kijken of mijn medicijnen nog een keer opgehoogd moeten worden (ik verwacht van wel) en daarna aan het werk.Ik heb niet zo’n zin vandaag :roll: .
cees, spannend zeg!
cees, spannend zeg!!!
Hier een dagje niets. ZOnet rokje gemaakt voor tl. Had ik al eerder gemaakt maar was niet goed gelukt. Nu gemaakt zonder elastiek… maar krijg hem met moeite om dr bips heen … zucht… ik ben dr dus niet zo goed in. Ik wil een cursus volgen dus dat moet het goedkomen (als het goed is begint hij in september! Vrijdag is mijn mams weer terug, wie weet heeft zij nog een goed idee om hem wijder te maken…
Ik ben nog steeds aan het hopen. Het zou zo leuk zijn als het deze maand raak was
Cees, spannend he, ik hoop voor ons beide dat we deze week NIET ongesteld worden…
zondag ga ik op vakantie, positieve testen daarvoor zijn zeer welkom
Ik duim voor jullie!!!
Haha… Cariska, dat zou wel fijn zijn. Voor Zwitsal en voor mij natuurlijk ook
Hier ook soort van ongi gevoel in mijn bm. Normaal heb ik dat niet zo vroeg in de week al. :think: Ik word weer een beetje gek van mezelf. :roll: