Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

http://www.nu.nl/gezondheid/2307262/kort-miskraam-meeste-kans-zwangerschap.html

Dit vond ik op het web.

Kaya, beterschap! je kunt er best veel pijn van hebben dus sterkte met uitzieken!

Smarty, balen van de pokken!

Zwitsal, :hug: wees vooral lief voor elkaar in deze tijd…

Thnx dames. Ik zal idd wel lief blijven doen tegen mn man.

Net zei hij dat we het vandaag wel weer zullen proberen als we niet al te zenuwachtig zijn en volgens hem is mijn vruchtbare periode al geweest nu. Ik had namelijk de afgelopen dagen beetje pijn in mn onderbuik, maar sinds gisteren niet meer. Ook zei hij dat ik de afgelopen dagen warmer aanvoelde dan vannacht.

Ik hoop ergens dat het zo is, zodat we niet meer teveel nadenken hierover. En mocht het zo zijn dat het vanavond weer normaal is ipv een verplichtingsgevoel, dan hoop ik dat de eisprong nog moet komen :pray:

Het is ook erg met mij he! :doh:

P.S. Kaya, heel veel beterschap meid! :hug:

laten we hopen dat dit klopt bij mij!!! Helaas zijn er wel meerdere hier op het forum die meerdere miskramen na mekaar hebben …

we gaan van het goede uit Caris, na mijn miskraam werd ik drie maanden later ook zwanger van Kaya jasmijn :inlove: . Maar ik snap die onzekerheid zo goed, toen ik zwanger was van Kaya kon ik pas na een week of twaalf genieten.

Zwitsal Baby wat heb jij een lieve man zeg. Maar als je eisprong is geweest dan is dat ook ook wel gunstig omdat jullie toen ook geklust hebben :mrgreen:

Mannetjelief heeft voor mij cinuforcetabletten gehaald want die waren in onze winkel op. Dus nu heb ik de tabletten en de spray en zoutoplossing, mag ik nu toch hopen dat de boel een beetje los gaat komen. En verder gebruik ik ibuprofen tegen de koppijn. Moet helaas nog een taart maken en 20 cupcakes voor een bestelling tja en dat gaat gewoon door!

Cariska, ik hoop het ook! Ik duim voor je! :pray:

Zwitsal, ach heel erg ben je niet hoor… ik denk dat iedereen die er mee bezig is dit soort dingen herkent. Lief dat je man je zo goed kent… :angel:

Ondanks mijn voorhoofdsholteontsteking druk in de weer in de keuken. Ik had een bestelling voor 20 cupcakes mickey/minnie mouse en nog een taartje voor mijn nichtje thema hello kitty. De cupcakes zijn gelukkig af. Heel leuk om te doen maar erg veel werk, nu de slagroom aan het kloppen die in de taart moet. hopen dat dit ook redelijk voorspoedig gaat want vanavond word alles opgehaald.

succes meid!! (heb hier nog een badmat, boek prenatal en die taartdoos van je liggen!)

hier net stukje keuken afgemaakt… pff geen zin meer.

Straks weer eens de boel hier in huis veranderen, pc naar andere hoek. tv e.d. had ik vanmorgen al gedaan, dressoir andere kant op leuk leuk leuk (jaja is mijn afwijking :mrgreen: )

ow ja, ik had het nog helemaal niet gemist :oops: .

De taart en cupcakes zijn klaar dus kan nu lekker onderuitgezakt zitten. nog steeds zit mijn hoofd vol snot :silenced: .

Je mannetje krijgt weer een rolberoerte Caris of is hij nu thuis :mrgreen:

foto’s???

Euh ja … eigenlijk alles nu veranderd. zelfs pc staat ergens anders (bij achterdeur… jaja heb je hem nog?? Maak nog wel ff foto’s maar … moet eerst opruimen. Ben allang blij dat ik alles weer aan de praat heb (moet nu alleen nog kabel kopen voor boven, kunnen daar nu ff geen tv kijken … nou jammer dan, maandag is er weer een dag!

ik heb gespamt in ons foto hoekje :mrgreen: !

lijstje geupdate!!

en wat vond Johan van de kamer? of is hij er inmiddels aan gewend :mrgreen:

hij kwam binnen en zei… het is werkelijk ook niet te geloven :mrgreen: :mrgreen:

@Cariska wrote:

hij kwam binnen en zei… het is werkelijk ook niet te geloven :mrgreen: :mrgreen:

whahaha, ik hoor het hem al helemaal zeggen :lol:

Die titel geeft wel goede hoop zeg… Nog 4 van de 11… En dat in 3 (?) maanden tijd? :angel:

ja we doen het goed met z’n allen, kom op laatste meiden!!!

Hier morgen met tl naar het ziekenhuis voor hopenlijk laatste controle van haar heupen. Ze is geboren met hd (komt in de familie voor) en morgen dus foto maken (schoonmoeders gaat mee, mag ik nu natuurlijk niet) en op controle bij arts!! Duim voor me dat het goed is ok??

zeker gaan we duimen, ga je nog vragen van haar lopen?

ja ga het zeker vragen!!

De titel geeft inderdaad goede hoop! Ik hoop dat wij met zn viertjes ook wel binnen een paar maandjes zwanger kunnen zijn :inlove:

Zou wel mooi zijn… alle mei-stoppers binnen een half jaartje zwanger!

Gisteren had ik continue een drukkend gevoel aan de rechter/onderkant bij mn baarmoeder of eierstok? Toen zat ik me weer gek te maken over of het misschien een verlate eisprong is geweest :think:

Nou ja, we shall see!

Mariette, verwachtte jij nou je NOD binnenkort?

Cariska, hoe heet je kleintje eigenlijk? TL = initialen? en wat heeft ze precies? sterkte in het ziekenhuis en ik duim mee!

De titel geeft inderdaad goede hoop! Ik hoop dat wij met zn viertjes ook wel binnen een paar maandjes zwanger kunnen zijn :inlove:

Zou wel mooi zijn… alle mei-stoppers binnen een half jaartje zwanger!

Gisteren had ik continue een drukkend gevoel aan de rechter/onderkant bij mn baarmoeder of eierstok? Toen zat ik me weer gek te maken over of het misschien een verlate eisprong is geweest :think:

Nou ja, we shall see!

Mariette, verwachtte jij nou je NOD binnenkort?

Cariska, hoe heet je kleintje eigenlijk? TL = initialen? en wat heeft ze precies? sterkte in het ziekenhuis en ik duim mee!