Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

Heh, ik begrijp er niet zoveel van :frowning:

Wat voor werk doe je dan precies Caris?

En ga je vandaag weer testje doen? :dance: :clap: :inlove:

Nou Caris, als je collega het al ziet :inlove: :dance: :inlove: :dance:

Zwitsal ook flink aan de klus :wink:

Euh nou flink aan de klus… ik weet het even niet meer…

geklust op:

• zaterdag
  • zondag
  • dinsdag vroeg in de ochtend
  • gisteravond

Moet ik het dan vandaag wel of niet doen? Want als je het elke dag doet, dan is het toch niet goed voor de kwaliteit van de zaadcellen?

Maar ja, stel dat ik het vandaag niet doe? Volgens de berekeningen ben ik vandaag heel vruchtbaar en heb ik morgen eisprong. :roll:

Anders vannacht maar even doen? Het is ook zo raar, ik ben me er toch weer bezig aan het houden hiermee.

Hoe gaat het in jouw klusronde Cees?

@ Zwitsal, wij moesten van de gyn om de dag klussen, dan is het zaad het beste van kwaliteit.

@Caris, ik zal zo eens even bij je kijken of het op je voorhoofd staat :mrgreen: :inlove: .

effe voor de feiten ben vandaag :evil: geworden.

kaya :hug:

zwitsal, werk in de verstandelijk gehandicapten zorg, zal je verder ff pbtje sturen!!!

En weer getest, nu duidelijker!! Dus maar een ticker gemaakt!!! :inlove:

Kaya: Dat hoor ik dus ook continue, maar tegelijkertijd ook weer dat elke dag in de vruchtbare periode ook gunstig kan zijn… :think:

Cariska: Okidoki, ik wacht je berichtje even af. Trouwens, superleukkk je ticker :smiley: :inlove:

Ga je nu ook het overzichtje bijwerken? Dan zitten we nu al op 7 zwangeren!! :smiley:

Cariska :inlove: en tevens ook super spannend :-*

Zwitsal, eigenlijk gewoon doen als je zin hebt, maar ik herken het wel dat je nu extra vaak wilt. Ik hoop voor je dat al je pogingen in ieder geval ergens toe leiden :pray:

Ik hoop het ook Cees. Hopelijk hebben we over een paar weken ook een mooie positieve testuitslag :pray: :pray: :pray:

P.S.: Jammer Kaya, op naar de volgende ronde! :hug:

Balen Kaya :hug: :hug: Helemaal overheen gelezen. Sorry :oops:

Kaya, balen zeg!!! :hug: Lijkt me best moeilijk om weer naar de volgende poging te moeten. Je had het al een beetje voorspeld, maar toch…

Cariska, ik duim dat het allemaal klopt! :pray: Een kleine feli van mijn kant! Ik hoop zo dat het doorgaat en je over 9 maanden… :dance:

Zwitsal, spannend he? ik heb geen idee hoevaak en wanneer, maar ik denk dat het toch een soort gok is. :roll:

Cees, mimi en de anderen, hoe is het met jullie?

Hier is er geen nieuws eigenlijk. De dagen tot de NOD tellen af maar ik voel helemaal niks. Vorige maand was ik misselijk, had ik rugpijn, was ik duizelig en emotioneel, maar nu is er helemaal niks… Dat verbaast me ook wel weer omdat mijn zwangere vriendin zei dat je bij elke poging wel verschijnselen hebt. Je lijf denkt altijd dat je zwanger bent ofzo… Aan de andere kant zijn er ook weer mensen die pas na zoveel maander erachter komen… Dus geen idee! Eerlijkgezegd denk ik dat er niks is hoor… :snooty:

hier ook niet echt veel symptomen hoor mariette!! Dus kan nog alle kanten op!!

Mariette, ik had toen ik zwanger was van Kaya eerst ook geen symptomen, toen ik 5 weken zwanger was begon het spugen en dat heeft aangehouden tot de 17e week dus het zegt niet zo veel.

Tja en met de nieuwe poging, we weten nu dat het niet makkelijk gaat bij ons dus vind ik het wel makkelijker om door te gaan. Tuurlijk baal ik wel maar ja je moet toch door.

Wat leven jullie allemaal met elkaar mee, bedankt voor de lieve woorden :-* .

ik ga nu op bed, volgens mij heb ik voorhoofdsholte ontsteking en de pijnstillers werken niet :x

morgen ff ha bellen hoor!! Niet te lang mee door blijven lopen!!

Hier zo lekker filmpje kijken met vriendlief! Heerlijk! (hopen dat ik/wij wakker blijven :mrgreen: )

Gisteren/vannacht niks gedaan :frowning: Ik was te gespannen en zenuwachtig…

Normaal gaat het altijd goed en is het altijd leuk, maar op/rond de dag dat ik het meest vruchtbaar ben, lukt het ons nooit. :cry: :evil: :wall:

Zwitsal, eigenlijk is het heel logisch dat je zo gespannen bent. Ik denk dat als je boos wordt op jezelf dat het alleen maar erger wordt. Maar ik herken het wel… Relax en gewoon nog eens proberen… :lol:

zwitsal, het gevoel van moeten presteren beetje los laten hoor!! Dat kan ook juist tegen je werken… hoe vaak hoor je niet dat men teveel bezig is met zwanger worden en dat het niet lukt… en dan zijn ze er niet mee bezig en pats, zwanger…

Ja ik weet het allemaal heel goed. Heb het ook heeeel vaak gehoord. Maar het lukt me gewoon niet om knopje om te draaien.

Dit werkt echt zo frustrerend. Ik las op internet dat er een vrouw was die de zaadjes enz met een soort spuit in haar vagina doet ipv de normale manier van kindjes verwekken.

Misschien moeten we eens zoiets proberen. :lol: :lol: :naughty:

Zwitsla, het is ook heel lastig om het los te laten hoor. Maar als je er zoveel druk op legt word het alleen maar erger denk ik? Helpt het als ik zeg dat zaadcelletjes max 72 uur leven in de baarmoeder!

cariska welke film hebben jullie gekeken? wij lagen met zijn tweeen om half 10 in bed :lol: , dat overkomt ons nooit. Ik heb al even gekeken op internet en je moet langer dan een week voorhoofdsholteontsteking hebben en dan krijg je antibiotica. Dit helpt maar een klein beetje. Dus ik ga zo even naar de winkel cinuforceneusspray en tabletten halen tegen voorhoofdsholteontsteking misschien word het zo beter.

beterschap Kaya, is lastig he en vervelend he voorshoofdholteontsteking!

jammer trouwens dat het deze ronde niet raak was!

ja zwitsal is makkelijker gezegd dan gedaan he, er niet mee bezig zijn!

nou hier heeft nu de jongste waterpokken en ligt te huilen in zijn bed, wil niet slapen dus ga hem er snel uit halen! even snel om boodschappen, vanmiddag nog werken en dan gaan we richting nijmegen, naar het huis van mijn ouders, die zijn op vakantie!

liefs len

smarty nu je jongste waterpokken :hug:

kaya, film imagine me and you. Was leuk! En we bleven wakker :mrgreen: