tja je verstand zegt het ene, maar je hart zegt soms hele andere dingen.
misschien als je jezelf even weer streng toespreekt? :mrgreen:
jeetje wat kletsen jullie veel vandaag zeg!!!
In het ziekenhuis was alles goed!! Gelukkig maar! Foto’s zag er mooi uit, ik mocht mee achter het scherm, sm stond bij tl. Op het moment van de foto ging ze opeens draaien met de heupen maar … het stond er gelukkig mooi op. Ze kreeg nog een mooie kleurplaat mee omdat ze het zo goed gedaan had :inlove:
Fijn dat alles zo goed is gegaan, Cariska
Mariette, dat heb ik ook hoor. Het lijkt af en toe wel hoe meer ik tegen mezelf zeg 'en nu ophouden!'des te meer ga ik me ermee bezig houden.
echte kletskoppen zijn we hier :inlove: .
super dat alles goed was, had je nog gevraagd over het lopen?
ja kwam niet door de spreidbroek, maar ging w.s. wel over. Hij vond het niet raar en zag dat ze ook te hard liep als dat ze kan… Dus gewoon ff in de gaten houden, foto was goed dat is het belangrijkste!
nou super toch!!! Trekt het vast vanzelf wel bij, gelukkig maar!
wat zei je sm over dat je niet kon helpen bij de foto, of had je het haar al verteld?
Cariska, van mijn zoontje vragen mensen ook geregeld of hij pas loopt, maar hij loopt gewoon heel snel en daardoor niet netjes. Hij loopt zo snel dat ik er niet langzamer voor hoef te lopen als we ergens heengaan. En das eigenlijk van het begin af aan al zo.
Pfff… Ik kan echt niet slapen. Ik heb een kop vol snot en een drukkend gevoel in heel mijn gezicht. Heb zojuist een paracetamol genomen. En dat doe ik niet snel. Zeker niet als ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn.
Jeetje Cees, denk dat we elkaar handjes kunnen schudden. Heb de hele nacht liggen draaien en snotteren en ik heb een vervelende hoofdpijn. Mn gezicht voelt ook iets warmer aan, maar ga geen paracetamol innemen. Ik kijk wel wat er in de loop van de middag gebeurt.
hopelijk voel je je gauw weer iets beter
o jee, cees en zwitsal baby, heb ik jullie aangestoken??
beterschap meiden :hug:
Haha nu je het zegt Kaya… Thnx
Ik denk dat ik dan ook aangestoken ben! Vannacht lag ik te draaien in mijn bed, dromen over dingen die echt niet gebeurd zijn en ik begin lelijk te hoesten. Net voor mijn vakantie is dat helemaal niet leuk…
Beterschap iedereen! :hug:
Cariska, goed van die foto! Wat is een spreidbroek? Weet je sm al iets?
Vandaag ben ik lekker bezig om de vakantie voor te bereiden. Vanochtend heb ik weer negatief getest dus ik hoop dat ik vandaag… zodat het met de vakantie meevalt. :snooty:
Waar ga je heen Mariette?
Wat het uitslag ook mag zijn/worden, laat het je vakantie niet bederven hoor!
:hug:
Er is dus nog hoop Mariette In ieder geval alvast een fijne vakantie. Gaan jullie nog weg?
Kaya, bedankt dan namens ons allemaal :lol: :lol: :mrgreen: Ik dacht dat ik echt helemaal in zou storten op het werk, maar gelukkig is dat niet het geval. Het gaat zo rechtop zittend eigenlijk heel erg goed.
Jep, we gaan lekker naar het buitenland. Het is wel een eind rijden maar we wisselen elkaar af…
Over die hoop heb ik mijn twijfels hoor. Als op de NODdag de test negatief is er toch niet echt kans dat het wel raak is? Of vertrouw ik dan teveel op de test? :mrgreen:
Ik had pas 3 dagen na mijn nod een positieve test Dus er is nog altijd hoop
Hoe gaat het met de zwangere dames?
Deze zwangere dame is hele dagen kotsmisselijk (zonder te hoeven kotsen gelukkig) en doodmoe, daarnaast heel erg druk met het verzinnen van hoe de uitnodiging via internet gaat worden voor Lucy’s eerste verjaardag 13 september :inlove:
Hoest met de rest?
ff snel; Mariette ik heb pas positief getest 13 dagen na mijn NOD.
Zal wel uitzonderlijk zijn, maar het kan dus wel!
Kom vanaaf nog wel ff terug.
Cees, had je dan op je NOD ook een negatieve test? :think:
Met deze zwangere alles goed,vermoeidheid trekt al weg,verder nergens last van.
Moet alleen belachelijk veel werken, deze week 45uur,heb er nu 20uur op zitten dus nog 2uur in 3 dagen. En vrijdag echo-dag heb er zin in.