Kaya, wat knap van dr!!! En zelfs op de creche!! SUper!! Jammer van het bijtincidentje…
Cees, test iedere dag, maar heb nu nog 4 dagen van tevoren testen liggen (vorige met 6 dagen van tevoren getest, dus als het goed is morgen positief, al dan neit vaag…)
Brr vind het eng. heb mega rugpijn (had ik ook bij ma)…
Hoi meiden, allemaal goed bedoeld maar Caris zit redelijk in de zenuwen en heeft onder de spoiler aangegeven op hyves, maar ook Hier er nog niet over mte willen schrijven, dus ook al meld ze het,. moeten we er niet te veel naar vragen effe denk ik, of effe via pb… Denk ik… Als ik t verkeerd begrijp excuses Caris :oops: …
beebie, lief van je!! Wil dr hier wel over praten maar wil nog niet dat verder iedereen van kok het al weet enzo… en hyves natuurlijk niet voor familie/vrienden enzo, mocht alles goed gaan dan pas met 12 weken ofzo.
cariska :-*
Ik word hier helemaal gek, ben al vanaf half zeven aan het proberen een klein :evil: op bed te krijgen. alle registers worden opengetrokken. Bumba aan, neus bah, drinken. Je staat nog niet beneden of ze is al weer uit bed en staat bovenaan de trap te schreeuwen. We hebben alles al geprobeert, van zachtjes praten tot boos zijn tot helemaal niet zeggen en zo terug leggen maar niets helpt. HELLUPP!!!
Tl slaapt ook kaya lekker gaan slapen gaan we donderdag samen spelen … zou dat helpen??? :mrgreen: Lastig meid!! Heeft ze water in bedje??
ja ze heeft ook water in haar bedje. Het is soms zo lastig. Vaak word ze een paar dagen later ziek en is ze de dagen ervoor wat minder te genieten zeg maar. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt :roll: .
Rem legt haar nu op nieuw het bed in en ik ga even kijken bij mijn chocoladetaart
oke hij zit er 1.5 uur in en moet nog eventjes
Okee Caris, dan weet ik dat, hier dus wel gewenst hihi. Ik denk alleen dat er meer meelezers zijn dan je denkt, dus er zal vast meer op kok gekletst worden zometeen/komende dagen. Snap dat t allemaal spannend is, maar je weet eht he, ook goede zwanegrschappen beginnen met lichte streepjes helemaal aan het begin . Helaas meot je dat begin weer door. Het zou prachtig zijn als het allemaal steeds duidelijker wordt voor je, en ook al blijven de komende weeken spannend, bij hoeveel ging t ook alweer mis :think: . Week of 6? heel erg spannend, hoop dat je bij het overgrote deel gaat horen die gewoon overal doorheen mag fietsen!!! :-*
Succes emt Kaya, grote boef! Slaapt ze altijd al goed, ook al kleine beeb? Zoeentje die rond zevenen naar bed gaat en er op zijn vroegst 12 uur later weer uit komt? er zit er hier nog een druk te spelen, nog langer niet moe, en zodra ze naar bed gaat, duik ik er ook in. Vandaag echt een moeie misselijke kleredag zeg, gatverdamme. maar ja, hoort er bij. laat het maar gauw weer over zijn!
Ik wens de overgebleven nog niet zwangeren ook snel veel misselijkheid en moeheid toe whahaha! :mrgreen:
met 5 week ging het al mis… en ja weet dat er veel meelezers kunnen zijn… dat is dan maar zo…
waterkoker net maar aangezet, ga een warme kruik maken, onder de warme douche staan en dan maar vast naar bed, tv kijken of lezen… morgen late dienst, dus hoop dat rug dan wat beter is!
Oh, had ik ff gemist geloof ik. Beterschap met je rug dan! :hug:
ehhh als klein beebje was het drama :roll: . Heel veel huilen, lees krijsen en verder overstrekking. Tot 1.5 om 11 uur nog een fles en dan om 4 uur snachtrs gerust nog een keer, maar sinds die flessn er af zijn eigenlijk niet veel problemen gehad. Het is idd een dondersteen maar dit is wel heel erg ook voor haar doen :mrgreen: .
dat misselijk zijn is erg he, brrr ik kan het me nog zo herrinneren van kaya. Ik hoop dat je morgen een minder misselijke en moeie dag hebt :-* .
Volgens mij is het dan eindelijk stil boven
heb net mijn taart uit de oven gehaald. Normaal moet je ze direct uit het bakblik halen dus bij deze ook gedaan, stort hij helemaal uit elkaar :shock: . Dus helaas kan ik hem niet meer vullen en uitdelen (wat erg nou )
Kaya, jammer van je taart :liar: nu moet je helemaal alleen opeten, haha.
Hoe is het uiteindelijk gegaan met je kleine meisje?
Wel knap van haar zonder luier!
Caris; Weet je al wat meer?
Hier gisteren ons trouwboek opgehaald! Erg mooi geworden!
Kaya vervelend zeg van je taart!! Is ie donderdag nog goed??? Kaya dus toch nog gaan slapen gelukkig.
vandaag weer getest… en … hij is dus weer positief… nog niet super duidelijk maar wel duidelijker dan die 6 dagen van te voren test…
brr wat moet ik nou??? Op het werk dus dat cmv meisje, dus ik mag haar niet meer doen, maar dan moet ik het meteen vertellen… wil ik dat nu al??? Na vandaag ben ik 3 dagen vrij, kan het dan dus ook alleen tegen de collega vertellen waarmee ik werk en of zij dat meisje wil doen?? Moeilijk hoor…
Vanacht werd ik wakker, kon niet meer slapen. Hield me maar in mijn hoofd dat ik op dit moment besmet ben ermee… ben erg verkouden en allemaal blaren in mijn mond, last van de rug en moe… Ja ik weet veel kan komen door zwangerschap maar toch … Als donderdag nog positief is ga ik vk bellen…
Oei Caris… lastig, lastig…
Ik denk dat ik het eerst ff tegen die collega zou vertellen, alleen voor vandaag. En na die 3 dgn vrij toch maar op het werk, het is wel vroeg, maar dan hoef je er niet om heen te draaien voor wat betreft de werkzaamheden…
Daarom had ik het ook al met 8 weken verteld.
Maar weer positief dus, een heel klein beetje gefeliciteerd? :silenced:
ja geloof het wel gefeliciteerd…
en ja ga het eerst alleen tegen haar zeggen… en vrijdag bel ik dan wel leidinggevende…
spannend caris! ik zou het idd ook eerst alleen haar vertellen.
volgens mij word ik ongi :roll:
Spannend Caris Maar toch een voorzichtige feli :dance: :dance: Ik denk dat ik het dan tegen de collega zou vertellen waar ik mee moest werken. Ik zou geen risico durven lopen. Maar had jij niet een bloedtest laten doen waar uit kwam dat je het niet had? Of vergis ik me :think:
Jammer Kaya :hug:
en had je het verteld op je werk Caris?
vandaag idd de voorbode van het ongesteld zijn, het zal morgen wel doorzetten.
op naar ronde 4 dan maar
Ik zei tegen collega, wil jij vandaag *** wel doen?? Ze begon te lachen ja hoor had ik dus toch gelijk je bent zwanger :shock: staat het op mijn voorhoofd ofzo??? :shock: Ze dacht vorige week al … goh ze kon wel weer zwanger zijn :mrgreen: Heb haar om vlak voor 22 uur nog wel ff moeten doen maar gewoon met handschoenen aan gedaan!!! Morgen nog maar weer testen.
Kaya :hug: :hug: