mimi, nog bloedverlies?? Misschien teken van je lichaam het rustiger aan te doen??
Ja helaas nog steeds bloedverlies…
Niet heel veel, maar toch wel stevige druppels…
Ik dacht nl op een gegeven moment vanmiddag tegen een uur of 4 inlegkruisje kan wel weg, en het volgende moment dat ik naar de wc moest zat er weer een flinke drup in mijn ondergoed.
Maar het is wel donkerbruin/rood.
Zou het ook een schimmeltje kunnen zijn? Jeukt nl wel, maar dat kan ook komen van het inlegkruisje, want daar kan ik niet zo goed tegen.
En rustiger aan doen Caris, ik heb dan vorige week en deze week wel veel gewerkt, maar het is niet druk op het werk, en afgelopen week had ik 's avonds nooit wat en lag ik op tijd in bed. Ben wel erg koud de laatste week, terwijl het 22 graden is binnen lig ik met 2 fleecedekens op de bank.
Weet het ook allemaal niet zo goed…
hoop dat het maar snel over is je bloedverlies, wanneer mag je weer naar vk voor echo?
In principe heb ik pas 30 augustus weer een afspraak voor een controle staan, maar ja als het na het weekend niet over is ga ik toch maar even weer bellen denk ik.
Mimi, heeft de vk gezegd waar de placenta ligt? Als die voor de uitgang ligt, dan kan het daar ook aan liggen. Een kennis heeft bijna de hele zwangerschap platgelegen ivm bloedingen doordat de placenta voor de uitgang lag. Verder kun je alleen vertrouwen op het oordeel van de vk. En als zij zegt dat het goed zit, dan moet je dat maar geloven :hug:
Zwitsal en Kaya, veel beterschap :hug: :hug:
Och mimi dat is schrikken, hopelijk stopt het snel!
Hier al 40uur werk er op zitten, morgen eerst echo en dan nog 5,5uur werken en dan lang weekend, moet woensdag pas weer werken maar wel 30uur in 3 dagen. …
Kom morgen weer langs
Liefs Len
Cees, nee heeft ze niet gezegd, ze had een beetje ruzie met het echo apparaat en kreeg alleen een klein smal beeld.
Maar ik zag een hartje en beweging dus dat was het belangrijkste.
Ik ga nu lekker op bed , want heb het alweer ijskoud!!
Tot snel! :-*
smarty, morgen de echo!! Spannend!!!
Smarty, spannend vandaag heb je de echo!!!
Mijn blaasontsteking sluimert nog steeds een beetje door, dus we gaan maar stug door met het vele drinken en de cranberrytabletten, je moet toch wat!
Kaya heeft net een fles wasverzachter van boven naar beneden van de trap gegooit :evil: , natuurlijk knapte die kapot op mijn natuurstenen vloer. Nu kan ik schaatsen in de gang :mrgreen: .
Ben nu druk bezig met schoonmaken maar ik denk dat ik maar even st marc moet ophalen want dat ontvet tenminste een beetje :?
Oei Kaya, wat een smeerboel. Ben ik even blij dat wij de wasmachine beneden in de garage hebben staan :lol: :lol:
Smarty, hoe was het bij de vk?
ik loop van het ene naar het andere vandaag, ik denk dat ze vandaag oren voor de sier heeft :think:
Echo was helemaal top,termijn klopt dus 16 maart uitgerekend.
Kleine lag keurig stil,we zagen al armpjes en beentjes en het allermooiste het hartje klopte.
Maar goed moet gaan werken.
wat geweldig smartygirl!!!
succes met werken vandaag
ik weet nu waarom het zo’n k… dag is vandaag, het is vrijdag de 13e, dat verklaart toch alles :lol:
smarty, goeie echo gehad! Top!!
Kaya, fles wasverzachter … beetje jammer… Tja sint marc is idd goed spul!!
:inlove: :inlove: :inlove: Smarty :inlove: :inlove: :inlove:
Cariska, vandaag de dag dat het de vorige keer misging. Hoe voel je je? Vind je het raar?
lief dat je eraan denkt Cees! Nee voel me niet anders, tuurlijk vind ik het extra spannend, maar voel me gewoon zo ontzettend zwanger en heb het gevoel dat het nu allemaal goed zit!
Werd vandaag gebeld door mvm, woensdagavond komt ze langs!
Dan gaan we daar gewoon van uit :inlove: :thumbup:
precies!