Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

hey dacht dat we 1 dag na mekaar liepen??

nope :mrgreen:

ik dacht ik doe me zelf een fee misschien kan die wat goede toverkracht deze kant op sturen

grappig zeg!!

Trouwens, denk dat je nog wel commentaar krijgt over je onderschrift. Volgens mij mag je 1 ticker en 4 regels tekst of 2 tickers…

owww zal het effe wijzigen dan, dat iwst ik helemaal niet :oops:

De nieuwe regels mbt onderschriften:

Animated gifjes mogen alleen als avatar, deze zijn dus niet meer toegestaan in het onderschrift.

Voor het onderschrift geldt dat er maximaal 2 tickers in mogen staan of

1 ticker en maximaal 4 regels tekst. (lege regels worden meegeteld)

Gebruik je geen ticker dan mogen er maximaal 4 regels tekst staan.

In elke regel tekst mag je vier KoK smileys gebruiken

Er worden alleen tickers toegestaan van Kindje op Komst en geen externe tickers of andere afbeeldingen. Foto’s kun je tonen in het showforum!

Externe tickers, andere afbeeldingen of links hierheen worden zonder bericht vooraf geblocked of verwijderd. Na het verwijderen ontvang je wel een PB van het beheer. Hierin zal gewezen worden op de regels m.b.t. tot avatars en onderschriften.

Alleen het gebruik van de standaard forum font afmeting is toegestaan.

Het is niet toegestaan om in het onderschrift verwijzingen naar commerciële websites/webshops op te nemen

effe kijken of het nu beter is :wink:

yep!

af en toe ben ik ook echt een muts

Kaya, welkom in de club en leuk dat je hebt voorgesteld! Kom je nu ook in het lijstje van Cariska? :stuck_out_tongue:

Mimi, showen!!! Ik ben benieuwd! :shock:

dank je wel mariette, en als het goed is kom ik wel in het lijstje :smiley:

Foto’s in het SF :wink:

Vandaag een lange dag voor mij, 9 uur… (normaal 8 uur)

Vanaaf kunnen we ons trouwalbum halen!! :dance:

Iedereen een fijne dag!

Kaya jij een muts?? Vertel eens wat nieuws :mrgreen:

Mimi, gaaf je trouwalbum!!! Als ik ga trouwen ga ik hem zelf scrappen!!!

Leuk Mimi. Fijne week voor jullie :dance: :dance:

Oei Kaya, dat zal niet makkelijk geweest zijn die weg naar je eerste zwangerschap. Hopelijk gaat het deze keer makkelijker met zwanger worden :pray: :pray: :pray:

Kaya welkom hier, grappig zeg mijn oudste zoon heet Kaja en een nichtje van ons Yasmijn! haha!

maar spannend zeg die naderende NOD’s iemand die iets voelt/ denkt vermoed??

hier alles ok hoor alleen ZO MOE! zucht echt wordt gewoon vervelend van mezelf! en verder met vlagen misselijk als ik niet op tijd eet!

maar goed nog 10 dagen tot de echo! Als afleiding mag ik volgende week 40 uur werken en dan na de echo nog eens 5! dus 45 uur in totaal! :shock: deze week werk ik 15 uur, dus heb al tegen hub gezegd volgend weekend doen we niets! heb dan wel een weekend van 4 dagen gelukkig!

maar goed ga door, milo wilt toch niet slapen, kaja wil een spelletje doen en we willen ook nog koekjes bakken!

liefs

alleen ff voor jullie, gisteren een heeeeeeeel vage positieve test… had ik bij de ma ook… dus vind het heel eng, maar is natuurlijk ook nog te vroeg… voorlopig nog geen ticker… er graag verder nog niet over spreken, hyves of hier…

Ook maak ik mij een beetje zorgen. Ben ontzettend verkouden… is dat gewoon verkouden of die besmettelijke ziekte die op het werk speelt?? Weet niet precies wat symptomen zijn … dus maar ff googlen…

OOoooww wow!!! :smiley: Ben superbenieuwd of het echt zo is Caris… :pray:

Heb je geen foto van de test hihi

Ik heb inmiddels last van de naderende ovulatie denk ik.

Wanneer ik in afwachting van de NOD ben, zit jij in je vruchtbare periode. En wanneer ik dan weer mn vruchtbare periode heb, ben jij in afwachting van de NOD.

Ik hoop echt voor je dat het een dikke vette streep wordt :smiley:

nee helaas, daar is ie dus te vaag voor…

lijstje is geupdate!!!

ik duim heel hard voor je Caris :pray: .

hey smartygirl echt grappig, Kaja hoor je ook niet vaak :inlove:

Ik denk dat ik ongi ga worden, ik voel nog niet echt wat opkomen maar voel me ook zeker niet zwanger :roll:

ow ja nog even wat anders, Kaya heeft de hele dag zonder luier om gelopen (ook op de creche) en ze is helemaal droog gebleven :inlove: .

Dus mijn dag kon natuurlijk niet meer stuk. Zaten we net op bed nog wat gek te doen en te stoeien bijt mevrouwtje me zomaar in mijn arm en zoooo hard het is helemaal dik en blauw :naughty: . Nou toen was mijn happy moment helemaal over en het deed zo zeer dat ik echt heb moeten huilen :oops: . Toen heeft ze er een kusje opgedaan en zij ze sorry mama. Tja toen was ik al weer gesmolten natuurlijk :wall:

:clap: :clap: :clap: voor Kaya. Fer bijt ook heel vaak als hij het leuk vindt. Volgens mij weet hij dan geen weg met zijn emoties ofzo :think:

Spannend Caris. Wanneer ga je weer testen? :pray: :pray: