Ja schoonouders hadden we het zondag āverteldā Had namens tl iets gemaakt, een verhaaltje voor opa en oma. Er stond op
Lieve Opa en Oma
We hebben groot nieuws,
al is het nu nog klein
We willen laten weten dat we in april 2011
met zān 4-en zullen zijn
Liefs Papa, Mama en T.anisha
We eten daar altijd op dinsdag dus vond dit gedichtje wel toepasselijk. Sm las het rustig door en opeens ⦠oh wat leuk is het alweer gelukt!! :mrgreen: Ik weer tranen in de ogen natuurlijk :inlove: Dus toen ook maar gezegd dat zij bij tl moest staan tijdens maken van de foto!
mariette, begonnen met vakantievoorbereidingen! Heerlijk! Waar ga je heen?
beebie, ik heb de intake op je meisjes verjaardag!
Smarty, bijna de echo!! Spannend!!
Hier alles goed, af en toe een wat zwaar/drukkend gevoel onder in de buik. Maar voel me prima!
Mimi, jouw verhaal verbaast mij wel⦠13 dagen en dan tussentijds negatief getest ofzo? :eh:
Cariska, wat een mooie manier om het te vertellen⦠Best ontroerend enzo. Ik ga op vakantie naar Hongarije, nu nog hopen dat het mooi weer isā¦
Cees, dat klinkt wel goed zeg! Geen idee of het bij mij ook zo gaat. Voor nu is er nog niks, maar bij begint het meestal als ik wakker wordt⦠als ik ontspannen ben⦠:roll:
Kaya, gek verhaal van die collega. Had ze dan een gekke cyclus ofzoiets?
Hier de laatste loodjes voor we op pad gaan. Lekker even niks aan mijn hoofd⦠al zal ik het niet helemaal los kunnen laten. Even mezelf streng toespreken! :mrgreen:
bij haar was het de eerste keer raak :shock: , achteraf had ze een lange cyclus en dan heb je ook later je eisprong. Dus ze stond raar te kijken toen de vk zei dat ze nog maar 6 weken was ipv 9!
Mariette; Bij mij was het ook een raar verhaal, de dames die hier toen al meeschreven kunnen zich het vast herinneren.
3 mei was mijn laatste menstruatie datum, dus 31 mei NOD.
Maar voorheen had ik altijd een cyclus van 30 dagen dus ging er ook wel een beetje vanuit dat mijn NOD 2 juni zou kunnen zijn.
Maar was veel te nieuwsgierig, dus getest op; 31-5, 2-6, 4-6. 7-6, 11-6 allemaal negatief maar ook nog geen menstruatie.
Op 12 juni pakte ik de test van die dag ervoor uit de prullebak en zag ineens een heel licht streepje, nauwelijks zichtbaar en absoluut niet meer betrouwbaar ruim 24 uur na de test, dus de 13e maar weer getest en dat streepje was nog steds licht maar wel zichtbaar binnen 3 min.
Dus mijn eisprong is exact 2 weken later geweest volgens de vk.
Mijn NOD was 31 mei, en volgens de vk is mijn eisprong op 31 mei geweest.
Ik vond dat vreemd want 30 en 31 mei zaten we in het vliegtuig naar huis.
Dus ik vond de 29e logischer, en was daar ook vanuit gegaan.
Maar ja een eitje kan een paar dagen onderweg zijn voordat het zich innesteld en zo kom je op de 31e uit.
Mimi, heel duidelijk juist. Ik snap het verhaal wel, maar hoe het kan dat alles verschuift⦠:roll:
Kaya, bedankt voor de uitleg. Echt raar, maar mooi verhaal!
Cariska, is het niet raar als ze dan in jouw buik gaan snijden? Er volgen vast fotoāsā¦
Ik heb niet meer getest. Toch is het ook nog niet doorgebroken dus het kan alle kanten op. We hebben besloten pas na de vakantie weer te testen. Dus als er tijdens de vakantie geen ongi komt dan⦠:mrgreen:
Vanaf nu zal ik minder actief zijn op het forum tot ik weer terug ben natuurlijk⦠Tot over anderhalve week (tenzij ik me dus tussentijds niet kan inhouden he )
Cariska, ja ik had het over je buiken taart, ik zie het al voor me! :lol:
Ik ben de 22e terug, dus we gaan elkaar precies missen denk ik. Maar je gaat vast genoeg berichtjes achterlaten dat ik nog wel een dag KOK moet bijlezen! :thumbup:
Misschien pb ik tussentijds als er nieuws is voor het lijstje, maar kan niks toezeggenā¦
Heb sinds 16 uur ontdekt dat ik bloedverlies heb, om 18.30 uur word ik verwacht bij de VK. Maak me hele erge zorgen ⦠Duim voor me!
Net kwam zusje een heel lief nijntje mutsje brengen, heel lief natuurlijk, heb haar niet verteld wat er aan de hand, hopelijk is er niets aan de handā¦
Wat een opluchting, een goed bewegend kindje gezien, hartje gezien en gehoord!
Reden voor bloedverlies heeft ze nietā¦
Het is een beetje donkerrood bloed, net als je 1e menstruatie dag zeg maar, dat het nog op gang moet komen.
Ze vroeg nog of ik het druk gehad had, of stress, of onlangs seks⦠Maar geen van dit allen is van toepassing.
Nu in de gaten houden, is het vrijdag nog niet beduidend minder dan nog weer een x bellen.
Op zich zei ze dat als het mis zou zijn geweest, dan had ze het al moeten zien, en dan kan dat eigenlijk niet nu meer, en ze vond het ook niet waarschijnlijk gezien mijn ruim 12 weken.
jeetje ik lees net je verhaal mimi, gelukkig maar dat alles goed is :dance: . Wat was dat schrikken zeg :shock:
mariette een hele fijne vakantie!!
Hier is de gezondheid nog steeds pet. Langzaamaan word het snotteren wat minder maar ik heb nu een beginnende blaasotsteking, vannochtend urine weggebracht. krijg er niets voor en moet nu afwachten of het nog verder doorzet. Ben druk aan het water en de cranberrytabletten :roll: .En dan mag het voorlopig ook wel klaar zijn op dat gebied :naughty: .
Mimi: Jeetje dat was ff schrikken! Gelukkig is er niets aan de hand.
Cariska: Wat leuk zeg! Ik heb al verschillende ideetjes gehad over hoe ik het zou willen vertellen aan de oudertjes als het zo ver is.
Mariette: Nog geen tekens van NOD? Ik wens je een hele fijne vakantie in Hongarije, geniet ervan!
Kaya: Pff⦠het zit niet mee he? Beterschap verder.
Cees: Hoe voel je je nu dan? Nog steeds beetje ziekjes?
Ik merk dat ik elke ochtend opsta met beetje verhoging. Heb het nu nog steeds heet en ik ben al 2,5 uur uit bed. Volgens mij wordt ik echt ziek, ben nog steeds snotverkouden en trekt door naar mn hoofd. Wederom dus ook hoofdpijn. :snooty:
Mariette; Hele fijne vakantie! Als jij terugkomt heb ik heerlijk 2 weken vakantie!
Zwitsal Baby; Beterschap! Lekker rustig aan doen!
Kaya; Cranberry, en vitamine C 1000mg innemen, tegen de blaasontsteking, hopelijk kan je het tegen houden, alhoewel ik het wel vreemd vind dat als ze kunnen zien dat je een beginnende blaasontsteking hebt dat ze je geen kuur geven. Mijn collega had binnen een halve dag blaasontsteking, bloed bij het plassen en vervolgens nierbekkenontsteking, kreeg ze op haar kop dat ze niet eerder was gekomen, maar het ging zo snel.
Beterschap!
Nou gelukkig was alles goed dus, vannacht redelijk geslapen, bloedverlies is gelukkig ook minder dan gisteren. Hopelijk blijft dat vandaag zo.
Nou maar proberen er niet meer teveel mee bezig te zijn, alles was goed ik heb het zelf gezien, maar toch heb ik de neiging, zo van, stel je voor dat⦠Niet doen! Ik maak mezelf alleen maar gek.
Maar het was wel heel spannend, en ik was heel nerveus.
Maar goed vandaag een nieuwe werkdag.
Morgen nog een dag, en dan heb ik er 2 weken van 41 en 40 uur opzitten.